-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
Kiveszed a kapcsolót és megnézed van-e benne áram ilyen egyszerű.
Ha van benne akkor lehet a motor szarakodik ez a rosszabbik eset.
Lehet, hogy meg kéne kenni a mechanikát.
De én élek a gyanúperrel, hogy nem lesz benne áram, mert az ajtó átvezetőd el van törve.
Akkor át kell vezetékelni, vagy szerezni egy bontott kábelkorbácsot.Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
Lenne vagy 4 rögtön.
És ha nem kérnék ilyen pofátlanul sokat érte tulajdon képen vissza is jönne a szett ára már 2 csere alatt.
Az a baj, hogy nincs vállalkozó kedvem.
Én valahogy alkalmazott beállÍtottságú vagyok, lehet ezért követ vetni rám, de valahogy nekem nem profilom a vállalkozósdi.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz
diablo1984 #42901 üzenetére
A váltóban van sebesség jeladó onnan vesz mindent.
Az FHPnak semmi köze hozzá, ezt már Írtam, az a befecskendezést szabályozza.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz
PowerBuldog #42911 üzenetére
Mert ezekben a készletekben nem csak a görgők hanem a feszítő mechanizmusok is benne vannak (karok).
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz
roberto211 #42927 üzenetére
A váltód nagyon valószínű, hogy kuka.
Az okoskereket én nem temetném.
Amikor leállítod kattan a kocsi? Koppan egyet?
Illetve indításkor szépen teker és indul, vagy kell kicsit pörgtni mire elkapja?Szvsz azt a váltót ami alatta van jó messzire el kell dobni, venni alá egy bontottat, majd amikor lentvan a kuplungot is átnéznu ha szükséges csere.
Más dimenzióba fog lépni a kocsi.
A renault a váltóra érzékeny ha ütötték vágták akkor hamar kikukázódik.
Én 100000km után az olajcserét is mindig javaslom.Renault power
-
rob210
Topikgazda
Próbáld meg járó motornál megrángatni a blokkot.
Valószínűleg a testkábeled sz@rakodik.
Amikor tolatsz akkor megbillen a motor megszakad a kontakt és leáll.
Eddig legalábbis egyszer találkoztam ilyen tünettel, annak ez volt az okozója.
Levettük a srut megpucoltuk meghúztuk hiba kipipálva.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz
roberto211 #42932 üzenetére
Akkor az okos kereked nem biztos, hogy kuka.
Most néztem a tiedhez elég nehéz váltót találni.
Mennyi ideje hoztad el a kocsit?
Magán személytől vagy kereskedésből van?Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz
roberto211 #42937 üzenetére
Nem más a felfogatás és a kulissza sem ugyan az.
Az 1.8- as motorból nem túl sokat adtak el.
Sokminden csereszabatos a iisebb társaival, de a váltónak a tipusszáma is más.
De nézd meg melyik váltó van a tiéden mert renaultnál sok érdekesség van. Hátha lehet találni hozzá másikat.
A váltón van egy kis aluminium tábla abba van beleütve egy szám az kéne.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz
AMD Power #42942 üzenetére
Összejött a második poronty, vagy ráuntál az astrára?
Én javaslom az 1.6-ost de egyébkét kényelmes jó autó, a PHI eseknek van egy pár széria hibája egyik sem egetverő, utszélén nem hagy egyikkel sem.
A rugótörés 10 év felett garantált, a csomagtér zárban a műanyag tárcsa eltörik, az ablakemelő, álltalában felújÍtó készletet igényel ennyi idősen, a gyújtótrafókat meg kell nézni beru vagy denso legyen akkor nem lesz velük baj.
Amúgy élvezhető szerethető autó.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz
Predator2 #42955 üzenetére
benzin és disel összehasonlítása szinte értelmetlen.
A tipushibákkal ha tisztában van az ember és orvosolja simán vállalható a 2006 előtti is.
Kíváncsi lennék mi az az 50% hiba amit fel tud sorolni?
Az igaz, hogy gyárilag sok minden apróságot orvosoltak a PHII-esek nél de azért az 50% erősen túlzó meghibásodási arány.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
ha pumpálásra keményedik és nem tartja meg akkor akár rásegítő is lehet, de szerintem csak a munkahengernél valamelyik karmantyú adhatta meg magát.
A folyadék szint hogyléte után okosabbak leszünk.Nekem a bal hátsó munkahengerem könnyezett, kicseréltem most f@sza megint minden.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz
PowerBuldog #42960 üzenetére
nekem ez a forma nem tetszik.
Én mondjuk sose voltam kupé szimpatizáns[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
ez két esetben lehet ha elenged a vákuum rásegítő, vagy ha levegős a rendszer amire te is tippeltél.
Ez a levegősödés két féle képen lehet, sz@r folyadék amit írtál, vagy a tömítetlenség miatt.
Ez akár a tartály kupakja miatt is lehet.
Érdemes szerezni egy segítőt és a motortérben átnézni mindent amikor elkezdi engedni befelé a pedált.
Ha valahol sziszeg esetleg a tartályban megjelenik légbuborék akkor tudod merre indulj.Renault power
-
rob210
Topikgazda
Fojtó szelep tisztÍtás, ami megegyezik az alapjárati motorral az esetedben.
ValószÍnűleg az alapjárati motor tengelyét meg kéne kenni, ilyen "felragadást" nekem is csinált takarÍtás után.
Befújtam lÍtium zsÍrral azóta nem csinálta el ne kiabáljam.
De fojtószelep tisztÍtás után tanÍtani kell, azaz gépre kell dugni.Ha amúgy nincs baj az alapjárattal akkor a szelepet ne bántsd, csak a motort kend meg.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz
roberto211 #43004 üzenetére
a kérdés az miért mozog ha ki van kopva a sín akkor hiába húzod a csavart.
egyébként a síneken van a két két rögzítő torx fejű csavar a műanyag borítás alatt.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz
roberto211 #43023 üzenetére
Mondtam neked, hogy az a váltó halott lesz
Ezt simán cserélniük kell.
Csak ne húzd az időt, mert hivatkozhatnak arra, hogy nálad repedt ki a gumiharang és elengedte az olajat te cseszted szét.Renault power
-
rob210
Topikgazda
Srácok lassan jön a jobb idő, nem akarunk valami jó kis találkozót összehozni.
Sok új taggal bővült a topik, érdemes lehet kicsit felmérni az állományt.
Valami sütögetős partyt kéne összehozni, annak nagyobb a vonzereje, mint a sima kocsi kockulásnak.
Egy kis kolbász szalonna semmi nagy dolog, nem kell komoly költségbe verni magunkat.Van erre igény?
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz
roberto211 #43034 üzenetére
május elejére április végére gondoltam, ha lesz érdeklődés, sajnos tapasztalat, hogy egy ilyet nagyon sokkal korábban el kell kezdeni szervezni és akkor is csak a fele jön el a beígérteknek.
De az a csapat viszont jó hangulatot hoz össze.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz
pècsimunkás #43040 üzenetére
Jó programért én is
Csak a közösségen múlik.
Ha lesz komoly létszám elkezdem a szervezést helyszínre időre.Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz
longwild #43124 üzenetére
Nem értek a dieselekhez.
De utoljára azt mondta a szaki, hogy a 106LE be vÍzérzékelős van főleg a PH II-ek ben a kisebb lóerős motorokban pedig ilyen is olyan is előfordul.
A nagyobb terhelés miatt ott még érzékenyebb a rendszer!De valóban hallgass a dieselesekre.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz
Bruce.lee #43148 üzenetére
Sajnos megkaptad a választ.
Diagra kell tenni és ott nagy valószínűséggel az uch modul hibáját fogja jelezni.
Ritka jelenség, de a magasabb felszereltségeknél elő szokott jönni ez a hiba, mert ott több mindent is vezérel ez az egység.Lehet először érdemes lenne újra programoztatni csere előtt.
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz
PeterPH #43154 üzenetére
Jól emlékszel 30-40ezres kategória.
De van aki csak átforrasztja a hibás ic-t vagy kondit az uch-n belül.
Ezért 10ezrest szoktak elkérni ez is működik.
Minden képpen olyan szaki kell aki tudja is mit csinál.bruce.lee :
HÁZILAG NEM JAVÍTHATÓ. sajnos.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
Na akkor hölgyek, urak.
A szituáció a következő!Eddig az ország igen számos pontjáról jött jelentkezés, erre az autós sütögetésre.
Így viszont a helyszín lesz a macerás.
Ezért várok olyan ötleteket, esetleg már bevált, kitesztelt sütögető helyet, ahova megszavaztatom veletek, hogy ki, mikor jönne.Sajnos mindenkinek nem lesz jó ez egyértelmű, így az a helyszín és időpont győz ahova a legtöbben tud/unk/nak eljönni.
Az ötleteket ide is, és nekem is privátba, küldjétek el légyszíves, hogy könnyebb legyen majd vezetnem.
Találkozóra fel!!!
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz
pècsimunkás #43161 üzenetére
Na akkor pontosítok konkrét bevállt helyet mondjatok.
Mint pl. Budakeszi vadaspark ott van sütögetéshez kialakított hely.Nem akarok ide menni, csak egy pl. hogy így gondoltam, mert a Balatonban bazi nehéz lesz tüzet rakni, még ha alacsony is a vízszint.
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz
pècsimunkás #43166 üzenetére
Jaj meg ne sértődj, csak vicceltem.
De ahhoz, hogy mindenki számolni tudjon és el tudja dönteni eljön-e pontos hely kell.Az meg, hogy tudjunk sütni alap feltétel, tehát olyan hely kell.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
Ha ezt ennyiért eladják akkor az enyém 600.000.- még sérülten is.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
Hehe ebben több turpisság is van ki veszi észre a hibákat?
(jah ismerősnek kocsit kell néznem, jut eszembe nem meghülyültem
)
Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
Pofám leszakad milyen szép ritkaságot találtam.
Erre elcserélném az enyém
Renault power
Új hozzászólás Aktív témák
- Normcore puckscreen 58,5mm/1,7mm
- Playseat challenge
- CHAMP DM7305 professzionális IP dóm kamera 5MP, vandálbiztos, motorzoom, új állapotban
- Mindenféle matrica, szinte minden felületre! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő