Új hozzászólás Aktív témák

  • #89309696

    törölt tag

    Épp egy autós boltnál jártam, megálltam mérjenek már rá a kocsira, nekem nincs multiméterem.
    Indítózás közben 10.5V-ra esik. Töltés 14.4V, lámpákkal, úristennel is 14.3V. Ez 15Km autózás utáni friss mérés.
    Ezek alapján az akku jó, ők is ezt mondták. Tekerési sebessége hang alapján ennél egy picit azért hallhatóan lassabb. [link] Van ám diffihang gecc.
    Szerintem ez is jó.

    Eddig oké. De miért nyög be 4 nap állás után? Az akku ólomiszapos és önmerül ennyit mindig vagy az önindító is képes rá, hogy állás után rosszabb, járás után pedig jobb? Vagy az kizárt és mindig rossz?
    Ez már tart fél éve és kezdem unni. Az akkusarut is levettem, nem a kocsi szívja le.
    4 nap állás után úgy indul, mint ez. [link]
    5-6 nap állás után már az ABS és motorhibajelző is felvillan indítózás közben, tehát beesik 8V alá is.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák