-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
Uraim a központi zár biztonsági funkció, pl karambolnál lezárt ajtónál merevebb a kaszni, nem vicc.
Ezért találták ki, meg tuti nem esel ki a kocsiból.Tresh az engine lámpa is ég, szóval messze van a karbantartottól.
És van ám még hiba rajtaRenault power
-
rob210
Topikgazda
válasz FerNandor #16688 üzenetére
Felszereltség függő minden funkció.
De a retesz nem old, csak belülről nyitható.Az egyetlen ami mindegyiknél automatikusan leold ha baleset van az az üzemanyag szivattyú, azért is van a motorterében mindegyiknek az a fekete nyomógomb.
Azzal tudod újra indítani a rendszert ha volt egy kis koccRenault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Ghandi #16698 üzenetére
Nézd hívd fel őket, kérdezz rá, ésszel, hogy ezek ugye sagem trafók, mert neked az kéne.
HA az a válasz, hogy igen lecsapod a telefont és nyugtázzuk, hogy átverés.
HA közli, hogy nem ezek ilyen meg olyan gyártmányok akkor meg megveszed és használod egészséggel.,Renault power
-
rob210
Topikgazda
Nézd meg egy ph1 és egy ph2 és alkatrész listáját véleményem szerint nem ugyan az.
Eleve amikor a féktárcsát vettem akkor se volt mindegy melyik verzió volt.
Felmenni felmegy az biztos, de szerintem rövidebb a féltengely, bár lehet hülyeséget beszélek.
Most telóról nyomom, de ha gondolod holnap szabadnapos vagyok meg tudom kérdezni a szerelő srácot.Renault power
-
rob210
Topikgazda
Á megoldottam máshogy kersztlés az olajdekni alá megtartottam vele a blokkot nem emeltem csak tartja.
Aztán a szervó szivattyút kicsedtem, és így kijött a bak a tartókonzollal együtt 14:00-ra itt az alkatrész megy vissza minden jó kis móka, de így volt egyszerűbb és így nem sérül az autó sem.
Féltem ha nagyon elkezdem a motort emelgetni akkor valami megroppan lecsúszik aztán összekúr valamit.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz eTrade #16796 üzenetére
Xado olajat használok, mert az ELF egy nagy fos, bár ezért már sokan sokszor lehurrogtak, de tény hogy a forráspontja magasabb a Xadonak és a dermedés pontja pedig alacsonyabb, ez nekem bőven elegendő ahhoz, hogy ne az ELFet használjam amivel nyáron a 40°C ban fel fel villant az olajnyomás jelző lámpa, mert annyira meleg volt az olaj, hogy nem volt kenése.
SOHA TÖBBET ELFET!!!
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz hossszú #16795 üzenetére
Nem tudom azt hiszem neked van az ESPACED ugye?
Kérdezd meg őket ők kifejezetten Francia autók fútóművével és féltengelyével foglalkoznak nekem náluk volt 22.000.- a két külső csuklóm komplett felújítása szereléssel mindennel együtt.
Konkréten reggel 7:00re bementem az autóval és délután 16:00-kor elhoztam készen zsírozva új harangokkal azaz komplett szervizeléssel.
Azóta is úgy van ahogy megcsinálták, egy év garanciát válalnak rá, ha a gumiharang nincs kiszakadva!Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz Ghandi #16805 üzenetére
Hidd el, hogy az olaj szar, mert azóta, hogy nem az van benne soha nem villant fel az olajnyomás jelző.
Azóta próba képen tettem bele ELFet mégegyszer, ugyan az volt a hiba.Lehet csak az én Renaultom allergiás az ELF-re de az enyém nem szereti.
Én meg így nem használom, mert másik olajjal nem csinálja, ergo hiba javítva nem teszek bele ELF-et.Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz hossszú #16866 üzenetére
Akkor 38 plusz szerelés.
Ezek szerint ők még mindig olcsóbbak.
Bár utazással együtt kb. ott vagy, viszont ők garanciát vállalnak és szépen dolgoznak.
Amit ők megcsináltak nekem még mindegyik kitartott amíg nálam volt a kocsi.És lehet neked nem is kell a belsőt javítani.
Nagyon kicsi az esélye annak, hogy a belső menjen tönkre.
HA beteszed egyesbe a kocsit és erősen csúsztatod a kuplungot akkor hallasz kattogást egyenes menetben?
Mert ha nem akkor a belsőnek kutya baja.Már csak azért sem szokott a belső szétmenni mert ugye az olajban fut, renaultéknál.
Már ha ez is olyan mint az enyém.Renault power
-
-
rob210
Topikgazda
válasz FRENK1988 #16874 üzenetére
Attól, hogy a külseje kicsit girbegurba, ha az elemek alatta nem mentek el érdemes lehet megvenni, ez még annyira nem is csúnya ennél sokkal szarabb állapotút is láttam már megkíméltként hirdetve.
Szerintem ez vállalható, ha a motorháztető alatt a nyúlványok okésak és az alja is rendben van.
Persze ilyenbe csak és kizárólag karosszéria lakatos után lehet beleugrani.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz FerNandor #16885 üzenetére
Akkor passzolom a dolgot, de csodálkozom rajta minden esetre.
Nem akarom elhinni, hogy ilyet gyárban beletesznek.
Hiszen egy kezdő user joggal viheti vissza így a garanciális autót mondva ő még pirosba se forgatta az autót.
Nem véletlen vannak benne azok a piros jelölések a benzinesnél is meg a dieselnél is, hiszen mindegyik más fordulat tartományban dolgozik.
Az a diesel ami 7000-ig elforog, már nem megy messzireRenault power
-
rob210
Topikgazda
Nincs viszont marha egyszerűen beköthető ha szeretnél.
Csak leveszed a jelet az óracsoportról konkrétan a visszajelző lámpáról így amikor az felvillan megszólal a jelző hang is.
Egy csippanás vagy ha perverz vagy akár folyamatos sípolás is lehet.
Én a Golfba beleraktam, a meganet meg tankolomRenault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Ghandi #16925 üzenetére
A Check Engine lámpa (motor kontroll lámpa) jelentheti a káros anyag kibocsátó rendszer hibáját, illetve az autó elektromos rendszerében, gyújtásában, üzemanyag ellátásában, kipufogó rendszerében történő bármilyen meghibásodás esetén kigyullad. Pontos diagnosztikához márkakereskedésekben van motorkód hibakiolvasás, vagy ha van kütyüd(ismerősnek) akkor azzal ki kell olvastatni.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz vallas #16936 üzenetére
A hűtő felöli oldalán alul van egy műanyag pillangócsavar azt ki kell tekerni, sík felületen, mert ez a szintező is, és ha lejtőn állsz kifolyik az olaj.
Vagy akár emelkedőre is állhatsz akkor biztos nem jön ki semmi a váltóból.
Azon keresztül tudod benyomni, de én javaslom, hogy egy kis váltóolajjal rázd fel egy fecskendőbe amit gyógyszertárban tudsz venni és azzal nyomd be a váltóba.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz SocketA #16944 üzenetére
Váltóba egy féle van, kiszerelésben van különbség, van spray azt csak benyomod, van tubusos azt ahogy írtam.
Azt hogy hol veszed meg te döntöd el, rendelheted is és házhoz viszik, vagy boltban is megkaphatod.
Felmész a honlapra és megnézed a viszonteladók listáját.Renault power
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen