-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
Persze tudom utólag okos az ember, de emlékezz vissza mennyire mondtam neked, hogy tarsd meg az I-esed jobban jársz ha a vételárat ráköltöd arra.
Csak hát az újabb autó varázsa sok embert elcsábít.
Én is kacérkodtam a gondolattal, veszek egy utolsó évjáratos I-es megant, de aztán letettem róla, amíg ez a kocsi megy nem veszek másikat.Renault power
-
rob210
Topikgazda
Na azt hiszem baj van.
Jobbra alászedett kormánnyal nagy gázzal indulva, azaz ha valahova be kell férnem induláskor.
Ropog a gép hátulja.
Vagy a stab rúd szilentje (ez lenne a jobbik eset), vagy a torziós rudam van ki.
minden képen javítani kell valamit.
Van egyéb ötlet?Csak és kizárólag ha jobbra megyek és csak akkor ha indulok és csak akkor ha nagy gázzal kell indulni.
Pl. a múltkor itt a környékünkön hosszú sor, aztán egy kis szünet jött a troli be kellett elé férni, a parkolóból álltam ki dinamikus indulás, (nem csikorgó kerekek) és bal hátulról jött a ropogás.Nem féltengely mert hátulról jön, de a hang az olyan.
Illetve mindíg bal hátulról jön és jobbra kanyarodáskor.Renault power
-
rob210
Topikgazda
Urak ti most szivattok?
Direkt leírtam hátulról jön a hang.
Ne csináljátok már.......hol van ott lengőkar, még féltengely?
........Renault power
-
rob210
Topikgazda
És valóban
Nem is néztem basszus. én úgy tudtam merev hidas és a torziós rúdon keresztül csavarodik meg a rugó és a lengéscsillapító dolgozik ott.De akkor ez hova a francba van felfogatva meg hogy lehet szétkapni, mert közben a felújító készletet is megtaláltam hozzá.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
Egy picit érdemes után feszíteni.
De csak ésszel a hideg miattRenault power
-
rob210
Topikgazda
válasz FerNandor #13992 üzenetére
Én egy ilyen grandtourral nagyon meg lennék
De hát az alap 3.000.000.- is bazi sok pénz manapság.Viszont jövőre ha minden így marad, munka is meg az autóárak is, akkor szinte biztos, hogy 2014.01. ben lecserélődik a 97'es 8V-s egy 02'-es 16V-s re.
Messzebre nem merek gondolni, azt majd meglátjuk, de lehet akár még M2-is belőle.
Persze ehhez az kell, hogy Orbánc ne szopasson minket tovább, amire lássuk be elég kicsi az esély.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
Azt el is felejtettem mesélni, hogy ma volt egy kis afférom hazafelé Auchanból.
Jöttem a körforgóban erre bevág elém egy c-max, satufék, dudaszó villogás.
Semmi bocs vagy valami még neki állt feljebb.Aztán megszívta, van egy rész ahol 2 sávos az út és ha nem sorolsz ki jobbra akkor a 2 sávból a bal oldali forduló lesz.
Na mivel én rutinos voltam szépen ki indexeltem, ez a buzi, meg amikor már mellette voltam rám húzta a kormányt, eszébe jutott, hogy basszus ez a sáv nekem nem jó. (gondolom)Na a történet lényege most jön.
Mivel mögöttem egy rendőr jött szépen ki is szedte a sorból.
Végre egyszer a rend éber őrei azt kezdték el baszogatni aki meg is érdemelte.
15 óra alatt 2 szabálytalanság.
Remélem megbüntették, Karácsony ide vagy oda, az ilyen megérdemli.Renault power
-
rob210
Topikgazda
Stílszerűen kívánok mindenkinek Kellemes Karácsonyi Ünnepeket.
Az új év köszöntő, majd későbbRenault power
-
rob210
Topikgazda
válasz wertigo1984 #14090 üzenetére
szia.
A motorunk ugyan az csak nekem a megane ban van
Én xadot használok amióta megvan a megane több mint 2 éve érezhető a különbség a többi olajhoz képest.
Drága olaj de cserébe legalább jó is.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz wertigo1984 #14097 üzenetére
Én zuglóban a ripcanal veszem.
de sok helyen lehet kapni, a lényeg csak biztos forrásból vegyél olajat....A cseréről meg annyit, hogy én magamnak cserélem, mert nem egy nagy vasziszdasz
de bárhol lecserélik neked 2-3ezresért ha nem rablókhoz viszed.Renault power
-
rob210
Topikgazda
Nem jól informálódtál.
Megnézette a kocsit vétel előtt, aztán szépen széthullott alatta.
Elég sok mindent kellett kicseréltetnie.
-szóval nem volt egy évszázad üzlete beleugrani a poloba, de ezt az átnézés után nem lehetett tudni.
Ezért mondom én azt, hogy az autóvásárlás a második legnagyobb lutri az életben.Példa rám az enyém mindenki lebeszélt az öreg szar széthulló francia megane-ról.
Hál istennek nem hallgattam rájuk.Ha jól emlékszem kb. fél évvel korábban vettem meg mint AMD a polot, de nekem 1/8 ad annyi hiba jött elő az övéhez képest és el ne kiabáljam csak kopó alkatrészt kellett még cserélnem, mint fékek, toronycsapágyak.
ez az össz hibalistám, ezért is szeretem a szar francia autómatRenault power
-
rob210
Topikgazda
válasz wertigo1984 #14110 üzenetére
Tanácsot adni minek az.
A váltóba a váltóé kell.
A motorba a benzines.Nem kell ide nagy segítség
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz wertigo1984 #14113 üzenetére
Nincs mit.
Nekem nagyon sokat számított.
Én pl. amikor a vezérlés cserémen voltam, szólt a haver , hogy a szervómat lassan cserélni kell, mert már a végét járja.
Na mondom igen, toltam bele xadot, azóta is azt használom.
A következő szervíznél, mondta a haver, hogy kivel cseréltetted a szervót, mert nem nálam voltál vele.
Csak mosolyogtam és mivel szkeptikus az ilyesmivel, nem mondtam neki semmit.
De nekem már több ízben is bizonyított a xado.Renault power
-
rob210
Topikgazda
A spuri az egy benzin adalék jól írtad, az tök más mint a xado.
A xado egy fémkerámia adalék ami egy kis súrlódású bazi szilárd felületbevonó anyag tulajdonképen.
A benzinadalék pedig a selymesebb járásért és fogyasztáscsökkentésért van kitalálva.Kérdésedre válaszolva igen a xado benzines és diesel autókhoz is gyárt termékeket nekem is benzinesben van.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz FerNandor #14177 üzenetére
"Én konkrétan Zolinál jártam.
Elsőre még nem is volt baj, de amikor másodszorra voltam nála, már nem tetszett a munkája.
Amikor harmadszorra voltam nála akkor meg közöltem vele jó hagyjuk majd máshol megcsináltatom.
Elsőre motor diagnosztika volt.
Másodikra olajcsere annyira rá akart a fos ELF olajra beszélni, hogy ott nagyon elrúgta a pöttyöset, a xado szerinte szar és tönkre teszi a motort.
amióta meg van a kocsi azóta xado-val járok és nem hogy jó hanem tökéletes a cucc.
Harmadik esetben egy kipufogó leömlőbe beletört csavart kellett volna kiszednie és az injektoromat beállítani.
Közölte az injektorom úgy jó ahogy van, el kell fogadni, hogy ilyen a kocsi.
A csavart meg csak úgy lehet kiszedni, ha megbontja a motort és leszedi a hengerfejet.
Na a csavart azóta kiszedtük egy karosszériás ismerőssel, megbontás nélkül 30 perc volt.
Az injektort meg én állítottam be miután 3 napig bújtam a szakirodalmakat.
Hozzá teszem most jó is és megszűntek a hibák, mint az ingadozó alapjárat és a ledadogó motor padlógáz esetén, valamint a fogyasztásom is jobb lett.
Na hát ennyit Zoliról, nekem ajánlgathatják ki nem megyek hozzá még egyszer."Lehet, hogy nagyon jó szerelő de szerintem kezd link lenni.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz zsizsef #14180 üzenetére
Mert ezerszer szarabbak a kenési tulajdonságai mint a xadonak.
Rosszabb a meleg kenési értéke is és a dermedés pontja is.
Könnyebben felforr és akkor szinte teljesen elveszti a kenését.
A xadonak 18°C al feljebb van a forráspontja.
A fagyási értéke pedig 6°Cal lejjebb van a xadonak.
Ennek ellenére azt mondta Zoli ő csak ELFet tesz a renaultba semmi mást, ha nem tetszik vigyem máshova.
Így lett.Ezt a 10W40 es olajra vonatkoztatva mondom a többiről nem tudok nyilatkozni!!!
Renault power
-
rob210
Topikgazda
Viszont nekem is van egy kérdésem, ti melyiket tennétek fel a kocsira?
Nem tuningolás, csak széttapostam a gyárit és ha már veszek valamit akkor kicsit pofásabbat tennék bele.Nekem ez jön be az érdes műanyag felület miatt.
Vagy még esetleg ez lenne jó.
Ez gondolom csúszna sáros cipőben, mert csak furatok vannak rajta.
Ez jöhetne még szóba csak a zöld nem tudom mennyire ütne el a kocsi alapban szürke belterétől, szerintem nagyon.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz wertigo1984 #14183 üzenetére
A kocsi nekem is zöld, de a beltér meg szürke és árnyalatai nem tudom hogy nézne ki benne
Renault power
-
rob210
Topikgazda
na tegnap sikerült is vennem akcióba egy pedál szettet.
Holnap be is tudom szerelni az új évet már azzal kezdem el taposni.Renault power
-
rob210
Topikgazda
előszőr nézd meg a gyertyákat nekem most volt egy jó adag rally és így jött ki 7,4 de ezt úgy képzeld el, hogy 60 alatt nem volt a kocsi és 4 es fölött sem azaz pörgettem mentem mint az őrült, sajnos muszáj volt a 24 órás napok most rövidek nekem.
Tehát a 9 litert én is sokallom.
Vagy az injektoron kell állítani vagy az alapjáraton vagy szondát kell cserélni valóban, vagy amire én gyanakszom az az fhp-lesz, mert az végzi a befecskendezés vezérlést és írtad is, hogy reggelente van hogy elsőre lefullad, az meg tipikus tünete ennek.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Bjørgersson #14210 üzenetére
írhatod ide is mert nekünk ugyan az a kocsink annak a kivételével, hogy a meganeomban, több egy kicsivel az elektronika, meg más a kasznija.
De motorikusan ugyan az.Renault power
-
rob210
Topikgazda
tegnap már nem értem rá
csak motor
itt a felújító szett álltalában a csúszka kopik törik el.ha nem boldogulnál van még fent komplett is.
de szerintem mivel a motorod búg, neked a feújító szett elég lesz.Renault power
-
rob210
Topikgazda
nekem a shellel meggyűlt a bajom a lukit tankoltam eddig most 3 hónapja omv nél nyomom a nyálat azon kívül, hogy pörgősebb lett a kocsi meg szebben jár a motor más változást nem érzek, de ez elég is, hogy átpártoljak hozzájuk.
Sajnos nagyon elkezdtek a lukoil kúton cigánykodni.
A shellt meg meg se említem azokkal elég sok bajom van.Renault power
Új hozzászólás Aktív témák
- Hobby elektronika
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- A Biden-kormányt is zavarja a big tech és az adatközpontok energiaéhsége
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Filmvilág
- Már elérhető a Star Wars: Hunters
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Szupervékony külsővel jöhet a Mix Fold 4
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs