-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
válasz Ghandi #10245 üzenetére
Az nem lehet, hogy az immod makacskodott?
Bár azt írtad hogy nem tekerte a motort, tehát az inkább bendix lenne, lehet, hogy az önindítód kapott vizet, ezért nem indult be, de miután mentél vele 2 kilómétert kiszáradt.
Végülis a motortérben nincs hidegHa legközelebb előfordul ez a jelenség, próbáld ki, hogy egy villáskulccsal megkocogtatod az önindítót.
HA utána beülsz indítasz és megy akkor keress fel egy elektromost mert haldoklik a bendix az önindítón és nem húz be.Minden esetre érdekes jelenség.
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
Az újabb műszercsoportot nem tudod átalakítás nélkül betenni, az összes csatlakozót át kell forrasztani, meg kimérni mi micsoda.
Szerintem az nem egy 1 napos mutatvány, én biztos nem ugranék neki
Neked és nekem is ilyen van most
És ez az újabb csatisora. ehhez még keresem a képetRenault power
-
rob210
Topikgazda
Igen de a szelepek csattogását ha nem hallja akkor süket
A kábelek meg elég látványos eredményt produkálnak, ha azzal van gond.
Akár még ívet is húznak esténként szép látványt jelent egy elöregedett kábel tesla kísérletEgy régi 4ütemű watrburgon láttam egyik este kinyitott motorháztető mellett akkora ívet húzott a kábel, hogy rendesen megrettentem
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz AMD Power #10317 üzenetére
Ha engednék a környezetvédelmi előírások.
Vicces, hogy a dieseleket engedik használni a benzinesekkel meg szarakodnak, mikor feleannyi szart se köpnek a levegőbe.Minden esetre egy saját bejáratású 1.6-os 8V 85lóval nekem is bazira tetszene.
Az lenne az igazi ősautó,ami akkor is autó lenne, amikor már az 1.2-1.4 tsi-k a bontóban is csak porosodnának Amivel az elejétől fogva én foglalkoznék és adnék meg mindent neki ami kell a szuper működéshez
Na leléptem nyaralni holnap délelőtt indulás, most meg pakolászás, lehet felnézek még este aztán 8 nap netmentes igazi kikapcsolódásBár lehet telóról majd nyomok egy két üzit
Renault power
-
rob210
Topikgazda
Az a baj, hogy megmondom őszintén ha kaphatnék egy meganet az említett 1.6 os motorral, én ennek a kaszninak örülnék ami most van.
A 2-es nem jön be igazán, talán a sedan de a hatchack semmikép.
A 3-as meg ugye megfoghatatlanul drága.
Szóval én szívem szerint egy beragadt készletből származó utolsó I es kasznis megane al lennék el a legjobban az 1.6 os motorral ami mondjuk 90-ló és használható darab.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz FerNandor #10359 üzenetére
Ha a helyszínen készített jegyzőkönyvre ráirattad, hogy elismeri a felelősségét, az alapján a biztosítónak fizetnie kell nincs vita. Ha a helyszínen készített jegyzőkönyvön nem szerepel, hogy elismeri a hibályát akkor meg kell várnod a határozatot.
az viszont hónapokig is húzódhatRenault power
-
rob210
Topikgazda
volt már?
Mert ha nem akkor érdemes megnézni nagyon.Renault power
-
rob210
Topikgazda
Na gyerekek lehet szopofaktorra tettem magam.
Jöttünk hazafelé és budaörs előtt az első nagy kereszteződésnél az 1-esen átgurultam 80-al a lámpán ami zöld volt és nem is lenne gond, csak a tábla 60-at mutatott a rendőr meg bal oldalt a bokorból lesett.
Bízom benne hogy nem kapott le, de kevés esélyt látok rá.
Végig szabályosan jöttem, mondom ezen a zöldön még átmegyek odaléptem neki de lehet drága lesz.Nem tudom, hogy mért-e vagy csak állt az út szélén.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
Még jó. hogy az egyes megane-ban előre gyárilag 16-os megy.
Hátra meg egy kis alakítás után a 13-as helyből csináltam 16-ost
De ha jól megy minden nekem lesz bent egy mélynyomó is.Elől LG 16cm 2utas koax.
Hátul Hertz 16cm 2utas koax.
Kifejezetten szépen szól egy JVC KD-R302-vel hajtva.
De a mélyek azok az igazi dörmögő mélyek hiányoznak, így azt még be fogom faragniRenault power
-
rob210
Topikgazda
válasz AMD Power #10472 üzenetére
Meg is hálálja a kocsi hidd el.
Amióta nálam van sokkal szebb lett a járása a motornak és rengeteget tisztult.
Dinamikusabb lett és a fogyasztása is visszább ment lényegesen.
Másfél éve van nálam 2 szer kapott motoröblítést csak xadot raktam bele.
De amikor vettem 8 liter alá nem ment be fogyicsökkentővel sem.
Vakartam is a fejem.
Aztán szépen elindult lefelé.
Mostanra 6.5 az átlag.Renault power
-
-
rob210
Topikgazda
előzőben írtam
a motortérrel szemben állva mint minden rendes autószerelő a jobb kezednél lesz egy fekete műanyag doboz abban vannak a motorvezérlés biztosítékai, meg a relék a funkciókhoz.
lehet az is elég ha kiveszed megcsiszolod a relé lábait és visszateszed.Renault power
-
rob210
Topikgazda
nekem ott 6db van, biztos vagy benne, hogy neked csak egy kivetted a panelt és alatta is megnézted
nem hiszem hogy ennyivel másabb lenne a tiéd mint az enyém.
nekem nem gyári volt a ködlámpa, ezt írtam is, nálad akkor az oxidáció lesz a gond.egyébként most pont ködlámpákat keresek mármint gyárit, mert nekem most nincsenek bent és hülyén néz így ki.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
srácok gyors segítség kéne haver 1.4-es 8szelepes azaz ugyan olyan meganjaba mint az enyém kéne olaj, de nem tudom a xadora rábeszélni drágának tartja. milyet vegyen? mert én a többit nem nagyon ismerem, egyet nem hagyok, hogy vegyen az pedig az elf, de akkor mi legyen 10w40 liqui moli, total quartz, castrol magnatec, esetleg valami más ötlet?
Renault power
-
rob210
Topikgazda
azért ne harapd le a fejem, nem mondtam,hogy csak az az olaj és mindenki hülye aki mást használ.
én csak azért mondom mindenkinek, hogy megéri, mert az autószerelő aki szétszedte após kocsiját (fiat punto12éves) azt mondta, hogy ezt most hozták ki a gyárból vagy nem rég lett kicserélve a dugattyú meg fel lett esztergálva a blokk.
nem hitte el,hogy a 12éves gépben nem lóg egy fikarcnyit se a dugatyú.Renault power
-
rob210
Topikgazda
Végülis ezt vettük a srácnak.
Kíváncsi leszek rá elég jókat írnak róla.Renault power
-
rob210
Topikgazda
na gyerekek most egy kicsit kiborultam.
kitalálta a srác, hogy vegyük le az olajteknőt a kocsi alól.
Hát fehér embernek nem kívánom ezt a munkát.
A kipufogót le kell szedni hozzá, hogy le lehessen venni.
tele van csavarral, mondjuk ezt értem.Összességében igaza volt a srácnak nagyon kemény dzsuva volt benne, azon csodálkozom, hogy még egyáltalán volt olajnyomása, a szívókosár tiszta sár volt.
Na mindegy kitakarítottuk kapott jó sok féktisztítót
Összeraktuk beindítottuk és kiderült, hogy az egyik leömlő csavar beletört a hengerfejbe, na akkor le a kipu újra.
Bekentük tömítőpasztával meghúztuk a többi csavart így most jó, ha szépen bekeményedik a paszta a leömlő alá, akkor nem lesz vele gond, de azért a víz levert, még jó hogy nem én törtem bele a csavart hanem őNa mindegy a tanúság, olajdekni tömítés csere vagy szívókosár tisztítás nagy cumi csak az álljon neki aki türelmes.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
Na előjött az első komolyabb hibám, elszállt az ECU-m.
Nem vezérli meg az alapjáratot ha bekapcsol valami fogyasztó és így elkezd fulladozni meg leesik a stabil 750-em 500-600as fordulatra ami már nem jó a motornak, dadogRenault power
-
rob210
Topikgazda
Uram köszönöm, de ez nem gyujtás hiba.
Írtam mik a tünetek.
Egyértelműen az ECU nem ad jelet nem emeli meg terhelt generátornál a fordulatot.Ráadásul pszt. de nekem 8V-van abban még egy darab Bosch gyújtástrafó van.
Az 1.6 8V-ben meg megint más a gyújtásrendszer.
Nekem még az egyszerűbb faék gyújtáselosztófedeles motorom van.Renault power
-
rob210
Topikgazda
pedig az ecu is el tud.
előbb azért egy diagra elugrok Zoli úrhoz, majd ha felveszi a telefont. Mert az is lehet csak állítani kell rajta de élek a gyanuperrel, hogy nem ez lesz a megoldás.Amd kb. 6.000-20.000közé teszem, attól függ, melyik típusszámú kell nekem.
szóval nem egy egetverő összeg.Renault power
-
rob210
Topikgazda
mint írtam, ha beteg akkor csere.
nem fogok vele szarozni, bár tele vagyok elektroműszerész ismerőssel, de nem éri még javítani és újra rakatni rá a programot.azért bízom benne,hogy csak valami beállítás, mert a co-m jó, még a fogyasztásom is.
ha tök halott lenne az ecu-m akkor semmi nem menne.
de majd egy nálam jobban hozzáértő megszakérti.Renault power
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest