-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
eTrade
tag
Sajnos nem volt nekik (Cromax bolt), utána bementem a UNIX-hoz is, de ott sem volt és állítólag már be sem tudják szerezni. WTF
Utána még a Láng Autó-hoz is bementem, ők azért legalább tényleg utánajártak a dolognak, hogy mennyiért is lehetne beszerezni a cuccot, csak sajnos ott eléggé "vastagon fog a ceruza", mert ott 5300 Ft lenne egy DARAB!!!
Megelégeltem a dolgot és megrendeltem inkább Ebay-ről... 2 darabot szállítási költséggel 1üt összesen 2000 HUF-ért.
-
eTrade
tag
Ezek lennének azok: Renault Megane I Scenic I Washer Jet Wiper Nozzle Pipe Hose X 2 pair De szvsz nem hiszem hogy jók lennének a Clio-hoz is.
-
eTrade
tag
válasz eTrade #37911 üzenetére
Van Clio-hoz is: 2 X Renault Clio MK2 Washer Jet Wiper Nozzle Pipe Hose pair
-
eTrade
tag
Igazán nincs mit.
Nagyon remélem hogy a megrendelt fúvókák már a következő hét elején megérkeznek, mert jelenleg a motorháztető szigetelés nélkül megy a boci... lusta vagyok ki-be-ki-be szerelni.
Bent nem igen hallani, hogy hangosabb lenne így, de kocsiból kiszállva már hallható.Hangszigeteléssel kapcsán jut eszembe, hogy már sok helyen olvastam, hogy a műszerfal alá érdemes rakni vatelin-t és így a kocsiban kevésbé lehet hallani a motorzajt. Ez igaz? Amennyiben igen, akkor mennyi vatelin szükséges a művelethez?
-
eTrade
tag
5W40 bőven jó kéne hogy legyen, főleg ha full synt.
Bár nemtudom mennyire fekszik a renault motoroknak az a csoda Xado olaj. Egy biztos, én Castrol olajat a kocsimba sose rakok többé, mert azzal hidegen és melegen is jóval hangosabb volt a motor mint most... sőt az elhasználódott autóvásárlás utáni olajhoz képest is.Amint kicseréltem a fúvókákat rögtön leírom hogyan sikerült. :-)
[ Szerkesztve ]
-
eTrade
tag
Sziasztok!
Tud valaki olyan helyet Bp-n ahol lehet kapni után gyártott de jó minőségű flexibilis kipufogó összekötőt? (Megane I PH2)
Sajnos tegnap menet közben megadta magát. -
eTrade
tag
válasz rob210 #37852 üzenetére
Szombaton voltam az általad javasolt kipufogó szervizben ("Janó-dob") és tényleg teljesen korrektek és gyorsak voltak, reggel bevittem a kocsit és délre már mehettem is érte. Ezer köszönet!
Ha már arra jártam így beugortam a szintén általad javasolt boltba ("Róna Autósbolt"), de az sajnos nem igazán jött be... azt se tudta az eladó, hogy valaha adtak volna el akár 1 darab szélvédőmosó fúvókát. Sebaj remélem hamarosan megjön az ebay-es rendelésem és végre kicserélhetem azokat a fúvókákat.
-
eTrade
tag
válasz rob210 #38084 üzenetére
Asszem az utóbbi, kb. 40 éves emberke lehetett... mind1, csak gondoltam megírom, nehogy valaki csak ezért az alkatrészért utazgasson feleslegesen.
SZATA: Nagyon sajnálom, hogy nem jött össze. Azért én még reménykedem abban, hogy lesz még hasonló ajánlat.
[ Szerkesztve ]
-
eTrade
tag
válasz puskmik #38094 üzenetére
Helyedben én a pillangószelep tömítőgyűrőit szedném ki és alaposan megnézném őket (2db van belőle!).
Amennyiben megkeményedett, vagy deformálódott, akkor ott simát szívhat falsot a rendszer és ezért instabil az alapjárat... amúgy ez csak pár ezres tétel.
Alapjárati problémát okozhat egy hibás trafó is, mivel nálad mind zöld kupakos, így simán lehet hogy "átmatricázott" Sagem trafó, amely eredetileg szürke kupakos és közismerten selejtes termék.
Pl. a következő képen az első és az utolsó teljesen ugyan az (Sagem), csak a kupak színe más: [trafó képek]
[ Szerkesztve ]
-
eTrade
tag
Nos végre sikerült kicserélni a fúvókákat.
Elsőnek a gumicsövet óvatosan tekergetve leszedtem, utána a fúvóka alsó részét kombinált fogóval enyhén összenyomtam és óvatosan apránként mozgatva nyomtam kifelé és így lassan de sikeresen kijött mind a kettő darab.
Az új darabok behelyezése pofon egyszerű volt, bár az elsőnél kicsit paráztam hogy nem fog beleférni, de szépen a helyére pattant mindkét fúvóka.
-
eTrade
tag
válasz rob210 #40243 üzenetére
Nálam az 5W40-es Elf motorolajból minimálisan fogyott két csere között, inkább a max. jelhez volt közel, amikor megérkezett az olajcsere ideje (1 év).
Az 5W30-as olaj esetén már most a max. és min. közepén van a szint, pedig idén március-ban volt az olajcsere. Nem mondom egy szóval sem, hogy rosszabb az 5W30-as (sőt), de az én esetemben, egy közel 200 ezer km-es motorban úgy néz ki hogy az 5W40-es a jobb választás. -
eTrade
tag
Amennyiben valós 97 ezer km van benne, akkor esetedben simán mehet az Elf Evolution SXR 5W30... elvileg vele kevesebb lesz az üzemanyag fogyasztás és a rövidebb városi utak sem viselik meg annyira a motort.
Üzemanyag fogyasztás csökkenésről nem tudok nyilatkozni.[ Szerkesztve ]
-
eTrade
tag
válasz feco6512 #41064 üzenetére
Mindkettő jó trafónak számít (Beru és Denso), a Sagem trafóval voltak/vannak minőségi problémák, ha az van benne akkor mielőbb cseréld le: Sagem trafó
Amennyiben most akarsz vásárolni új trafót, akkor inkább a Beru-t javasolnám, mert annak jóval jobb a tömítése: Trafók tömítése (A képen sorban második a Denso és harmadik a Beru)
A tömítés azért van nehogy folyadék kerüljön a gyertyához ami gyújtáskimaradást okozhat.
[ Szerkesztve ]
-
eTrade
tag
Sziasztok! Minap észrevettem azt, hogy jobban szűrődnek be a kocsiba a kinti zajok... pl. a zebrán gyalogló hangját ùgy lehetett hallani mintha résnyire nyitva lenne az ajtó. Amint kiszálltam megnéztem az összes ablakot és ajtót, a sofőr ajtó nem egy síkban van a hátsóval (picit kijebb van). Valaki tudja esetleg hogyan lehet kicsit beljebb állítani?
[ Szerkesztve ]
-
eTrade
tag
válasz diablo1984 #41150 üzenetére
Köszi a gyors választ!
Ha nem nagy kérés berajzolnád a következő képen, hogy mit is kéne csavargatnom: ajtó
THX! -
eTrade
tag
válasz diablo1984 #41158 üzenetére
Ez lenne az? Youtube video
Köszi szépen a segítséget! -
eTrade
tag
válasz diablo1984 #41160 üzenetére
Gondoltam hogy a videóban az arc nem valami szakszerű módszert választott. Én is csak úgy pislogtam... hogy ez most mi a f@#$ csin?
[ Szerkesztve ]
-
eTrade
tag
válasz diablo1984 #41160 üzenetére
Nos, ma délután kimentem a kocsihoz és próbáltam beállítani az ajtót, de sajnos nem lett 100%-os a végeredmény.
Kilazítottam azt a 2 torx csavart és kézzel kijjebb toltam amennyire csak lehet azt az ütköző vasat, de így is maradt még pár miliméter difi. Szemből főleg látszik, hogy az anyósoldali ajtó inkább van egy síkban mint a vezetőoldali. Esetleg van még valami tippetek erre? Használjak inkább kalapácsot?
Amúgy találtam még egy érdekes videót a témához: Youtube video - Dacia gyár-ban így megy az ajtók végleges beállítása.
[ Szerkesztve ]
-
eTrade
tag
válasz rob210 #41254 üzenetére
Elég szomorú, hogy egy két gyártó ennyire lesz@rja a vevőit. Kiemelném itt az agyondicsért Liqui Moly-t, fagyállónál fals értéket nyomtatni a csomagolásra?! Pofám leszakad... szégyen, hogy manapság mire nem képesek az emberek/cégek némi plusz profitért!
[ Szerkesztve ]
-
eTrade
tag
válasz peugeotmate #41510 üzenetére
Hűtőfolyadékot csak akkor önts hozzá ha pontosan tudod milyen került bele, mert a keverésből lehet gebasz!
Ha nem tudod hogy milyen van benne, akkor méresd be a jelenlegi fagyállót valamelyik benzinkúton (pl. OMV) és ha bőven -30 környékét mérnek, akkor nyugodtan tölts hozzá deszt vizet.
Rob: Részvétem.
[ Szerkesztve ]
-
eTrade
tag
Mivel esett a hó így lőttem ma egy "havas" képet: kép
-
-
eTrade
tag
Pontosan, ez így van, 4-5 ezer forint az semmi ahhoz képest, hogy az ember feleslegesen itt-ott kifizeti a többszörösét csupán szerviz munkadíjra.
Én sajnos többet költöttem a szerviz díjra, az alapjárati motorra és a MAP szenzorra, mint magára a két tömítő gyűrűre. Az első szerelő csak úgy rávágta, hogy az "O" gyűrűknek semmi bajuk, pedig nálam ez okozta az alapjárati hibát.
Biztos vagyok benne hogy rájuk sem nézett, mert lusta volt szétszerelni a pillangószelepházat és leszedni a gyűrűket. Az én esetemben eldeformálódott mindkettő, főleg a belső vékonyabb gyűrű erősen összenyomódott... ha valaki ezekre azt mondja hogy semmi bajuk, akkor az illető, vagy bolond, vagy vak mint a denevér.
-
eTrade
tag
válasz tigerscorpio #41760 üzenetére
Nagyon szép autó!
-
eTrade
tag
Itt az a baj, hogy ha a szerelő nem szedte le a tömítő gyűrűket, akkor nem igazán tud erre neked mit mondani, mármint azt hogy azok mennyire voltak rossz állapotban, vagy sem. Rosszabb esetben rávágja úgy mint az én esetemben, hogy "jók azok, semmi bajuk".
Angol Renault Fórum: Throttle Body O-Ring Seal
Én a helyedben nem vásárolnék vakon MAP/MAF/O2 szenzorokat Renault diagnosztika nélkül, mert a végén csak a polcon fognak állni dísznek és mellesleg azok tényleg nem olcsóak. Nagyon szorítok neked, hogy ne valami drága szenzor legyen a hibás.
[ Szerkesztve ]
-
eTrade
tag
Ha a Renault Diagnosztika nem mutatott ki semmit, akkor ez szvsz, sem motorikus, sem szenzor hiba.
Amennyiben hideg motornál újra előjön a hiba (pl. köv. hideg reggelen), akkor biztos hogy falsot szív valahol a rendszer. Nálam is csak hidegen csinálta, amint bemelegedett a motor, akkor beállt az alapjárat és végig stabil volt, nem ugrált... de pl. nyáron nem csinálta, csak télen amikor hideg volt. Remélem hogy tudtam segíteni. -
eTrade
tag
válasz rob210 #41899 üzenetére
Nekem is kicsit gyengének tűnik menet közben mosó szivattyú, sokszor csak a szélvédő alsó részére tudja spriccelni a szélvédőmosó folyadékot... az is lehet hogy erős szembe szél miatt.
Van e esetleg valahol leírás, hogy hol található a szivattyú és hogyan lehet kicserélni?
-
eTrade
tag
Video: Renault Talisman Start Up, Drive, In Depth Review Ha lenne felesleges 8 millióm, akkor már holnap reggel szaladnék a legközelebbi Renault szalonba venni 1-et.
Új hozzászólás Aktív témák
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen