-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
eTrade
tag
válasz #32577792 #45794 üzenetére
Az utolsó mondat kapcsán csak annyit, hogy a Škoda sem sz@r autókat gyárt, de mindig vannak és lesznek olyan emberek akik csalódnak 1-1 márkában, lehet az francia, koreai, német, japán autó.
Nem létezik hibátlan autó, nem hiába van annyi autószerelő / szerviz minden városban. -
eTrade
tag
-
eTrade
tag
Sziasztok,
Nemrég voltam Rob-nál és kicseréltük a motortartó bakokat, pontosabban Rob cserélte ki, én csak asszisztáltam. Hát eléggé ramaty állapotban voltak a régi bakok, hamarosan rakok fel képeket.Ezúttal is ezer köszönet Rob a kiváló munkáért/segítségért!
-
eTrade
tag
válasz eTrade #45898 üzenetére
Íme itt vannak a régi motortartó bakok.
Mind a három már jól láthatóan "elfáradt", így nem bántam meg azt, hogy az összeset megvettem.
Tegnap este hazafelé vezetve a rövid tapasztalat az, hogy kezelhetőbbnek éreztem az autót, az elindulás+megállás, sebességváltás, kanyarodás jóval kiegyensúlyozottabb.
A rossz hír, hogy az alapjárati remegésem csak csökkent, de nem múlt el teljesen, jobban megfigyelve akkor érzem az ülésen hogy kicsit beremeg a kasztni, amikor az alapjárati utánaállít / korrigál (fordulatszámérő megmozdul). Így valószínű hogy lambda-szonda, vagy gyújtókábel okozza.
Rob: Mi a neve annak a benzinadaléknak amely tisztítja a lambda-szondát?
[ Szerkesztve ]
-
eTrade
tag
válasz rob210 #45902 üzenetére
Úgy látom elég borsos az ára.
Kerestem egy kicsit és találtam egy hasonló cuccot de olcsóbbat: Pro-Tec Oxicat
Pro-Tec termékekről van-e bármilyen tapasztalat? -
eTrade
tag
Van azért erre is megoldás, igaz ezek nem hivatalos megoldások:
Renault Clio
Renault MeganeEngem speciel nem zavar amíg precízen lehet vele váltani... amúgy sem javasolt kezet pihentetni a váltón.
[ Szerkesztve ]
-
-
eTrade
tag
Megane I-es kocsiban nem a kesztyűtartóban van. Itt egy videó ahol szépen végig van vezetve a pollenszűrő cseréje:
How to replace the air cabin filter dust pollen filter on a Renault Megane I -
eTrade
tag
válasz rob210 #45921 üzenetére
Szia Rob,
Megkérnélek ha nem nagy kérés, hogy nézd meg a saját kocsidon hogyan van fent a kutyacsont.
Ahogy nézem az interneten a képeket, a legtöbb helyen a fehér kupakos, azaz a hosszabb rész van fent és a laposabb lent. Van viszont pár kép és videó ahol fordítva van. WTF?
Tanácstalan vagyok, hogy jól van e most fent, vagy sem. Hivatalos Renault leírást meg sehol nem találtam.
Előre is köszönöm!
[ Szerkesztve ]
-
-
eTrade
tag
Amióta megvan az autó én is főleg OMV kutakon tankoltam, sima 95-öst, néha MaxxMotion csoda benzint is. Elvileg az OMV-nél minőségi üzemanyagot lehet tankolni, de gyakorlatban a fene tudja. Lukoil-nál, Shell-nél, MOL-nál nagyon ritkán, de az utóbbi időben Auchan benzint kapott. Simán lehet, hogy nem is a benzin minősége nyírta ki a szivattyút, hanem inkább az, hogy ritkán tankoltam tele a kocsit. Volt már párszor olyan is, hogy felvillant a lámpa... ami ugye nem tesz jót a szivattyúnak.
[ Szerkesztve ]
-
eTrade
tag
Itt köztetek valaki már vásárolt és fogott kézben benzin szivattyút? Nem az egész fehér szerkezetetről, hanem a kis elektromos szivattyú részről van szó.
Azért kérdezem, mert ma megjött az új szivattyú, kicsomagolás után viszont valami zörgő/csörgő hangot ad amikor megrázom... nem olyan vészesen, de mégis valami mozog benne. Most küldjem vissza, vagy ez normális?
[ Szerkesztve ]
-
eTrade
tag
válasz gooool #46075 üzenetére
Szia,
Lehetséges hogy a szerelés közben a szerelő akaratlanul elmozdított ezt-azt és ezért nem indul a verda?Én elsősorban az akksi csatlakozókat nézném meg és alaposan megcsiszolnám azokat.
Ha utána sem indul, akkor valamennyi szenzor csatit kipattintani és alaposan letisztítani. Ha utána sem indul a kocsi, akkor találgatás helyett gépre rakni és kiolvasni a hibakódot.
Jah, a szenzor csatikhoz csak az aksi lekötése után fogj hozzá, mert másképpen fals hibakódokat fogsz generálni.[ Szerkesztve ]
-
eTrade
tag
Én Obi-ban vettem egy hasonlót, LUX márkájút és eddig bevált.
LUX Classic racsnis sarokcsavarhúzó készlet, 31 részes[ Szerkesztve ]
-
eTrade
tag
válasz AthlonXP #46179 üzenetére
Ha sokszor torpan a kocsi, nem akar megindulni/gyorsulni és sokat is fogyaszt, akkor esélyes hogy lambda hiba lesz. De a diag ad biztos választ a kérdésre, hogy jól működik-e.
Renault diagnosztika tudomásom szerint monitorozza a lamda szonda értékeket. Itt a fórumtagok között mintha valakinek lenne ilyen diag-ja, csak nem emlékszem hogy kinek.
-
eTrade
tag
válasz Predator2 #46331 üzenetére
Én őket tudom javasolni: franciabonto
Írj nekik egy email-t, hogy mire van szükséged, képeket is csatolhatsz a levélhez.
Nekem egy napon belül már válaszoltak is, hogy van amit keresek és jöhetek is érte. Azért mentem be személyesen, mert drága a futárszolgálatuk.
[ Szerkesztve ]
-
eTrade
tag
válasz Wiz Khalifa #46316 üzenetére
Tudomásom szerint az új renault manuális váltóiban már nem szükséges olajat cserélni, kvázi örökké jó lesz.
Én csak azért cseréltem benne olajat, mert amikor anno megvettem a kocsit, szerelő haver váltóolajat cserélt benne és sajnos castrol-t rakott bele... az meg közel sem biztos, hogy megfelelő volt a kocsim váltójába.
Szerintem vegyél belevaló Elf olajat és utána kb. évente a szintet csekkold.
-
eTrade
tag
válasz Wiz Khalifa #46342 üzenetére
Relatíve új autókban, mint pl. a tiédben is. :-)
-
eTrade
tag
válasz Wiz Khalifa #46346 üzenetére
Boltosnak biztosan jó ha minél többször veszel tőle olajat.
Viccet félretéve, ártani biztosan nem árt ha x évente friss és megfelelő olajat kap a váltó. -
eTrade
tag
válasz orosziem81 #46392 üzenetére
A következő oldalon található szűrő segítségével megtalálod az autódhoz megfelelő olajat:
Total/Elf lubadvisor -
eTrade
tag
válasz diablo1984 #46405 üzenetére
Azért ez így nem teljesen igaz, jópár automata váltó rendelkezik szűrővel.
-
eTrade
tag
válasz diablo1984 #46411 üzenetére
Igen, az ő autójában manuális váltó van és abban nincsen szűrő, ez így pontos. Abban a formában ahogy leírtad, az valamennyi váltóra volt érthető, hogy nincs is bennük szűrő.
-
eTrade
tag
Sziasztok,
Mivel a nyárias őszi idő hirtelen téliesre változott, így a boci kapott téli ablakmosó folyadékot.
Nézegettem a fagyálló hűtőfolyadékokat is, és az AF12+ jelzést nem tudom mire vélni... ez lenne talán a G12+ longlife megfelelője, vagy ilyet még véletlenül se öntsek a kocsimba? (Megane I PH2 1.4 16v)A kiszemelt fagyálló: Mannol AF12+ longlife
[ Szerkesztve ]
-
eTrade
tag
válasz eTrade #46848 üzenetére
Vagy inkább ilyen készre kevertet vegyek? Mannol G12+
FerNandor: Az én kocsim is négyesben fura hangot ad ki, inkább morgó hang lenne rá a megfelelő hasonlat. Váltóban nemrég cseréltem olajat, de sajnos a hiba maradt. Nálam üresben, parkolva is hallható némi zaj, amikor nincsen lenyomva a kuplung.
[ Szerkesztve ]
-
eTrade
tag
Sziasztok,
Tud valaki ajánlani egy karosszeria lakatost Budapesten, aki megbízható és szép munkát végez?
