-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
eTrade
tag
válasz diablo1984 #50275 üzenetére
Nem is olyan rég volt egy Totalcar-os cikk amely ezt alátámasztja: [link]
-
eTrade
tag
válasz Wiz Khalifa #50311 üzenetére
Anyósoldali ajtónál kell hogy legyen egy matrica.
Elf/Total oldalán csak egy manuális váltót dob a Mégane 2-es 1.6-os kocsihoz és abba NFJ való.
[ Szerkesztve ]
-
eTrade
tag
válasz roseane2004 #50420 üzenetére
Én inkább a kereslet-kínálat miatt sokkalom ezt az összeget. Lehet, hogy én maradtam le valamiről és hirtelen nagyon népszerű lett itthon a Renault?
-
eTrade
tag
válasz orosziem81 #50429 üzenetére
Régebben valóban 30.000km volt az olajcsere periódus amit tudtommal idővel 15.000km-re lett módosítva.
-
eTrade
tag
válasz Gabady #50474 üzenetére
Ha erőteljesen ingadozik és kizártad az alapjárati motort/szelepet, akkor bizony esélyes, hogy a pillangószelep "O" tomítőgyűrűi eldeformálódtak.
Én az eredeti gyáriakat vettem kb. 2 éve, akkor darabja 2-3 ezer volt (márkakereskedés). Ezek a gyári azonosítójuk:
8200068566 + 8200068583 (Pillangószelep tömítések)[ Szerkesztve ]
-
eTrade
tag
válasz Gabady #50532 üzenetére
Huhhhhhh... kár a kocsiért, de az a legfontosabb hogy jól vagy.
Pont az ilyen és hasonló esetek miatt szoktam ideges lenni, amikor valaki a megengedett sebességnél jóval (!) gyorsabban tolja le az autópályán a többieket.
Soha nem lehet tudni előre, hogy mikor kell hirtelen vészfékezéssel megállítani az autót. Olyankor a "csak" 130 km/h (+ -10%) is nagyon próbára teszi a fékeket, abroncsokat és az emberi reakciót.Nekem is volt már pár hasonló vészfékezős helyzetem. Egyszer csak egy kocsin múlt, hogy nem az én autómba hajottak bele... és azon az utamon 30-40 percel később volt még egy baleset.
Utána újra torlódás és miközben lépésben lehetett haladni hátulról levillogott valaki hogy gyorsabban. WTF?
Na, ezek után már inkább közúton folytattam az utam, annak ellenére hogy ott ugye már szembeforgalom is volt.[ Szerkesztve ]
-
eTrade
tag
válasz DonThomasino #50542 üzenetére
Féktárcsához nem kötelező azonos márkájú fékbetétet venni.
-
eTrade
tag
válasz kirjak #50571 üzenetére
Lenne pár kérdésem a "régi" 3-as Megan-al kapcsán.
Mik voltak a személyes tapasztalatok vele?
Itt főleg a motor- és a szélzaj érdekelne + az is hogy a hátsó lábtér mennyire kicsi?Gondolom megbízhatósági szempontból nem volt rá sok panasz, mert az új kocsid is Megane lett.
-
eTrade
tag
Köszönöm szépen a választ.
Jelenleg úgy fest, hogy egy ideig marad az 1-es Megane a családban, utána meg mégsem Ford Focus-ra váltok, hanem inkább maradok a márkánál és Megane 3-as lesz az utód.
A kombi 3-as Megane eddig is nagyon tetszett, így meg főleg nyert nálam, mivel elég magasra nőttem. Nagyon remélem, hogy 1-2 év múlva még lejjebb megy az ára és nem kell olyan sokat perkálni majd érte.
-
eTrade
tag
Megnézni megnéztem már párat, de még nem ültem benne.
Viccet félretéve, majd amikor eljön az ideje, akkor biztosan majd beülök egy-két kocsiba és alaposan mérlegelem a dolgot.Nem mondom azt, hogy KIA rossz autókat gyárt, de én nem részesítem előnyben a koreai termékeket.
-
eTrade
tag
válasz orosziem81 #50617 üzenetére
Ha tippelni kéne, akkor én a kipufogórendszer & lambda szonda kombóra tippelnék.
Remélem lesz itt valaki akinek van/volt 2.0 dCi-je és megmondja a tuttit. -
eTrade
tag
válasz forceberg #50668 üzenetére
Pont ezért drága a munkadíj és az anyagköltség, mert ezeket főleg azok fizetik meg, akik garancia miatt viszik be a kocsit márkaszervizbe.
És pontosan ahogy mondod, így lehet 5 éves, vagy 100.000 km garanciát hirdetni, KIA esetében meg 7 éveset... mert ugye ilyen árakon ez nekik is megéri. -
eTrade
tag
Pont ezért kérdeztem, mert így kb. semmi értelme nincs márkaszervizbe vinni az autót.
Én pl. a 17 éves kocsimra soha nem is fogok kérni árajánlatot, mert biztosra tudom azt, hogy nem érné meg... minimum az autó értékének a felét kérné el a márkaszerviz.UI: Amúgy gratula az új autóhoz!
[ Szerkesztve ]
-
eTrade
tag
válasz diablo1984 #50809 üzenetére
Pont ezért akartam még most eladni a kocsit amíg nem jön el a következő nagyobb szerviz ideje, mert senki nem fogja nekem kifizetni az összes kopó és nem annyira kopó alkatrészt amiket eddig kicseréltem rajta.
Mindenki szeretne minél olcsóbban venni autót, amelyre lehetőleg legkevesebbet kéne költeni rá rögtön vétel után. Ha nincsen végig vezetett szervizkönyve az eladónak, vagy hiteles számlája az összes javításról, akkor kevesen fogják elhinni neki, hogy mi mindent cserélt rajta.
Nálam jelenleg úgy néz ki, hogy még marad az autó kb. 2 évig... inkább később váltóm le az autót és annyival fiatalabb Mégane 3-ast veszek majd, mint most egy 2007-es Focus 2-est. :-)
-
eTrade
tag
válasz diablo1984 #50813 üzenetére
Direkt nem alkatrész számlát írtam, mert az tényleg nem bizonyít semmit!
Amúgy őszintén manapság már a végig vezetett szervizkönyv sem hiteles sok helyen, de még így is jobb helyzetből indul az ember ha van a kezében hasonló irat, mint hogy csak szóban felsorolja a kicserélt alkatrészek listáját a potenciális vevőnek. -
eTrade
tag
válasz diablo1984 #50815 üzenetére
Én csak azt mondom, hogy sok ember szkeptikus, nem hiszik el ha simán mondod nekik... ez valahol érhető mivel sok hazug-csaló-szélhámos ember van a világon!
-
eTrade
tag
válasz rob210 #50816 üzenetére
Pont ez a nagy baj, hogy sok helyen hamisítanak már mindent, órát tekernek stb. (ezt le is írtam) Az eladó bármit mondhat, a vevő meg, vagy elhiszi, vagy nem.
Diablo1984: Így van. Ha nem hiszi el és nem is ért hozzá (hiába mutatod neki), akkor vigye el bárhová bevizsgálásra. Ez így teljesen korrekt.
-
eTrade
tag
Tisztítás miatt nem kell újratanítani, csak visszarakod és ennyi... a tisztítását azért óvatosan. Nálam még a régi tömítés van bent, mert az új nem passzolt tökéletesen és falsot szívott.
Amikor cseréltem az alapjáratit, akkor este levettem az akkusarut, reggel meg vissza és rögtön mentem vele, az ecu meg közben újratanulta.[ Szerkesztve ]
-
eTrade
tag
-
eTrade
tag
válasz salieri. #50951 üzenetére
Amennyiben nem eszegeti a motor az olajat, akkor az 5w30 olajnak inkább előnyei vannak, mint bármi felé hátrányai, pl. alacsonyabb üzemanyag fogyasztás.
De itt fontos hozzátenni azt is, hogy van pár motor amibe nem való az 5w30-as olaj (2.0 16V RS, 2.0 T, V6 RS).
A tiédbe nyugodtan mehet ez a fajta olaj, a szerelő meg inkább váltson szakmát ha ilyeneket mond.
-
eTrade
tag
Milyen új jeladó lett beletéve, hogy ennyire megváltozott a fogyasztásod? Nem lehet hogy inkább az küld fals jelet az motorvezérlő egységnek?
Azért gondolom ezt, mert a termosztát az teljesen független ezektől, az csak a hűtőfolyadék valódi hőfokára nyit és zár, nem vezérli az ecu, csak a jó öreg fizika irányítja.
-
eTrade
tag
válasz BLUE TORNADO #51366 üzenetére
Szia,
Mivel a 1.4-es, 8 szelepes motor nem egy versenygépezet (a 16 szelepes sem az), szerintem nem érdemes direktszűrőt venni bele. Inkább vegyél egy minőségi papírszűrőt. -
eTrade
tag
Ha nagyon parázol attól, hogy lerobbansz valahol, akkor érdemes utasbiztosítás mellé autó assistance szolgáltatást kérni.
Ha már biztosítás téma, akkor bejelentem, hogy gazdasági totálkárosra törött a kocsim. Múlt héten egy piros lámpánál hirtelen nagyobbat fékeztem és a mögöttem jövő sajnos nem tudott időben megállni. A csomagtartó és majdnem az összes hátsó elem sérült.
A srác bevallotta, hogy ő volt a vétkes, nem tartotta be a követési távolságot és fáradt is volt.
Papírok intézve, jelenleg várom a biztosítót, hogy rendezzék a kárt.
Új hozzászólás Aktív témák
- Summer Game Fest 2024 - Az összes bejelentés egy helyen!
- Computex 2024: bemutatkozott a Biostar alaplapok AMD-s zászlóshajója
- Eredeti játékok OFF topik
- Autós topik
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Xbox Series X|S
- SGF24 - Megjelenési dátumot kapott a Dragon Ball: Sparking! Zero
- Milyen légkondit a lakásba?
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Bakancslista Route 66 Chicagótól Los Angelesig 3.
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen