-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
válasz
csababarca #80667 üzenetére
Kérdés, hogy az aksi miért halt meg, koros és azért, vagy rossz a generátor és azért?.
Illik ilyenkor kizárni a töltéshibát, feltölteni az aksit és diaggal nullázni mindent.Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz
passat77 #80674 üzenetére
Én azt gondolom, hogy ha mindent kicserélsz is ugyan ilyen szépen fog járni a motor ugyan így hibakód mentes lesz és ugyanennyit is fog fogyasztani.
Az 1.6 os motor ennyit tud abban a kaszniban.
Ezerszer kitárgyaltuk ezt a témát, hogy a kis köbcentis motor nem feltétlen alapja a kis fogyasztásnak. Súly Le arányban egy nagyobb köbcentis motor lehet, hogy kevesebbet fogyaszt."Ugyan ez a motor" az én megane 1 emben a stabil 8 litert tudja városi használat mellett, most, hogy beállt ez a nagy hideg.
Ettől még egy diag sose árt, de szerintem jobb ha megbarátkozol a fogyasztásával.
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz
tusi74 #80685 üzenetére
Szia.
A volán mögé akkor tudsz majd visszaülni, ha szerelőhöz viszed az autót, nem kóklerekhez.
Ez nem elektromos hiba, hanem fals levegő.
Persze biztosat csak akkor lehet mondani, ha elvégzett az ember pár vizsgálatot.
Azonban találkoztam már ilyen esettel, a fék dewander vákumcsövét, elnyiszálta a gázbowden, mert rosszul volt elvezetve. Innentől vákum helyett extra levegőt kap és az alapjárati beállítás megszűnik. Azaz full gázon pörög a motor. Ez az 1.2 es 8szelepes autó nem ekkora betegágy, mint amit te leírsz, csak sok a húzzuk le a női tulajt, úgyse tudja miről beszélünk.Hogy értsd, miről beszélek, ez egy szívó benzines autó. 3 dolog kell, hogy működjön.
Benzin, levegő, szikra.
Benzinből nem kap többet, szikrából nem kap többet, levegőből viszont igen. A sok oxszigén meg beindítja a folyamatokat.
Ha a tábor tüzet meg akarod gyújtani ott is fújod, hogy lángra kapjon.
Persze ez durván leegyszerüsítve...
Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz
75kokoko75 #80756 üzenetére
Ha hajtókar csapágy problémád van akkor azt én hallottam volna és szólok, hogy ne költs rá, egy fillért se tovább
Illetve erősen csodálkoznék rajta, mert én még benzinesben talán eggyel ha találkoztam, de abban 674ezer kilométer volt.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz
atosan #80775 üzenetére
Ha berohadt akkor már csak a csere segít.
Komolyabb felszerelést nem igényel, de emelő, bak legyen! Emelőről nem szerelünk!
A nyergen van egy rugó is ezt esetleg érdemes ellenőrizni, hogy még megvan-e
Illetve egy fogóval megfogni a kart ahova be van a rugó akasztva és megmozgatni, ha az szépen könnyen jár akkor valóban bowden hiba.
(de nem az szokott lenni.)
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz
DonThomasino #80776 üzenetére
Jah igen, de ez nem a beírandó kód, ebből kell kikalkuláltatni a kódot.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz
Gali199qd #80779 üzenetére
ahhoz vadászni se lesz egyszerű dewandert.
Van a tiéden is egy ilyen szám, azzal megegyezőnek kell lennie.
Jó meló kicserélni és utána légteleníteni a teljes fékrendszert.
Jah és a munkahengert is cserélni kell, mert az ereszti át a fékfolyadékot és azt teszi tönkre a dewandert.Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz
guftabi96 #80815 üzenetére
Pedig a pözsihez is csak egy jó szerelő kell.
Aki tudja mit keell rajta csinálni.
A thalia egy igazi igásló!
Ami hibája fixen van az összesnek. Váltó szimering ereszt. (ez csak extrém esetben vállik foglalkozóssá, olyan minimális a szivárgás, hogy 2 évente egy edcit elég rátölteni.
Fűtőradiátor csere, ha egyszer is olyan cserélte aki nem tudta milyen minősítésű kell bele.
Sajnos ez magyarországon a thaliak 90 % val megesett.
Havi egyet cserélek. Ez nem olcsó mivel műszerfal ki be a menete.
De ha megvagy vele utána hibátlan kocsi.
Az olyan elektromos hibák, hogy a bal hátsó lámpa csatiját meg kell csiszolni 2 évente kicsit, szerintem elhanyagolható jelenségek.Nagyon sok van amelyik 300ezer felett van bontatlan motorral.
A vezérlés cserére oda kell figyelni, azt szakszerűen elvégezni, a gyertyákat 40e ként cserélni.
Olaj elf evolution sxr 5w30 legyen.
Ha ezek megvannak kimegy a világból.
Valamint az 1000kg kaszni a 98 lovas motorral egésszen jól autózhatóvá is teszi.
A kaszni nem csak ezeknél, már az én 2000es évjáratú meganeom is galvanizált, azaz ha nem töröd sose megy tönkre.Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz
75kokoko75 #80861 üzenetére
Hézagmérővel 1500.h beruházás.
0.9 re kell állítani.Renault power
-
rob210
Topikgazda