Tegnap sajnos balf@sz voltam és belém jöttek, a kocsi jobb eleje, ajtót is beleértve sérült.Ha valakinek van jó szaki ismerőse, vagy tud olyan helyet ahol lehet olcsó bontott ajtót venni, akkor ossza meg. Köszönöm!
-
eTrade
tag
válasz rob210 #46891 üzenetére
Igen, jobbkéz volt és sajnos én voltam a hibás.
Egy visszafordulóhoz érve balra indexeltem, a szembejövő kocsi szintén balra indexelt... később kiderült, hogy csak korán rakta ki az indexet. Ez van, saját kárt én rendezem és ugrik a bónusz malusz is.mycso: Köszi szépen !
[ Szerkesztve ]
-
eTrade
tag
válasz FerNandor #47274 üzenetére
Gondolom a nyelestengely volt az amit még mondott neked a szerelőd. Írd majd meg légyszíves, hogy mennyi lett a javítás.
Az én váltóm is fura morgó / daráló hangokat ad az utóbbi időben. Nem annyira vészes, de néha idegesít amikor 50-es tempóban "suhanok" a városi forgalomban és közben folyamatosan hallom a monoton morgást.
Én mostanában azon angyalok, hogy van e értelme venni valami váltóolaj adalékot (pl. xado), vagy idővel inkább javítássam még a váltót.
-
eTrade
tag
Sziasztok,
nemrég szétrozsdásodott és letört a tanksapkát tartó zsanér keret (vagy minek nevezzem).
Már egy ideje észrevettem tankolásnál, hogy ott a rozsdafolt, de a fene gondolta volna, hogy ennyire gyorsan "megeszi".Volt már valakinek hasonló problémája és megmondaná mennyiért csinaltatta meg?
-
eTrade
tag
-
eTrade
tag
válasz rob210 #47667 üzenetére
A rozsda nagyon alattomos, ha időben nem kezeli az ember, akkor rohamosan terjed. Ezt most a saját káramon tanultam még.
Sajnos mivel az utóbbi időben elég sok kiadásom volt a kocsival, elértem azt a pontot, amikor inkább egy fiatalabb kocsira váltanék.
Itt kiemelném azt, hogy a kiadások java része az előző tulaj, a hanyag szerelő és nem utolsó sorban az én hibám (baleset) miatt volt.Feleségemmel nagyon szeretjük a kocsit, de a jelenlegi állapota sajnos még mindig messze van a tökéletestől.
Első kocsinak nagyon jó volt, de nem látom értelmét több pénzt fektetni bele, mert eladáskor ezeket az összegeket senki nem fogja majd visszafizetni/beleszámolni.Sajnos nem maradok a márkánál, mert a Megane III-asok számomra még nagyon drágák, a Megane II-es meg egyáltalán nem tetszik. Nem a Renault-al van a bajom, hanem csak az van, hogy márkán belül nincs számomra megfelelő alternatíva.
-
eTrade
tag
válasz rob210 #47685 üzenetére
Igaz, sok mindent kicseréltem amióta nálam van az autó, még az abroncsai is csak 1-2 évesek (téli és nyári szett). Valaki majd biztosan jól jár vele, mert annyival kevesebbet kell költenie a kocsira, hogy tip-top legyen.
Nekem bármilyen mértékű további kiadás már nem fér bele, mert ahogy fent is írtam ezeket az összegeket inkább egy fiatalabb kocsira költeném.Eddig Ford Focus Mk2-eseket nézegettem, de benne van még a pakliban az Opel H Astra és a Toyota Corolla is, bár az utóbbi autó kicsit túl van árazva.
-
eTrade
tag
válasz SPeti1984 #47693 üzenetére
Mióta van meg neki a 2-es Focus, nemrég vette, vagy már egy jó ideje vezeti?
Amúgy ja, az a 1.4-es Ford szívó motor még papíron is gyenge (80 lóerő), élőben meg pláne elhiszem, hogy nem valami sportos karakter.
A jelenlegi kocsimban is 1.4-es szívó motor van, de itt a Renault mérnökei 95 lóerőt csikartak ki belőle. Nem is értem, hogy a Ford miért ennyivel gyengébb motort rakott/gyártott bele.
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Renault, Dacia topik
- EA Sports WRC '23
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- PlayStation 5
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Futás, futópályák
- Memóriakártya topic
- Intel Dual Core 2000 felhasználók barátságos offolós topikja
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- N€T0X|N: Starlink előtt és után
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen