-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
diablo1984
veterán
válasz gooool #41161 üzenetére
nincs benne részecske szűrő sem, sőt az enyém alól a katalizátort is kivágták és mégsem panaszkodik semmire(csak én, mert egy kinyírt motorost sikerült vennem). amúgy fél milla ezek között a lagunák között nem annyira az alja, egy jó erős középár, vagy egy rakat szemét párszázzal olcsóbban is, van pár párszázzal drágábban is! ez a zöld már akkor is hírdetve volt, mikor én vettem az enyémet, ne sajnáld a hátsó tekerős ablakot, az legalább nem fog beesni, a digit klímát sem, bár jó találmány, de bonyorúltabb is mint az analóg!
én is az enyémet 4kilóért vettem(kb ugyanaz a felszereltség mint a zöld), 300km alatt rájöttem hogy hengerfejes(nehezen indult, nyomta kifelé a vizet), levettük a hengerfejet és megláttuk, hogy van gond nem kevés!(rátákoltak egy hengerfejet, és beázott 2 henger is) most úgy állok, hogy a motor már egyben van(kb 250wzwebw fáj, de minden fel van újítva), holnap rakjuk a helyére, talán jövő hét végén indítható is lesz!(amúgy a motor így darabokban nem volt rossz állapotban mint hittük, többet ment mint 152ezer az biztos, de mikor beindult ment mint a dög) cserélni kell 2 hátsó ívet is rajta(majd tavasszal).
-
diablo1984
veterán
válasz #42667776 #41162 üzenetére
fú, én egyszer néztem egy laguna 2-est ilyen motorral, beindítja az ürge, ott fülelek a blokknál, majd kinézek oldalra, hogy mi is van ráírva, milyen motoros, olyan hangja volt mint egy dízelnek, de az is a jóféle egyenletes dízelnek! de amúgy jól ment, de alapjáraton borzasztó volt!
-
diablo1984
veterán
válasz gooool #41168 üzenetére
Laguna 2.2D- érdekes lehet, őskövület a motor, de szívódé, ha még nem ölték meg, akkor örrökké tud vánszorogni, nem egy versenygép, de egyszerű mint egy faék!
Laguna 1.9dTi AUT (sajnos automata, mennyire sz@rok ezek?)- az autómata az őskorból, sokat eszik, kúltúrálatlan, ha megdöglik nem találsz hozzá jó eséllyel semmit....
Laguna 1.9dTi (már linkeltem)- még mindig nem tudom, hogy miért hirdetik ezer éve, biztos oka van
Laguna 1.8 benya (a nagyon tiszta arany ) - hát ez eléggé talány....
Laguna 2.0 benya-ilyenem volt, 8(főút)-10(város) litert benyal, jól megy, egyszerű 8 szelepes, a viláhból kimegy
2-es Laguna 2.0 benya - ezek nagy betegsége az elektronika(nem kicsit, nagyon, ez már tilt, ha valamit érzékel, hogy cumi), keveset sem eszik, de legalább megy, halk és kényelmes. az 1-es lagunához képest durván pénztemető is tud lenni egy kis elektromos zavar miatt, de amúgy tetszetős autó! inkább az 1,8-as motort tudnám ajánlani, az is jól megy(a laguna 1-es jobban), fogyasztása jobban tartható. -
diablo1984
veterán
válasz gooool #41174 üzenetére
a laguna 2-ben sokkal több az elektromos extra ami ráadásul nem is feltétlen kiforrott, erre készülni kell! a másik meg ritka az olyan eladó, aki leírja, hogy már rég nem költenek a verdára, mert úgyis eladják, helyette megkímélt végig szervizelt szöveggel hírdetik a vasakat, ha mégsem, és a csodát várók kíméljenek dumánál a legrosszabbra is fel kell készülni......
-
diablo1984
veterán
válasz FerNandor #41178 üzenetére
ez szerintem nem önindító gond, csak röffen a gép és a kompresszió ellendolgozik az önindítónak! ez természetes, ha ilyen "hosszan" indít az autó, amúgy nem tűnik sima indulásnak, mert röffenni röffen, de mégsem indul be azonnal a gép, mintha az izzítás nem mindegyik hengerben működne!
-
diablo1984
veterán
válasz FerNandor #41182 üzenetére
kiszeditek a gyertyát és a vezetékén tesztelitek és kiderül!
(#41183) rob210 : fú, ennek a kéknek a kormányát smirdlivel fogdosták, rommá van kopva, élőben nem tudom milyen lehet az autó, de látszik, hogy ezt használták elég csúnyán!
a laguna 2-es bőrkormánya lekopva, bőr ülése szétmarva, váltógomb ketté törve, igazi remekmű![ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz Predator2 #41276 üzenetére
mar amennyire hallatszik, el csúnyán belever valami valamibe, ha hajtókar csapágy lenne, annak korábban is hallatszania kellett volna, de attól még akár lehet az i, de akár egy elcsúszott vezérlés is, de nem túl természetes hangja van! dízelnél az elszállt vezérlés a szelepektől jóval csúnyább dolgokat is szokott okozni, ott azért többnyire a hajtókar, a csapágyazás is kap, lehet most ért odaáig a dolog! de ezt egy ilyen hangról megállapítani nem lehet, az hallik, hogy mind a 4 henger megy, de valami csúnyán kopog az biztos!
-
diablo1984
veterán
válasz gooool #41266 üzenetére
hidd el, az a vas rendben van, kasztniját a nyáron rakatta rendbe, bár addig is hibátlannak nézem, motorikusan is nagyon megkímélt darab lehet(amúgy is ki cserél komplett kipuff rendszert eladás előtt???) hidd el, nem azért adja el, mert fos! azzal jól jársz, ha költségmentes, szép autót keresel!
-
diablo1984
veterán
válasz gooool #41288 üzenetére
itt a topicban már akkor is néztem, mikor még ugyanaz a verdánk volt(igaz asszem az övé a 16V-s, de lehet én tévedek), hogy unalomból átpasztázgatta, meg ilyen olyan karcálló réteget vitt fel, szerintem az a kocsi a sok rétegtől golyóálló! az enyém sosem volt és sosem lesz ilyen állapotú, meg a topicot követve látszik is, hogy nem eladásra csinálta, igazi jó vétel lehet, nem úgy mint a sok fos már 2 éve eladósorban lévő fos, amiben olajat is 3 éve cseréltek utoljára,mert úgyis eladó, ne költsek már rá alapon..... amúgy hirdette?
-
diablo1984
veterán
válasz #42667776 #41296 üzenetére
azt hittem amúgy a vas ph2-es, csak most néztem a videón a kormányt(meg a légzsák és váltógombot), meg az első ködlámpát, hogy ez ph1-es! le a kalappal. nem akarsz venni egy dízel 1-es lagunát, odaadnám neked fél évre, csináltass meg rajta mindent eszétikailag és utána visszavenném ugyanannyiért!
-
diablo1984
veterán
lagunánál, ha a toronycsapágy halott honnan lehet tudni szétszedés, hogy csak a csapágy cserés, vagy a komplett ággyal együtt? hangja nincs, csak kissé "akadós" a kormány, most hogy 2 hónapja bakon van megtekergettem a keréktől és érzik hogy szorul, lehet, hogy a csapágy berohadt, létezne? jó volna tudni, mit mikor kell cserélni, hogy már ott legyen a cucc amit cserélni kell, mert ha csak a csapágy, már 4 kilótól van darabja, ha az ágy is, akkor tizenpárezer/db és sajna nekem nem mindegy a differencia, mert van még mire néznem a kocsin.....
-
diablo1984
veterán
válasz rob210 #41301 üzenetére
valszeg a kormányművet hamar ki lehet szűrni, mert ha lekötjük a kormányösszekötőt, akkor az már nem játszik az akadásba! az esztergályos is végre megcsinálta a csonkokat, de egyik sem jó, ezért zsír, hogy 7 napból 6ot vagyok úton, mire a 7.napon a kocsi következne, mindig összejön valami, ami tovább húzza az időt! 13-án lesz 2 hónapja, hogy a kocsi darabokban van, de a toronycsapágyat(ha az a gond) még jó lenne talpra állítás előtt kicserélni, ha kormánymű akkor tényleg besírok, bár a baggatás inkább a toronyból jön ahogy éreztem, de hamar kiderül(csak legyen ár idő)
morogni nem morgott(mint ahogy a toronycsapágy szokott), kopogni volt előlről kopogás épp ezért is furcsállottam, hogy a talpas sem lóg, a kormányösszekötő is jó, porvédők is épek, akkor vajon honnan a kopogás....... ha tényleg már a morgós fázison túl van és darabokban a csapágy, akkor az előző gazdit ez is tovább minősíti.....
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz rob210 #41305 üzenetére
valami kopogott, de az lehet az, hogy az egyik stabpálca új, a másiknak a porvédője szakadt(ráférne a csere), de időm semmi, ahogy látom jövő hétvégére visszatér a -10 és mostmár gyorsan össze kell rámolni a motort és az elejét, majd következőnek kidúrni az első tornyokat és megnézni, hogy mi döglött(ha most lesz idő, akkor kormányösszekötőt lekötve megnézem , hogy nem-e a kormánymű, mert mióta írtad, nem is tudtam visszaaludni)
-
diablo1984
veterán
válasz gooool #41320 üzenetére
baleset menteset hozzá!
más: végre jár a dti motorja, mint kiderült dci hengerfejet sikerült vennem hozzá(dti-nek hírdették) és röpke 1 perc alatt kitolt magából 2 liter olajat, mert a vákumpumpa olajzása más ezen a hengerfejen, mint az enyémen, így vehetek dci vákumpumpát(3 csavaros és 2 alsó csavar között kapja az olajat, míg a dti-jé a vezérmű tengelyen keresztül olajoz és a 2 csavar közötti nyílás szabadon van) hozzá!
szóval ha valakinek van, vagy tud 1,9 dci-hez vákumpumpát ne tartsa magában, elvileg ennyi választ el a boldogságtól!(összerakás után a friss motor hamarabb indult, mint régen a másik, 10 mp tekerés után már járt is, úgy hogy mindene száraz volt előtte és levegős) -
diablo1984
veterán
Fèltengely vègèn az anyát hány nm-el kell meghúzni? Sasszeges rögzítője nincs......
-
diablo1984
veterán
válasz rob210 #41372 üzenetére
Csak a motorhoz volt leírásom az utolsó csavarig. A fèltengelyeket meghúztam erősem, de ha írsz egy nyomatèkot, akkor arra húzom!
A vákumpumpának várom a sziló száradását, mert nem találtam az unixnál hozzá valót, alvázszámmal meg nem tudok szolgálni nekik, mert ez már hibrid autó.....
Reggel teszt, már kiálltam a kertbe ès lemostam, 2 hónapba telt hogy guruljon, most pöcc röff.
-
diablo1984
veterán
válasz diablo1984 #41382 üzenetére
jah, daNm, azaz 250Nm! úgy már korrekt, a szemguvvadási és azon túli nyomaték!
-
diablo1984
veterán
laguna 1 ph2-esben a motortérben az akku mellett lévő biztiket hol találom, hogy melyik mié? a könyvéből ez kimaradt, viszont látok egy helyet ahol a ulábak be vannak kötve, de nincs bizti és az első ködlámpám sem működik, és oda vezet a motortérből a kanóca(mármint a dobozba, időm nem volt kimérni)
-
diablo1984
veterán
laguna 1 alá melyik talpas illetve stabilizátor márka ami ajánlott és nem kottyan meg az első kátyúban?
mayle, monroe, swag/febi,moog? vagy valami más márka?
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
-
diablo1984
veterán
válasz diablo1984 #41415 üzenetére
na megvan a rendelés lista:
a változatosság kedvéért febi minden
- 2 talpas
- 2 stabpálca
- 2 toronycsapágy(mert kattogott fékezés közben és kormány tekeréskor, az asszonynak szóltam, hogy tekergesse már a kormányt, és a rugó fordul, nem a csapágy a bal oldalon...... 2 hónap állás csodákra képes, íg jól sejtettem a toronycsapágy kínt.......)
- egy szett kumho winterkraft wp51-es gumi, mert tél van......elvileg jövő hétvégén először a yaris 2 talpasa lesz ledobva, utána következik a lugu újból......
de legalább motorikusan eddig jól működik, bár piszok nehezem melegszik a víz benne, pedig új a termosztát is a termosztát házzal, bár fűteni fűt, de kicsit zavaró, hogy városi használattal sosem éri el a középső csíkot, főúton húzatva eléri, de hamar visszahűl városban.....
az adagoló gázolaj bevezető gyorscsatit hol lehet venni?(kiment belőle a tömítőgyűrű és állás közben picit nedvel, ezzel egy időben le is levegősíti a rendszert.....amúgy felpumpálva pöcc-rőff, levegősen azért forgatni kell.....
-
diablo1984
veterán
ha tce korabeli dci-t akarsz az már mind részecske szűrős, asszem 2008tól nagy általánosságban mindegyik dízelhez hozzá dobták a DPF-et, mert a normákat így tudták csak elérni(németben már jóval korábban a kedvezőbb adók miatt, ezért lehet onnan olyan autót hozni, amiről nem ig gondolnád, hogy dpf-es és mégis)
-
diablo1984
veterán
válasz norbert1998 #41519 üzenetére
ha leáll az autó menet közben akkor persze, hogy reklamálja, hogy mi fáj neki, itt jelezve, hogy gyújtás van, de semmi más sincs. szerintem is inkább üzemanyag ellátás, bár azért kis átmenetes lenne a leállás, tehát kis átmenettel gyengül és off, de magától nem lőheti le a gyújtást, az már gáz lenne(szervó, minden rásegítés leáll, baleset veszélyes). inkább kiabálna és tiltana, de ez nem egy tervezhető hiba!
nem lehet, hogy egyszerűen dermed a gázolajad? és valahol megakadt egy rög, a gázolaj szűrőbe belenéznék a helyedben egy hidegebb este után! gyanúsan hangzik.....
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz norbert1998 #41523 üzenetére
hát tisztázni nem árt előtte vele, hogy ilyenkor mizu, van olyan szerszám, ami ki tudja szedni a beletört gyertyát is úgy, hogy közben a forgácsot is összeszedi, nem esik be, de ez kurva drága, ezért senkinek sincs, ha beleszakad, akkor hengerfej levesz, és úgy kibarmol a gyertya, majd síkol+új hengerfej tömítés+új csavarok és mehet is vissza a helyére(persze szívó és kipuff sor tömítés csere, valamint ami még bontva lett! ez egy 50k-s történet is lehet alsó hangon, ezért szokták a szerelők elsunyulni, szólni, ha beletörik, akkor neked szopás, vagy ha nem vállalod, akkor nézz másik szerelő után.......
-
diablo1984
veterán
válasz norbert1998 #41537 üzenetére
persze, meghúzási nyomatéknak hívják és adott is! csak sokan leszarják és húzd meg annyira, amennyire bírod, mert úgy tömít! utána eltelik pár év és beleköt a gyertya, kifelé meg szakad......
-
diablo1984
veterán
egy pd meg 300 fölött.....
más: eddig úgy néz ki, hogy rendben van az új motorom, bár kissé szivatott az elején a lelevegősödéssel, de tegnap minden bilincset lecseréltem, felraktam, ma már pöcc volt hidegen és melegen is. csak az a rossz, hogy jó lenne már ha az első futómű is végre elkészülne, mert ma megkapta az új téli gumikat, tapad mint állat, jó lenne, ha már a futómű is tök új lenne, akkor mehetnék hosszabb távra, most sajnálom kicsit, de az a lényeg, hogy rövid távon bele csúszott az első 50km, ami furcsa, hogy a zsír új termosztát ellenére sem akar melegedni a városban, igaz kicsit meghúzatva megy fel a hő, de hamar visszahűl.... ez még rejtély számomra, van itthon 4 termosztátom is hozzá, legfeljebb sakkozok egy kicsit!
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz norbert1998 #41602 üzenetére
és azt az agyából is ki lehet olvasni, az nyomtalanul nem ténykedik! ez már dci tele elektronikával nem egy manuális adagolós....
-
diablo1984
veterán
válasz norbert1998 #41623 üzenetére
az nagyon nem természetes, hisz a kompresszió elszökik ott, így indulási nehézség is lehet, erőtlen is a gép, egy idő után meg elkormolja a gyertyát és azt vedd ki, ha beleég az izzító gyertya!
-
diablo1984
veterán
válasz FerNandor #41625 üzenetére
nem rossz ötlet, de a motoröblítőt tudtommal elhasznált olajba öntik és azt engedik le! minek raknád bele a friss olajat?
nekem is van olajszűrő leszedő, de egyik autómhoz sem jó, nem férek hozzá a szűrőhöz vele! múltkor is maradt a nagy csavarhúzó és átbaszom rajta effekt......
#41627 Pecc : én asszem múltkor a toyotámmal szórakoztam, mert pont a leömlő alá rakták be, így fentről a 4 leömlő csövei állják az utamat, alulról a kipuff és a generátor meg minden útban van, a csavarhúzós módszerrel is kb 2cm-es mozgásterem volt, a végére kb 30 percig tartott a művelet, de az aknában még a seggem lyukában is folyt az olaj, mert alig akarta megadni magát a szűrő ekkora feszítésnél! csuklott az összes szerelő 200km-es környéken, mert univerzális átkot szórtam az aknából....egy kicsit.....
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz FerNandor #41628 üzenetére
felesleges hozzá önteni az új olajat, akkor inkább vegyél egy olcsó fos tescóst, töltsd fel a régi szűrővel(persze a fáradt olaj leengedése után told bele a friss tescost, azt járasd(akár az adalékkal, akár nélküle), az többet tisztít mindenen, ha az adalék nincs benne, akkor még kocsikázhatsz is vele, hogy biztosan mindenhol elérje!
fater isuzujában az injektor tömítése ha kimegy, akkor az olajba tolja a gázolajat, mire észre vette, olyat takarított a gázolajos olaj a motorban, hogy kristálytiszta lett a blokk tőle! az is tud takarítani.....
(#41629) norbert1998 : majd a gyertya kivétele után a lyukat illik kitakarítani, hogy a felfekvési felület tiszta legyen, különben ha a gyertyákat kicserélitek az sem fog letömíteni! amelyik henger kifúj ott az égés sem lehet tökéletes, mert ott levegőt is szív, illetve nyomást is elengedhet, az nagyon nem tesz jót a motornak. nem tudom hogy mit cseszhettek el, hogy 2 gyertya is kifujjon, inkább az szokott a gond lenni, hogy úgy meghúzzák őket, hogy kifelé nem akar meg sem moccanni, igaz az nem is fúj ki, a menet is jól tud tömíteni......
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
Jól sejtem, hogy a foltponti jeladóm szarakodhat, ha indításkor a fordulatszám mèrőm 1200ra ugrik fel ès ott ugrál? Következö indításkor nem moccan ès azonnal indul is a kocsi.....
-
diablo1984
veterán
válasz norbert1998 #41639 üzenetére
Ha nem ismeri a meghúzási nyomatèkát, akkor a nyomatèkkulccsal sem tud mit kezdeni!
Az állás utáni nehezen indulásnál nem levegős a gázolaj rendszer? Üzemanyag nyomás hiba nem volt az agyában? Mert akár a nagynyomású szivattyú vagy a porlasztók is szivathatnak......
-
diablo1984
veterán
válasz speedydb23 #41777 üzenetére
ja, nekem is volt öreg michelinem, olyan betonkemény volt, hogy már nem is kopott, csúszott mint az állat!
Új hozzászólás Aktív témák
- Filmvilág
- Milyen okostelefont vegyek?
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Aliexpress tapasztalatok
- Intel Core i5-7640X / i7-7740X "Kaby Lake-X" és i9-7xxx "Skylake-X" (LGA2066)
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Építő/felújító topik
- MW2 - MW3 játékosok baráti köre
- Xiaomi Pad 6 - kiapadhatatlan jóság
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen