-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
forceberg
veterán
válasz rob210 #63924 üzenetére
Ezt be kellene jelenteni a Totalnál!
A zárjegy amúgy csak annyit jelent, hogy a Total Hungárián keresztül jött a termék.Igen, én erről már diskuráltam is egyik fórumon a Kauffer tulajával...
A visszatartott zárjegyek adják a talajt a szürkeimportnak.
Amelyiken nekem volt zárjegy, lehet, hogy épp az a szürkeimportos...Szóval zárjegy nélkül ne vegyétek át!
(#63925) diablo1984: lehullik? A nagy lóxart. Fel sem akarják ragasztani, vagy akkor hullik le, ha - szándékosan- nem tartják be a felragasztás tisztasági követelményeit.
[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz rayoliviero #63928 üzenetére
Úgy látszik, hogy a román Totaltól szerezték be ezt a kannát
Ez már nem vicces, ha igazi:
[link](#63927) diablo1984: sajnos csak a jó szerencsében bízhatunk...
[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
-
forceberg
veterán
válasz Benir8 #63941 üzenetére
Látom, nehezen megy a probléma megértése...
Mit értél el? Igen, van egy eredeti zárjegyed. És az olajod?
Mi van, ha a te zárjegyed egy olyan zárjegy, amit elloptak a valamely forgalmazó emberei?
(elment Rob olajat venni, vett 10 kannával, de neki nem került rá a zárjegy. Így megmaradt 10db eredeti fel nem használt zárjegy. Ezt a 10db eredeti zárjegyet ezután arra ragasztják fel, amire csak akarják.Pl. Behozták a ruszki hamisított olajat, erre rárakták az ellopott zárjegyet. Te megvetted az olajat. Beregelted a lopott zárjegyet. És örülsz, holott az olajod bárhonnan származhat...
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz sesomaru1989 #63984 üzenetére
A Valeo nekem bevált. Kop-kop. A gyári vezműjeladó, amikor megadta magát, először Facet került bele. Egy évet sem bírt. 2012 óta megy a Valeo, hát nem most volt cserélve.
[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz sesomaru1989 #63986 üzenetére
Nekem 1.5dCi, a cseréhez a jobb kerék oldalán meg kell emelni a motort. Ehhez a motortartót is le kell venni
Így néz ki:[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz sesomaru1989 #63988 üzenetére
Én magamnak cseréltem.
Motor emelővel alátámaszt. Bak leszerel. Emelővel a motor megemel. Csere. Majd vissza az egész.
Gyakorlott helyen ez 10 perc max.http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz #89309696 #64094 üzenetére
A vezeték is lófax lehet benne, jó, ha van 1,5mm^2, túl nagy feszültség esik rajta, így az önindító, amikor tekerne jó, ha odaér pár Volt.
Nincs otthon három eres kábeled, mondjuk hosszabbítóé? 3x1,5. Ebből levágsz 2 * 2-2,5 métert, a 4 végen a 3-3 szálat összesodrod, aztán ráapplikálod a bikalófax csipeszeit. Így lenne 4,5mm^2 keresztmetszetű kábeled.
Otthon más erre alkalmas vezeték nem tudom, hogy van-e?http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz rayoliviero #64139 üzenetére
Én a min. és max. közötti hely 3/4-éig szoktam tölteni. A 4,5l-t én a a kannán nézem, hogy fél titer maradjon benne. Akkor kb. jó lesz a szint.
Ellenőrzéskor a vízszintben állásra figyelj, meg leállítás után legalább 5-6 óa teljen el.(#64140) rob210 : K9K 836 van neki, ha minden igaz, a beöntőben van a nívópálca is.
[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
-
forceberg
veterán
válasz #89309696 #64229 üzenetére
Ha tudod, azért próbáld ki, hogy egyszer a hidegindítás előtt rátöltesz.
Nem akarok én senkit elkeseríteni, de ezért van fogadásból egy pótaksim...
Vett újat a tag, így én megnyertem a régit, mert az új aksival is épp olyan xarul indult a kocsi
Így azért nyugodtabb vagyok télen, hogy itt van a lakásban egy feltöltött 74Ah-s aksihttp://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz #89309696 #64232 üzenetére
Egy "túl jó" aksi feltöltve meg a dagodó önindítóval is elbír
Én a keveset használt kocsit úgy szoktam tankolni, hogy ha 300km alá ér a range, akkor rátöltök 10-15l-t.
Így mindig van benne akár némileg hosszabb távra is elegendő nafta, de frissül is, nem ugyanaz áll benne hónapokat.http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz polonic #64241 üzenetére
Autópálya milyen tempó, mekkora etapokkal?
Csak mert a hosszú táv télen is kedvez a fogyasztásnak.
Kb. 5°C alatt bekapcsol egy extra fűtés, aztán kb. -2°C körül egy még erősebb, ez a rövidtávú fogyasztást nagyon megdobja, cserébe hamarabb melegszik.
Úgy látszik egyébként, hogy az 1.6 a 2.0-val együtt szinte képtelen jó fogyasztásra.
Lehet, hogy nem sokat kell rájuk költeni, de beléjük tankolják a tulajok...
1l fogyasztás különbség 100e km-en 1000l GO, ami úgy 370-420e Ft.5l fölé a L3 kombit az 1.5-össel akkor lehet vinni: ha hidegekben indulsz, vagy nyomod neki sok erős gyorsítás, vagy sok a város, vagy 120 fölött mész.
Amit viszont megfigyeltem, hogy 90-100 körül 6-ban többet ír pillanatnyi fogyinak, mint 5-ben. Legalább fél literrel, ez fura...http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz orosziem81 #64392 üzenetére
A szőke nő biztosan... most jó, most nem jó.
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz Smith Ügynök #64421 üzenetére
Milyen évjárat? DPF van benne? 400e-ből elég sok mindent meg lehet javítani, ha gond lenne.
Ráadásul a fogyasztáson is mindig hoz majd, így szerintem nem kérdés , kivéve, ha esetleg az egekbe tolnák a gázolaj árát. Esetleg a környezetvédelmi bohóckodás miatt lehet gond nyugati nagyvárosokban a dezsővel.(#64423) rob210 : légyszi tedd hozzá, hogy te gyűlölsz minden dízelt, főleg az 1.5-öst.
Holott nem lehet véletlen, hogy már lassan 20 éves blokk még mindig gyártásban van.
A havi egy hosszú 2x350km-es út miatt simán lehet DPF-es is. Kéttömegű lehet még gond, de 400e-be belefér...[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz polonic #64435 üzenetére
Bizony, akár jóval több is lehet benne. Itthon persze gyakran nincs már tekerés, mert a honosítás előtt már visszatekerik, így itthon csak a beállított km lesz lekérdezhető.
Én amikor vettem a Lagunát, inkább a felszereltségből engedtem, de itthonit akartam.
A JSZP-n még a nejlonozott állapotban készített első műszakin készült képek is fentvannak.
Bár 2012 előtt ez sem sokat ér, mert az elé nem lát a rendszer.
A szomszét Fassatja... 400-ról ment a JSZP szerint 200 alá km-benhttp://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
Volt itt szó bőven a termosztátokról.
Hideg időben kb. a piros ponttal jelölt helyre áll be a mutató, átengedne?
L3, 1.5.[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
Nyaron kozepen all a mutato, a kozepso vonalat takarja ki.
Ahogy jon a hideg, mar kicsit lentebb all be.
A lerdes, hogy ezert erdemes-e szetszedni?
A fogyasztas igazabol nem rossz, most a hidegekben volt egy tankra tankolassal szamolva 5,28.http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz tigerscorpio #64680 üzenetére
Akkor próbáld a "rosszban" kicserélni az elemet, ha még nem történt meg, mert jelzi, hogy le van merülve...
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
-
-
forceberg
veterán
Lehet, hogy most túl erős leszek, de aki addig nem jut el, hogy megtudja, milyen olaj való a kocsijába, az másban hogy figyel rá?
Én nem tudom, de bármi lehet, mivel nem lehet eldönteni.
Amikor olajiszapos képeket látunk, lehet, hogy hamisítvány miatt van.Most ott állok, hogy az Elf Full Tech 2017-ben és 2018-ban vett 5l-es kannáim nem egyformák.
Egy helyről vannak, mindkettőn volt zárjegyhttp://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
Ez nem csak a Kárpátok gödrére igaz sajnos. Szerintem nincs olyan rendszer, ami működőképes lehet ez ellen. Bármit kitalálnának, úgyis kiszivárogna a rendszer, aztán feltörnék. A zárjegy komolyságáról az meg mindent elmond, hogy a boltban ragasztják fel.
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz #89309696 #64861 üzenetére
Milyen olaj van jelenleg benne? Az írt fogyást normál esetben max. olyan 10-15e km-en kellene produkálnia.
Tölts bele SXR900 5W40-es olajat, semmi extra xarra ne költs, inkább idd el azok árát.
Nézd meg, hogy abból mennyi fogy!
Ha a 65 lovas verzió, akkor abban nem lesz intercooler, az EGR csatiját húzd le egy próbakör erejéig, hogy akkor hogy megy?http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
-
forceberg
veterán
válasz forceberg #64880 üzenetére
Végigolvasva és kisarkítva, ez lehet, hogy egy Kia PR cikk.
Viszont a Megane beltere kinézetre valóban elmarad a másik kettőtől, igaz nekem akkor sem tetszett, amikor megjelent az autó. A csomagtér vagy 40 centis pereme meg WTF?
Mintha egy kisebb autó lenne megnyújtva 20 centi műanyagburokkal.
Ha soha nem raknak meg 300 liternyi teret sem, akkor is a nagyobb fog kelleni az átlagvevőnek...http://www.flickr.com/photos/4ceberg
Új hozzászólás Aktív témák
- Motoros topic
- Konteó topic
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Horgász topik
- Xbox Series X|S
- Vezetékes FEJhallgatók
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Audiokultúra - Hi-Fi-ről hifisen
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen