-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
diablo1984
veterán
válasz
roseane2004 #50049 üzenetére
Max a csúcs vègèt elverni, de az kivètelkor látszott volna....
-
diablo1984
veterán
válasz
roseane2004 #50052 üzenetére
és mennyibe fájt a 4 porlasztó?
-
diablo1984
veterán
válasz
salieri. #50154 üzenetére
szép az autó, de azt nem értem, hogy luxus lenne egy kis kárpittisztító habot tolni a vezetőülésre? Az üszök retkes, mintha valaki belezsírzott volna és telibe fosná, a többi része meg rendben van!
2 gazdája volt+1 ami már nem lett bejegyezve(a jelenlegi rendszám nincs feljegyezve), állapota tényleg szép, de az a vezető ülés nem túl bizalom gerjesztő, ennyire lusta ki lehet, 10 perc alatt kitakarítható, csoda, hogy ilyen szép állapotú még a verda....
-
diablo1984
veterán
válasz
salieri. #50163 üzenetére
az első gazdája egy renault szalon volt, a 2. az Andreas nevű ürge, a 3. akinek a mostani rendszámát hordhatja, azért is van beírva a szervízkönyvbe a dolog, mert Andreasig szervízbe hordták a cuccost! Nem tudom, hogy mosrt kié, esetleg valami németben élő magyaré és az ő rendszáma van rajta, de németben nem kocsihoz, hanem emberhez szól a rendszám, ha eladják, akkor a rendszám is cserélődik!Szóval az Andreas nevű ürge vette a renault szervíz (valszeg) kulcsos autóját, tőle a mostani eladó. Ennyi gazdája minimum volt, de a német forgalmiban is benne kell hogy legyenek a tulajok sorban!
2015.02.tizenakárhanyadikán volt utoljára szervízben 97xxxkm-nél, az sem ma volt, valszeg akkor még az Andreasé volt a gép, ahogy látom végig az első gazda szervízben szervizelték.
Jah, akkor értem a rendszámos dolgot, akkor eddig 2 gazda, de ha még nincs átírva, akkor kell a 2. ürge az Andreas is, mert ha nélküle írjátok és még az ő nevén van, az egyszerű hamisítás....
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz
roseane2004 #50170 üzenetére
furcsa, gondolom hülyeségnek tűnhet az a dolog, ha azt írom, hogy talán nem cserélték ki? mert ütött-kopottnak tűnik, mint amit pakolásztak a motorral és odavertek egyszer egyszer, de lehet csak vaklárma és nem egy ilyen piti dolgon spóroltak.....
-
diablo1984
veterán
válasz
roseane2004 #50185 üzenetére
nem, nem lehet, teleszórja hibával az agyát és utána pislogsz, hogy nem jó!
Vegyél féktisztító spray-t és üvegmosó kefét és hideg zsíroldót és azzal próbálkozz!
-
diablo1984
veterán
válasz
rob210 #50188 üzenetére
az csak cicoma, akár a szervízben is elfelejthették visszarakni, attól még lehet jó a gép.
Nálunk anno iveco szervízben a kartervédő lemezt és a klíma levegőterelő műanyagját felejtették el visszarakni, pedig nem egy kis darab cuccok, de biztos nem vették észre hogy ez még ott van.... -
diablo1984
veterán
Adott a szomszédomnak egy renault 19 1,4 benzin energy motoros rettenete! Ma áthívott, hogy hallgassam már meg a hangját, mert olyan dízelesen kopog és igen tényleg olyan. Állítása szerint múlt nyáron a főtengelyt csapágyazták, mert elcsöpögött az olaj a blokkból és e főtengely csapágy kukás lett.....
Na akkor hogy megcsinálták, utána már így kapta vissza hogy kopogott, azóta is csinálja, magas fordulaton nem hallik, alapjáraton hidegen nagyon, ha bemelegszik kevésbé, de tényleg bántó hangja van!Nyár óra kb 2000km-t se ment vele, az olaj benne sötét színű és benzin szagú.Amúgy hidegben is indul a kocsi.Kérdése felém és én is kérdezem tőletek, hogy mi lehet a baja a kocsinak?
A vezérlést ennél a technikánál el lehet tenni annyira minimálisat, hogy rosszkor gyújtson(gyújtáselosztós régi technika)?Annyira nem szelepcsattogásnak hallom, hanem inkább kopogásnak....
-
diablo1984
veterán
válasz
rob210 #50200 üzenetére
ez csak rövid távokra van volt mindig is használva, pályán sosem, néha ha meló van a 20km-es körzetben, akkor oda átmegy vele, de tényleg 95% város és hidegen.....
Fogyasztása passz, ha tankolni kell raknak bele, ők sem tudják, hogy mennyit ehet, olajat hogy eszi-e, az is jó kérdés, ha nem vették észre, hogy kifolyt az olaj a blokkból, akkor nem nézhették túl sűrűn! Most volt benne olaj, a max fölött és jóféle dízel fekete!
ja, itt minőséget nem kap, ez nem az az autó, alco olajszűrő van rajta, isten tudja milyen olajjal, de itt sem évre vagy kilóméterre van cserélve az tuti, max ha elfogyik.....csak most ez miatt a kopogás miatt fél, hogy elpusztul az autó, ha így használja....
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz
roseane2004 #50278 üzenetére
az 1,5 dci-be 5w30kell, így ha abba lenne akkor felejtős!
-
diablo1984
veterán
válasz
roseane2004 #50280 üzenetére
akkor hagyd a francba, annyiért már bőven tudsz gyári elfet kapni bele, akkor minek kísérletezni?
-
diablo1984
veterán
válasz
roseane2004 #50282 üzenetére
vw csoport az castrol-os.....
-
diablo1984
veterán
válasz
roseane2004 #50482 üzenetére
Èn olajnyomás visszajelzőre tippelnèk, a lagunán is van ilyen, a kábelkötegben meg is van a helye.
-
-
diablo1984
veterán
válasz
Predator2 #50508 üzenetére
Akár az is lehet, de lehet a hátulját máspépp színezik gyárilag is, elvégre ott a csomagtartó, ott kaphatja a változó terhelést is(üres csomagtartó/tele csomagtartó, míg az eleje többnyire fix a motor miatt).
Öcsédnek mint írtad is valszeg a fűtőraidiátora lyukadt ki, enyhébb esetben valami műanyag könyök, vagy bilincs tört el, vagy engedett el. De valószínűbb, az első eset.
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz
salieri. #50517 üzenetére
mérd le az acél csavart, dugd át az alufelnin, mérd le, hogy mennyire lóg át az alu túloldalán, mérhetsz egy lyukmélységet is az agyon, az a lényeg, hogy a csavar az agyon átérjen! 3mm a difi közötte, az alufelnik húsosabbak szoktak az acéltól lenni, szerintem az 53-as fog kelleni neked is!
itt 588ft-tól van ami neked kellene, az alatti az acélhoz lenne, bár felszerelhető azzal is, de ezzel az igazi!
mod2: ahogy nézem az acél az 50es, az alu-s az 53as méretű mind!
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz
Predator2 #50523 üzenetére
Kapott új tömítést, illetve a szerelő rakott rá egy kis "matériát is" , nem tudom ez jó döntés volt e: [kép]
igen, én először lehagytam, hogy minek az, elkezdett szivárogni az olaj, másodjára csak éppen megkentem a tetejét ujjal, így is szivárog, most már nekem is rendesen kell kenni rá, mert renaultnál az olajteknő tömítés egy hálátlan r**anc!
-
-
diablo1984
veterán
válasz
salieri. #50785 üzenetére
Az szuper!
Szerintem nincs benne buktató, bár még nem volt okoskerekes kocsim, csak egy laguna2-es 1,8 benyást néztem anno aminek ilyen baja volt és dízelesen alapjárt....na ebben sz@r volt! Jó lenne tudni, hogy a gyári alkatrész tipusszáma mi és akkor össze tudod vele hasonlítani, nehogy rosszat adjanak és megszívd vele!
-
diablo1984
veterán
Ma volt egy érdeklődő a Lagunámra, kb 1 óráig volt itt, nézegette, kérdezkedett, próbálgatta, mondtam neki, hogy az olajteknő tömítésnél szivárog az olaj belőle, még nem volt időm kicserélni, de úgyis az új gazda minimum egy olajcserével kezd és akkor dob rá egy tömítést is! Húha, onnantól kezdve központi hiba lett a szivárgás, mert mi van ha nem onnan folyik, hanem a turbóból(leszedtem neki a motortakaró burkolatot, hogy nézze meg, a turbó száraz, látta, de nem hitte), átrámoltam a garázst, rááltam az aknára, hogy akkor nézze(akkor látta, hogy nem lehet a turbó, mert teknő alatt volt olajos, a váltóra folyva), mondta, hogy váltóolaj is lehet, mire én mutattam neki a maradék elf váltóolajamat, hogy az savanyú szagú mint a pokol, ez motorolaj....
160ezret akart így is alkudni, mert nincs hozzá nyári gumi(téli 1500km-t futott, mondtam neki, hogy a téli gumit is lecserélhetem egy fossá kopottra, ha úgy jobban érezné magát), meg az olajszivárgással is szerinte az olaj megeszi a motortartó bakot(mondtam neki, hogy ez nem fékolaj, mert akkor megenné a szimmeringeket és az olajteknő tömítést is-lehet ez a baj...),át is kell íratnia(mondtam neki, hogy nekem sem esett jól anno, mikor ki kellett fizetnem az okmányirodában, de ez ezzel jár) de a legjobb, amibe nem tudtam belekötni, hogy ennyije van rá, mert át kell még íratni, meg az az olajteknő tömítés csere is egy vagyon(mondtam neki, hogy akkor ez nem az ő autója, vegyen egy frissen németből/osztrákból hozottam 300/400-ért, helyezze forgalomba(+150ezer), csináltassa(mert panelben lakik, így szerelőhöz hordaná) meg rajta a fékeket, szűrők, olaj, vezérlés, hosszúbordás, vízpumpa cseréjét(200e+) és akkor még a futóműhöz nem is nyúlt(az enyémben elől minden új, hátsó híd cserélve), gumik is lefingottak rajta és ez így okés lesz.....
Annyiban maradtunk, hogy megkérdezi a szerelőt az olajteknő csere mennyire költséges mutatvány(5liter elf olajat és új olajszűrőt adok hozzá) és majd hív, ha megfelelő....Akkor még nem tartottam sértésnek, de most így visszagondolva joggal megsértődhettem volna, hogy sz@rbe sem nézik ami meg lett az autón csinálva, a felesége azt hajtogatta, hogy öreg autó, nem tudják majd eladni(mondtam neki, hogy ez nem tipikus nepper verda, ezen nem lehet meggazdagodni és a hírdetésben is 99es évjárat volt, azóta sem öregedett), a férje meg azt hajtogatta, hogy nincs több lóvéja, meg lagziba is mennek és öltönyt is venni kellene(mondtam, hogy nem egy méretek vagyunk, nem tudok a kocsihoz öltönyt is adni)....
Van olyan sejtésem, hogy lassan ki kellene cserélnem azt a nyüves olajteknő tömítést, de a főnököm időből nem hagy nekem sokat, a toyotán és a skodán is meg kellene ejtenem az olaj cseréket(minden itt van már hozzá), a kertet is rendbe kellene tennem, a gyerekszobát is össze kellene legózni végre..... kiégtem teljesen....
Volt már pár érdeklődő, de nehéz így eladni egy autót, hogy hetente 1-2 napot vagyok itthon és ha most azonnal nem nézhetik meg, hanem várni kellene esetleg 4-5 napot, akkor már összedől a világ, nem tudtam, hogy az autóvásárló emberek impulzusvásárlók, tehát most azonnal, vagy sosem..... -
diablo1984
veterán
válasz
salieri. #50801 üzenetére
Ha nincs pénze rá és úgy indul el, akkor nem tudom, hogy hogy akarna autót venni? Mert azért egy negyedet alkudni a vételárból szerintem nem csekély, ha vesz egy másik autót akkor honnan fog majd egy vezérlés cserére, kötelező szervízre ráverni 100-130ezret(plussz, ha azt akarja, hogy minden jó legyen akkor ki tudja mennyit)?plusz az átírás 75 ezer.....
Az volt a furcsa, hogy mikor mondta, hogy az sem biztos, hogy az olajteknő tömítés ereszt(mintha alkualap lenne) és utána hogy megmutattam az aknán, akkor megnyugodott, de az ár akkor sem változott.... mondtam neki, én nem megyek lejjebb, toljon még az ajánlatára +50et és akkor is szinte ajándékba kapta a kocsit.....abból a 110ből amit engedtem, abból írassa át, cseréltesse ki az olajteknő tömítést, vigye el az asszonyt vacsorázni és moziba, stb-stb.....[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Steelcase acélvázas íróasztal/számítógépasztal 120x80x70cm kábelrendezővel 40kg
- Mitsubishi Pajero mk2 gyári felnigarnitúra