-
Fototrend
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024
Új hozzászólás Aktív témák
-
rgeorge
addikt
válasz Viktor0610 #36177 üzenetére
Egy éve cseréltem az Astorián SIM-et, elkérték a régit és nem is adták vissza.
Picard: "What we leave behind is not as important as how we've lived. After all, Number One, we're only mortal." Riker: "Speak for yourself, sir. I plan to live forever."
-
rgeorge
addikt
A készülék-részletvétel mióta szűnt meg? Az új MyTelenorban az elő-/végtörlesztés sem működik, de ez új rendszer lévén még érthető.
Picard: "What we leave behind is not as important as how we've lived. After all, Number One, we're only mortal." Riker: "Speak for yourself, sir. I plan to live forever."
-
rgeorge
addikt
válasz Viktor0610 #36406 üzenetére
A regisztrációm rendben van, rendszerhiba lesz ez. Viszont ettől függetlenül és általában a részletvétel, mint olyan tényleg nem elérhető már?
Picard: "What we leave behind is not as important as how we've lived. After all, Number One, we're only mortal." Riker: "Speak for yourself, sir. I plan to live forever."
-
rgeorge
addikt
-
rgeorge
addikt
Android-os MyTelenor alkalmazásból tényleg eltűnt a mobilfizetés (parkolás, autópálya-matrica) lehetősége?
Picard: "What we leave behind is not as important as how we've lived. After all, Number One, we're only mortal." Riker: "Speak for yourself, sir. I plan to live forever."
-
rgeorge
addikt
Készülékcsere esetén a kiválasztott új készülék vételárából lejön a készülékbeszámítás értéke, ez a fizetendő. Részletvétel esetén azonban, legalábbis neten nem az előző végösszeget kellene fizetni részletekben, hanem a kiindulási vételárat, és az első részletből vonná le a készülékbeszámítás értékét, ami persze nyilván magasabb, mint az első részlet. Magyarul a részletvétel feltételei (kezdőrészlet és havi részlet) nem függ attól, hogy van-e készülékbeszámítás. Hogy is van ez? Ameddig a készülékbeszámítás értéke kitart, addig nem kell részletet fizetni?
Picard: "What we leave behind is not as important as how we've lived. After all, Number One, we're only mortal." Riker: "Speak for yourself, sir. I plan to live forever."
-
rgeorge
addikt
Ismét felteszem a kérdésemet, facebook-on sem válaszoltak érdemben rá (minő meglepetés), először azt írták, hogy online nem is látszik a készülékbeszámítás értéke, pedig de, aztán azt, hogy fáradjak be személyesen. Hogy miért nem megyek be személyesen? Mert nincs időm és kétszer kellene, mert az "élő" telefonom cseréjéről lenne szó.
Készülékcsere esetén a fizetendő összeg a kiválasztott készülék és a választott tarifacsomag alapján megadott összeg. Ehhez még hozzájöhet a korábbi készüléken még fennálló hűség díja és lejön a készülékbeszámítás értéke. Ha viszont részletvételt választok az online felületen, akkor nem az előző összegből számítja a részleteket, a készülékbeszámítást nem veszi figyelembe. Annyi történik ilyenkor, hogy a fizetendő összeg 0 lesz, de hogy a beszámítási összeg többi részével mi történik, az nem derül ki. Nem lehet ilyenkor a részletvételnél eleve a csökkentett értékből kiindulni?Picard: "What we leave behind is not as important as how we've lived. After all, Number One, we're only mortal." Riker: "Speak for yourself, sir. I plan to live forever."
-
rgeorge
addikt
válasz rgeorge #39251 üzenetére
Na levélben érkezett válasz a kérdésemre. A lényeg az alábbi két mondatban:
"A meglévő készülék beszámítási értéke kizárólag a Készülékcsere díjra és az új készülékért fizetendő összeg csökkentésére használható fel.
Részletvétel esetén a készülék beszámítási értéke új készülék árára fordítható része automatikusan megemeli a kezdőrészletet, de ezt nem kell megfizetnie."Én ezt bizony nem értem. A kezdőrészletet emeli meg a beszámítás értéke? Érti ezt valaki? Arra gondolnak, hogy a kezdőrészlethez hozzáveszik a beszámítást, és a maradékot kell részletekben fizetni? Akkor miért nem azt írják, hogy a fizetendőt csökkenti? És az online felületen ennek miért nincs jele?
Picard: "What we leave behind is not as important as how we've lived. After all, Number One, we're only mortal." Riker: "Speak for yourself, sir. I plan to live forever."
-
rgeorge
addikt
válasz rgeorge #39369 üzenetére
Utolsó, végső válasz a problémára (3. üf. levél, 3 különböző embertől):
"Amennyiben hűségidőn belül készüléket cserél és az új készüléket részletre szeretné megvásárolni, akkor a készülékbeszámítás értéke a Készülékcsere díj csökkentésére használható fel.
Ha új készüléket nem részletre veszi, akkor a készülékbeszámítás értéke a készülékcsere díján túl az új készülék vételárának csökkentésére használható fel."Tehát az online felület jól mutatja a lehetőségeket, csak azt nem, hogy részletvétel esetén a 0 forint fizetendő egyben azt is jelenti, hogy a fennmaradó összeg elvész.
Picard: "What we leave behind is not as important as how we've lived. After all, Number One, we're only mortal." Riker: "Speak for yourself, sir. I plan to live forever."
-
rgeorge
addikt
Újabb netes vásárlós sztorim van: múlt héten szerdán adtam le egy rendelést, telefon részletre + készülékcsere. Az online fizetéskor csak a kezdőrészletet lehetett fizetni, a készülékcsere díját nem, vagyis a tájékoztatás szerint az is benne volt a fizetendőben, de a fizetéskor már nem. Két napig semmi infó, tegnap jött két email, hogy számlám érkezett. A MyTelenor-ban ma már látszik a két számla (tegnap a dátumot újra meg kellett adni ahhoz, hogy egyáltalán látszódjanak), az egyik a készülék vételára, fizetési mód részletfizetés, esedékesség a mai nap, a második a készülékcsere díja, fizetési mód bankkártya(?), esedékesség mai nap. Nyilván a másodikat kellene csak fizetni, de nincs rá a felületen lehetőség, csak manuális utalással lehetne fizetni. Másfél éve volt hasonló vásárlásom, ott mondjuk készülékcsere díj még nem volt, de ott semmilyen egyéb számlát nem kaptam. Igaz, most a rendeléskor nem pipáltam be "a papíron is szeretném megkapni a szerződést" lehetőséget.
Picard: "What we leave behind is not as important as how we've lived. After all, Number One, we're only mortal." Riker: "Speak for yourself, sir. I plan to live forever."
-
rgeorge
addikt
válasz rgeorge #40582 üzenetére
Fejlemények: Biztos, ami biztos, tegnap elutaltam a készülékcsere díjat, ezt ma már fizetve státuszúnak mutatja a rendszer (manuális utalást egy nap alatt feldolgozták, ez nem is rossz), a másikat lejártnak mutatja, a fizetési mód részletfizetés, a határidő tegnap volt. Elég kicsi lenne így a futamidő... De mondjuk a kezdőrészletről, amit a rendeléskor online fizettem semmi infó nincs a rendszerben.
Picard: "What we leave behind is not as important as how we've lived. After all, Number One, we're only mortal." Riker: "Speak for yourself, sir. I plan to live forever."
-
rgeorge
addikt
Egy pozitív esemény: kértem online felületen, hogy nat-talanítsák a mobilnetemet vpn miatt, 45 perc múlva megcsinálták, mégpedig jól.
Picard: "What we leave behind is not as important as how we've lived. After all, Number One, we're only mortal." Riker: "Speak for yourself, sir. I plan to live forever."
-
rgeorge
addikt
Sony telefon (Z3 Compact) függetlenítésének mennyi az átfutási ideje? Van rá esély, hogy megvárható a helyszínen?
Picard: "What we leave behind is not as important as how we've lived. After all, Number One, we're only mortal." Riker: "Speak for yourself, sir. I plan to live forever."
-
rgeorge
addikt
válasz rgeorge #41802 üzenetére
Az normális, hogy 09.08-án kifizettem a "Készülék hálózati korl. felold." díját, de még nem értesítettek arról, hogy meg is csinálják? Személyesen kell, mert a feloldókódot ők írják be, mert csak egyszer lehet próbálkozni (legalábbis ezt mondták). Ha még ráadásul kiderül, hogy csak a szerviz tudja feloldani, akkor mennyi idő lesz? 30 napot mondtak max, az is lejárt már.
Picard: "What we leave behind is not as important as how we've lived. After all, Number One, we're only mortal." Riker: "Speak for yourself, sir. I plan to live forever."
-
rgeorge
addikt
válasz 4Grider #42624 üzenetére
Én ma fizettem, nem is tűnt fel, hogy nem jött email, csak most, hogy megérkezett. Az OTP-vel lehet még valami, arra emlékszem, hogy a fizetési oldal is lassan töltött be, 5 perccel később egy másik befizetésnél már nem volt gond, ott az email is megérkezett rögtön.
Picard: "What we leave behind is not as important as how we've lived. After all, Number One, we're only mortal." Riker: "Speak for yourself, sir. I plan to live forever."
-
rgeorge
addikt
válasz rgeorge #42597 üzenetére
Nos a történet vége: bementem ma az Alleebe, kiderült, hogy már rég megkapták a kódot, de a kolléga már nem dolgozik ott, és nyilván ezért nem szólt... Sajnos elfelejtettem megkérdezni, hogy mikor érkezett a kód.
Picard: "What we leave behind is not as important as how we've lived. After all, Number One, we're only mortal." Riker: "Speak for yourself, sir. I plan to live forever."
-
rgeorge
addikt
válasz bandi0000 #42832 üzenetére
Nekem a munkalapra vésték fel az unlock kódot. A rendszerükbe bekerül a művelet ténye, tehát az, hogy te kérted, kifizetted és megkaptad a kódot. Mást nem adtak.
Picard: "What we leave behind is not as important as how we've lived. After all, Number One, we're only mortal." Riker: "Speak for yourself, sir. I plan to live forever."
-
rgeorge
addikt
Számlafizetéssel kapcsolatos gondom lenne. Múlt héten fizettem a számlát online bankkártyával. A banktól kaptam értesítést a tranzakcióról, a MyTelenor viszont sikertelen tranzakcióról küldött emailt, amiben az OTP authorizációs kód nem volt kitöltve, az oldalon is fizetetlen maradt a számla. Lehet, hogy nem azonnal mentem vissza a szolgáltató oldalára a fizetés végén, megzavartak közben. Utánaolvasva azt találtam, hogy olyankor, amikor a számlakibocsájtó részéről a tranzakció sikertelen, akkor a bank is fel fogja oldani a zárolást pár nap múlva. Másnap újra kifizettem a számlát, ezúttal sikeres volt mindkét oldalon, email is megérkezett. Majd este jött egy email az előző napi fizetésről, de sikeresként, OTP authorizációs azonosítóval, mégpedig azzal, ami a banki zárolásban is szerepel. Szóval a számlát csak sikerült kétszer kifizetni.
Mi ilyenkor a megoldás? Nyilván személyesen vagy 1220-on tudom intézni, de mit? Visszautalás, vagy a következő számlába való beszámítás?Picard: "What we leave behind is not as important as how we've lived. After all, Number One, we're only mortal." Riker: "Speak for yourself, sir. I plan to live forever."
-
rgeorge
addikt
válasz radio100jozs #45314 üzenetére
De itt éppen a Telenor sara, mert az első tranzakciót először sikertelennek mutatta, majd a második tranzakció napján este már az elsőről is sikeres üzenetet küldött. A bank már feloldotta zárolást és levonta mindkét összeget.
Picard: "What we leave behind is not as important as how we've lived. After all, Number One, we're only mortal." Riker: "Speak for yourself, sir. I plan to live forever."
-
rgeorge
addikt
válasz radio100jozs #45317 üzenetére
Semmi ellentmondás nincs abban, amit írtam. A "bank is fel fogja oldani a zárolást pár nap múlva" arra vonatkozott, hogy az első tranzakció telenor általi elutasítása után azt feltételeztem, hogy a bank fel fogja oldani a zárolást. Miután azonban a Telenor "meggondolta magát", és egy nappal később elfogadta sikeresnek az első tranzakciót, miután már a második tranzakciő is lezajlott sikeresen, ezért "A bank már feloldotta zárolást és levonta mindkét összeget.".
Picard: "What we leave behind is not as important as how we've lived. After all, Number One, we're only mortal." Riker: "Speak for yourself, sir. I plan to live forever."
-
rgeorge
addikt
válasz #20749568 #46329 üzenetére
Rendeléskor nem látszott a szám? Én két hete rendeltem egy 0 forintost és láttam a számot rendeléskor.
Picard: "What we leave behind is not as important as how we've lived. After all, Number One, we're only mortal." Riker: "Speak for yourself, sir. I plan to live forever."
-
rgeorge
addikt
Ha van 2017.01.01 után vásárolt előre fizetett díjú mobil rádiótelefon szolgáltatása, amire már nem kell egyeztetni, meg van régebbi is amire kellene, de nem nyilatkozik, akkor megszűnik a 2017.01.01 után vásárolt is?
Picard: "What we leave behind is not as important as how we've lived. After all, Number One, we're only mortal." Riker: "Speak for yourself, sir. I plan to live forever."
-
rgeorge
addikt
Van egy telefonom, amin tavaly szeptemberben a Telenor feloldotta a hálózati korlátozást. A számlán, amit erről kaptam, nincs rajta semmilyen információ a telefonról. Lehet, hogy a munkalapon volt, nem tudom. Amiért ez fontos, hogy most érkezett vissza a szervizből a telefon, amiben úgy tűnik, hogy alaplapot is cseréltek, de legalábbis az IMEI megváltozott. Ez azért nem egyértelmű, mert a javítás költsége és a szöveges tájékoztatás szerint is csak akkumulátort cseréltek.
Ha esetleg a szerviz kérné annak az igazolását, hogy a kérdéses telefonon (azaz a korábbi IMEI-n) a Telenor oldotta fel a hálózati korlátozást, ezt nekem kell/lehet kérni a Telenortól?Picard: "What we leave behind is not as important as how we've lived. After all, Number One, we're only mortal." Riker: "Speak for yourself, sir. I plan to live forever."
-
-
rgeorge
addikt
Átkerült (jó rég) a Telenor Wallet-be a többi hasonló szolgáltatással együtt (parkolás, lottó stb.).
Picard: "What we leave behind is not as important as how we've lived. After all, Number One, we're only mortal." Riker: "Speak for yourself, sir. I plan to live forever."
-
rgeorge
addikt
Üdvözlet!
A Huawei P9 Lite mini vajon kétkártyás? A honlap szerint nem, de mintha nem is lenne 1 SIM-es változata.Picard: "What we leave behind is not as important as how we've lived. After all, Number One, we're only mortal." Riker: "Speak for yourself, sir. I plan to live forever."
-
rgeorge
addikt
Üdvözlet. A leadott használt telefonra kapott kódot tényleg csak személyes vásárlásnál lehet felhasználni? Online rendelésnél nincs mód beírni a kódot, bár láttam neten olyan oldalt, ami szerint igen.
Picard: "What we leave behind is not as important as how we've lived. After all, Number One, we're only mortal." Riker: "Speak for yourself, sir. I plan to live forever."
-
rgeorge
addikt
válasz Viktor0610 #83049 üzenetére
És tényleg, a rendelés egy későbbi szakaszában megadható a kód. Most már csak ki kell találnom az S9+ utódját...
Picard: "What we leave behind is not as important as how we've lived. After all, Number One, we're only mortal." Riker: "Speak for yourself, sir. I plan to live forever."
-
rgeorge
addikt
válasz szabonagyur #83052 üzenetére
Online is 20000, ha nem l+ vagy xxl a tarifa, ehhez jöhet még 5000 készüléktől függően.
Picard: "What we leave behind is not as important as how we've lived. After all, Number One, we're only mortal." Riker: "Speak for yourself, sir. I plan to live forever."
-
rgeorge
addikt
válasz Viktor0610 #83054 üzenetére
Ezt írtam én is: l+ és XXL tarifához jár a 30000, alatta 20000.
Picard: "What we leave behind is not as important as how we've lived. After all, Number One, we're only mortal." Riker: "Speak for yourself, sir. I plan to live forever."
-
rgeorge
addikt
válasz Viktor0610 #83056 üzenetére
A neten rendeléssel már csak két bajom van: leghamarabb hétfőre hozzák ki, kedden lehetne boltban átvenni, illetve a sok próbálkozás miatt most nem is enged megrendelni.
Boltban lévő készletről nincs infó a weboldalon? Bemennék mondjuk holnap az Astoria boltba, de nincs rá garancia, hogy ott pont lesz az a készülék, amit választok.Picard: "What we leave behind is not as important as how we've lived. After all, Number One, we're only mortal." Riker: "Speak for yourself, sir. I plan to live forever."
-
rgeorge
addikt
A készülék/tartozék elektronikus számlája hol található a mytelenor.hu-n? Kaptam ma emailt, hogy elérhető két számla is, de sehol sem találom.
Picard: "What we leave behind is not as important as how we've lived. After all, Number One, we're only mortal." Riker: "Speak for yourself, sir. I plan to live forever."
-
rgeorge
addikt
válasz Gubu0101 #83084 üzenetére
Upsz. Ott van, de a szűrés elsőre nem működött. A számla kelte mai nap. Az alapértelmezett szűrő a 2021.10.01-2021.10.01, nem mutat számlát. Ha átírom 2021.09.01-2021.10.01-re, akkor már igen...
[ Szerkesztve ]
Picard: "What we leave behind is not as important as how we've lived. After all, Number One, we're only mortal." Riker: "Speak for yourself, sir. I plan to live forever."
-
rgeorge
addikt
Üdvözlet! Arra mi lehet a magyarázat, hogy az Astoria üzletben egy nagyon sok éves SIM-et nem cseréltek nano-ra, hanem vágtak (Nokia butafon csere okosra).
Picard: "What we leave behind is not as important as how we've lived. After all, Number One, we're only mortal." Riker: "Speak for yourself, sir. I plan to live forever."
-
-
rgeorge
addikt
Üdvözlet! Az új Yettel TV képes felvételre az m4Sport csatornán?
Picard: "What we leave behind is not as important as how we've lived. After all, Number One, we're only mortal." Riker: "Speak for yourself, sir. I plan to live forever."
-
rgeorge
addikt
válasz szaboi6512 #96287 üzenetére
A voda és a telekom rendszere sem rögzít, néz vissza ezeken a csatornákon (voda csak akkor, ha még régi a hdd-s settopbox, vagy CI+ kártya és TV rögzít).
Picard: "What we leave behind is not as important as how we've lived. After all, Number One, we're only mortal." Riker: "Speak for yourself, sir. I plan to live forever."
Új hozzászólás Aktív témák
- GIGABYTE RTX 3060TI GAMING OC 8G
- Asus TUF FA507 - 15.6" IPS 144Hz / Ryzen 7 6800H / 16Gb DDR5 4800MHz / RTX 3050 Ti / 1 ÉV GARANCIA
- NVIDIA Dell RTX 2080 Ti 11GB GDDR6 - Beszámítás: OK
- AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! tado BASIC Okos Radiátor Termosztát 3db-os
- AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! Xiaomi HUTT C6 ablaktisztító robot
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen