-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
válasz
gergo5991 #76181 üzenetére
az 1.6 os megane 3 nem ejti le a fordulatot fulladás közeli állapotba váltáskor, ezt szögezzük le.
Ha fullad a kocsi, akkor vagy nem megfelelő gyertyák vannak benne, vagy diag kell, mert valamelyik értéked nem megfelelő, az meg csak azzal látszik élő adatban.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz
#89309696 #76200 üzenetére
Ebben nincs igazad.
Nagyon sok esetben nem a váltóval van a baj, hanem a kötelező szervizelés elmulasztásával.
A renault egyetlen dologban hibázik, nem ad meg megfelelő szervízciklust!!!
Ezt mindig a user érzi meg a pénztárcáján.De ha valakinek normális szerelője van szvsz soha nem megy tönkre a váltóRenault power
-
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
Nekem a 7 év alatt még nem vokt benne más csak elf sxr 5w30 a benzines 1.6 ba köszöni szépen jó neki ez a moslék.
1 henger 14.6
2 henger 14.7
3 henger 14.5
4 henger 14.7Májusi kompresszió adatok egy 20 éves autóban, bontatlan motorral.
(az mondjuk tény, hogy verylubot szokott kapni minden 2. Cserénél és az rohadt sokat számít!!! !)
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz
Gyb001 #76252 üzenetére
Ha egyenetlen lesz az alapjárat és a diag égéskimaradást fog megállapítani az zsebbenyúlós.
Ha ismered az előéletét és jól volt használva, akkor nem betegágy a 2 es széria. Mert az egyessel nem tudsz mit csinálni az szétesik. Szakad a lámc beég a szelep reped a hengerfej, törik a turbótengej.
3 napja cseréltem turbót egy ilyenen és örült a tulaj, hogy egyálltalán találtunk hozzá alkatrészt.
A láncot is cserélni kellett immáron 3 szor a megtett 170ezer kilométer alatt. (már egy fél fog nyúlása volt) azért egy láncos motor bírjon már ki egy negyed milliót legalább.
Szóval 10 ezrenként szigorúan olajcsere minőségi belevaló olajjal!
Valamint a turbó mindig legyen lehűtve fokozott használat után, mert nagyon direktbe nyomja a hőt és reped minden ha forrón van leállítva.
Ezen felül 100ezrenként ki kell takarítani a szelepeket, mert lekokszoknak.Lehet vele közlekedni és jó amíg jó, de ha meglöknek a sz. pórollerrel akkor fél millát simán ráloccsintasz a motortérre.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz
DonThomasino #76295 üzenetére
Tényleg.
Nincs rá kereslet, mert nem rohad.
Bontóból kell vágatni.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz
molnarpeter #76318 üzenetére
Mérjetek a stekkerekben ellenállást és feszt.
Aztán kiderül mivel van a baj.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz
Kronos3000 #76331 üzenetére
Zimmerann pofa, dob, cifam munkahenger.
Vagy mi a kérdés?Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz
Kronos3000 #76336 üzenetére
Fékrendszer több féle van, ha benne van a trw az elnevezésben akkor stimmel, ha nincs benne akkor lehet bosch vagy ate is.
De így már értem, viszont ehhez alvázszàm kell.
Én meg most nem vagyok gépnél amin a szervízprogram fut.Bemész zsuhoz, rátudnak neked keresni.
Vagy vedd le a mostanit és vidd be magaddal.
Ilyet tudnak polcról adni.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen légkondit a lakásba?
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Motoros topic
- Porszívók - akkus és klasszikus vezetékes
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Gyúrósok ide!
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- World of Tanks - MMO
- Milyen videókártyát?
- További aktív témák...