-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
válasz
Smith Ügynök #64421 üzenetére
Kizárt, hogy ezzel nem ölöd meg.
Benzin egyértelműen.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz
HeavyToys #64425 üzenetére
Bilsteint felejtsd el, a KYB a gyári azt nagyon megérzed, ha az kerül bele.
Mehet a TRW, Meyle, Monroe.
Ha ezek nem férnek bele akkor a japanparts.
A tartósságán értem a belépő szintet.
Tehát azt már be merem szerelni mert nem hozzák vissza egy éven belül mint a febi és al-co cuccokat.
Amiket én meg se veszek.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz
Smith Ügynök #64428 üzenetére
3 at raktam be ebből egy pont most hullott ki, de ha a trw-t meg tudod fizetni akkor nem kétséges, hogy melyiket tenném be.
Felejtsd el a dieselt, hidd el tudom miért mondom.
Most pucoltam pont egy ilyen használatú egr szelepét, illetve próbáltam, aztán csere lett, mert úgy je volt sülve, hogy nem lehetett roncsolás nélkül kiszedni.
Ne szivasd meg magad.
Ha Sopron , Nyíregyháza távokatmennél egyértelműen diesel, de amit leírtál az kinyírja.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz
sesomaru1989 #64433 üzenetére
Na pont az ilyen hibákra gondoltam, hogy szüntesd meg.
A renaultnak egy betegsége van, ha az elektromos rendszer nincs rendben egy csomó fals hibát is képes generálni.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz
Kornelius07 #64453 üzenetére
a 0.9 és 1.2 es társánál lényegesen jobb konstrukció.
A szelepekre ennél is oda kell figyelni, de legalább a lánc itt már nem szakad el.Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
Azért ez így nem teljesen fedi a valóságot
Tedd hozzá, hogy lent nálatok, mert Pesten azért durvábbak az árak.
De a márkaszervíz valóban szemérmetlenül elkéri az árát, ez van.Nekem most a vizsgafelkészítés 148e lett volna.
Komlpett futómű (első hátsó lengéscsillapítók, fékek, elöl lengőkarok ), így, hogy megcsinálom magamnak 52e lett az anyag.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz
Otosan #64467 üzenetére
Neki 8 szelepese volt, azt ne felejtsd el, hogy az tök más technika!
Gépre kell tenni és azonnal kiderül mivel van a baj.
LEhet akár tömítettlenség is, de akkor ingadozna az alapjárat.
A gázos autóknál az a baj, hogy szárazabban fut a rendszer és ott akár hüvelykopás is lehet, ezért is indul nehezebben. Kompresszióméréssel ez azonnal kideríthető.
A trafókat mindenképpen ki kéne mérni, ha gatya valamelyik akkor párban cserélni kell.
Sok minden lehet el kéne vinni egy hozzáértőhöz.Renault power
-
rob210
Topikgazda
Dobbetét van új fillérekért.
Lökőst szinazonosat vegyél sokan bontanak MII-öt a tied pedig gyakori szín
Szerintem a valeo a gyárija, de az utángyártottakkal sincs baj, vállalható bármelyik, csak a méretekre nagyon figyelj!Biztos, hogy megáll 200 alatt ha bontásból veszed a cuccokat akkor 100 környékén kijön.
Fel a fejjel.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz
BLUE TORNADO #64508 üzenetére
Bannoltak hoonap fogsz tudni.
Nem lehet, hogy olyan kommented volt ami kifogésolható a csoportban?Renault power
-
rob210
Topikgazda
Ha nem fogy a vized és világításod van akkor nincs nagy gond.
De azt nézni kell, hogy a hűtőközeg véletlen se foggyon el, és csak finomkodva szabad menni, az intercooler miatt.
Viszont az áraid valahogy nem jók.
Ennél olcsóbban vannak a hűtők pl.
1.5 dci 106 ló nem?Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz
gixxergabi #64521 üzenetére
Ahogy írta is molnarpeter, ha 4-5 hónapos akkor mázlija van a szerencsétlenségben, csak a macera lesz vele, de ugyan azt meg kell kapja mint amit kiütöttek alóla.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz
tigerscorpio #64533 üzenetére
Próbáld ki egy másik aksival.
A cellazárlat nagyon sunyi dolog.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz
tigerscorpio #64551 üzenetére
Az eloxálás más mint az oxidáció
NA ma kiosztom a népet nagyon fáradt vagyok.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz
tigerscorpio #64564 üzenetére
Nekem ilyenem van és tökéletesen teszi a dolgát.
Csak kalibráltatni kellRenault power
-
rob210
Topikgazda
válasz
orosziem81 #64570 üzenetére
A lökhárítón van a kábelkötegből leágaztatva 2 db testvezeték. azt kel megcsiszolni.
Illetve hátul a lámpák csatlakozóit megnézni.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
Hátsó hídszilent, első rugótörés, gyújtástrafók ha cserélve lettek berura vagy densora akkor nem lesz vele gond, ha sagem valeo és társai akkor a haláluk borítékolható.
A kormánymű futómű, nagyon átnézendő, alul van tervezve, havonta egyen cserélek kormányművet így 10en évesen sorra döglenek le.
Ezen felül a kormányátvezető szalag (légzsák) döglik be mindegyiken, ezt felújíttatni kell, mert az új nagyon drága és az is elromlik, a felújítás során viszont módosítanak rajta és soha többet nem megy tönkre. A benzinpumpa csatlakozóját pedig a hátsó ülés alatt érdemes évente egyszer befújni kontaktsprayel, mert rossz kontaktus miatt képes a csatlakozót megolvasztani.
Azt hiszem más nincs, ami a benzinest érinti, jah de a biztosítéktábla ha 2005 utáni akkor ki kell szedni és az oxidációkat le kell takarítani.
Soknak tűnik, de a trafó és a kormánymű kivételével egyik sem drága dolog a fele otthon is elvégezhető.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz
polonic #64609 üzenetére
Ha meghal a lengéscsillapító akkor drágább.
A csere macera, mert a torony bent van az ablaktörlő motoroknál. Szokásos ablaktörlők le szélterelő le. Aztán ki az egész gólyaláb ki rugó össze torony le harang csere torony vissza. Kész.
3-4 óra a csavarok függvényében.Renault power
-
rob210
Topikgazda
Az egyeshez honnan vagy benne biztos, hogy ezek voltak az elnevezések?
Csak azért kérdezem, mert amikor elkezdték a meganet gyártani akkor a 8 szelepesekkel kedtek a 19 ből átvett 1.4 benzinnel, és jött hozzá az 1.6 benzin a 2.0 benzin és az 1.9 dt, majd dti.
Ezekből volt chic,rl,rn,rt,rxe,monaco
Utána jött a ráncfelvarrás, 99' ekkor kavarodott meg az élet.
Jött a már említettekhez az alizé,expression,authentic,Monaco, ehhez pedig a választható dolgok. Szóval kavar van, rendesen ez igaz és volt még a bonyolítás a klímás nem klímás ezek voltak cool megnevezések.Szóval könnyen követhető
nem is értem mit nem értetek rajta.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
A hipotézised ott bukik meg , hogy például az enyém 2000es 1.6 16v és expression felszereltségű.
107 Le motorral, mert ebből volt 110Le is.
Ismerősöm 2000es-e meg 1.6 8v 90 paci és RT és nem forgalombahelyezés, hanem gyártás!Egyszóval ahogy mycso is írta követhetetlen.
De tényleg egy hihetetlen katyvasz ez az elnevezgetés.Renault power
Új hozzászólás Aktív témák
- OLED TV topic
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen légkondit a lakásba?
- Politika
- Információbiztonság, kiberbiztonság, adatvédelem
- Microsoft Excel topic
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Az iOS 18 megjelenésekor az EU-ban nem lesznek elérhetők a legfontosabb újítások
- Bittorrent topik
- EA Sports WRC '23
- További aktív témák...