Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • 4Grider

    nagyúr

    válasz ЯΞNΞGΔT #37053 üzenetére

    Ha visszaolvasol, a fórumban már rengetegszer leírtuk, hogy lakossági előfizetőknél ez a gyakorlat. Akkor kell a számhordozást elindítani, amikor alig több mint 5-6 munkanap van a számlafordulóig, de semmiképp nem kevesebb.
    Tehát igen, ők ennyire primitívek. Nem véletlenül lett az év munkahelye néhány éve vagy kétszer-háromszor is. Nem stresszelik magukat a számlázási rendszerük ügyfélbaráttá alakításával sem...

    [ Szerkesztve ]

  • Sayuar

    őstag

    válasz ЯΞNΞGΔT #37053 üzenetére

    NEM ez a normális.
    Én májusban mondtam vissza a vodás előfizetésem. A vodáról azt kell tudni, hogy előre számlázza a következő havi díjat. Írtam nekik levelet, hogy legyenek szívesek visszautalni a tört havidíjam összegét. Visszautalták.
    A telenor topik (és a homár is) tele van azzal, hogy a szerződés felmondásakor akár 1 napra is teljes havi díjat számláznak.
    Nekem kártyás előfizetőként is épp elég negatív tapasztalatom van/volt velük....már csak az egyenleg tart náluk, aztán GO :DD

    [ Szerkesztve ]

  • Sayuar

    őstag

    válasz ЯΞNΞGΔT #37058 üzenetére

    jujuj....
    Tekekom 1.0 : azért nem lettem 30-as, mert hülye volt az ügyintéző (BP !). Bementem egy ideiglenes személyigazoló lappal (ezt akkor kapod, ha ellopják/elveszíted az előzőt, és nem mellesleg mindenhol elfogadják, mivel teljes értékű irat) és azt mondta az ügyfélszolgálatos, hogy erre nem tud dominós :Y előfizetést adni nekem, mindezt úgy, hogy csak SIM-et kértem, telefont nem.

    Telekom 2.0 : net&roll-t akartam, és mit ad isten? 64 perc várakozás után még mindig nem kerültem sorra, úgy, hogy 5 pult volt (mindegyiknél humanoid), és rajtam kívül EGY vásárló. Odamentem a pulthoz, átadtam a sorszámos papírt, és érdeklődtem, hogy azért ma sorra kerülök. A válaszuk: ÖÖÖÁÁÁ....Mondom neki: sebaj, akkor megyek a vodához, és majd panaszt teszek a telekomnál a hozzáállás miatt. Odafordultam a páromhoz és a gyerekhez. Visszafordultam: a kis csaj összegyűrte sorszámos papíromat, majd ránézett a kolléganőjére és mosolyogva legyintett egyet.

    [ Szerkesztve ]

  • vasi89

    addikt

    válasz ЯΞNΞGΔT #37058 üzenetére

    Mi cégesből váltottunk tavaly a telekomtól. Habár mikor a telenornál kérdezősködtem elég meglepő infokat kaptam a váltásról. De mint kiderült a westendben a földszinten lévő telenorba inkább senki ne menjen mert akkora baromságokat mondanak h leírni nem lehet. dec 17.én járt le a telekomos hűség tavaly, aznap mentünk a telenorhoz elindítani a hordozást. Természetesen elrontott valamit a csaj így 1,5 hét volt az átállás de addig is adott egy ideiglenes számot h már azt használjuk telenor előfizetőként. Így is tettünk, a telekom pedig kiszámlázott közel 40ezret 3 előfizetésre. A mai napig nem tudjuk miért és hogyan lett az én előfizetésem is 2 év alatt 9ből 17ezer alapdíjra és ez csak egy a sokból. Lényeg h nekünk kiszámlázta a telekom pár napra az egész hónapot úgy h már el lett indítva a számhordozás plusz 3 hónappal előtte be kellett jelenteni h megszűntetjük náluk az előfizetést :C . Én közel 10 évig voltam telekomos, sokféle előfizetésben és azután a 10 év után a telenor hülyeségei fel sem tűnnek. Eltörpülnek a telekom mellett. A legjobb az hogy apám aki azóta telekom előfizető volt mióta telefonja van soha semmiféle kedvezményt nem kapott semmiből. De az új előfizetők kapják a tabletet meg a nem tudom mit.. Egyik szolgáltató sem tökéletes de mind3nál van tapasztalatom és az eltelt 1 év alatt a telenorral még semmi gondunk nem volt. A telekom még azt sem írta jóvá mikor kikapcsolták 3 előfizetésünket felszólítás nélkül mert papír alapon lett befizetve és adminisztrációs hiba történt. Ennek persze számonként 5e ft volt a visszakapcsolási díja, bocsánatot kértek de persze ki kellett fizetni. Sajnos apámé a cég és elég türelmes ember így sokat eltűrt nekik.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák