-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
diablo1984
veterán
próbáltam, csak a tokmány nem fér direktbe hozzá, kis vékony kemény feje van, a fúró nem áll meg benne! gondoltam én is rá, mert az olajteknő ha lejön, akkor kb fél cm menet már megfogható lenne fogóval és kicsavarható lehetne, csak vékony fúróval nem lehet hozzáférni, levésni erős lenne, félő, hogy a teknő aluja repedne el, egy erős hegesztéstől is tartok, hogy az alut szintén elégeti......
fogalmam sincs hogy kellene csinálni, talán egy erős, éles hosszú fúrószárral hátha sikerül pont a közepét megfúrni.... vagy egy értelmes hegesztővel egy anyát rácsíptetni, de az ma délután 10x nem jött be, mindig eltört a hegesztésnél, pedig kapott az a csavar meleget, ütést, mindent, meg kellett volna rég indulnia....
-
diablo1984
veterán
válasz Sanyo77 #46629 üzenetére
beszéltem egy kasztnis ismerőssel, azt mondta majd megfúrja és telever egy erős sokrecés torxot és az mard kihozza! csak valszeg hétvégéig használhatatlan lesz a kocsi, remélem az olajteknő kibírta a kínlódást!
nekem azt hiszem van ilyen csavarom, mikor csináltuk a motort mentettem meg párat, itt is valszeg meg volt gyepálva a csavar én hülye meg nem néztem csak toltam rá a kulcsot és fordítottam, a helyett, hogy rákopogtattam volna a krova fejet, így meg lekaptam a koronáját és ennyi!
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz cellpeti #46633 üzenetére
van pár biztosíték ott is, érdemes megnézni, bár szerintem ott a motor és segédberendezéseinek vannak a biztijei!
nálam az első ködlámpa és a kesztyűtartó világítását nem tudom miért nem működik, a ködlámpával szenvedtem már, a biztinél még mérhető a jel, de a lámpáknál nem. volt már kihajtogatva a köteg, nem láttam rajta semmit. a kesztyűtartót nem tudom min van, kimértem már az összes biztit, mind jó, max rákötöm a szivargyújtóra és annyi, de mondjuk annyira nem izgat a dolog.
-
diablo1984
veterán
válasz FerNandor #46859 üzenetére
Pontosan nem tudom mi, de nem motor ès ha nem terepgumi van a kocsin, akkor nem futómű. A kettő közötti rèsz lehet, tehát a váltó. Azt meg ha szètszedik illik cserèlni mindent ami lóg vagy kopott.
Citroen cèges autónál gariban taknyolták a váltót, abban volt minden süvítő hang, vègül összeszakadt ès cserèltèk egy új váltóra, akkor lett jó! Tehát hozzáèrtővel kell szètszedetni ès amit kell cserèlni azt ki is kell cserèlni, elvègre nem minden hèten szedik le a váltót....szerintem... -
diablo1984
veterán
válasz Sgt. Chris #46912 üzenetére
F219?
-
diablo1984
veterán
válasz Sgt. Chris #46914 üzenetére
Igen, az nem jó rá?
-
diablo1984
veterán
válasz Wiz Khalifa #46921 üzenetére
Renóèknál nem kell klíma a pollenszűrőhöz, ott van a klíma nèlküli autókban is!
A vizet a hűtő alsó csövènek megbontásával tudod leengedni!
-
diablo1984
veterán
-
diablo1984
veterán
válasz Wiz Khalifa #47056 üzenetére
10w40 jó bele. 5w40 talán, 5w30 szerintem felesleges.....
nem fog folyni, max eszegeti, hisz nem akkora a difi mint a gépzsír és olaj között, mind2 olaj!
-
diablo1984
veterán
válasz Wiz Khalifa #47058 üzenetére
szintetikus az 5w30-as, na az szerintem pazarlás a tiedbe, fél(rész) szintetikus az 10w40 vagy 5w40! én abba amibe kell és a gazdaságosságot, gyári előírást figyelembe véve a 10w40est ajánlanám!
-
diablo1984
veterán
válasz Wiz Khalifa #47180 üzenetére
Bentről a víz nem tűnik el, ha a fűtőradid ereszt, akkor ott víz van most is!
-
diablo1984
veterán
válasz Wiz Khalifa #47182 üzenetére
ez álltó helyben, járó motornál van víznyomás is, akkor jobban jöhet kifelé a cucc! lehet, hogy a hűtőd lyukas? nézd körbe, neked neked nem takarja klímahűtő vagy intercooler!
-
diablo1984
veterán
válasz Wiz Khalifa #47184 üzenetére
és jön a tél, nem olcsó fagyállóval locsolgatni a földet!
-
diablo1984
veterán
válasz SG3rg0 #47187 üzenetére
szia
a motor piktogramm az a check engine, az egy szondától kezdve bármi lehet, ami a motor működését befolyásolhatja!
tehát nem környezetvédelmi cucc, ki kell olvasni a hibakódot az agyából, az megmondja, hogy hol a hiba!
milyen autó, milyen motorral? mert hátha tudunk itt rá tipushibát, hogy mi szokott lenni! működésben nem változott semmi?
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz SG3rg0 #47189 üzenetére
az ékegyszerű technika valszeg megint valami szonda kínlódik! tesóméknak is kicserélték, dobálta a hibát, utána egyszer abbahagyta és azóta is jó!
egy hibakód olvasás nem árt azért, műszakikor hibakód mentesnek kell lennie a járgánynak, azért nem árt átnézetni(övékét is megrántották műszaki vizsgán mikor így odaálltak). -
diablo1984
veterán
válasz Wiz Khalifa #47198 üzenetére
szinte bármelyik unix/bárdis/kovácsautós hűtő jó hozzá, ami belevaló, cseréje általában nem nagy dolog, mert nálad nincs semmi egyébbel összekötve(cooler, klímahűtő), nagy csavar sincs benne, hogy elakadj. de ha nem vagy biztos magadban, akkor bízd szerelőre!
-
diablo1984
veterán
válasz FerNandor #47207 üzenetére
nekem a c veki 150 lovas volt üresen 1650kg(kombi), szerintem az is házomszáz valahány nm, de az ment mint a vesztés, igaz előtte nem volt ilyen relatíve nagy lovas verdám, de ebben már lehetett érezni, hogy gyorsulsz! v6 tdi a6-ost próbáltam, de az gyenge volt automatával úgy gyorsult mint egy 2es golf.....
a mostani lagunám sem versenygép, megy, bír is menni, 120nál is még ha odalépek gyorsul, de nem versenygép, a-ból b-be elvisz, de nem hagyok foltot a kárpiton az élvezettől az biztos!
-
diablo1984
veterán
válasz Geri89 #47220 üzenetére
az 1,5 dci-nek van nem kevés zsebbenyúlós betegsége, ami hangsúlyozom előjöhet, de nem biztos, hogy fog. ezek a következők: nagynyomású rendszer(igényes a szentem, nagynyomású pumpa, injektorok, mind mind hajlamos meghalni), turbó(elvileg mint minden turbós autó, ez is meghallhat, de meg is teszi ha eljön az idő), hajtókar csapágy(ez ha széthullik, már dobhatod is a kukába a blokkot, mert megcsináltatni utána már nem érdemes). a ráncfelvarrott utáni változatokra már az elektromos zűrök nem annyira jellemzőek, de ugyanúgy a villanyablak behalhat, kártyát nem érzékelheti, elektromos zűrök azért itt is jelentkezhetnek, de a ph1-nél inkább volt több!
ezen túl van benne kettőstömegű és az utolsó szériásokban részecskeszűrő is!
pozitívuma, hogy 5 liter alatti fogyasztás is elérhető vele és még mágusnak sem kell lenni hozzá!1,9 dci motorra éppúgy jellemző ugyanez, nagynyomású rendszer, turbó szintén tud szivatni, bár itt sokan mondják, hogy nem jellemző erre a hajtókar csapágy megpusztulás, de én azt mondom, hogy igenis itt is bőven rizikós(volt egy fos motorom, végül főtengely donornak vitték el, hajtókar csapágy probléma miatt és azon a héten 3an is kerestek ebből a gondból kifolyólag....).
elektronikája éppen ugyanaz mint az 1,5 dci-nél, így nincs ebben diffi!
fogyasztása viszont rosszabb mint az 1,5ösnek, jellemzően 6 liter környékén fogyaszt!
(itt megjegyezném, hogy nekem az 1,9 dci még adagolós változata a dti motor van a gépemben, szépen teszi a dolgát, így az alap motor mint vas megbízható, a sok hozzáadott elektronika és az ultraigényes nagynyomású rendszer tudja elcseszni)de hozzá tartozik a dologhoz, hogy a renault nem egy premium márka így a sok beteg renaulthoz hozzá járulhat az is, hogy nem szeretnek az emberek vagyonokat költeni egy renaultra és az új gazdán csattan az ostor, ott már kaphat időben olajat és szűrőket, ha már benne van a "tífusz", akkor a szopás garantált!
-
diablo1984
veterán
válasz Geri89 #47223 üzenetére
a hajtókar csapágy csere az igen, csere után 100e km-t minimum kibír, persze a megfelelő olajcsere periódus betartásával! mycso az övén megelőzés céljából annó csináltatta huszonezres tétel az egész, nem kell a motort szétszedni érte, csak a teknőt kell levenni és onnan műthető! ártani a teknőlevétel amúgy sem árt, mert olajcserekor a leeresztőn az összes olaj nem folyik ki, marad benne kb fél liter "eszencia", azt nem árt legalább megvétel után az első cserekor kimosni és akkor biztosan 100% tiszta olaj lesz a motorban, minden mocsoktól és fémportól mentesen!
tele vannak már ezek a dci-k elektronikával, ha egyszer meg vannak hajtva rendesen és nagy a gond, azt visszajelzi hibára, hogy befecskendező hiba meg hasonlók, de gépen is egy hibakód olvasásból sokminden ki tud még derülni! a turbó az lutri, az megy és utána nem, olajfogyasztást nem lehet szervízben nézni, arról egyértelmű hibakód nincs, azt max kihúzatod és ha szépen egyenletesen gyorsul, nem torpan, nem okádja a kormot, nem süvít zavaróan, akkor csak remélni tudod, hogy jó, amúgy kézben tartva hozzáértő a tengely lógásából meg tudja mondani, hogy mennyire járja a végét!
-
diablo1984
veterán
válasz Predator2 #47225 üzenetére
a szerelők is csak tippelni tudnak! turbó cserekor nem árt a turbó csöveket is átmosatni, hogy ganyé nincs-e lerakódva benne, nem árt szerintem kitakarítani a teknőből a dzsuvát is, új turbónál felrakáskor az olajzóját fel kell tölteni olajjal, hogy az első forduláskor is legyen már kenése.
kartergázos motor is tudja okozni a turbó kipurcanását, de ha minden rendben van, akkor egy új turbónak sokáig kellene bírnia a gyűrődést!szerelő is kézben fogva azt tudja megállapítani, hogy lóg a turbó tengelye, hogy mennyire azt a szerelője vállogatja, van aki mindentől hüledezik, a másiknak meg semmi sem rossz!
-
diablo1984
veterán
válasz Predator2 #47233 üzenetére
csak 2? azért elszállt vezérléskor még szokott párat fordulni a motor mielőtt leáll, az meg érinti az összes szelepet! nem vitted vissza a szerelőhöz, hogy nem ilyen volt?
ez a baj a vezérlés szakadt cuccokban, hogy bármi kaphatott a nem megfelelő "vezérlés nélküli" állapotból, szelepek belevernek a dugókba, a dugók tovább adhatják az ütést a hajtókaroknak, a kis dci-knél meg amúgy is népszerű betegség a hajtókar csapágy, lehet az is elkezdett "kotyogni" és a szelepbe éppen beletud ütni a dugattyú és ennek van hangja! ereje meg azért nincs, mert a szelep nem tud megfelelően nyitni zárni.....
de ez spekuláció, lehet ez is, de lehet más is! lehet a vezérlés nincs a helyén, bármi előfordulhat!
volt a youtube-on fennt hajtókarcsapágyas 1,5 dci motorhang, az is ilyesminek tűnt!
-
diablo1984
veterán
bakker vagy én vagyok hülye, de itt a képek a leírással nincsenek szinkronban! horpadás mentes kasztni: hátulján lóg a lögöd, mert a lemez sarka meg van gyűrve, az első sárvégő törött, 90%-os téli gumi: hát nem tudom, hogy a kopásjelzőt miért 90%-nál rakták be.... micsoda nepperek és ezt valaki benyalja?
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
kövezzetek meg, de nekem ez tetszik
237e km még mindig szép kívül belül, 110lovas 1,9 dci a zsigereimben érzem, hogy nem kellene, de kívánom! -
diablo1984
veterán
válasz gooool #47256 üzenetére
és sem akarom megvenni, külföldi autó így ellenőrízhetetlen, van most a mobile.de-n egy 520e km-t futott és annak sincs lelakva a belseje, majd valami kelet európai megveszi és forgalomba helyezi itthon 210e km-el....
de nekem ez a szürke szín ezzel a facelift orral ebben a kombiban nagyon bejövős!
-
diablo1984
veterán
válasz SG3rg0 #47346 üzenetére
szia
nem kötekedésképpen írom, de szerintem kissé túl van árazva, klíma sincs benne, így szerintem 100-150ezer minusszal még el is menne, de szerintem a nagyon max 500érte!
tudom, hogy sokat költöttél rá, de mindenki abból indul ki, hogy az összes használtautóban ez mind meg van csinálva, pl spirálrugó valszeg törés miatt lett cserélve, amiben nem törik, abban is jó van, fék is ha elkopott, cserés, stb-stb!
és tényleg nem bele akarok ugatni, de ennyiért már a jó faceliftesek is vannak, klímával is akár, tudom, hogy ezzel a motorral agyonüthetetlen, de akkor is!ha sürgősen el akarod adni, akkor engedj a hirdetett árból, ha próba szerencse alapon árulod, akkor majd idővel úgyis engedsz!
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen okostelefont vegyek?
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Aliexpress tapasztalatok
- Intel Core i5-7640X / i7-7740X "Kaby Lake-X" és i9-7xxx "Skylake-X" (LGA2066)
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Építő/felújító topik
- MW2 - MW3 játékosok baráti köre
- Xiaomi Pad 6 - kiapadhatatlan jóság
- Vezetékes FÜLhallgatók
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs