-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
válasz lsebestyen #92941 üzenetére
Ezt bűn visszaalakítani.
Ha nem tetszik ne ezt vedd meg.Renault power
-
rob210
Topikgazda
Ha már hézagoló lemez.
Keresd a hibát játékunk következik.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz molnarpeter #92963 üzenetére
Jött a tulaj, hogy erőtlen az autó amióta beállították a szelepeket.
Meg néha villog a check engine.
Hibakód detonációs égés.
Levéve ez fogadott.
Himbatengely ki himba lökőrúd csere hézag beállít szép egyenletesen jár.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz AMD Power #92974 üzenetére
2024ben vásárolsz autót, nem 1970ben.
Olyan cnc és lézer technológiával dolgoznak már ezek a robotok, hogy ne parázz ezen ennyit.
0.001 es pontosságokról beszélünk jelen esetben, ahol már nem létezik sorja képződés.
A motort meg így se úgy se te fogod előszőr beindítani. Még ha a kilóméterórán ezt nem is fogod látni.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz polonic #92977 üzenetére
Pedig de felesleges.
Az a fémkopadék ami az olajban van az leengedéskor távozik. Üzemi körülmények között az nem kerül fel a kenési rendszerbe. Meg hát a mágneses olajleengedő csavar se véletlen van. Bár azt a toyota a mai napig nem alkalmazza számomra érthetetlen módon.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz norbert1998 #93073 üzenetére
410150002R
Ezzel kompatibilis a csonkálványod ez a plafon ami rárakható.Renault power
-
rob210
Topikgazda
Minden benne van.
[link]Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Jimmy8 #93128 üzenetére
Két féle meyle van a tömör gumi és a zselés.
Meg kéne nézni, hogy ez melyik.
Ha az alját benyomkodva puha zselés érzete van, akkor csak pöcs a szerelőd és nem tehermentesítette a bakot. Azaz rosszul pozicionálta.
Ha tömör gumi akkor viszont át vagy b@szarintva, mert az drága is meg sz@r is.Renault power
-
rob210
Topikgazda
Egy kis sz@pás nekem.
Egy kis extra költség a tulajnak.
[link]
ez lett belőle.
Renault power
-
-
rob210
Topikgazda
válasz mcwizard #93140 üzenetére
17 km es távra én nem vennék dieselt!
De ez én vagyok.
Viszont az 1.6 benzin okkal drágább a diesel társainál.
Ott alig tud valami elromlani.
Az 1.5 diesel nagy előnye, hogy sok van belőle és szinte mindenki ért hozzá.
Az 1.6 nagy hátránya, hogy sok szerelő hülye hozzá.
Szóval te tudod mit veszel én keresnék egy 2.0 benzin sc3grandot ritka mint a fehér holló, de ha egy olyanhoz hozzájutsz imádni fogod.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz 75kokoko75 #93182 üzenetére
Belül leszeded a fedelet, lehúzod a cstit kitekered az izzót. Menete benyomod és úgy fordítod. (Bajonett záras)
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz MasterMark #93184 üzenetére
Képet tudok mellékelni, de kösd fel a gatyót mindent ki kell bontani.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
Egy remek futómű
Úgy kopogott, mint ha valaki kiskalapáccsal ült volna a motortérben.
[link]Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz molnarpeter #93212 üzenetére
Sokan félnek a cvt-től, de ha karban van tartva nincs vele baj. Az edc szervízköltségétől én nagyobb hátast dobnék.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
Ezt itt hagyom nektek, mert ugye mindig ezért anyázok.
Szaklapban találtam:
"SOHA ne használjon réz alapú zsírt a fékrendszer alkatrészeihez, mert az elektrokémiai korróziót okozhat, és magas hőmérsékleten tapadáshoz is vezethet."Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Sirus86 #93233 üzenetére
Inkább nem mernek légtelenítőnél.
Ha beletöri a légtelenítőt annyi, nem megy sehova a kocsi.
Ezt egy vizsgaállomás se fogja bevállalni.
De hidd el egy két satufék után beleköp annyit a tartályba, hogy ha 10en éves folyadék van a rendszerben, akkor kakukk.
Illetve már nem véletlen nem lehet leszívni a tartályból a folyadékot. Olyan a kiképzése, hogy ne lehessen.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz gabor9991 #93242 üzenetére
Alapjárati motor akkor.
Vegyél bele gyárit! Nem lesz jó másikkal utángyártottak szarok, csak a vdo-t szabad megvenni. Valamint ki kell szedni és megnézni melyik kúp van rajta, mert van egy tompább meg egy hegyesebb. Amíg megy addig jó, de ha megdöglik akkor csere. Mert nem lesz alapjáratod. Ha ez bekövetkezik akkor a gázpedál bovdenen feszítesz 3 hornyot úgy kényszer alapjáratod lesz, de ez csak vészmegoldás, hogy haza tudj menni. Szóval célszerűbb bedobni a csomagtartóba a cseredarabot.
Van akinek évekig elment így, volt akinek 2 nap múlva leköszönt.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz lsebestyen #93247 üzenetére
Nem két féle van hanem 4 féle!
Elég, ha a stabrudat megméred, mert a külső átmérő mind a 4nél egyezik .
Ami cumi az az összerakás.
Mert az új szilent az új szilent azt fel kell préselni, hogy a két átmenő csavart be tudd tekerni. Otthoni körülmények között pajszer, gumilap a taposóhoz befeszíted és tolod rá a kozolt, hogy rá tudd kapatni az anyát.Renault power
-
rob210
Topikgazda
Le kell gyártani, semmi ördöngősség nincs benne.
A két csatiról levágod óvatosan a mostani csövet.
Hőlégfúvó, csővet megmelegíted (éppen csak) aztán izomból belenyomod a csatit. Ennyi.
A gyárban is így készül, csak a robot csinálja.
Utána profilra melegíted ennyi.
Nem vagyok biztos benne, de azt hiszem ez a cikkszáma.
8200934107[ Szerkesztve ]
Renault power
Új hozzászólás Aktív témák
- Anbernic RG556 kézikonzol teszt
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Elden Ring
- Ukrajnai háború
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Melyik tápegységet vegyem?
- RAM topik
- CADA, Polymobil, és más építőkockák
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen