-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
hát az én 1.4-esem mint azt már írtam 50/50 etanol/benzinnel eszik 6.9-et szóval én szeretem akicsikét most erre az adalékra leszek kíváncsi, hogy a súrlódás csökkentő hatása valóban hozza-e azt a 0,5literes fogyasztás csökkenést, ahogy azt írták, bár ha nem hozza akkor is nagyon megérte sokkal karakteresebb lett tőle a kocsi.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz AMD Power #6949 üzenetére
Erről de én ezt a cikket már olvastam illetve ezt is.
Mert még 3 cikk van róla és mindenhol dicsérik.
Megmondom őszintén az első diesel ami talán el tudna csábítani.Viszont ma a Budai oldalon kóricáltam és láttam egy RS Megant megálltunk egymás mellett a pirosnál.
Kedvesen rám mosolygott a srác aki benne ült (nem félre érteni), bólintott majd sárga zöld és állva hagyott.
Nagyon megy az az rs gyerekek.Renault power
-
-
rob210
Topikgazda
válasz Bubee82 #6958 üzenetére
Nagyon egyszerűen kideríthető.
Beülsz a kocsiba egy nyílt terepen alászeded a kormányt jobbra egyesben szépen lassan elkezdsz menni, ha hallod a klaty klaty klatyot akkor féltengely.
Ha nem akkor alászeded balra indulsz ha szintén nincs hang, akkor:----Felemeled a kocsit az egyik oldalt megforgatod üresben a kereket.
Ha surrog, búg akkor csapágy, ha nincs hangja akkor nem csapágy.
Akkor ha csak kanyarban jön elő a hang akkor lehet kopott féktárcsa is vagy üt a tárcsa.Ezzel ki tudod szűrni a hangot valamelyik teszten fennakad, ha van hangja.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Bubee82 #6962 üzenetére
Legrosszabb esetben eltörik a féltengely csuklód és újat kell venned.
Még rosszabb esetben 130-as tempónál törik el és szétveri a kocsi elejét.
Nem jó vele szórakozni, de ha finoman gyorsítasz és ésszel mész akkor sokat el lehet vele menni.Sportos vezetés mellett nem ajánlott a tovább közlekedés.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
Ne szivass, hogy kombi megant ültetni akarsz?
Egyszer tegyél bele valamit megtudod miért olyan magas.:-DEgyébként létezik hozzá ültető szett, csak nagyon kemény lesz, mivel rövidebb rugó megy bele keményebbre van edzve, hogy ha netalántán mégis szeretnél rakodni bele, akkor kibírja a futómű.
Ezzel viszont az a baj, hogy elveszti a kényelmét és olyan lesz mint a régi fiat ritmo és társai, hátha ültél olyanba.
Egy előnye van veseköved nem lesz.
Ha meg a mostani keménységű rugót rakod bele rövidebb kivitelben, akkor nem fogsz tudni pakolni bele semmit.Renault power
-
rob210
Topikgazda
Sajnos annyit melózok most a hónap végén, hogy szeptember elejéig nem jutok fotózási lehetőség közelébe, úgy hogy azt fel is tudjam tenni ide.
Ha szeptember elején még aktuális lesz akkor majd lövök képet.
Egyébként a Homasitában nagyon jók vannak.
Varrható verzióból is, 1.000.- nál kezdődnek.Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
Tegnap méregettem egy kicsit a fogyasztást.
Ez az adalék dolog tényleg működik.
6.4 lett a fogyim a 6.9-ről és pont annyi amennyit megjósoltak 0.5 literrel lett kevesebb.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Bubee82 #7025 üzenetére
Hát első észrevétel ne menj többet ehhez a szerelőhöz.
A csapágy ára még ha 95 ös vagy a körüli a kocsi akkor azt mondom oké.
De a munkadíj? Ne vicceljünk már egymással.
Levette a kereket 4 csavar, levette a dobot 1 rögzítő anya meg egy sasszeg, kicserélte a dobban a csapágyat visszatette és csókolom.
20 perces munka. még ha a dob össze van rohadva akkor is.A váltónál a perem szimeringhez meg valóban le kell a váltót venni, ami nagy munka, de a perem szimering a legjobb minőségű is 2600.- viszont ha a váltót lekapod akkor az valószínüleg kuplung cserés is lesz.
(érdemes egy szétszedéssel megúszni.) Persze csak ha kopott!Úgy cakli pakli tehát szimering kuplung cserével együtt munka díjal együtt 40e
Az viszont, hogy utána töltünk, az nem megoldás, mert amikor a szimering elhagyja magát teljesen akkor fogsz csodálkozni elfolyik az olajad és mehetsz a bontóba váltót venni.
Részemről a szimering cserét javaslom amíg még lehet.Sajnos renaultnál a váltó szimering az típushiba.
Lassan nekem is el kell majd játszanom a gondolattal, hogy lekapom a váltót és kicserélgetem a szimeringeket és etc.etc gumi alkatrészeket.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Bubee82 #7027 üzenetére
El lehet szüttyögni vele 2 órát én az összeget sokallom.
Amit elkértek érte.A váltóban pedig nem 40e a szimering csere, csak ha kuplungot is kell cserélni akkor.
És ez a komplett kuplung kinyomó csapágyal tárcsával szerkezettel együtt.
Szóval a szimeringcsere maga megvan mondjuk egy 10esből.
Főleg, ha a két darabból álló szimeringet veszed amit egy óra alatt ki lehet cserélni.A váltórudnál folyik az olajod ugye?
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Bubee82 #7031 üzenetére
NEm 30 perces meló mert 1 óra sacc per kábé.
Haverom most cserélte egy hónapja.Más:
Na ma előszőr viccelt meg a kis autó.
Bár inkább a meleg viccelt meg mint a kisautó.Konkrétan ma mentem cseréltetni a forgalmit meg a rendszámot matricáztatni.
Bementem az okmányirodába.
Elintéztem amit kellett 10-12 perc volt.
Beül a család és nem indul a kocsi szépen forgat de nem kap benzint.
Parkolóban gyorsan légszűrőház le.
Indít a párom nézem nem jön a benzin.
NA fasza tanakodtam mi lehet, mondom nem nyit ki a szelep, na mindegy megnézem levettem a szelep fedelét és egy rohadt nagy szisszenés.
Visszacsavarozotam és minden szépen ment mint a karikacsapás.
Valószínüleg a melegtől több benzin párolgott el mint kellett volna és a túlnyomás miatt a membrán nem tudott felemelkedni.NA mindegy így jártam, hát ha másnak is lesz ilyen gondja, mert a megoldás 5 perc ha tudja az ember hogy mit keressen így 40 percembe tellett míg rájöttem.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
Szívás II.-ik ütemben:
Na folytatta a nem indul az autó című projektet a kis renault
Átszakadt a membrán amit már írtam.
Ezek szerint a tegnapi csak a meghibásodás előszele volt.
A nagyobbik baj, hogy nem lehet kapni ilyen membránt.
Így komplett injektor cserét javasolnak.
Na hát az nem lesz
Holnap nekiállok megméregetem a membránt méretek erősség ilyenek és szépen legyártom magamnak.
2-3 órát biztos el fogok vele szarakodni, mire azonos nyomásértékűt sikerül csinálnom, de nem fogok egész injektort cserélni egy ki pöcs alkatrész miatt.
Na mindegy majd beszámolok a fejleményekről.Renault power
-
-
rob210
Topikgazda
Nézzétek csak mit találtam a renault befecskendezőkhöz:-)
Delphi
Kisebb, gyorsabb rendszer mint a bosch. Valószínűleg olcsóbb is, legalábbis gyártói szinten, mert bővül azon autómárkák köre akik ilyen rendszert építenek be. Pl. a mindig bosch-ozó Mercedes is váltott.
Egy hátránya van.
NEM LENNE SZABAD MAGYARORSZÁGON FORGALOMBA HELYEZNI!
A probléma:A Magyar Szabvány szerinti gázolaj minőség nem felel meg a delphi szivattyú kenési igényeinek. Hangsúlyozni kell hogy, a szabvánnyal és nem az olajtársaságokkal van a baj. Bolondok lennének jobb gázolajat csinálni, mint ami kötelező.
A kenési hiányosság következménye, hogy a nagynyomású szivattyúban elhelyezett kisnyomású tápszivattyú lapátjai megkopnak, berágódnak és tekintélyes mennyiségű fémreszelékkel telítik az injektorokat és velük együtt a komplett üzemanyag rendszert.Itt jöjjön a közhely:
Két féle delphi rendszerrel szerelt motor van. Amelyik spénes és az, amelyik majd lesz.
Az elmondható, hogy a Renault 1,5 dci van legjobban kitéve a problémának.
A Ford TDCI szivattyúi tovább bírják. Az olcsóbb hús jelen esetben a Renault.
(2011-05-03 gyásznap volt nálunk a Fordosoknak. 4 TDCI Mondeóra kellett rámondani a
350 000Ft-os javítási költséget (Szivattyú, 4 injektor, rendszer tisztítás).
A delphi injektorok javítása viszont nyitott kapu. Van hozzá alkatrész és technológia.Hibák:
Magas résolaj:
Fúvóka, illetve a hidraulikus kapcsolószelep hiba. A kapcsolószelep okosabb, jobb megoldás mint a bosch golyófészkes, nyomópálcás rendszere.
Túl kevés-túl sok szállított mennyiség:
Fúvóka illetve a hidraulikus kapcsolószelep hiba.
Injektor felújítási árak: Új fúvókával és új kapcsolószeleppel, kódgenerálással nettó 45 000Ft .Szivattyújavítás: nettó 100 000-160 000Ft .
Renault power
-
rob210
Topikgazda
Nekem meg úgy néz ki sikerül megoldani a problémámat.
Egyenlőre ragasztott membránnal járok, el ne kiabáljam hibátlanul, de ma vettem egy másik injektort elég jutányos áron konkrétan 6.000.- ért na ezért szeretem ezt a kocsit mert olcsó hozzá az alkatrész
Még fed compot is kapok hozzá jut eszembeRenault power
-
rob210
Topikgazda
Na hölgyek urak megszereltem a kicsi kocsit.
Nagyon szupi lett, most, hogy nem ezzel a szar membránnal kell közlekedni komolyan mondom mint ha 50-helyett 75 lóval közlekednék.Renault power
-
rob210
Topikgazda
Fals levegő az amikor az injektor valamilyen tömítésénél vagy a vákumcsöveknél repedés tömítetlenség van és a motor rezgése közben máshonnan is jut levegő a rendszerben.
Viszont, ha csak bemelegedett motornál jelentkezik ez a hiba akkor a beszívott levegő hőmérséklet jeladód ment tönkre.
Az felel az üzem meleg motor alapjárat ingadozásáért.De lehet még akár akkumulátor rövidzárlat is.
Sok minden okozhatja nekem is volt ilyen bajom nekem a map szenzor cseréje oldotta meg 17.000.-Renault power
-
rob210
Topikgazda
A tartályból jön le a cső egy rövidke darab ott kell lennie két gyors csatlakozónak, ha nincs bent a szűrő akkor egy kis közdarab van neked beiktatva, de a két gyors csatlakozónak akkor is ott kell lennie, nem hiszem, hogy teljes benzin vezetéket cseréltek alatta.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
Hát gyerekek gondom van.
Egész pontosan terhelés alatt ha eltekerem mondjuk a kormányt álló helyzetben akkor elkezd vibrálni az olajnyomásjelzőm és halhatóan le is esik a fordulat.
Mi a picsa lehet ez?
Amúgy teljesen jól megy az autó, de alapjáratom is van szépen, csak ha valamilyen elektromos fogyasztót bekapcsolok mondjuk bekapcsol a hűtőventillátor akkor is bevillog kicsit a lámpa.
Ha az ablakokat egyszerre emelem vagy húzom le akkor is bevibrál a lámpa egy kicsit.
Miért ingadozik az alapjáratom elektromos terhelés alatt????Amúgy szép egyenletesen jár a motor.
Alapjárati motort cseréltem az nem lehet a gond.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Füge007 #7090 üzenetére
az autó a legnagyobb lutri vagy jót veszel szar márkából is vagy szart veszel jó márkából is.
haver a toyotával járt így nem hitte el a szerelő a végén már hogy az ő autóján mindet ki kel cserélni.
a végén már mondta neki ezt az autót soha ne adja el, mert már újat építettünk.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz forceberg #7095 üzenetére
A szerelőnek egy null kilóméteres autónál még nincs benne a keze.
Viszont az összeszerelőnek annak igen.
Azt meg nézzük meg kik szerelnek manapság autót.
Török, Spanyol, Román, etc.
Az Ázsiaiakat most nem említem.
De a lényeg ezek a nemzetek nem a megbízható szakértelmükről híresek, ebben szerintem egyet érthetünk.Éles példája ennek a VW Polo vs. Seat cordoba.
A VW még így öreg korukban is 1-2 százezerrel drágább.Renault power
-
rob210
Topikgazda
Hát gyerekek azért csak annyit tudok mondani R&R
Redbull renault
Megint nagyot ment a kis német srácRenault power
-
rob210
Topikgazda
Renault power
-
rob210
Topikgazda
Srácok bajban vagyok kéne valaki aki komolyan vágja a renaultot.
Valaki megadhatná annak a renaultmágus MAglódi srácnak a telefonszámát.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz AMD Power #7106 üzenetére
Nem tudom pont ez a baj, változó tünetek egyre szörnyűbb következtetések.
Szeretném, ha egy igazi mágus nézné meg.
Hiszen én általánosságokban tudom mi mit csinál, de azért nem vagyok autószerelő.Majd megnézi és vagy öröm boldogság, mert egy 40.- alkatrész ment tönkre, vagy leszívom magam.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
Na jövő hét kedden megyek Zolihoz, Maglódra.
Kíváncsi leszek mit mond ha nagyon elkeserít tökön szúrom magam.(egyenlőre csak félelem, de úgy néz ki főtengely csapágyas a kisautó )
Renault power
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs