-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
Kész a toronycsere.
Egy álom lett olyan mit ha tettek volna bele még egy szervótSzégyenlem magam, de már nem lehetett tovább halogatni, így is rosszul lettem amikor kiszedtük a régit a bal oldaliban már csak egy marék rozsda volt golyó nem, a jobb oldali ugyan még tartalmazott némi golyót, de az is kritikus állapotban volt, golyónak már nem neveztem volna őket
Most nagyon frankó egy ujjal lehet tekergetni a kormányt
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Chosen1 #11662 üzenetére
Egyik megoldást sem javaslom.
Sem az alpine-t sem a 44Ah ás aksiról való működtetést.Ha szeretnél komolyabb hifit a kocsiba, ne sajnáld rá a pénzt.
Egy elégedetlen leszel és úgy is addig faragod amíg 2-3szor annyiba fog kerülni, mint ha egyszer megveszed a drága de csak egyszer beruházandó összegért árult komolyabb cuccot.
Az Alpine-al csak a beépítés miatt szívnál, ahelyett keress másik "kevésbé" érzékeny szerkezetet.
Az aksi viszont karcsú lesz a hifi-hez az biztos.
Bár én Twingóba nem raknék ennyire "komoly"szettet ha csak nem te is megsüketülni szeretnélAbba egy első hátsó szett szépen szóló erősítővel, meg egy 20-as mélycsővel simán elegendő, még sok is.
Mondjuk Hertz hangszórókkal, 4 csatornás erölködő, valami minőségi nem kommersz szar.
A kondenzátorozást felejtsd el, komolyabb aksi kell.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Reaper04 #11719 üzenetére
Ha azt veszed alapul, hogy nekem a városi dugóban (sajnos minden nap kifogtam a dugót most ebben a hónapban) 7.8-ra jött ki, akkor van azon az 1.6 os jó kis mocin mit finaomítani
de egyébként az 1.6-ostól teljesen elfogadható érték.
Én azt mondom, hogy egy 10 év körüli autótól a 8 liter alatti fogyasztás elfogadható.Renault power
-
rob210
Topikgazda
A Hungaroringre nem jön senki mi mindjárt indulunk
Renault power
-
rob210
Topikgazda
Na aki nem jött ki az sajnálhatja nagyon baró volt
Renault power
-
rob210
Topikgazda
előre is elnézést, mert nem vagyok nagy videó fan
De a hatás átjön az amatőr videómon is
Renault power
-
-
rob210
Topikgazda
srácok, ha nézelődtök és találtok 1.4-es 8szelepes I-es megane-hoz injektort (központi) akkor gondoljátok rám, tönkre ment a nyomásszabályzó membránom és nem lehet külön kapni.
bár most hétvégén otthon leszek szétkapom és meglátom mi lesz de ha lesz egy jó vétel akkor tartaléknak beszerzek egyetígy most elég gáz, hogy meleg motor mellett nem indul a kocsi csak, ha fújok az injektorra féktisztítót ami lehűti amikor elpárolog
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Reaper04 #11833 üzenetére
mondom a nálam bevált márkákat a döntés a tiéd.
szíj gates, conti. (kizárólag)
fék ferodo nem kell jobb.
olaj xado, de azt úgy se veszel, a mobil1ről jókat mondanak.
vízpumpa dolz.
azt hiszem mást nem kérdeztél.ellenjavallatok:
brembot felejsd el, mostanában kifejezetten szar, csak a panasz van rá.
skf vezérlés szettet ne vegyél a vízpumpályuk egy adag fos 8hónap után elkezdett ereszteni.
jah gyertya az valóban az NGK ami jól tejesít, illetve a DENSO a többi nálam szóba se jöhet.ennyi.
a féknyergeden pedig rajta kell lennie egy számnak meg rajta van a gyártó is.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Reaper04 #11837 üzenetére
az ina állítólag gyári beszállító, szóval azzal nem lehet gond.
a mobil-mobil1 dolgot nem tudom, de googliban nem találtál rá megoldást?
feszítők terén elég sok márka van.
a pumpa cserekor, mindig cseréljük a tömítéseket, illetve kiviteltől függően, a szimeringeket is.
illetve vagyél hozzá tömítő pasztát (szilikonos), azzal frankó lesz.
nincs annál rosszabb, mint ha 2 szer kell szerelni.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Reaper04 #11853 üzenetére
Kicsit utána olvasva a mobil és a mobil 1 egy és ugyan azon cégcsoport az esso tulajdona.
a különbség a verseny technológia és a közúti forgalomba szánt kenés technológia között van.
A mobil1 a "minőségibb" prémium termék család.
Illetve a fogalmazás területeiben is van különbség.
Mobilt bizonyos országokba nem szállítanak, illetve mobil 1 et se mindenhova.
ennyi.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz AMD Power #11859 üzenetére
Te döntöd el, hogy mibe ülsz bele.
Ha megane szerintem 90-lovas 1.6 8szelep.
Az a világból kimegy.
Csak olyat nézz ami hengerenkénti befecsis, bár azt hiszem ott már mindegyik az.Ha clio abból dieselt érdemes eszméletlen takarékos, de nagyon oda kell figyelni mit veszel.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
Egész nyugodt lehetsz ebben még valóban van anyag.
De egy két dolgot lehetett volna könnyebbre csinálni és még jobb lenne a fogyasztásaEgyébként elég erős kivitel, azt hiszem meséltem itt egyszer amikor hátulról belém állt egy stift és az enyémnek annyi baja lett, hogy a lökőst át kellett kennem fekete cipőpasztával, a szuzi viszont nem ment el lábon
Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
Gyerekek ezt nézzétek, de szép.
Ezt simán elfogadnám.Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz Füge007 #12037 üzenetére
Nekem pont a puritánsága tetszik.
Persze egy bézs II-es meganba jobban beleülnék
Minőségibb ehhez kétség nem fér.
De a Dacia varázsa abban van, hogy új autó.
Te járatod be te használod, te karcolod össze, nálad eszi le elöszőr a gyerek az ülést(már ha engeded a kocsiba enni )Renault power
-
rob210
Topikgazda
Na ma meglett a kompresszió mérés gyerekek tapsoljatok
Mert hihetetlen eredmény született.
Innentől mindenki azt mond a xadóra amit akar nekem bizonyított.Renault power
-
rob210
Topikgazda
Lenne egy kérdésem uram.
Mivel ebben a témában nem vagyok járatos.
Ha eltérek a gyári NGK BCP5ES es gyertyától, és nagyobb hőértékűt veszek bele, ami ugye jobban elvezeti a hőt és így kevésbé tud beégni, annak milyen mellékhatásai lehetnek?Aztán majd elmondom mi a gondom
Renault power
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen