-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
eTrade
tag
válasz rob210 #63405 üzenetére
Köszönöm gyors válaszod.
A hosszbordás szíj az tuti hogy kicserélve volt, de ez a görgő dolog nem hagy nyugodni egy ideje.Amúgy ők is szóltak, hogy a porvédő gumiharangot cserélni kéne, mert az teljesen kiszakadt. Váltóolaj csere alkalmával ezt te is kiszúrtad.
Ezt is kéne valamikor megcsináltatni. Ha van időd és vállalnád a közeljövőben, akkor téged bíználak meg vele. Privát üzenetben beszéljünk róla. -
eTrade
tag
válasz diablo1984 #63597 üzenetére
És még mindig megvan neki az Opel vivaro?
Ha igen, akkor szerintem érdemes lenne meghalgatni mind2 autót... ha már nincs meg a kocsi, akkor azóta valszeg romlott a MOL minősége.
Ha pl. a pékek és mondjuk a sörgyártók idővel leviszik a minőséget arra a szintre amelynél az emberek többsége (!) nem is veszi észre, hogy idővel leviszik az alapanyagok minőségi szintjét (pl. majdnem kőkemény a zsemle, és kb. íztelen sör lesz a végén), akkor bátran kijelenthető, hogy az üzemanyag minősége némi extra profit érdekében "változó lehet", mert az átlag úgysem veszi észre.[ Szerkesztve ]
-
eTrade
tag
válasz baluka6 #63726 üzenetére
Nagyon kiábrándító a helyzet, hogy itthon milyen eltérések lehetnek azonos márkán/branden belül is.
Nem is olyan régen az Megane 1-es benzines autóm szerette az OMV-t, de az Auchan benzin is "ízlett" neki, Agip-től viszont gyakrabban fulladtam le araszolás közben.
Agip kutak most már ugye MOL kutak lettek és ki tudja, hogy ennek mennyi köze lehet hozzá. Elvileg minden kút maga adalékolja az üzemanyagot (adott cég adalékával), de itt szerintem főleg az a kérdés, hogy ki mennyi adalékot rak bele és milyen az alap üzemanyag beszerzési forrása.Most jelenleg a közeli OMV töltőállomáson én pl. nem is tankolok, mert lomhábbnak tűnt tőle az autó, motor meg hangosabbnak. Szerencsére a közelemben van egy Shell töltőállomás ahol eddig nem csalódtam még egyszer sem, nagyon jól (keveset) fogyaszt vele és szépen jár a motor.
Szerintem hanyagold te is az említett MOL kutat és nézz egy másikat.
-
eTrade
tag
válasz #32577792 #63729 üzenetére
Most már 1.6-os Megane 3-as benzinesem van és még nem tankoltam Auchan töltőállomáson, de állítólag még mindig jó minőségű (SavoyaPark kút).
Visszatérve az OMV-re, nemrég történt olyan hogy a szomszéd KIA autója nem indult be reggel pedig mindig az OMV-nél szokott tankolni. Mivel a szomszédom, gondolom ugyanott tankolt ahol én már csak a kocsit mosom le.
Nem akarom itt fikázni az OMV-t, csak kihangsúlyozni azt, hogy mennyire számít a hely/tulaj spúrsága.
-
eTrade
tag
válasz rayoliviero #64273 üzenetére
Nem véletlen a visszaváltás ikon jelenik meg?
Amúgy milyen motor van benne? -
eTrade
tag
válasz rayoliviero #64299 üzenetére
Akkor ott valami tényleg nem kerek... szerencsére ennek ellenére nem torpan a kocsi és húz rendesen.
[ Szerkesztve ]
-
eTrade
tag
válasz rob210 #64630 üzenetére
Engem nagyon érdekelne egy statisztika, vagy bármi info, hogy az 1.4 Tce mennyivel megbízhatóbb, mint az 1.2 Tce. Tudsz belinkelni valammi hiteles forrást, mert a Megane 3/4 facebook csoportban már egy ideje visszatérő vitatéma, hogy melyik motor a megbízhatóbb? Köszi!
[ Szerkesztve ]
-
eTrade
tag
Voltemár?
TC Teszt: Ceed SW, Mégane Grandtour és Focus Turnier
Érdemes megnézni a szavazás jelenlegi állását a cikk végén... elég szomorú. Mindenki szavazzon!
Tudtam, hogy még mindig menő a Focus de arra nem számítottam, hogy ennyi (!) KIA hívő (zombi) van itthon.[ Szerkesztve ]
-
eTrade
tag
KIA kapcsán mindig az emberek fejében a jó megbízhatóság villan fel, mindez annak ellenére hogy kilencvenes években botrányos volt a megbízhatóságuk. Francia autóknak meg kb.100 év sem elég, hogy az emberek fejében a x@rfrancia törlődjön.
Egy 2013-as megbízhatósági felmérésben a Renault Megane 3 megbízhatóbb volt mint a KIA Ceed.
Sőt, a Megane 3-as jobb volt mint sok más megbízhatónak tartott autó: VW Touran, Mazda 5, Toyota Verso, Ford Focus, Opel Astra, Honda Civic stb.
Legutóbbi felmérések szerint a Renault márka hozza az átlagot, se nem rossz, se nem kiemelkedő a megbízhatóság terén = teljesen jó.Szerintem mindhárom jó autó, tetszetős, szerethető de számomra nagyon kiábrándító ez a TC szavazás jelenlegi állása.
-
eTrade
tag
válasz #89309696 #64905 üzenetére
Még nem néztem meg az új TC műsort, de ezek után nem is merem megnézni + főleg a kommenteken idegeskedni.
Igazat adok neked. Arról nem is beszélve, hogy amikor egy BMW-ben, vagy Mercedes-ben valamit cserélni kell, az nem pár tíz ezer forint. Ezt pont nemrég egy Mercedes-es szerelő mesélte haverjának az edzőterembe, én meg végighalgattam a sztorikat. Felsorolta hogy mi mennyibe kerül egy ilyen agyonárazott német prémium-ban, amely ugyan úgy tönkremegy, csak olyankor rámegy a gatyád is. Ő nem venne soha Mercedest, de ha mégis kapna 1-et ajándékba, gari lejárta után rögtön eladná a pics@ba.forceberg: Szerintem is jó ha még sokáig nem lesznek drágábbak a használt Renault-ok, mert szerintem ár/érték arányban verhetetlenek... de ennek ellenére sem tudok nyugodt lenni amikor látom, hogy az emberek mennyire befolyásolhatóak.
-
eTrade
tag
válasz polonic #65045 üzenetére
Szerintem vedd le a tükörházat, fújd le színazonos festékkel és rakd vissza.
Őket tudom javasolni ha színazonos festéket akarsz kevertettni: [procolorkft][ Szerkesztve ]
-
eTrade
tag
válasz polonic #65192 üzenetére
Ahogy nézem sajnos a kocsimhoz (M3) ilyen szűrőt nem gyárt a MANN. Fél éve cseréltem benne pollenszűrőt Purflux aktívszenes-re, de szerintem roszabb a szagszűrési képessége mint a réginek (Valeo aktívszenes).
Megane 3-as GrandTour autóba valaki vett utángyártottat ami jól szűri ki a bűzt? -
eTrade
tag
válasz Gabady #65195 üzenetére
Nem-nem, az nem ua.
"Sajnos az Ön járműmodelljéhez még nem érhető el a FreciousPlus által kínált extra védelem.
Azonban CU részecskeszűrőnkkel megfelelően védekezhet a pollenek, a finom por és a dízel koromrészecskék ellen,valamint CUK aktív szenes szűrőnk semlegesíti a kellemetlen szagokat és a káros gázokat is."RENAULT Mégane III | 08- CUK 26 005
-
eTrade
tag
válasz #89309696 #65339 üzenetére
Én nemrég váltottam M1 > M3. Pont egy 1.4-es 95LE benzinesről 1.6-os 110LE benzinesre.
A régi egy sedan volt, az "új" meg kombi. Nekem erősebbnek tűnik az M3-as, jóval hamarabb veszi fel a lendületet, mivel 16 szelepes így ezt is pörgetni kell de nem annyira mint az 1.4-est. -
eTrade
tag
válasz mdav88 #66060 üzenetére
Youtube szerelős videókkal azért óvatosan, mert elég sok olyan felvétel van fent ahol nem igazán szakszerű a szerelés, vagy maga a sorrend rossz.
Nemrég a Megane 3-as kocsimból kiszedtem a rádiót (kód miatt) és az első videóban rossz oldalról feszítette le a kesztyűtartó feletti műanyag burkolatot... sok anyázás után (nem akart lejönni) megnéztem egy másik videót és úgy simán lejött a burkolat.[ Szerkesztve ]
-
eTrade
tag
válasz Mukucs #66191 üzenetére
-Legyen hideg a motor amikor odaérsz megnézni a kocsit. Beindítás után figyeld majd a kocsi alapjáratát, mert lehet alapjárati motor, vagy fojtószelep tömítés hiba (fals levegőt szívhat hidegen) és ingadozhat az alapjárat.
-Trafókat nézd meg hogy milyenek, mert ha szürkék a "kupakok", akkor az Sagem/Valeo trafó lesz amely nem a legjobb minőség (x@r szigetelése miatt nem ajánlott). Helyette érdemes venni 4db Beru-t, vagy Denso-t (ha találsz használtat).
-Vezérlésen kívül kérdezz rá hogy mikor volt cserélve rajta a hosszbordás szíj, mert ha az nem volt cserélve és elszakad, akkor lehet belőle akár egy motorgenerál is. Sőt érdemes megnézni hogy milyen a szíj, mert idővel kiderült hogy a 6 bordás hozzáérhet a peremhez és túlmelegedés miatt elszakadhat. Itt van egy doksi arról, hogy 6 bordás helyett már 5 bordást javasolt felrakni: PDF doksi
[ Szerkesztve ]
-
eTrade
tag
Ismét megdőlt a rekord!
[Renault Megane RS Trophy-R][ Szerkesztve ]
-
eTrade
tag
válasz rob210 #67288 üzenetére
Azt nem tudtam, hogy csupán a bajuszkapcsoló a difi, viszont a napi km számláló anélkül is van/működik.
Jó lett volna nekem anno egy ilyen upgrade a régi 1.4 16v Mégane 1-esemen, hogy tudjam mennyit evett százon, mert a jelenlegi Megane 3 1.6 16v volt hogy 5.8-at kért... igaz ez nyáron volt, klíma nélkül, ráérősen vezetve és azóta sem sikerült megismételni.
atosan: Ez elég fura, lehet hogy valaki tényleg megbuherálta.
[ Szerkesztve ]
-
eTrade
tag
válasz SPeti1984 #67368 üzenetére
Szerintem mindenképpen ülj bele a Kadjar-ba és menj vele egy próbakört, ugyanazon napon ülj bele a másik kiszemelt Cmax-ba és utána te döntsd el, hogy neked melyik autó a megyőzőbb és kényelmesebb.
Hiába van egy autóban pl. ülésfűtés, de ha nem érzi az ember jól magát benne, akkor kenheti a hajára a sok extrát. -
eTrade
tag
Én sajnos nem foglalkoztam azóta a nyest témával és sajnos legutóbb egy galambszárny volt a motor telején... nagyon pipa voltam amikor felnyitottam a motorháztetőt.
Aznap este berendeltem egy nyestriasztót, ha minden igaz holnap itt is lesz a csomag. [link]
Amint megjön a kütyü rögtön belerakom valahová a motortérbe ahol nem éri nagy hőhatás... majd meglátjuk.[ Szerkesztve ]
-
eTrade
tag
A következő terméknél ezek az állítható frekik szerepelnek. [link]
Kapcsolható zavaró frekvenciák:
A: 7000 Hz = szúnyog, bolha, bögöly
B: 10000 Hz = házi légy, egér, patkány
C: 12000 Hz = csótány, nyestEzek szerint ez a megfelelő frekvencia ami zavarja őket.
[ Szerkesztve ]
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Mercedes topic
- Konzol Screenshot
- Vicces képek
- Asztalos klub
- PC-re tart a God of War Ragnarök?
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Google Chromecast topic
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- PlayStation 5
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen