-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Bubee82 #7863 üzenetére
Én is a szilentre gyanakodtam, de sok minden okozhatja, ezért mondta a szerelő is azt, hogy lehet bár mi.
Ha a szilent nem oldja a meg akkor torony lesz.
Ami lényeges, hogy nem a megbontás hanem a csere maga időigényes.
Meg a gyári szilent drága, az utángyártott meg szar.Renault power
-
rob210
Topikgazda
Na csak megtaláltam ezt is a múltkori vita zárásához
Ha használt Lagunát keresünk, ismerosi körünkbol biztosan lesz olyan, aki különbözo horror történetekkel próbál meg minket lebeszélni a típusról. A felhasználók tapasztalatait összegyujto Népítélet website-on is sok lesújtó kritika olvasható Laguna-tulajdonosoktól.
Ha azonban jobban belemélyedünk az &//8222;egycsillagos&//8221; népítéletekbe, tipikusan a &//8222;külföldrol behozott roncs&//8221; típusú Lagunákkal találkozunk. Szerencsére a használtpiacon az ilyen autók jó eséllyel felismerhetoek és elkerülhetoek. Errol késobb bovebben értekezünk.
A másik visszatéro probléma a hazai márkaszervízek felkészületlensége. Egy önálló esszét is megérne, hogyan alakulhatott ki az a helyzet, hogy a Lagunákat kevés márkaszervízben tudják hatékonyan javítani. A szakszeru diagnosztika helyett elvégzett felesleges, &//8222;próba-szerencse&//8221; elvu alkatrészcserék, az emiatt vissza-visszatéro problémák, a szakszerutlen beavatkozások miatti károsodások sajnos kiválóan alkamasak a típus imidzsének rombolására.
Az igazsághoz tartozik, hogy a Lagunát éppen abban az idoben vezették be, amikor az autógyárak még abban látták az üzleti sikerük kulcsát, hogy a beszállítóikat megszorongotva minél olcsóbban jussanak az egyes alkatrészekhez. Ez a stratégia sajnos megbosszulta magát, és a néhány eurocenttel olcsóbban beszerzett alkatrészek megbízhatósága nem érte el a korábbi színvonalat.
Ez azonban nem csak a Renault-t érintette: a legtöbb európai márka keresztülment olyan idoszakon, amikor autói megbízhatósága drasztikusan romlott. A Mercedes-Benz egyes évjáratainak ugyanúgy megvannak a maguk rémmeséi, mint mondjuk a Volkswagen vagy az Opel egyes szériáinak.
A Renault-nál a beszállítókkal való garasoskodás nagyjából a 2003-as modellévben enyhült elfogadható szintre: a 2002 augusztusa után gyártott Lagunák minosége érzehetoen jobb a korábbi autókénál. A 2005-ben bevezetett, ráncfelvarrott (&//8222;cicaszemu&//8221 Lagunák pedig a Renault legjobb napjait idézik.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Bubee82 #7880 üzenetére
Már ne haragudj, de amikor a hengeredet felújította a mágus szerelő.
(számla mágus)Akkor nem nézte meg, hogy mire teszi vissza a hengeredet?
Mit mondott a szerelő a csapszeg miatt csattog?
Mert azt csináltasd meg minden képen különben ha elnyíródik és kinéz a hengerfalon a dugattyú nagyon szomorú leszel.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Laraxior #7887 üzenetére
Hallottál már olyanról, hogy szikráztatás?
Megnézed, hogy ad-e szikrát a gyújtógyertya?
Ilyen nagyon egyszerű kideríteni melyik nem jó.Fogsz egy akár használt régi gyertyát lehúzol egy trafót belerakod a gyertyát letesteled és látod ad-e szikrát vagy sem.
Ha ad mész a következőre ha nem ad cseréled.Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
-
-
rob210
Topikgazda
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Bubee82 #7927 üzenetére
Hát azért nem eszik olyan forrón a kását.
Egyes verzió.
100.000.-mit tudomén mennyit kér a szerelőzseni.
Aki a hengerfelújítást csinálta ám legyen fizesd ki neki majd jelensd be , hogy a garanciális joggal viszont élsz ugyanis az autó csattog mint az állat és te nem azért hoztad be a kocsit hogy rosszabb legyen hanem, hogy jobb.
Simán ráverném a honolást és a dugattyúk gyűrűztetését csapszegelését.
Ennyi-.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Bubee82 #7929 üzenetére
Hát amikor vetted mondtam nézesd át szerelővel
Csak hát megtetszett beleszerettél és most meg cumi van.
Sajnos az előző tulajt kéne alaposan elföldelni, mert ezek a hibák nem nálad jöttek elő, csak te nem tudtad mi mivel jár.Sajnos te is a renaultot soha többet tábort fogod népszerűsíteni, pedig csak belenyúltál egy szarba amibe ugyan úgy bele tudsz nyúlni akár milyen típusnál.
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz AMD Power #7951 üzenetére
Tudom nem véletlen írtam, no és jelentősen olcsóbb mint a megan.
De nekem a sandero is nagyon bejön.
De nekem ugye csak benzinesként[ Szerkesztve ]
Renault power
-
-
rob210
Topikgazda
Hát srácok ez egy renault topik aztán vessetek meg, hogy szóvá teszem
Egyébként pedig a KIA -ról nem vagyok jó véleménnyel.
Nagyon jók a motorjaik nagyon jól néznek ki, mert szó mi szó mostanra nagyon kiforrotta magát a KIA.De az ellenérvem egy 4-5-6 éves autó ne rohadjon már szét mint az állat.
Itt a lakótelepen van 4 KIA ebből az egyik egy ceed spoiler
Nagyon jól néz ki beszélgettem a tulajjal és mondta nagyon szereti nagyon megy kicsi is a fogyasztása de 3 szor volt már a 6 éves autóval lakatosnál.A másik egy kombi ceed annak konkrétan 7 éves létére nincs hátsó sárvédőíve.
A másik egy rio amelyiknek a tulaj elmondása szerint ez mondjuk elég extrém eset kiszakadt a padlólemeze.
Egyszóval egy adott régióban különböző kereskedésekből származó 3 KIA betegsége a rohadás.
Nem hiszem, hogy ennyire kifogták.A 4ik kiassal nem szoktam beszélgetni az egy barom, de neki is látszik a rózsásodás a hátsó íven meg í jobb küszöbb hátsó sarkán.
Szarabbul néznek ki mint a 14 éves egyes meganom.
Bár igaz én figyelek rá és amikor megvettem kilakatoltattam és lekezeltem.Renault power
-
-
rob210
Topikgazda
válasz Laraxior #7986 üzenetére
elég a sagemeket cserélni nem kell 6x13...
a gyújtási sorrendet pedig egy szerelőnek tudnia kell. Benne van a gépkönyvben is, nekem pl 1,3-->2,4 nálad de ezt meg kéne néznem 1,3,5-->2,4,6 de ez nem biztos. az tuti, hogy váltott ütemben dolgozik.
továbbra is azt mondom simán kiszűrhető,hogy melyik trafód szart be.
ettől még lehet, hogy bontani kell a szívósort.Renault power
-
rob210
Topikgazda
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Laraxior #8016 üzenetére
Haragudhatsz rám, de szerintem akár mikor kérdeztél eddig megpróbáltam segíteni. Ha majd lesz családod(ha van akkor meg értened kéne), és jön veled szemben is egy olyan kocsi ami csak a haver haverja miatt ment át a műszakin és pont akkor csattan el valami rajta amikor bent ül a családod mögötted akkor megkérdezem jogos -e a nem tetszésem
Így is elég hülye van az úton, legalább műszakilag legyen rendben a kocsi a seggek alatt.
Ezen a véleményemen pedig nem tudsz változtatni, ráadásul azt hiszem nekem van igazam.Renault power
-
rob210
Topikgazda
Sajnos tudnék mesélni amikor az én vizsgám volt akkor úgy toltak fel egy 1.3 as escortot a padra mert nem indult be ha beindult le is fulladt hatalmas füstfelhők keretei között.
Aztán előbb volt a matrica meg a papír a kezében mint nekem aki normális műszakira ment.Jelentem a központban vizsgáztam, tehát mindent lehet.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Laraxior #8034 üzenetére
Nem alkotok véleményt rólad, csak én már félek a tapasztalatok miatt az ilyen mutyiozásoktól.
Remélem ez azért nem baj.
Sajnos az utóbbi időben elvesztettem a bizalmam sok ember felé.
De bizonyítsd be, hogy nincs igazam.
A topikot, meg ha ide tartozó kérdéssel kerested meg eddig mindig segítettünk, miért ne látogatnád?
Nem értelek, tényleg.
Nem azt írtam, hogy mekkora bunkó vagy és kapd be meg ilyeneket, csak azt hogy én nem szeretem az ilyesmit.
Nem kell ennyire felkapni a vizet, úgy is van rajtad kívül még vagy 100.000. ember ebben az országban aki így él.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz FRENK1988 #8049 üzenetére
A zsigák is csak azért feküdtek 100nál, mert sok fiatal tuning hengerfejet meg dupla karbit és ki tudja még mit tett rá.
Széthajtották őket magyarán.
Akik vigyáztak a kocsira azoknak még most is simán megy a zsigájuk.
Én a favoritomat 20.678 al adtam el. (csak 3 szor átfordult az óra azaz 320678-al )
De el is mondtam a vevőnek sose volt a motorhoz hozzányúlva.Renault power
-
rob210
Topikgazda
szia, most mobilról nyomom így a 40mb nyi hangot nem szedem le de este meghallgatom, neked ugyan 2es meganod van és diesel is de szerintem az egyik kipúfogó rögzítő gumid szakadt el. nekem legalábbis akkor csilingelt a kipuffom verte a hővédő lemezt, elég szépen 245.-volt a gumi rögzítő de pont a napokban füleltem, hogy nagyobb gázadáskor megint kezdi csinálni de vártam már, mert amikor az előzőt cseréltem láttam, hogy kettő elég öreg már.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
Na este már nem volt életerő bennem.
Ha a katalizátor csörögne akkor más tünet is lenne, pl. fulladozna a kocsi időnként.
Szerintem mivel terhelés alatt neked nem rezonál úgy a kipufogód az lesz a hiba mint nálad csak a diesel motor máshogy viselkedik mivel a karakterisztikája is más.
Ha nem ezzel van a baj akkor viszont lövésem sincs de ez annyira fémes hang és hasonlít az enyémre, hogy 95%ra megtenném a rögzítőket.Renault power
-
rob210
Topikgazda
Renault power
-
rob210
Topikgazda
Buék.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Bubee82 #8080 üzenetére
Ez az az autó amit ha felhívsz már nincs meg.
Vagy kamu a hirdetés és azért nincs meg, vagy túl szép és akkor egy nepper már megvette.De mivel kereskedésből van az első változat mellett voksolnék.
Amúgy pedig egy nagyon jó kis kocsi, cimborámnak ilyen volt imádta alig lehetett kikönyörögni belőle, mondhatni még sza.ni is azzal járt
Úgy emlékszem 40.000.km nél cserélte ki az 1,3 as gyújtó trafót 48.000.km nél meg a 2,4 gyújtó trafót.
Utána csak olajcsere meg tankolás volt bele. 5évig használta.Renault power
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen