-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
diablo1984
veterán
válasz Guttalax #37427 üzenetére
hát az 1,9 is van akinek beválik, van aki a pokolra kívánja tőle a márkát, az 1,5 dci-nek is megvan ugyanezen nyűgje, de az legalább álomszerűen fogyaszt, az 1,9-es meg csak jól(ha minden okés). de mindkettőre szinte ugyanazok a hibák érvényesek, magasnyomású rendszer, turbó, elektronikák, ha beleválasztasz akkor szopás, ha kifogsz egy jó darabot(ritka, ezek az olyan példányok, amiken már valaki előtte végigszopta a sikertörténetet), akkor álom is lehet! de az tény, hogy általában ezeknek is ki van hajtva a lelke, bírják amúgy karbantartással viszonylag jól, csak a magyar piacon csúnyán tekergetik őket, mert viszonylag kevésbé kopós a renaultok belseje és a km-t ahhoz igazítják(kormány lehet árulkodó, mert ha nem bőrös, akkor az kopik, a bőrösön kevésbé látszik, az üléskárpitok golyóállóak, a műanyag karcolódik, de nem okádék vészesen). ha nincs a kocsi árán felül bőven zseton az esetleges szervízre, akkor én nem hazárdíroznék, hanem egy benzinesbe gondolkoznék a helyedben, az 1,9dci is 6 litert simán bekap normál használattal, az 1,6 benzin meg 7-8-at, és abban nincs akkora lutri, az áruk meg szinte azonosak.
-
diablo1984
veterán
megvolt a laguna teletankolása is, 53,2l/605km-re, vegyes használatban fele város/fele országút, sportos agyérgörcsös stílus/átlagos stílusban. egész jó egy 2 literes 325ezer km-t futott csotrogánytól, főleg téli gumival!
-
diablo1984
veterán
válasz rob210 #37433 üzenetére
hát ja, egyhatból talán én is kihoznám, de ez laguna, nagyobb vas, nagyobb motor, már ettől is meglepődtem, hogy ennyire alacsony lett, ez 6 litert soha nem fog enni, ennél már ez is 6 liter, főleg mikor elforgatom néha 6ezerig, tetszik a hangja na, dízelnél 10 hosszú évig nem tapasztaltam ilyet, meg azokat nem is mertem forgatni, nem arra valók, itt meg elgurul a gyógyszerem néha.....
joamilestoné: ja, tud az is jó lenni, de szopás is. jellemzően kevesen értenek hozzá, a hibakódból olvasni pedig rohadt kevesen, a suttogók sem értik a renaultot, mióta televerték elektronikával hangra nem tudják megállapítani, hogy mi a baja, az meg költséges, hogy ezt cseréljük ki hátha, utána meg ezt, hátha....
sógoroméknál a trafficban 1,9dci van, az első motorral sokat szívtak, rávertek egy vagyont, mégsem lett jó(kb 200 ezertől jöttek a gondok), a bontóból vettek anno egy vagyonért egy motort, azóta semmi különösebb baja nem volt a verdának, pedig a bontott blokkban is van már lassan 300ezer, és a donor autóban azt sem tudják, hogy mennyi km volt.....[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
#37466 rob210 akkor lehet a bowdenes rész vezérel valamit, ami a motort tovább. passz, nekem a panelnél elég volt a meló, tovább besírnék, ha bontani kellene....
más:
alapjárati motorral, vagy a kis állító szelepével mit lehet csinálni? őszig mélyre ejtette a fordulatot, gyakran megállt a kocsi gázelvételkor, megtakarítottam, utána kb 1100.nál akadt, most megtakarítottam és 1100-1500között megakad az alapjárat gázelvéterkor, ami kis gázra beáll normálisan, ne a nélkül búg. bontóban voltam, hoztam egyet, de az 1500-2000között ragadt és gázra sem állt be normálra.....mivel lehet a gond, azzal a réz valamivel amit az alapjárati motor mozgat, vagy maga a motor rossz? érdekes, hogy féktisztítóval a házban lévő szelepet megáztatva még rosszabb lett a helyzet mint előtte, olajozzam meg, vagy mi?
[ Szerkesztve ]
-
-
diablo1984
veterán
válasz PHenis #37485 üzenetére
persze, ha mással lenne gond, akkor nem változna a fordulat, mikor ezt csesztetem, illetve egy pici gázra nem állna be! néztem a gázbowden tárcsáját is, az sem akad, nem lóg, így az sem lehet a ludas, egyszerűen ez az üresjárati léptetőmotor+szelep kombó a hibás nem más!
üzemanyag szivattyú nincs még másfél éves sem az autóban.....
rob210: köszi, olcsó helynek tűnik!
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz PowerBuldog #37524 üzenetére
1. bika kábel bármilyen, csak úgy lemerült az akku, hogy kössétek rá a másik kocsira és 10 percet járassátok a másikat, had töltsön a kocsid akkuja(nem alapjáraton, hanem magasabb fordulaton)
2. bármilyen jó bele, ami benne van ott van minden rajta, ha csak be akarod röffenteni, akkor ahhoz egy 45Ah akku is elég, ha a mostanit akarod cserélni, akkor izlés szerint!szegény rönónak kell egy minimum fesz ami a szivattyút és az elektronikákat elindítja, a bikakábelen ez nem feltétlenül megy át(kontakt lehet kevés), ezért nem árt, ha egy picit töltődik az akkud és akkor az indítás megy majd bikáról.....
-
diablo1984
veterán
de persze indulni is bikáról!
amúgy ilyen állapotban ha az megfordulna fejükben, hogy tolják, na az is felesleges kör, mert ilyen módon sosem fog beindulni, de csak töltsék bikán keresztül, ártani nem árt a 10 perc, de közben ne próbálják indítani, had töltsön! be indul az, csak ezek az elektronikus cuccoknak kell a fesz, nincs mese!
-
diablo1984
veterán
válasz PowerBuldog #37534 üzenetére
a kontaktot ellenőrízd! tehát rákapatod a csipeszt és rajta csavargatod kissé! nem ördöngősség, de ha nem érintkezik normálisan, akkor nem tölt!
-
diablo1984
veterán
válasz laca.1 #37543 üzenetére
ha a féltengelyt kihúzod, akkor más már nem is lehet, mert akkor az sem fogja! amúgy menet közben sem búgott a csapágy?
féltengely ki, próba, utána ha kiderül, hogy a csapágy a ludas, bonthatod is le az agyat! nem kottyan amúgy, tehát maga az agy nem "kótyagos"? tengely irányban nem lóg? -
-
diablo1984
veterán
válasz PowerBuldog #37562 üzenetére
csak annyi a gond, hogy az akkusarun egynek is elég néha helyet találni, nem hogy kettőnek! a legolcsóbb szar is jó lehet, ha jól illeszkedik és erős a csipesze, mert ha a kontakt megvan, akkor minden okés!
-
diablo1984
veterán
válasz PowerBuldog #37570 üzenetére
nem a generátoron?
-
diablo1984
veterán
válasz PowerBuldog #37572 üzenetére
klímás? a generátort csak megtalálod, ha azt egy csavaros menetes szár feszíti, akkor csak feltűnik! egyszerű mint egy faék, ha generátorral feszít, nálam a 2 literes 98-as laguna ilyen!
-
diablo1984
veterán
válasz DonThomasino #37584 üzenetére
szokott, mert az önindító része!
-
diablo1984
veterán
válasz diablo1984 #37589 üzenetére
magát az önindítót azt nem látom, azért a váltót kongatom, de holnap jön az asszonynak a yaris és akkor tudom nélkülözni a lagunát, míg a bendixet kicserélik rajta! utána remélem a seprűnyelet elfelejthetem egy időre! még nem tudom, hogy a yaris mellett mi lesz a laguna sorsa, de elpocsékolni nem akarom és ez legalább nem kis autó, viszont ha a következő műszakit nálam éli meg, akkor feldobok rá egy bontott horgot(bár utána szerintem egy komplett kuplung cserét is meg fog kapni...) és utána csak a klíma hiányzik majd belőle...... az meg lesz a yarisban.....
-
diablo1984
veterán
én is így gondolom, azért merek belevágni!(ezres, 4 hengeres motor, baráti fogyasztás, és ahhoz képest, hogy kisautó, van benne hely, az meg pazar, hogy a hátsó üléssort lehet előre-hátra huzigálni a csomagtér előnyére vagy hátrányára) egyenlőre az lesz a gyerkőctranszporter az asszonynak, az hogy későbbiekben a 2 autó sorsa mi lesz, azt még nem tudom, de egyenlőre mindkettő marad, majd a rönót kicsit megpimpelem, ha lesz másik amivel szaladgálni lehet, addig nem(nem szeretek bicajozni).
-
diablo1984
veterán
igen egy ilyenre én is beneveznék akár, de a kombit sem vetném el! valami perverz vonzódásom van a laguna2 mk1 iránt is, valahogy kívánom, ha szívhatok, bár az én vágyam az 1,8 16v-s példány, a szopókanyalókát ezzel le tudom szűkíteni elektronikára, bár így is kismillió nyűgje lehet!
de lehet a yaris annyira beválik, hogy a laguna megy, a yaris meg a garázsba és majd utána valamikor nagyobbra váltás!
az a furcsa, hogy anno az autós pályafutásomat 13 éve kezdtem egy dízel escorttal(ha nagyanyámék yugo-ját nem számítjuk), 5 évig azt nyúztam, majd vettem egy 1,9 tdi passat kombit, ezt is 5 évig nyúztam, utána opel vectra c kombi 1,9 cdti 150 csikó, ez 9 hónapig volt nálam, közben jött a laguna1-es amolyan asszonybetanító verdának, de közben a vectra hogy elment, ez maradt, most meg a kis toyota! úgyhogy az elmúlt bő 2 év alatt volt VW-Opel-Renault-Toyota is, már az okmányirodák szinte belőlem élnek, de még mindig azt érzem, hogy a Passat állt közel hozzám, azt nem szabadott volna eladni, de ez van, most a renault is szimpi a maga módján(főleg hogy fillérekből van a vectrához képest), de a yarisra is kíváncsi leszek, elvileg az is egy elpusztíthatatlan járgány! valami majd lesz, nekem mostanában ez a hobbim!
-
diablo1984
veterán
válasz FerNandor #37628 üzenetére
én csak remélem, hogy a váltóban kevés az olaj!
de hallottam már csapágyas váltót, az nem ilyen hangú, és nem csak egy fokozatnál hallik nekem sem, hanem mindnél, nem tudom, meglátjuk! itt helyben bontanak pár yarist, 25 ezer hozzá egy váltó benne a difivel, én megvárom míg széthullik, vagy rátöltök az olajra ha hiányzik(meg ha kínlódni akarok vele) -
diablo1984
veterán
válasz FRENK1988 #37749 üzenetére
jah, de ha meg van a gyújtótrafó hozzá, akkor miért nem rakták még be?
z00li: már az újabb kasztnis, jól gondolom? ár lehetne olcsóbb, ha már ennyire körbe van tisztelve, meg a trafót is miért nem rakták/rakatták bele, ha egyszer már megvan? nem nagy meló és a 2 hátsó lámpa sem órák munkája kicserélni, cserébe nem úgy árulják a verdát, hogy ennyi kínja van.....
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz FRENK1988 #37753 üzenetére
egyszerűen lusta lehet, de esze az van! scenic 1-es 800-ért azért drágaszág szerintem, pláne ilyen hanyagolgatós dolgokkal, ki tudja, hogy mi van még kispórolva belőle.....
ha csak nem lett szerelem első látásra a dolog, akkor vissza se menj oda, ha az lett, akkor ajánlj neki 500-at érte, ha nem adja, akkor még fogjon pár nyulat és kigurulhat vele a méh-be!
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- SörcsaPH!
- Windows 11
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- Autós topik
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- LEGO klub
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs