-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
rob210
Topikgazda
válasz Csabee. #20730 üzenetére
Vezérlésből nincs középkategória.
Gates szett, doltz vízpumpa, Hosszbordás is gates.
Azzal biztos nem lesz minőségi probléma.Esetleg még a dayco jöhet szóba nálam.
De ezek sem kerülnek 50-nél többe.
És ez nem közép kategória.Vezérlésből, vagy jót vagy semmit, mert hiába adnak a szíjra garanciát ha elszakad és szétveri a motorod akkor cseszheted kapsz másik szíjat amit már nem lesz hova feltenni
De ha nem is szakad el, csak megnyúlik, akkor is elmegy az egész vezérlésed, erőtlen lesz a motor csattogni fog és szép lassan károsodnak a szelepek, mert nem ott és nem akkor fognak nyitni zárni ahol kell.
A vezérlés nem játék.De a Gates vezérműszíj készlet vízpumpástul is csak 65.000.- és ebből lejön a szerelőd kedvezménye ami 40% a Bárdinál.
Én szvsz Gates szíjszettet vettem és Dolz pumpát hozzá.
Nincs is bajom vele.Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz wertigo1984 #20751 üzenetére
Szerintem neked nem ez való bele, de te tudod.
Nézd meg itt a fasorban sincs nem hogy a felsorolásban HB3-as.
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz wertigo1984 #20753 üzenetére
Azt mondtad 2001-es a géped.
Akkor most melyik mert valóban 2002-után HB3-as megy bele.
Vagy cserélve van a lámpatested?Renault power
-
rob210
Topikgazda
Akkor b@ssza meg a szerelőd.
Nem tűnt fel neki, hogy teli van elektromos alkatrésszel?
Elektromos dolgokat nem szerelünk feszültség alatt.Na szóval keress egy szerelőt, most meg menj ki a kocsihoz vedd le az aksi kábeleket.
Aztán holnap majd örülj neki, hogy jó lesz az alapjáratod.Nordik: igen érdemes az új beállításokkal újra nullázni az ECU-t.
Clip hiányában aksi levéttel.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Nordik #20777 üzenetére
Itt elszórakozhatsz a kocsiddal, benne van a clio is
Egyébként amit írtál az jó rá.
Az 5J is jó.
Így ahogy leírtad stimmel.
Szerintem ne nagyon váltotgaztass a méreteken, mert komfort fogyasztás és futómű bánja.Renault power
-
rob210
Topikgazda
Ez csak az esztétika miatt lett belinkelve, egyébként 14" itt is van
Giigz: Csak annyit jegyeznék, meg, hogy a szerelési könyvben úgy kezdik az injektor javítási munkálatok, részt, hogy vegyük le az akumlátor kábelsaruit szerelés előtt, mivel a befecskendező fej, igen kényes az elektromos ingadozásokra. Ennél többet nem is kívánok hozzáfűzni.
A jó szerelő nem arról ismerszik meg, hogy megmagyarázza a hülyeségét amit csinál.
Egyébként a lambdaszondát kimérte, mert ha jól emlékszem azzal kellett volna kezdeni, legalábbis írtam neked, hogy cserebere előtt méresd ki vele.
De gondolom a nagyszerű szerelődnek ez eszébe se jutott.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz attilav2 #20834 üzenetére
Ha csak a zárbetét rossz akkor főleg érdemes megcsinálni.
Az nem is kerül olyan sokba.
Valamint ha kicseréled a betéteket akkor újra 1 kulcsos lesz a kocsi.
Esetleg egy távos központival 9.000 körül van jobb minőségű, lehet kulcs nélküli is nyitás szempontjából.A benzinbetöltőt ki lehet cserélni, macerás nem is olcsó, de megéri.
Ha csak emnyi baja van akkor boldog ember lehetsz illetve a családod.
Én biztos nem gondolkoznék a cserén.Renault power
-
rob210
Topikgazda
A motórkód alapján egy féle jó.
Szóval elég azt tudnod, de ha elviszed a régi berohadtat, az a legbiztosabb.Amit telefonban beszéltünk azzal kapcsolatban fehér fekete vagy sárgásbarna a gyújtás elosztó fedeled?
Meg a szerelő utáni fejleményeket várom, illetve várjuk
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz attilav2 #20854 üzenetére
Ne haragudj, ha ennyi pénzed van csináld, de halkan megkérdezem, ezt a korroziót az utólagos központi miatt komolyan montad? Mert az azért jó nagy marhaság, ahhoz b@zinagy kókányolás kell, hogy attól korrodálódjon az ajtó.
Én a te "problémáddal" biztos nem vacakolnék ennyit.
Megvenném a betéteket, meg a távos központit, kb. 2 óra alatt beleszórnám a kocsiba és csókolom.
Távos egy kulcsos autó lenne újra.
A másikaz, hogy a zárat sose falaztatnám, dugóztatnám le.
Ritka nagy szopás ha lemerül az aksi vagy az elem a kulcsban távban.Szar amikor a saját autódba nem jutsz be.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Nordik #20869 üzenetére
A z elipszis hatás miatt hiába fújod jobban max. Jobban feszül a gumi pattogósabb lesz.
Mondom ez még nem az a méretbeli különbség ami gondot okozhatna.
Szvsz 5 évente úgy is illik gumit cserélni a kikeményedés miatt, az még 2 idény ahogy írtad a korát az alatt nem lesz baja, hiszen nem verseny körülmények mellett hajtod a géped és nem is mész vele havi 4-5ezret.Szerintem ne foglalkozz vele.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz attilav2 #20876 üzenetére
A motor ugyan az. A felfogatási pontok is értelem szerűen.
De ha kell fúrni akkor se korrodálódik el az ajtó, ahhoz vízben koszban meg sóban kell álnia.
És van itthon 6 db os zárbetét készlet, ez tuti mert én os cseréltem amikor megvettem a kocsit.
Használt autónál nem árt hátha maradt a régi tulajnál kulcsRenault power
-
rob210
Topikgazda
Nagy dologra ne számíts.
Amikor indult egy orgazmus volt a hangja.
Na és a motor se az egykettes 75póni voltRenault power
-
rob210
Topikgazda
válasz imyourfriend #20893 üzenetére
Igen és akkor mi van?
Az enyémben 300000felett van bőven és még mindig eseménytelenül működik.
Szerintem tresh kitépi az összes haját, ha még egyszer leírja, nem kilómétert hanem állapotot veszünk.
Aki ennyire kilóméter függő vegyen el egy maratoni távfutót.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Mágus2 #20915 üzenetére
a 4 controlra gondolsz.
Nagyon jó gép, de tapasztalatokat nem tudok mondani az egyik kollégám vette, de benzines 140lovas verzióban.
Egyenlőre 6hónapja megy vele, de mindig mosolyogva szál ki belőle.
Mondjuk én is csorgatom rá a nyálam néha.
Nem is kell mosatni annyian csorgatják ráRenault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Mágus2 #20940 üzenetére
Megmondom a frankót én egy ilyet szeretnék.
Ez pont az a méret kategória ami nagyon bejönne, de asszony ellenzi mondván nagyon nagy.
Nem kell ekkora kocsi nekünk.Így egy ilyen lesz a csere darab.
700.000.- keret lesz rá max és klíma illetve minimum 1.6 os motor a követelmények.
Meg a fehér szín.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
Na elmész a picsáb@
Ezt nekem nem mondtad vagy lemaradtam róla, hogy sziszeg szuszog az autód.
Akkor lesz szíves levenni az injektort és a talpat, mert azt úgy hívják.
Bekenni fsb. vel szépen alaposan mind a két oldalt, aztán visszatenni és láss csodát jó lesz a kocsi.
A nyomás érték azért volt olyan amilyen, mert ellen próbált dolgozni szegény a tömítetlenségnek.
Baszki komolyan megharapom a bokám, hogy ilyen pitiáner hiba miatt már szétkaptátok a fél kocsitRenault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Nordik #20956 üzenetére
F@sza.
Fogsz egy vascsövet ráhúzod a kerék kulcs szárára és úgy menni fog.
Ezért jó a gyárilag teleszkópos kerékkulcs.Én a 19 es crovával szoktam meg az emelőm szárával a kerekeket leszedni felpakolni.
Az elég jó erőkar, nem tudja légkulccsal úgy megtépni, hogy így le ne tudjam szedni.Renault power
-
rob210
Topikgazda
1566 a generátoré és 1886 a szervóé.
Mert ugye ha E7J764 es a motorkódod akkor 2 külön szíj hajtja a dolgokat.
Ha meg nem akkor 3057 a generátor szervó közös ékszíjas verzió.Szóval nem tétel.
Nem tudom te mit néztél, de biztos nem a tiedre valót.Még annyi hogy a vízpumpa 11721.
A szíj a feszítővel pedig 15037.
És ezek kedvezmény nélküli árak!!![ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz wertigo1984 #21013 üzenetére
műanyag megnyuktatlak előírás, 94'től.
Ha jól emlékszem.Renault power
Új hozzászólás Aktív témák
- Melyik tápegységet vegyem?
- RAM topik
- CADA, Polymobil, és más építőkockák
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Gaming notebook topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Politika
- Házimozi haladó szinten
- Mobilinternet
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen