-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
eTrade
tag
Erről készült egy jó kis Gajdán Miklós videó, érdemes végignézni: Ezek a valódi fogyasztáscsökkentés titkai
Természetesen én is kiváncsi vagyok hogy az eco tréning az pontosan mit takar. -
eTrade
tag
válasz MC Pite #73291 üzenetére
Lehet hogy neked nem de szvsz egy átlagembernek azért van benne jópár új hasznos tipp/információ.
Én azért meglepődtem, hogy a kérdezők (közönség) között majdnem senki nem tudott a motorfék létezéséről és elnézve azt, hogy az utakon hány autós sietősen ér oda a piros lámpához majd fékezve megáll... komikus.Amúgy mi az oka annak hogy az abroncsokat minimumra és nem maximumra fújod?
[ Szerkesztve ]
-
eTrade
tag
válasz eTrade #73301 üzenetére
Guminyomás témakörben: "4 Reasons You Should Monitor Tire Pressure"
-
eTrade
tag
válasz MC Pite #73320 üzenetére
Személyes tapasztalat az, hogy "lapos" gumival érezhetően nehezebben tekerhető egy bicikli mint egy normálisan felfújt gumival... több mint egy tonnás jármű esetében szerintem azért kéne hogy legyen valami kimutatható különbség.
Ritkán szoktam max-ra fújni a gumikat, inkább a kettő között lövöm be, főleg azért mert egyre több helyen rázósak az utak.A cikkeket holnap elolvasom, most hullafáradt vagyok.
[ Szerkesztve ]
-
eTrade
tag
válasz MC Pite #73351 üzenetére
2-4 tized az elég sok, én ekkora eltérést eddig még nem tapasztaltam kút és kút pumpája között (szerencsére), sőtt a noname 1-2 ezer forintos merőm sem "csal" 2 tizedet.
Fehér Farkas: Én sem gondoltam hogy egy noname nyomásmérő is lehet ennyire pontos... én pl. az enyémet nem is tudom, hogy hol vettem, olyan rég volt... még az is lehet hogy Homasita-ban.
[ Szerkesztve ]
-
eTrade
tag
Opel Corsa vs Renault Clio video
-
eTrade
tag
Renault Clio lett Magyarország Autója 2020 [link]
[ Szerkesztve ]
-
eTrade
tag
válasz zeon.hu #75102 üzenetére
Fojtószelepház, vagy/és szívósor tömítetlenségére tippelnék elsőre. Én annó a Megane 1 1.4 16v autóval szívtam ezzel egy ideig és a végén az O tömítő gyűrűk cseréjével megszűnt a hiba. Ezek a gumi tömítések 10+ év után olyan kemények mint a műanyag, csoda hogy bármit is tömítenek.
-
-
eTrade
tag
Sziasztok,
Az utóbbi időben egyre gyakrabban hallani kigyorsításnál, mintha hozzárne a kipufogó az azt szigetelő fémlemezhez, valamint a kocsi dőlészögétől függő az alapjarati remegés is. Ha jól gondolom akkor ezt a hibás alsó billenő gumibak okozza.
Olvasva a topicot nem tudom eldönteni, hogy most melyik motortartó bakot szabad és melyiket nem szabad rendelni, mert állítólag nem valami tartósak ezek az aftermarket cuccok és a Febi/ Swag sem ajánlott márka már. Kinek melyik márka vált be az utóbbi időben?A másik kérdés/téma meg az lenne (főleg Rob számára), hogy gyertyahézag állításnál vettem észre azt hogy olajos az 1-ik gyertya. Ez valószínűleg szelepfedél tömítés hiba lesz... viszont nem találok hozzá tömítéskészletet. Létezik olyan, hogy nincs hozzá tömítéskészletet és csak pasztázni lehet?
Autó: Megane 3 GrandTour
Motor: 1.6 16v K4M 110LE -
eTrade
tag
-
eTrade
tag
válasz Quasi_modo #75300 üzenetére
Kb. mindenhol emeltek az árakon.
-
eTrade
tag
válasz rob210 #75308 üzenetére
Köszi szépen Rob, neked is harry.
A legutóbbi fékcsere alkalmával felemelve volt az autó és végigütögetve a kipufogó, nem adott ki semmi csörgő-zörgő hangot, így elvileg ez kizárva. Ettől függetlenül megy az autó, semmi váltási probléma nincs vele de engem azért zavar... főleg leengedett ablaknál.[ Szerkesztve ]
-
eTrade
tag
válasz molnarpeter #75532 üzenetére
Köszi szépen a tippet.
-
eTrade
tag
válasz DonThomasino #75597 üzenetére
Ha M2, akkor csakis a facelift (PH2) jöhet szóba... szvsz.
-
eTrade
tag
válasz DonThomasino #75617 üzenetére
1.4 16v nem rossz motor, csakhogy ehhez a kasztnihoz kevés. Megane 1-es kasztnihoz még éppen elég volt de alul ott is nagyon nyomatékszegény... elindulásnál és araszolásnál eléggé érződik/ zavaró tud lenni, városon kívül azért lehet haladni vele.
[ Szerkesztve ]
-
eTrade
tag
válasz Dino69 #75656 üzenetére
1. Gratulálok az autóhoz! Sok balesetmentes km-t!
Az adott 1.33 Tce motor eléggé friss fejlesztés az autó sem olyan régi de pont a Megane III / IV face csoportban valaki nemrég osztotta meg az összegyűjtött Megane IV szériahiba listát (francia nyelvű, a fordítást kapcsold be hozzá): [link][ Szerkesztve ]
-
eTrade
tag
Ezt vettem ma észre guminyomás ellenőrzés közben:
(a hátsó fékbetét behúzott kéziféknél nem illeszkedik a tárcsára - a zöld növény csak a jobb szemléltetés miatt van ott) Pedig TRW-t vettem... nem ócska alsó polcos betét & tárcsa.(ez a másik oldal, itt normálisan illeszkedik a tárcsára)
Valószínűleg szorul, vagy a franz tudja mi az oka...
Tippek? Rob?[ Szerkesztve ]
-
eTrade
tag
válasz gixxergabi #75876 üzenetére
Az eredetit is lefogja a menetszél, ez legalább rendesen terít/permetez.
-
eTrade
tag
válasz DonThomasino #76229 üzenetére
Az NF olajnak nem látom hogy lenne RN0700 jóváhagyása. Ebbe a motorba Elf Evolution 900 SXR 5W30, vagy Elf Evolution 900 SXR 5W40 való.
-
eTrade
tag
Hogy mi történik én azt nem tudom megjósolni DE ha az ember biztosra akar menni, hogy az adott olaj az ő motorjának megfelelő, akkor legyen meg a gyártói jóváhagyása.
Elhiszem én hogy az autód motorjának nem lett semmi baja (ami tök jó dolog) de szerintem nem minden motor viselné ennyire jól, hogy random olajat önt belé a tulaj/szerelő.
-
eTrade
tag
válasz rob210 #76251 üzenetére
Szerencsére van ellenpélda is, Megane 3/4 Facebook csoportban van pár tag akiknél kutya baja a 1.2 TCe motornak.
Szerintem itt is fontos hogy ki hogyan bánik az autóval. Szorítok Gyb001 hogy neked is mázlid legyen vele.Más téma. Úgy néz ki hogy a klímakompresszorom beadta az unalmast... működik de pár napja ilyen hangja lett: [link]
Már kértem időpontot az egyik klímás műhelyben, remélem nem fog nagyon fájni. -
eTrade
tag
válasz eTrade #76254 üzenetére
Ma bevittem az autóm klímáshoz bevizsgálásra és azt mondta, hogy ezek az új klímakompresszorok már nem javíthatóak mint a régiek és márkától függetlenül ahol ilyen van benne 200e km felett minden km ajándék.
Használt, bontott kompresszort nem javasolt fenti okok miatt, ha ujjat vennék bele, akkor meg a klímaradiátort is ki kéne cserélni, mert nem lehet tökéletesen kitisztítani és úgy az új kompresszort is tönkreteheti egy idő után.Olcsó ideiglenes megoldásnak az évi újratöltést javasolta, hogy legyen jobb a kenése és halkabb. Hát úgy látszik nincs mákom.
[ Szerkesztve ]
-
eTrade
tag
Sziasztok,
Az utóbbi időben észrevettem, hogy járó motornál furcsa hangokat ad az autó... megnéztem a kipufogót amely rendesen remegett/imbolygott (videó annyira nem adja vissza az imbolygást): [link]Dob cserés, vagy szerintetek mi okozza ezt a jelenséget? 🤔
[ Szerkesztve ]
-
eTrade
tag
válasz rob210 #77136 üzenetére
A kasztnin is egyre inkább érezni a remegést, kutyacsontot nemrég kicseréltem de nem lett jobb, sőt mintha folyamatosabb lenne az alapjárati remegés. Esetleg a felső hidrós motortartó bak is megadta volna magát?
Jimmy8: Igen, vízcsobigó és csörgő hangra lettem figyelmes.
-
eTrade
tag
"Az autó, ami még a Teslát is megverte" [link] (Renault Zoe)
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest