-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
válasz hz0917 #75809 üzenetére
Azon kívül, hogy nem fogja tudni átszerelni, csak átalakítással, nem is létezett ez a motor meganeba.
A 710 es motor az clioé, tehát nem típus azonos.
Beépíteni pedig csak típusazonos motort lehet.Nem beszélve arról, hogy mások a sallangok és a motorvezérlő, de már a motortartó bak sem ugyan olyan.
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz robertka #75822 üzenetére
10/20e a köszörülés gépműhelyben.
Megadják, hogy melyik túlméretes csapágysor kell.
A vezérlést viszont bontani kell hozzá.
Tehát a szíj minimum cserés az nem újra feszíthető!
Illetve 1.9 dci mivoltának köszönhetően, szíjfeszesség mérő kell, mert nem automata a feszítője.
Amúgy semmi extra le fel egy nap, ha maga a főtengely kész van.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz robertka #75827 üzenetére
Na szóval otthoni körülmények között nem javaslom a főtengely kivételt.
A bölcsőt le kell venni, váltóolajat leengedni, féltengelyeket kikötni, aztán ki kell húzni.,váltót le kell venni, a lendítőkereket le kell venni, a vezérlést le kell venni. (gyakorlatilag a motort nem tartja semmi) ezután le a teknő ki a főtengely. Viszont nem elég a hajtókar csapágy jelen esetben főtengely csapágy is kell új. Hát ennyi.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Kronos3000 #75836 üzenetére
Szinte csak úgy, lehet, hogy benne van a csapágy.
Típusbetegség, az eldurranó fékmunkahenger és a fékfolyadéktól leválló ferrodóréteg a pofáról.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Kronos3000 #75840 üzenetére
NEm feltétlen kell, hogy látszódjon az elején rengeteget felitat a ferodó.
De ne legyen igazam és legyen elég egy tisztítás, mert ha teli van fékporral a dob akkor az is tud ilyen hibát okozni.
Mármint, hogy nyikorog surlódik, fékezéskor.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz robertka #75844 üzenetére
1.9 dci nekem mumus.
Én nem szeretem, mert az a vezérlés nagyon könnyen elugrik, eltépi a stiftet, akkor elforog.
Szóval én megfogadtam még kislánykoromban, hogy 1.9 dci-n nem nyúlok a vezérléshez és annak szerves részeihez.
sorry. De túl jól ismerem azt a motort.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz #19441152 #75860 üzenetére
A diaggal meg kell nézni, hogy amikor töltve van mennyit ír ki nyomásnak.
Sajnos a nyomáskapcsolók közül 2 márka van amit meg szabad venni, a többi hulladék.
Denso/bosch álltalában mindenhol denso van, de a többi márka nrf, vemo, era, magnetti, messzire kerülendő!Ha ez megvan és jó a jel amit a nyomáskapcsoló ad, akkor kapcsold be és mérd meg a mágneskuplungnál, hogy mennyi fesz megy a csatira.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz molnarpeter #75900 üzenetére
Bontott rugót renaultba tilos.
Nem vicc nincs két egyfirma terhelésű kocsi.
Van akinek 3 hónap alatt eltört.
Rugóból csak új, vagy gyártatott.
De van a kocsijához rugó.
Kyb és supkex is. Cseréltem már 2 szer is 4 controlis alatt.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz gabor9991 #75915 üzenetére
Benzingőz leválasztó szelep. (canister szelep)
Ez az a nagy fekete kocka a jobb első sárvédőívben.
Ha lehúzod a csatiját megszűnik azonnal a zaj, és a tenkszellőztetés is.
Próbáld ki, hogy a tanksapkát levéve a csappantyút kitámasztva egy hosszú csavarhúzóval, ráadod a gyújtást.
Ha így is csinálja akkor csere, ha nem akkor tisztítás.
Ez van a nagy fekete kocka tetejében ami rossz, ha rossz. A nagy fekete kocka csak egy aktívszén szűrő.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Predator2 #75919 üzenetére
Azt nem gajravágta, hanem meg volt szorulva mint az állat, mert megtud, és üttve csavarozó hiányában pontozóval vagy hidegvágóval indította meg.
Juratek, ha jó ár értéket akarsz.
De takarítani kéne ott rendesen ahogy nézem és az úszó csapokat is újra kéne kenni, fékzsírral, valamint fékfolyadék csere.
Egyszóval, ennek ha te állsz neki nem hiszem, hogy jó lesz
Féktárcsa csavar néven fut bármelyik autósboltban kapsz.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz DonThomasino #75920 üzenetére
Évjárattól függően, 600-tól az elmebetegség határáig.
De persze ez nagyban állapot függő is.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz salieri. #75949 üzenetére
Azt rögtön megtaláltam amelyik nem helyes.
Magyarán így ne csináldEz az, ez alapján le tudod venni ez elég jól mutatja mit hogy kell megnyomni és nem feszegetni, mint az a bizonyos...........
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
Baromság.
A haspáncélt elég levenni 14 es kulcs és csókolom, van alatta biztonsági szelep még a töltet se fog elmenni.
Denso, vagy bosch mehet bele nyugadtan, de még az nrf is.
Az enyémhez 3.200.- volt a denso igaz a tiedbe másik fajta való.
De nem hiszem, hogy ennyivel drágább.
Jó helyre mentél te is.Arra viszont figyelj, hogy kétféle van 3 és 4 pólusú!
[ Szerkesztve ]
Renault power
Új hozzászólás Aktív témák
- Formula-1
- BOINC: compute for science
- Milyen asztali médialejátszót?
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- PlayStation 4
- Home server / házi szerver építése
- Witcher topik
- Google Chromecast topic
- Betelik a pohár: nagy igény lenne a gyorshajtás-ellenes technológiára
- További aktív témák...
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- DAH Solar 405W full black napelemek verhetetlen áron
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!