-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
eTrade
tag
válasz roberto211 #42927 üzenetére
Engem is érdekelne a magyarázat, mert az én kocsim is néha kerreg üresben ha nincsen lenyomva a kuplung pedál.
-
eTrade
tag
Sziasztok!
Nemrég vettem észre 3 kavicsfelverődést a szélvédőn... és persze idén májusban jár le a kocsim műszakija. Az igaz, hogy elkaszálják az autót ha a szélvédő látóterében van egy-két pici kavicsfelverődés?
Állítólag egész jól javíthatóak ezek a sérülések, de Net-en rákeresve az árakra a javítás darabja (!) 4.000-tól 10.000 Ft-ig terjed. Nekem ugye 3 db pici sérülésem van, plusz még itt-ott kicsit karcos a felület.
A ti véleményetekre lennék kíváncsi, hogy szerintetek inkább kicseréltessem a szélvédőt, vagy csak a legkritikusabb helyen lévő kavicsfelverődést javítsam ki?
-
eTrade
tag
válasz rob210 #43076 üzenetére
Köszi a gyors választ!
Pont ezért is fontolgatom a teljes cserét, mert ha ki is javíttatom a kavicsfelverődéseket, akkor is látni fogom valamennyire a nyomokat, viszont a teljes szélvédőcsere után nincsen nyom, nincsen karc.
Visszakeresve itt a Renault topik-ban a következő szélvédős helyet javasoltátok valakinek: Aaautouveg
Mennyire megbízhatóak, ill. mennyire precízen dolgoznak? Ahogy látom itt a Renault Megane I-es kocsihoz való szélvédő akciós ára 10ezer + szerelési anyag. Ez nekem elég barátságos árnak tűnik.
gooool: Neked is köszi! Még fontolgatom a dolgot.
[ Szerkesztve ]
-
eTrade
tag
válasz pècsimunkás #43129 üzenetére
Itt a köv. Blog-ban igaz nem Clio-hoz, hanem Mégane kocsihoz van képekkel illusztrálva a szenzor cseréje: Renault Megane külső hőmérséklet kijelzés
-
eTrade
tag
válasz eTrade #43079 üzenetére
Sziasztok,
végül javítottam a szélvédőt, de nem sikerült láthatatlanra kijavítani (látszik egy picit a nyoma), remélem így nem lesz problémás a műszakíztatás.
Műszakival kapcsán lenne még egy dolog amiben kérném a véleményeteket. A következő képen a hátsó bal oldali lámpa látható: Bal hátsó lámpa
Amúgy teljesen jól üzemel, nincs vele semmi gond, csak egy repedés van és ugye azon keresztül kapott nedvességet és így összejött a képen látható dzsuva benne. Ezt még elnézik a műszakin, vagy inkább keressek egy bontott hátsó lámpát?
-
eTrade
tag
válasz rob210 #43331 üzenetére
Sajnálom, nem is gondoltam volna, hogy az 1.4 és 1.6 motor között ekkora a különbség.
Hátsó lámpa kapcsán meg olvastam valahol, hogy nem lehet repedt a lámpa, de az is lehet hogy csak a front világításra igaz. Ideiglenes megoldásnak lehet megteszi a pucolás is, csak nem tudom hogyan fogjak hozzá, azaz hogyan szedjem szét. -
eTrade
tag
Jelentem hogy mai napon a kocsim átment a műszaki vizsgán!
-
eTrade
tag
válasz speedydb23 #43535 üzenetére
Castrol-t a renault-ba soha! Ez saját tapasztalat, de jó páran is hasonló véleménnyel vannak.
Nem mondom azt, hogy csak Elf-et szabad beletenni és semmi mást... pl. én idén majd Mobil-t töltök bele.[ Szerkesztve ]
-
eTrade
tag
Sziasztok,
Tegnap egész nap vezettem egy céges 2013-as 1.5 dCi Clio-t, szvsz jó kis kocsi, de én őszintén nem váltanám le a Megane-t, hiába 13 évvel idősebb a kocsim, de összességében annyival nem rosszabb mint az új Clio.
+ Engem valahogy nem fogott meg az a "dízel varázs", sőt nagyon nehezen szoktam meg a nap végére azt a dízel motoros kerepelést, igaz hogy alul nyomatékosabb mint a szívó benzin, de nekem inkább az utóbbi fekszik jobban. Ha idővel nyomatékosabb autóra lesz szükségem, akkor inkább veszek egy 2 literes szívóbenzint. -
eTrade
tag
válasz Drughi #43988 üzenetére
Ha sima deszt víz van benne, akkor érdemes mielőbb lecserélni megfelelő fagyálló hűtőfolyadékra.
Igaz hogy a következő hónapokban nem lesznek mínuszok, meg itt a nyár, de a fagyálló hűtőfolyadéknak van olyan fontos tulajdonsága/szerepe ami a sima víznek nincsen (pl. kenési képesség, oxidáció csökkentése). Azonban figyelj oda, hogy megfelelő hűtőfolyadékot vegyél, mert nem mindegy milyen kerül bele! -
eTrade
tag
válasz diablo1984 #43994 üzenetére
Az is nagyon fontos megjegyezni, hogy nem akármilyen hűtőfolyadék való bele, mert nem minden hűtőfolyadék azonos összetételű.
Total lub advisor-a nekem ezt a hűtőfolyadékot dobta a Renault Megane I-es 1.4 16v autómhoz: Total Glacelf Auto Supra G12+ (tömény)
Persze nem kötelező pont ezt a márkát választani, de a minősítés nagyon fontos.[ Szerkesztve ]
-
eTrade
tag
válasz Drughi #43999 üzenetére
Ha csak utánatöltesz olajat, akkor célszerű ugyanolyat tölteni bele, de ha teljes olajcserét tervezel, akkor én inkább az ELF-et javasolnám.
diablo1984: Így van, a márka nem számít, rózsaszín alukímélő fagyálló legyen.
OFF: Egy ismerősöm szeretné eladni az apja régi, de jó állapotban lévő 1984-es Toyota 626-os autóját, amely egy ritka amerikai darab. Akit érdekel, vagy tud olyan embert aki szívesen venne egy ilyen autót, akkor írjon egy privit. Íme a verda: Mazda 626
[ Szerkesztve ]
-
eTrade
tag
Váltó olaj cseréhez szükséges tömítőgyűrűt venni? (Renault Mégane PH2 1.4 16v)
Azért kérdezem, mert kerestem csomó autós webshop-ban, de nem találtam sehol... ma bementem személyesen a unix-ba de nem tudtak ilyet adni, mert nincsen nekik. Ezek szerint a leeresztő csavarhoz nincs is tömítés? -
eTrade
tag
válasz diablo1984 #44043 üzenetére
Hétvégén tervezem a cserét, és lehet hogy a bolt már addigra nem lesz nyitva.
De azért köszi a tippet! -
eTrade
tag
válasz Zoulfly #44170 üzenetére
Nem hiába van rajta 5 bordás szíj, nem jó ötlet 6 bordásra cserélni!
Itt van egy leírás arról, hogy miért és hogyan kell az 5 bordásat felszerelni: 5 and 6 PK belts on Renault engines[ Szerkesztve ]
-
eTrade
tag
Volt már? New Renault Alpine 2017
Szerintem nagyon jól néz ki! -
eTrade
tag
válasz Megane2000 #44387 üzenetére
Gratula a szép munkához, nagyon pofás lett!
-
eTrade
tag
Tud valaki mondani egy helyet Budapesten ahol lehet venni gyújtáskábel-t?
-
eTrade
tag
Nagyon szívesen.
Engem is nagyon bosszantott amikor kiderült, hogy mégis a pár ezer forintos tömítőgyűrűk voltak a hibásak, pedig szóltam is előre a szerelőnek, hogy szedje ki és nézze meg, ő meg simán bekamuzta és én barom elhittem neki.
Utána természetesen kizárásos alapon magam cseréltem ki a többi hibásnak vélt alkatrészt: Alapjárati motor, MAP szenzor, Beszívott levegő hőmérséklet jeladó. Ez mind 30+ ezer forint felesleges pénzkidobás volt, mert ő lusta volt + 15 percet rászánni és kiszedni a pillangószelepet és leszedni róla a gyűrűket.
Nos a lényeg, hogy most boldogság van.
[ Szerkesztve ]
-
eTrade
tag
válasz ThodEE #44749 üzenetére
Szia,
Nálam kb. egy éve volt pillangószelep tisztítás és tömítés csere, és mivel hasonló cipőben járok, szerintem nem itt lesz a probléma forrása.
Az én kocsim az utóbbi időben párszor hirtelen gázadásra fuldokolt, amikor a madaras kúton tankoltam 98-ast. Ez a jelenség legalább 5x megtörtént, sőt volt olyan is hogy x másodpercig meg sem akart lódulni a paripa, pedig teljesen lenyomtam a gázpedált. A többi benzinkút 95-ös benzinjétől meg párszor a hirtelen gázadások után büdös szagot éreztem a kocsiban (záptojás szagot)... az összes trafót + gyertyát már kicseréltem új Beru-ra és Eyquem-re, de annak ellenére, hogy ezek cseréje sok esetben megoldja ezt a fajta jelenséget, nálam sajnos nem így történt.
Kicsit utánaolvastam és az én esetemben inkább lambda szonda hiba lesz, vagy sérült gyújtókábel lesz, de természetesen lehet még AC pumpa, főtengely holtpont jeladó hiba is, bár én az utóbbit kizárnám, mert mindig pöccre indul a motor.
-
eTrade
tag
válasz Wiz Khalifa #44760 üzenetére
Minden relatíve új kocsi tele van elektronikával, annak meghibásodási esélye az idő haladtával nő, és ez nem csak a francia kocsikra értendő, lehet az német, olasz, vagy akár japán autó is. A régi Megane szerintem nincsen vészesen tele elektronikával.
Én a helyedben inkább az 1.6-ost venném, mert az jóval dinamikusabb mint a sima 1.4-es 8v. -
eTrade
tag
válasz Wiz Khalifa #44770 üzenetére
Pedig bármely márkájú használt autóra biztosan fogsz költeni legalább egy-két százast.
Persze léteznek olyan mázlisták, akik kifognak egy olyan autót amelyen nemrég mindent cseréltek és nem kell rá költeni majdnem semmit, csak tankolni és vezetni... de ez szvsz olyan, mint a fehér holló.[ Szerkesztve ]
-
eTrade
tag
válasz motoflug #45366 üzenetére
Ha tényleg érdekel a Scenic, akkor figyelmedbe ajánlom a következő blog-ot:
Renault Megane Scenic 1.6 16V RXT (Scenic I Phase 2)
Sok hasznos infót találsz a típussal kapcsán, nagyon alaposan leírt majdnem mindent a srác. -
eTrade
tag
Lehet hogy a kipufogórendszer valamelyik része hozzáér a védőlemezhez. Itt egy video amire gondolok: How To Fix Exhaust Rattles
[ Szerkesztve ]
-
eTrade
tag
Sziasztok!
Egy ideje nehezebben indul a verda (Mégane I PH2 1.4 16v), volt 1x hogy csak második próbálkozásra indult be. Akksi bemérve és 100%-os, töltés is rendben van. Vettem új benzinszűrőt (Purflux EP210) és rögtön ki is kicseréltem, ha már piszkos lett a kezem kiszedtem és kitisztítottam a felső holtpont jeladót is (tiszta fekete volt). Nem mondanám hogy tökéletes lett az eredmény, de eddig 4-ből 3x pöcc-röff, főleg az első indítás volt kicsit hosszabb a megszokottól.
Amit a jeladó szerelésnél vettem észre az hogy a váltón van valami műanyag izé ami nagyon koszos/olajos, a következő net-ről letöltött képen bekarikáztam (váltóolaj gomba?): Váltó kép
[ Szerkesztve ]
-
eTrade
tag
válasz diablo1984 #45487 üzenetére
Köszi szépen a gyors választ!
Akkor ezek szerint ha koszos, akkor az csak azt jelenti, hogy idővel a kicsapódott olajgőzre rátapadt a por. Érdemes letisztítani valamivel, vagy felesleges?Remélem hogy nem önindító hiba lesz.
Nálad milyen gyakran jelentkezett az indítási hiba? -
eTrade
tag
válasz speedydb23 #45624 üzenetére
Lehet hogy csak a kulcs xaraxik, pótkulcs megvan?
-
eTrade
tag
Sziasztok!
Cserélt már itt valaki motortartó bakot?
Milyen szerszámok kellenek hozzá? (Renault Megane I PH2, 1.4 16v)
Az alsó váltótartóbak (kutyacsont) cseréje állítólag egyszerű, de a többi kettő cseréje mennyi időt vesz igénybe?Most nemrég felhívtam az 1ik hozzám közeli szervizt, ott a srác a telefonba 3 órát mondott... nekem az kicsit soknak tűnik.
Előre is köszönöm a segítséget!
-
eTrade
tag
válasz Milo629 #45706 üzenetére
Itt egy kép ahol jól látszik, hogy melyik trafó hogyan néz ki:
Balról jobbra, sorrendben:
1. Sagem: rossz, nem megbízható.
2. Denso: ajánlott, jó minőségű trafó.
3. Beru: szintén jó minőség, picivel jobb mint a Denso, mert jobb a tömítése.
4. Valeo: "átmatricázott" Sagem = rossz.Itt egy kép ahol Sagem (bal) és Beru (jobb) trafó "kupakjai" láthatóak:
Motortérben max. csak ezeket fogod tudni megnézni kiszedés nélkül.
[ Szerkesztve ]
-
eTrade
tag
válasz LamerGyuri #45709 üzenetére
Motorolaj: Elf, Total.
Szűrők: Purflux, Mann-Filter.
Trafó: Beru, Denso.
Gyertya: Eyquem, NGK, Denso.Milo629: Leegyszerűsítve igen, de főleg a "kupak" formája árulkodó, hogy melyik van benne... ha meg kiszeded, akkor az egész trafó kialakítása.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Leárazás! AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! Xiaomi HUTT C6 ablaktisztító robot
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Erős asztalláb (Steelcase)
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen