-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
válasz Nordik #10964 üzenetére
Akkor neked ott valami komoly gondod lesz meny el vele szerelőhöz, azt te otthon nem fogod megoldani.
Ha egy belevaló gyertya nem okoz érezhető különbséget a bele nem illő gyertyához képest akkor nem akarlak elkeseríteni de valami nagyobb gond lesz.
Én amikor a régi gyertya helyett betettem az újakat, nekem típus azonos volt benne, most is az van, érezhetően jobban gyorsult.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Nordik #10973 üzenetére
Tapasztalat szükséges szerszám műszer és persze a diagnosztika.
Ezeknél az idősebb autóknál egyébként csak a cserélgetés visz eredményhez, mert a diagnosztika a butácska komputer miatt még nem sokat mutat.
Az én fedcompom is elég butácska még, a 16 szelepeseké már értelmezhető pontos hibajeleket ad amiből kiszűrhető mi mi miatt van.Szóval én ezért írtam, hogy ez otthon túl sokba kerülne.
Ha olyan szerelőhöz viszed aki ért is a dolgokhoz, az meg fogja ezt a problémát oldani.Egyébként a lambdaszondát az előbb kihagytam, azt otthon is hamar ki tudod szűrni.
Vedd le a csatlakozót a lambdaszondáról indítsd be a gépet és hagyd bemelegedni, ha úgy is azonos lesz a viselkedés azaz lehúzótt csatlakozással sincs változás akkor értelemszerűen nem működik és csere vagy tisztítás érett.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Nordik #10995 üzenetére
100-as ingadozással ne is törődj.
Azt az enyém is csinálja, mivel ezek a motorok még kényszer vezéreltek nem lehet őket jobban beállítani.
Hangolni lehet, hogy finomabb legyen, de ha menet közben nem ingadozik illetve a vezetés közben nincs érezhető hullámzás dadogás, akkor ne foglalkozz vele.Tedd be 1-esbe és szépen gázadás nélkül kuplung csúsztatással indulj el, ha gáz nélkül alapjáraton egyenletes(terhelt állapotban) akkor nincs vele gond, ha menet közben is ingázik akkor azt még ki kell találni mi lehet a gond.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
Én már túl vagyok a lapátok cseréjén amikor most a nagy eső volt már az új lapátok dolgoztak.
Azt hiszem itt beszélgettünk valakivel és ő is ezt javasoltaEgyébként a VW-topikban is pont most beszéltük ki ezt a témát
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Nordik #11007 üzenetére
Feszesnek feszes de a természetes holtjátéka lógása nekem is megvan.
Ezt ne úgy képzeld el, hogy olyan mint a gitárhúr.
Nekem úgy van beállítva, hogy ha a bovdenre rárakom az ujjam és elkezdem tolni lefelé akkor nem csinál semmit a pillangószelep kb, 2-3 mm elmozdulásig utána már feszül és dolgozik a szelep.Ennyi.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz FRENK1988 #11069 üzenetére
Az hagyján, de a Merci se véletlen jött ide.
Meg lehet nézni hány mérnők és fejes van a Német autógyártásban aki Magyar, vagy Magyar származású.Egy jó kis Francia csomag elférne kis hazánkban talán olcsóbb is lenne az autó ha itt készülne, már mint számunkra lenne olcsóbb.
A baj csak az, hogy a nemrég felvásárolt LADA és a régebben megvett Dacia le fedi a kelet-európai és a közép-európai piacot.
Így csekély esélyt látok arra, hogy Magyarországon legyen egy Francia renault gyár.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz FRENK1988 #11072 üzenetére
Nem olvastad 1 jó hónappal korábban az európai autópiac felépüléséről és elképzeléseiről szóló cikket?
Azért vették meg az orosz céget, hogy egy lefedjék a nem kis orosz piacot.
Olcsón jutottak hozzá és ha beindul a gyártás a renault modellek is itt fognak készülni, mert olcsóbb a munkaerő mint a cégcsoport hazájában.
Ez szerintem sokat elárul.Bár félre ne értsetek én nem vagyok ellenére sőt kifejezetten őrülnék neki, ha végre történne valami előrelépés kis hazánkban, mert egyre jobban mélyül a szar.
Eddig csak bokáig jártunk, de puhul a talaj és egyre jobban süllyedünk.Renault power
-
rob210
Topikgazda
Ez nem kérdéses, hogy forrasztva van. De a foglalt lába van forrasztva az izzónak ki kéne jönnie a foglaltból.
Meg az sem, hogy az egyikről hiányzik a gumi borítás, az meg is égett.
(akár az is lehet, hogy ráégett a borítás)A 4 mikrókapcsoló között van a 2-2 láb elvezetve és az "alaplapra" forrasztva.
De a 2 foglalatban az izzók cserélhetők.
Ugyan azt az izzót használták itt mint nálam a szivargyújtónál és a műszerfal világításnál.
Fogóval megfogod az izzó fejét és nem összeroppantva egyenletes húzóerő kifejtésével ki kell jönni az izzónak.
Lehet az égés miatt akar nehezebben kijönni.
Sniccerrel kapargasd meg a tövét meg óvatosan feszegesd meg.
Csak a foglalatra figyelj le ne törd![ Szerkesztve ]
Renault power
-
-
rob210
Topikgazda
válasz AMD Power #11089 üzenetére
Hát akinek van gyereke és ezt megnézi az rögtön a Traffparkra fog asszociálni .....
Renault power
-
rob210
Topikgazda
Én is 46 kilómétert fogok menni minden 3.-ik nap az új melóhely miatt.
Biztos, hogy a motornak jobb lesz, hogy nem rövideket megyek mint eddig.
Valamint a fogyasztásom is jobb lesz mert nem csak dúsított állapotban fog ketyegni az injektor
Bár több benzinembe fog kerülni, mert az út hosszabb mégis az autónak magának szerintem jobb lesz.Renault power
-
rob210
Topikgazda
szia itt tudod megrendelni de már a srácot is megkérdeztem
HA jön válasz adom az infot tovább.Renault power
-
rob210
Topikgazda
NEm tudod kivenni mert ez egy vastag polikarbonát lap olyan 6-7mmes amin keresztül megy a fény.
HA kiszeded akkor meg más színű poliból kéne ugyan olyan lapot gyártani.
Én mondtam, hogy macera.Erős kék ledekkel lehetne a színén változtatni, vagy ha ablak sötétítő fóliával behúzod, de szvsz csak sötétebb lesz.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz Nordik #11122 üzenetére
Sok minden lehet.
De szvsz a morgó hang az kerékcsapágy.
A kopogás lehet szilnet vagy toronycsapágy.
Ki kell próbálni.Felhajtasz járdára és ha onnan szépen lejössz "leugrat a kerék hallani fogod a hangot ha koppanás felütés akkor torony csapágy (vagy szilentje vagy lehet az egész toronycsapágy)
Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
A stekkereket kimérted ott még van jel?
Vagy még valami ha áramforrásra kötöd a kábeleket akkor világít a lámpa?Megmondom őszintén ötletem sincs hol a reléje, de megnézem majd.
Nekem be van vezetékelve ki van építve csak épp a lámpáim törtek össze és kiszedtem őket.Renault power
-
rob210
Topikgazda
A menetszél bejön ha kinyitod a rostélyt.
Ezen nincs mit csodálkozni ez minden autónál így van.
(remélem jól értettem amit leírtál)Ha a ventilátort felkapcsolod és nem jön középen a levegő csak a két szélén, meg a többi nyíláson keresztül, akkor szétcsúszott a konzol és a cső.
Nem ördöngösség összerakni, de megmondom őszintén ötletem sincs, hogy az hogy jöhetett szét, nekem úgy össze van rakva, hogy akár feszegethetem is., akkor se jön szét.Renault power
-
rob210
Topikgazda
ó b@szki mennyire félre értettelek én azt hittem egy kapcsolóba 6db ledet kellett beletenned így már értem akkor minden ok.
ezért nem tudtam hová tenni azt a 6 ledet, mert emlékeim szerint az sehogy se fért volna beszerintem szebb lesz a fénye, de erősebbnek mindenkép erősebb lesz.
nekem mint kiderült a szivargyújtómban van led az izzò helyett.
nagyon jó a fénye.Renault power
-
rob210
Topikgazda
Nem de egy esetleges műszercsere során változhat az állás.
Nekem se a gyári van már benne annyit mondok rá amennyit akarok.
Ennek ellenére "ha eladom majd" a valós kilométerrel fogom eladni.Bár az még odébb van szeretem a kis öreget és mindenhova elvisz ahova kell.
A megbízhatóság mintaképe ami ritkaság manapság.Renault power
-
-
rob210
Topikgazda
válasz Reaper04 #11247 üzenetére
Hu baszki én tavaly nézegettem azóta jó drágák lettek, bár 50-hél még így is olcsóbbak.
Jól dolgoznak, nekem is úgy ajánlották.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Reaper04 #11247 üzenetére
NA odass mit találtam, itt meg is tudod csinálni a látványtervet típus szerint.
És az ár is bőven jó.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
na kell megint költenem kicsit a kocsira, szétkopott a toronycsapágyam, elég komolyan kattog már, de ahogy nézem 30-ból meglesz szereléssel együtt.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Füge007 #11281 üzenetére
neked 1.5dci-d van jól emlékszem?
mert arról a haver is így szokta leszedni mint én.
szerintem a technikát nem tudod elképzelni.
a szíj rámegy ahogy nézem, a csavarhúzó mérete számít csak utána még a szíjat pont hogy könnyebben még tudod húzni ezzel oldani a szűrőt, mert az minden féle leszedőnél flexibilisebb.
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
Hát uram kivételesen nem egyezik a vélaményünk, illetve részben nem.
Én pl. simán imádnám az autómatát, egy ford scorpióban volt szerencsém találkozni vele, az egy álom, pedig nem egy mai darab, meg a mostani fordok szarok isViszont abban igazad van, hogy ha elromlik egy vagyon ez engem is visszatartana tőle.
Az enyém alá mondjuk 25.000.- egy bevizsgált bontott manual váltó, egy automata 110.000.-Renault power
Új hozzászólás Aktív témák
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- TCL LCD és LED TV-k
- HÁZIMOZI / HIFI / TV beárazás
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Computex 2024: bemutatkozott a Biostar alaplapok AMD-s zászlóshajója
- Politika
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Napelem
- Computex 2024: ASRock minden mennyiségben
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen