-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
rob210
Topikgazda
Urak.
Ki az aki szerelt már szét megane műszerfalat?
1es meganról van szó.Azzal szembesültem ugyanis erősítő bekötésnél, hogy nem tudom a pluszt elvinni hátra.
A küszöb borítás alatt szépen elvittem a szálat a műszerfal mögött hiába tapogatózzom, ott csak a zajcsillapító gumiborítás van.
Hogy lehetne a tűzfalon kivinni a kábelt az aksihoz?Vagy hol van a műszerfal utastér felöli oldalán olyan plusz amire direktbe köthetek.
Lengőajzatos biztosíték lesz rajta szóval minden féle képpen egy erősebb terhelhető direkt plusz kéne az aksiról.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
Urak és hölgyek, hölgyek és urak.
Találkozott pályafutása alatt valaki már ilyen hangszórókkal?
Renault power
-
rob210
Topikgazda
Egy dologra figyelj.
Hogy a kárpit mögött ne legyen ajtó merevítés!
Ezt tessék szépen kimérni.
Meg, hogy ha letekered az ablakot, ne érjen bele semmi semmibe.
Haver is nekiesett ész nélkül a toyotájának aztán mondtam neki szép szép, de hogy fogod visszarakni a kivágott részt?
Nézett rám boci szemekkel miért kéne visszarakni.
Mondtam neki, mert a leengedett ablak mellett beleér a mechanika a mágnesedbe.
Fogta a fejét rendesen végül szereztem neki egy kiemelő keretet és megoldottuk vele, de nem szabad eszetlenül vágdosni.
Mindent ki kell mérni inkább 2 szer mérj egyszer vágj, mint vehess új kárpitot.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Reaper04 #9463 üzenetére
Ezt nem értem, ha befolyt az ajtóba onnan ki is folyik.
Ezért van az eső elvezető, hogy ha bejutna a víz akkor se okozzon komolyabb gondot.
Nem hiszem, hogy erre az I-esben gondoltak a II-esben meg nem.
Nekem hiába öntesz az ajtóba bármit az ki is folyik azonnal.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Reaper04 #9467 üzenetére
Aha már sejtem mi a baj.
Minden képen le kell venned a kárpitot.
Ugyanis neked az ajtó kárpit és az a mögött található fém ajtómerevítés közé ment be a lötyi ahonnan nem fog kifolyni.
Mert egy gumiszerű zajcsillapító trutyi van a kárpit és az ajtó fém lapja között.Ez alapján nem tudtad leszedni???
Mert ennél részletesebb leírást nem találtam sehol.
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
51A nál kezdődik ami neked kell.
Mivel most vettem észre neked II-esed vanRenault power
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz FerNandor #9487 üzenetére
hangszigetelésre kizárólag a bitumenest ajánlom,ha azt egyszer felrakod akkor fent van, haver golfjában szétmálott 2év után a szivacsos pedig nem is a legolcsóbbat vette. kicseréltük bitumenesre azóta csendesebb is lett még nem is jön fel.
szóval én nem javaslom a szivacsot.
ha csak nem rövid távra tervezel a kocsival.alvázvédőnek pedig mindenkép kenhetőt javaslok, jobbak mint a szórhatóak, igaz macerásabb felhordani, de sokkal jobban véd és nem is keményedik ki,megtartja a rugalmasságát.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz FerNandor #9489 üzenetére
egy dolog biztos a clióból nem tudsz néma autót csinálni.
a másik ami fontos a tűzfal szigetelése, ha azt rendesen megcsinálod az utastér és a motortér felől is az rengeteget fog számítani, viszont a padlót kár szigetelned sokat nem fog érni. viszont a kocsi fogyasztása megnő na nem jelentősen, de nő, a plusz súly miatt, egy teljes padlólemez borítas már jelentősebb súly, ezen gondolkozz el.
az ajtókat kell még megcsinálni, ha szeretnél komolyabb hi-fi-t beszerelni, hogy ne rezegjen majd.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
-
rob210
Topikgazda
válasz Reaper04 #9497 üzenetére
Neked indító kártyás, arról volt szó, ahhoz lehet spec. riasztót kapni amit vezérel a kártya. De minek a riasztó?
Nekem is ki van kapcsolva, semmi értelme, manapság senki nem fog odamenni megveretni, vagy lelövetni magát egy szirénázó autóhoz. A rendőrök meg pénzbehajtáson kívül másra nem alkalmasak. A szomszédom is jól megszivatta magát egyik nap nem volt otthon egész nap szirénázott a kocsija másnap kellett volna mennie, de nem ment sehova, mert csontra lemerült a kocsi ezért nem is tudta mi van mert már este sem szólt amikor hazaért.Szerintem hülyeség, de rádbízom.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz AMD Power #9501 üzenetére
Igen ez a másik ok amiért nem vennék milliókért autót.
Az ilyen senkiháziakat én tuti, hogy Mátyás szigorral büntetném.
Melyik kezeddel nyitottad ki na akkor annak huss.
Az ilyen úgy se akar dolgozni felesleges neki két kéz.
Ki kéne már valami komolyabb büntetési tételt szabni, mert ez nem móka.
Egyszerűen Magyarországon nem éri meg becsületesnek lenni.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz engine88 #9510 üzenetére
Az RS az nagyon durva gép de a fentartása is jóval költségesebb.
Aki Rs-t vesz valószínűleg nem csak nézegetni veszi, azaz könyebb kifogni egy széthajtott darabot.
Szvsz a clióba bőven elég az 1.4 16V 98 lova.
Persze ha nem versenyezni akarsz.A gyújtótrafókat kell megnézni vásárláskor, hogy ne sagem legyen aztán kb ennyi.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz FerNandor #9524 üzenetére
Uram az első és legfontosabb mindenki épen szállt ki?
Az autót elnézve ebből már nem lesz kocsi.
A szélvédő is végigrepedt ha jól látom ami azt jelenti, hogy a gyűrődési zóna elindult végig a kocsiszekrényen azaz minden teherviselő elem ferdült, görbült, szakadt, torzult.
Azt ha meg is csinálják, nem lesz már többet autó belőle.
Nagyon szépen meg lehet csinálni, ha padra teszik, de ezt a biztosító TK ra veszi egyértelműen.Szépen elvitte az elejét a buzi Fordos, gondolom nem 10 el ment ha így végigszántottátok az oldalát.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
Kéne valami elektromos szaki nekem urak aki meg tudja mondani, hogy ezekkel a kábelekkel és a régebbi típusú csatival megy-e a 8V-s 1.4-es meganban a fordulatszámmérő ha kicserélem a műszercsoportot.
Találtam 8e-ért egy fordulatszámmérőset és nagyon szeretnék már egy olyat a kocsiba, idegesít, hogy nincs benne.
1
2
3Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz AMD Power #9546 üzenetére
letépte a lökhárítót amiben az érzékelők vannak.
a másik meg az, hogy az üzemszerű működéshez 5évente ellenőriztetni kell a rendszert, és ha szükséges pl. patront cserélni.köszi srácok, már csak egy bajom lesz, hogy az enyémben valeo a műszer csoport amit találok az meg mind sagem, meg jager.
na mindegy egyet felhajtok valahonnan.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Füge007 #9554 üzenetére
Nekem nincs légzsák a kocsiban nem is kell, mert nem tartom jó dolognak.
De a céges kocsik közül egy csomónak a lökősben van a jeladója vagy nyomás érzékelője vagy tudja a tököm mi az az egység amire nyit.
Csak onnan veszem ezt, mert amikor megtörték az egyiket nyílt mind a két zsák elöl és a lökhárító cserénél mondták is, hogy az érzékelőket az elejébe külön meg kell rendelniük, mert most nincs raktáron.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
Hú gyerekek szorítsatok holnap jön az új fordulatszámmérős kilóméter óra csoportom
Remélem klappol minden mert kicserélni kb 10.perc a kettőt annyira rutinosan kapom már szét a műszerfal borítást
De hogy fog-e működni az más kérdés
Izgulok mint akit b@szni visznekRenault power
-
rob210
Topikgazda
Nem tudom neked milyen, de nekem pl. feszes.
Van egy feszítő szabályozó műanyag henger a bovdenen és a hengerfejen kialakított fészek között lehet állítani, hogy melyik perembe pattintja be az ember a feszítő gyűrűt (zéger) és ezzel feszíted a bowdent.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
-
rob210
Topikgazda
Én csak azt tudom, hogy a gyártók és ezzel a forgalmazók, csak abban az esetben fogadnak el bármilyen reklamációt, ha a légzsák nem idősebb mint 5 év vagy megtörtént az ellenőrzése 5 évenként.
Ezt is csak azért tudom, mert a skodától ezt a szerződési feltételt kaptuk, céges autók esetében, de gondolom ez magán autó használatra is igaz.
Volt ugyan is egy eset amikor nem nyílt ki az egyik kocsiban a légzsák.
Megreklamálták és ezt a választ kapta a cég.
Teszem hozzá, pont eladás előtt törték össze, 5év 1 hónapos volt a kocsiszóval fuck.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
Egyszer a logan
A thalia.
A megane
Logan mégegyszerJól látható, hogy mind a 3 ban van 1.4 es 75 lóerős változat.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
Nagy öröm ért ma gyerekek
aki követi a fórumot az ebből mindent megért.Renault power
-
rob210
Topikgazda
Köszi urak valóban működik ami a leg meglepőbb, hogy nem valeo hanem jeager.
Aminek nem lenne szabad menni, de mégis.
Szóval ezek szerint a sagemmel nem kompatibilis.
A valeoval igen.Renault power
Új hozzászólás Aktív témák
- ASZTALI GÉP / ALKATRÉSZ beárazás
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Max
- Víz- gáz- és fűtésszerelés
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Autós topik
- Plazma TV topic
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest