-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
Ez az állam csoda ügyes csodaokos csoda zsarnok.
Én nem hiszem el, hogy már mindenre adózni kell.A levegőt mikor fogják megadóztatni?
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Füge007 #6726 üzenetére
A méreg az hogy az eu a környezetvédelmi előírásokat erölteti.
Hát itt van egy kevesebb káros anyagot kibocsátó üzemanyag persze hogy nem kell nekünk.
Ráadásul ez a gazdaságot is segíti mert a termelőktől felvásárolják a nem hasznosítható növényeket.
A másik pedig az, hogy ha jól tudom a kormány MOL részvényt vett a MOL nem árul ETANOLT--milyen érdekes de biztos csak én gyártok összeesküvés elméleteket.
Megérdemelné ez a ro.adt c..ány aki most oda fent van (tudja mindenki kiről van szó, nem rá szavaztam)Hogy már csak dacból is mindenki átáljon az etanolra a MOL részvényeit meg elhasználhatná WC papírnak.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Füge007 #6729 üzenetére
Az egyetlen jó megoldás a hidrogén hajtás.
Mivel az elektromos és hibrid autók is igen komoly mennyiségű akumlátort tartalmaznak aminek a megsemmisítése igen környezetbarát tevékenység mint tudjuk.Szóval ha már arról van szó akkor a hidrogén ami járható út lenne.
Csak ehhez az olajsejkeknek nem fűződik érdeke.
Majd ha elfogy a föld olajkészlete átállunk arra.
Addig meg behódolunk a gyökereknek.Renault power
-
rob210
Topikgazda
Hát nekem nem okoz problémát nekem még a bilis rendszer van.
Leteker kipattint betesz bepattint visszateker.
1perc kicserélni mindegyik izzót.Viszont a céges fókuszban volt szerencsém izzót cserélni na az egy igazi cumi.
A skoda octaviában viszont egyik oldalt könnyű a másik oldalt lehetetlenRenault power
-
rob210
Topikgazda
a 14 éves autómnak nincs ennyi baja.
Hát nem tudom srácok vagy én nyúltam bele egy nagyon tuti darabba, vagy a tietek nagyon szar, de itt mindenki panaszkodik nagyon a renaultra
El ne kiabáljam, hó végén megyek műszakira de nyugodt szívvel megyek, mert tudom átmegy.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz AMD Power #6760 üzenetére
Hidd el azért mert VW tulaj lettél az se hibátlan.
Majd tapasztalod, persze nem riogatni akarlak.
Én szeretem a VW-t de elég sokat lehet VW-re költeni ha elkezdi a huncutságait.
Én se véletlen váltottam a renaultra.
Olcsóbb hozzá az alkatrész és kényelmesebb.Renault power
-
rob210
Topikgazda
Megane 1 nél úgy tudom mindegy milyen évjárat a jobb sárvédő ívben van a tartáj.
Én a műanyag sárfogó betétet szedtem le.
Felnyúltam kinyomtam a motort, mert csak egy gumi dugó tartja a tartályban, aztán szépen szétkaptam kipucoltam szilikon zsíroztam és csodásan megy.
A szétszerelés előtt érdemes üríteni a tartályt!!!
(nekem a nyakamba ömlött 4 liter ablakmosó)Renault power
-
rob210
Topikgazda
Közeledik a vizsga
Augusztus első hetében túl kell lenni rajta.
Utána már nem fogok ráérni bár aug.28.ig van rajta vizsga így vesztek pár napot.
De ez vanRenault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Davidof92 #6770 üzenetére
A lambdaszonda olcsóbb mint a katalizátor.
Egyébként nem kell rögtön kétségbeesni.
Kiszeded a lambdaszondát, letakarítod féktisztító spray el átnyomkodod.
Visszateszed és ha a lambdaszonda elkoszolódása volt a hiba akkor használod tovább egészséggel.Ha a katalizátorral van baj azt meg egy füstgáz méréssel meg tudod nézetni, bár annak költsége van, de legalább kiszűri a hibát.
Mivel a legolcsóbb és legvalószínűbb a lambdaszonda én azzal kezdeném.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz g.gergo #6795 üzenetére
Azért én egy ipari ragasztóval csak megpróbálnám előbb meg mókolni.
Csak az egész tankot ki kell venni hozzá ez igaz.A bontóban nem tudom mennyi lesz.
De érdemes magán személynél is érdeklődni, mert az autóalkatrész.hu-n is vannak bontandó kocsik mostanság.
Szóval ha csere akkor ésszel mert komoly 10.000.-et spórolhatsz.Renault power
-
rob210
Topikgazda
Nekem 60literből 860kilóméter a rekordom, úgy hogy a fele etanol.
ez ugye fogyasztás szinten 7-alatt van.
De nekem egy 97-es 1.4 es 8V-s I-es meganom van.
Igaz fogyasztás csökkentővel (ami majd 1 litert hoz 100Km-ként)
Jah és ebben nincs pálya igaz komoly dugó sincs, reggeli városi közlekedésben hozza ezt.Renault power
-
rob210
Topikgazda
Renault power
-
rob210
Topikgazda
Az elf 10W40-est javasolja bele a gyár, ha még nem kopott a motor és nem eszi az olajat.
(én személy szerint csalódtam az elf-ben most xado-t teszek bele.)A váltóolaj az shell 85W90 nekem ez van benne szépen ketyeg a váltó semmi bajom vele.
3.1liter kell bele. Ne spórolod ki azt az egy decit kell bele. Bár azt hozzá teszem lehet a te váltód kicsit más mert nekem ugyan ezzel a motorral szerelt meganom van ha jól tudom a váltó is azonos, de nem biztos.A fékfolyadék csak is dot4
Renault power
-
rob210
Topikgazda
Igen de nekem a 8v-s motor van mert a szerelő ismerős azt mondta, hogy ez az a motor ami 500.000.-km-is elmegy ha kel.
A 16v-s re azt mondta sok vele az elektromos probléma.
Bár itt is inkább a gyújtást emelte ki.Én is nagyon szertem a xadoért pedig valóban alacsonyabb fogyasztás és csendesebb járás a hála.
Gyertya nekem is NGK, nem is tennék mást benne minden kocsimban NGK volt eddig is, az legalább tudom, hogy minőség.Renault power
-
-
rob210
Topikgazda
Te tetted be a szűrőt?
Vagy megbízható szerelő?
Mert ha szak szervizben volt cserélve azt felejtsd el.
Felszámolja az aktív szenest de a simát teszi be.
A céges kocsit mi is megreklamáltuk.
Sűrűn elnézést kértek és kicserélték, de akkor már úgy, hogy ott álltunk mellettük.Renault power
-
rob210
Topikgazda
Tegnap még amikor belinkelte "valaki" a VW topikba, felháborodtam és elkeseredtem, hogy egy ilyen jó kis kocsit szétcsesz a zsírfejű barom.
Már rájöttem inkább a Renaultnak kéne ezt reklámfilmként sugároznia.
Ne is haragudjatok, de nem sok kocsi bírná ki azt amit ez a szegény kis 8V-s 1.4 kibírt.
Mondhatni ez volt az igazi strapabírás teszt.De azért még mindig inkább fogadtam volna el donornak mint így szétküldeni.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz zoo8800 #6873 üzenetére
Úgy ahogy füge írta.
Ilyenkor érdemes neked meg jól megvenni egy ilyet és a saját motor és alvázszámodat belepakolni.
Ezt nem egy srác csinálta és csinálja a mai napig.
Sőt van olyan ami a bontóig sem jut el, mert már a rendőrségi garázsból a műhelybe megy útvonal engedéllyel, ahol bele kerül a motor és alvázszám.Renault power
-
rob210
Topikgazda
Ezen csak faragni lehet.
Ilyen összegért én már veszek még egy autót és a kötelezőket is kicseréltetem rajta
Most nem kezdem el sorolni de már a bakok is a felébe kerülnek.
Kerékcsapágy iszonyat 6.500.- a szett hozzá.
pollenszűrő 5400.-
A motor olajat is most vettem 4litert 7.500.- no és ez nem fos hanem komoly surlódáscsökkentő és egyéb adalékokat tartalmazó olaj.
(az elf is ennyi lett volna de nekem az nem vált be.)Szóval ez rablás.
Annó amikor felmérettem a kocsit nekem is azt mondták vizsgáig 200.000.- rá kell költeni hogy átmenjen.
Ehhez képest eddig 58.000.- lett ráköltve és minden meg van csinálva mi az a maradék 142.000.- szerintem a rablásAz összes szakszervíz bekaphatja.
A múltkor a céges autón 3.500,. ért cseréltek izzót??????
Az állam leszakadt.Renault power
-
rob210
Topikgazda
Egyébként ma meglepett az autó.
Reggel meló után beültem indítottam gurultam kiállok a cégtől és valahogy mint ha elszabadult volna valami a kocsiban.
Lehet kiröhögtök, de nagyon ment, nem szokott ilyen dinamikus lenni.
Kifejezetten élvezetes volt vele a vezetés.
Mondjuk lehet mostanra érett be az a regeneráló adalék amit beletettem, sőt valószínű az a cucc lesz a "ludas", de ha így marad akkor nagyon jó anyag és megérte az árát.
Kifejezetten dinamikus lett a kocsi.
Most még a fogyasztására leszek kíváncsi, mert a súrlódás csökkentő tényező miatt állítólag akár 05-07 litert is hozhat 100Km-en.
Egy biztos sokkal csendesebben jár az autó és kifejezetten csökkent a rázása is.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
Úgy látom minden Renault megy mint a savhauzen
Renault power
-
rob210
Topikgazda
Csütörtök a vizsga napja.
Minden klappol a kiskocsin.
Azért szorítsatok, hogy ne kötekedjenek, mert kötekedni lehet, mindig.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Fireman67 #6913 üzenetére
Igen ezt mondta az ismerős szerelő is, hogy egy két dolog még le fog halni mire ez a motor tönkre megy.
Egyébként még 1 vizsga lesz ezzel a kocsival utána szeretnénk egy fluence-t majd.
4 év múlva már optimális ára lesz és a hibái is elő fognak jönni, már ha van neki.Renault power
-
-
-
rob210
Topikgazda
Na hölgyek urak a következő két évben még mérgezem a környezetet a kocsimmal.
Az etanolos használat következtében közölte a vizsgabiztos, hogy na emeljük csak meg ezt a kocsit, mert ennek lukas a kipufogója.
Aláment nem hitte el, hogy ennyit mér.
790-es fordulat 0,02 határérték 0.5
3000-es fordulat 0.09 határérték 0.3Egyszóval majdnem hibrid autó besorolást kaptam
Renault power
Új hozzászólás Aktív témák
- iPhone topik
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Politika
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Asustor NAS
- Spórolós topik
- PHP programozás
- Vicces képek
- További aktív témák...
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- noblechairs Hero fekete/piros gamer szék eladó
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs