-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
Mai kis móka.
Grand Scenic 2 fűtőmotor nem megy című felkiálltás.
Aztán kiderül amikor próbálod, hogy oké a motor tényleg rossz volt, de még mindíg nem megy.Aztán megtalálod a hibát. Leégett a motor, és vitte a 2 hónapos előtét ellenállást is, meg a csatlakozót is.
Most fúj mint a tornádóRenault power
-
rob210
Topikgazda
válasz #21795072 #78288 üzenetére
Szia.
Igen, mert én korrekten megmondtam, hogy az volvo nem renault. Nem értek hozzá.
Hitegetnem kellett volna?
Azt is megmondtam, hogy egy volvo szervízt keress meg, mert ezt a motort sokáig szerelték a v70, s70 ekbe.
Az országban összesen 10-en pár darab van az autódból.Sajnálom, hogy csalódtál az őszinteségemben, de inkább ebben csalódj és írj le magadban, mint vitatkozások és harag legyen a dologból.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz #21795072 #78292 üzenetére
Egyébként egy víhőfok jeladót lehet érdemes lenne benne cserélni, az ugyanis más motoroknál, erőtlenséget, túldúsítást és fulladozó motort eredményez.
A többire nem reflektálok, mert vagy érted, hogy ez nem renault vagy nem.
Az embléma az rajta de a technika nem RENAULT!Renault power
-
rob210
Topikgazda
A cégnél 3 db van 1 diesel 2 benzines.
3ból 3 ban volt kormánymű csere, pedig úgy volt, hogy ez a 2es fóka hibája volt és fejlesztették.
A kárpitozása ez szubiektív vélemény olcsó puritán takony. Itt nem a minőség érzetre gondolok, hanem a technikára ahogy kivitelezték és amivel kivitelezték.
Na de a lényeg, a benzineseknek a hátsó nyerge berohadt 4 évesen pedig ezek aztán valóban szervizelt kocsik, minden kis nyisszanással vitték őket azonnal.
Illetve én rövid távokat mentem csak, de vágytam vissza az 1es meganeba.
Nekem nem volt kényelmes és a beltere se fogott meg.
Ennyi.
Az meg , hogy szerelni majdnem olyan jó mint egy franciát az csak hab a tortán.Renault power
-
rob210
Topikgazda
Felhasználástól függően mindegyik ajánlható egyik sem rosszabb a többi márkánál, de diesel és a fentartási költségeivel számolni kell!
Egy kettőstömegű csere a renaultnál se olcsó, ahogy a többi márkánál se.Amúgy a befecskendező rendszere már nem a sokat szídott delphi, így aki szídja az a németekben is megtalálható bosch-t szídja.
Az 1.6 dci és a 2.0 dci hasonló motorok 131Le és alapból 150 Le kíséretében.
De a 2.0 több verzióban van és ezt előszeretettel húzzák is.Az 1.5 dci szíjas hajtás amit szinte minden szerelő meg tud oldani.
Ellenben a láncossal amire kevés műhely van felkészülve, no és itt jóval drágább is a csere.
Magyarán a szjjast egyszerűbb olcsóbb, de sűrűbben kell.
A láncost nehezebb drágább, de ritkábban kell.Mindegyiknek van előnye hátránya, de a láncos motorokkal jobban megy a bodé.
Azért az 1.5 az csak 110 Le és szerintem használható, de egészségesebb 5-7 személlyel a 130 vagy 150 Le[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz draco31 #78347 üzenetére
Ez most komoly?
Amikor elhozta az autót azt mondták neki, ha normális a hely, hogy vagy 10ezer kilométernél, vagy 1 évesen vigye, nem választható opció, hanem amelyiket előbb eléri!A másik meg az, hogy egy garanciális márkaszervizes autónál árakat hiába kérdezel.
Eleve nem lehet tudni, melyik szervíz mit számol fel, (eltérnek az árak márkaszervíz és márkaszervíz között is) a másik meg az, hogy 10 ezernél max. átnézés és olajcsere lesz szűrőkkel.
Na ezt viszont hogy ők mennyiért csinálják meg nem lehet tudni, de 60ezer felett van a lehúzás kategória.
Persze ehhez tudni kéne azt is hogy milyen kocsiról beszélünk, mert a lodgyt se egy féle motorral szerelték.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz lsebestyen #78352 üzenetére
Wazze benéztem, fáradt vagyok.
Logannek olvastam.
Sorry a lodgy csak dcivel kapható kb. 1 éve.
Na ott meg különösen ajánlott az olajcsere, de drágább is a dpf miatt.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz polonic #78357 üzenetére
A te autód nem olyan öreg.
A menekülési összeg nem lesz elég a szakszerű számlás javításra.
Magyarán elviszed egy járműjavító műhelybe akik teljes körű kárügyintézéssel foglalkoznak.
Ők mindent intéznek és a komplett javított autót fogod visszakapni.
Hidd el tudom miről beszélek.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Somatom #78363 üzenetére
Ha nem egy lerugott ipari hulladék, akkor nagyon jó csapatszállító.
Amit vásárláskor nagyon meg kell nézni, hogy sehol ne engedje az olajat. A kettőstömegű meg ne járja a végét. Ha a dpfes verziót veszed akkor kérdezz rá milyen olajjal és milyen időközönként volt a csere.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Benir8 #78372 üzenetére
Vannak fagydugók illetve a vízpumpa sajnos ha rosszul van felszerelve simán tud ereszteni.
Látatlanban ennyi, szerintem mindenesetre a vízpumpa gyüjtő cső O gyűrűjét kellene ellenőrizni, ha az elöregszik, el kezd ereszteni jut belőle mindenhova.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz LamerGyuri #78386 üzenetére
Mintha csak én írtam volna én a megbízható automatásokat 5 re tudom mondani, így ez is igaz, hogy 10 alatt van.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz egyedülülő #78406 üzenetére
Keress másikat.
Fiatalabbat és kevesebb kilométereset.
600 körül már értelmes darabok vannak.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Benir8 #78466 üzenetére
Jah így értem csak az előző hsz.-ben megfejthetetlen volt, mit is szeretnél tudni.
Igen az okoskerék tudja szórni az olajat, de ha az szórja az jelentős olajfogyasztàssal párosul. Meg hát úszik a vezérlés ami nem egészséges. A 3 szimering is ereszthet. Illetve ahol szokott ereszteni, ez a legjellemzőbb az a szelepfedél. Kiöregszik a ragasztó és repedések mentén megjelenik az olaj.
Egy vezérlés burkolat leszedésével könnyen kideríthető, ami max 30 perces mutatvány.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz MC Pite #78468 üzenetére
Ezt cáfolnám, nekem igaz egyesben led a helyzet és fék lámpa hátul.
Csodálatos piros, de nem túl erős, se a tompított, se a fék.
6 éve változatlanul teszi a dolgát.
Indexben is gondolkozok egy ideje, de olyan kicsi w5w-t sajnos nem találok, ami szórja a fényt (azaz több ledes) és beférne a búrába.Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz bLaCkDoGoNe #78477 üzenetére
Hátul a küszöbnél húzd szét a csatlakozókat fújd be kontaksprayel és reménykedj.
Álltalában itt szokott ilyen eső után lekontaktolni.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz 75kokoko75 #78500 üzenetére
Amikor csere előtt áll akkor jellemző. ;)
Nem lesz olcsó, a bölcsőt is le kell venni.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz CriticalHit #78501 üzenetére
Sok okos 120e/6 évet ír.
Én 100/5 nél többet nem javaslok.
Lehet, hogy buksz egy évet, de a motorgenerál lényegesen drágább!
Az időben pedig 6 évvel számolva is bőven benne vagy.Renault power
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen okostelefont vegyek?
- EA Sports WRC '23
- Kerékpárosok, bringások ide!
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- sziku69: Szólánc.
- Home server / házi szerver építése
- Fűnyíró topik
- Béta iOS-t használók topikja
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- További aktív témák...
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- DAH Solar 405W full black napelemek verhetetlen áron
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- LeoVince LV10 carbon sportkipufogó