-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
Ezeket miért nem nézted meg amikor vetted?
Ez nem olyan probléma ami most jött elő hiszen ezt akkor is meg tudtad volna nézni..
Bár tudom könnyen beszélek az autóvásárlás nehéz ügy, meg olyankor lázban is van az ember
Sajnos az átbaszás mindenhol megy már én még örülhetek, hogy nekem nagyon régi barátom barátja a szerelőm.
Így ő nem kúr át.
Sajnos manapság erről szól a világ.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Füge007 #5875 üzenetére
A sűrűbb olajcserét meghálálja a kocsi ezt én is tapasztaltam.
Amióta nálam van szeptember óta 2 szer cseréltem benne olajat rögtön vásárlás után meg egyszer január közepén.
Nem tudom hogy használta az előző gazdi, de igazi senkiházi lehetett.Minden esetre a második olajcserére már hallhatóan szebb lett a motor járása is.
Ezt nem viccből mondom.
Az első úgy néz ki szépen átmosta a motort a második meg már közlekedőképes lesz.No és én elfet teszek bele ha már egyszer azt kell neki adni
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Fireman67 #5896 üzenetére
Kérdésem annyi volna hogy ez mind a német utángyártott alkatrészek közül volt?
Mert, hogy nekem pont az ellenkező tapasztalatom van.
Azaz megvettem az utángyártottat és semmi bajom velük.
Igaz az utángyártottból 3 kategória van és abból én a legdrágább/legjobb minőséget vettem.
Ami a gyárihoz képest sokkal olcsóbb volt.Mellesleg nekem volt már rá példa, hogy a gyári benzinpumpa 3 hónap működés után meghalt.
Az utángyártott meg a mai napig megy idestova 3 éve.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Fireman67 #5898 üzenetére
Hát én egy Golf II ből ültem át a Renault Megan-ba.
Egy két dolog, hogy azért mindennek van előnye hátránya.
A golf ugyan ennyit fogyasztott cserébe a 20 éves konstrukció erősebb volt és dinamikusabb.Ez a kocsi viszont ezerszer kényelmesebb, nagyobb a beltere és komfortosabb.
A szerelhetősége nehezebb mint a golfé volt.
Viszont egy két dolog sokkal egyszerűbben van megoldva mint a golfnál.Szóval ide is egy oda is egy.
Az biztos hogy én mindig mindenből a német utángyártottat veszem vettem, eddig nem csalódtam benne.Az meg hogy a németek nem tudnak autót gyártani az azért nem igaz.
De mint tudjuk minden autóból lehet kifogni jó és rossz darabot egyaránt.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz AMD Power #5908 üzenetére
Nekem minden képpen a 8 szelepest erőltette a szerelő ismerős ahogy azt mondtam már.
De valami van a dologban mert eddig akár hol voltam mindig azt mondták ó ez a 8 szelepes de jó.
Szóval valami lehet benne, hogy a 8 szelepes a jobb
Egyenletesebb motorjárása van a 16 szelepesnek talán 2-3 decivel kevesebbet is fogyaszt és egy kicsivel erősebb is.Viszont sokkal több a hibája is.
Ha felszereltségre gondolsz, hogy melyik a megjátszható akkor azt mondom neked, hogy az amelyikbe beülsz és beleszeretsz.
Hidd el mondhat neked bárki bármit, hogy ez ilyen jó olyan jó.
Ha beülsz és nem érzed magad jól benne akkor tök mindegy milyen jó.Én a Fabiával jártam így beültem és úgy éreztem egy heringes dobozban ülök ami műanyagból van.
Renault power
-
-
rob210
Topikgazda
Kollégámnak ilyen volt, azt mondta soha többet nem ülne bele a fizetnének érte se.
"Állítólag"
A bőr silány minőség és kopik foszlik.
A szilentek különösen még a renaulthoz képest is gyorsan kopnak, valamint eszi a hátsó kerék csapágyakat.
No és elég sok elektromos hibát is dobott neki a szekér.
Szóval ő nagyon nagyot csalódott benne, mert hogy előtte is lagunája volt csak az öreg.
Azt mondta az ezerszer többet ért mint ez.Renault power
-
-
rob210
Topikgazda
válasz AMD Power #5942 üzenetére
Ez pont így van a meganokkal is meg a minden másik típusú autóval.
Ami utolsó szériának jön ki egy adott típusból, az azért jó mert kinőtte már a gyerekbetegségeit.
Ami elsőnek jön ki az egy rakat hányadék, mert használat "tartós teszt" közben jönnek elő a hibák.
Ien volt a honda accord, toyota avensis, megan 16 szelepes verzió 97-ben ugye, ott a VW GOLF III95-97-ig nem szabad megvenni mert hányadék a kasznija.
De rengeteg típust márkát lehetne felsorolni.A széri vagy típús első darabjai közül nem szabad vásárolni ez a véleményem.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz AMD Power #5949 üzenetére
Nekem is 1.4 8v-m van de 10litert csak egyszer sikerült belepréselnem amikor nagyon menni kellett és nagyon -15°C volt.
De az nem emberi használat mellet folyt el.Nekem 7-8 literben megáll akár mit csinálok vele, de inkább a 7re hajaz.
Szóval azon a kocsin valami nem volt rendben.Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz Fireman67 #5979 üzenetére
Én ilyen hibával még nem találkoztam, de a kicserélt gyertya ,milyen volt?
A diagnosztika sokat el fog árulni.
Én még azt is feltételezem, hogy az üzemanyag rendszeredben van valami dugulás, vagy az injektorod szarakszik.
Bár így amiket elmondtál ezek csak találgatások.
Tudni kéne mi a pontos tünet.
Menet közben ledadog a kocsi vagy megy csak erőtlen teljesen megszűnik a hajtás stb.stb.?
Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz AMD Power #6034 üzenetére
Nekem a sima laguna is elég lenne.
Pedig családos vagyok.Bár én egy superb-el is ellenék
Szeretem a VW-ket volt is VW de túl vannak árazva.
Ma már a többi gyártó is normálisan összerakja az autóit.
Csak ezt a VW-elfelejtette.
Nem sokáig leszenk így piacképesek.Renault power
-
rob210
Topikgazda
Új hozzászólás Aktív témák
- TCL LCD és LED TV-k
- USB to S/PDif konverter a modern RIAA, elektroncsövekkel
- Milyen alaplapot vegyek?
- OTP Bank topic
- Plazma TV topic
- The Last of Us: Part II - Kész lenne már a PC-s kiadás?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- EA Sports WRC '23
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- Óra topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen