-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
Minek pakoltok ekkora aksikat be nem tudom.
Nekem az 54 AH szépen teszi a dolgát 3 .- ik éve 1.6 16v-vel.
Bőven elég és pedig hi-finek csúfolható fogyasztók is vannak.Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz
speedydb23 #43515 üzenetére
Én őket tudom javasolni állandóan nyitva vannak és nekem már elég sokszor megoldották a problémámat.
Bahuba kft. ha jól emlékszem.
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
Hölgyek/Urak
Nagyon megállt a találkozó szerveződése. Tudom Júliusig még van idő, de ne felejtődjön el
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz
speedydb23 #43535 üzenetére
Az elfet a renaultal közösen fejlesztették ki.
Szvsz jobbat nem nagyon tudsz beletenni max ugyan olyan jót, csak drágábbanRenault power
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
Szia.
Bocs de csak most tudtam feltölteni.
Főleg a végén az utolsó 5 mp-ben látszik jól, hogy már kezdett elszakadozni a "szövet"[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz
mihione #43550 üzenetére
Milyen motor is ez?
Komolyan mondom, néha nem értelek titeket.
Ahogy diablo is Írja nem ferrárit vettél hanem egy normál közútra tervezett autót.
Lehet velem van a baj, de én 3000 fölé nem nagyon szoktam tudni forgatni az 1.6 16v-t ha csak nem pályán megyek.
De nem is értem hova siettek ennyire, utána meg sz@r a fogyasztás.....Egyébként, hogy on is legyen, ha ilyen hiba van az elég sok minden miatt lehet fals levegő, pozició jeladó, megszoruló alapjárati motor etc.etc. bár ezekhez tudni kéne milyen motor is. (elfelejtettem már neked melyik van)
Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz
speedydb23 #43557 üzenetére
Igen tudom, ezért is Írtam anno, hogy a 2.0 literes benzinessel te nagyon mellé fognál.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz
mihione #43560 üzenetére
Hát uram én azt tudom csak mondani, hogy a clio egy 1.4 es motorral elpusztÍthatatlan darab.
Az, hogy neked most sikerült belenyúlni egy vezérlés csöcsbe az mondjuk sajnálatos
Ha egy értő szerelőhöz elviszed, hidd el, azzal a géppel lehet örömautózni.Alfát nem ismerem, nem Írom le, de egy biztos, nem egy kategóriában játszanak.
Mondjuk engem az Alfa érzés soha nem fogott meg, nekem a megane után szenvedés lenne, abban biztos vagyok.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz
Megane2000 #43581 üzenetére
Rámenni rámegy, de iszonyat peres (saccra 45 ös ) gumi kell majd rá és tehermentesítő gyűrű az agyra, ahogy azt már olvashattad.
Szvsz nem éri meg foglalkozni vele, bazi komfortvesztés lesz és iszonyat vigyáznod kell majd a kátyúkkal padkákkal.Olaj téma:
Amíg a gyári olajat ilyen olcsón megkapom addig nekem szvsz nincs értelme kísérleteznem, a többivel.
De ha már váltanom kéne xadot kapna[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz
Megane2000 #43584 üzenetére
Nézd én azt mondom, csak a szívás lenne vele, ettől még találkozókon nem egyszer találkoztam 16"-os felnin guruló megane I-ekkel, igaz minden tulaj mondta, hogy volt már görgőztetni sajnos.
Egy szóval hétköznapi közlekedésre szerintem alkalmatlan, de mindenki a saját pénztárcája szerint veszi a dolgokat, ha te tudod finanszírozni akkor egy dologban biztos lehetsz, iszonyat jól fog mutatni.
A kanyar tempó a peres gumi és a tapadás miatt meg fog nőni csak úgy mint a fogyasztásod.Ezeket mérlegeld és ha bevállalod, dögös lesz a gép.
A linkelt felni jó rá és jól is néz ki, bár az a 6 osztásnyi súly nekem kicsit soknak tűnik, megvétel előtt "üresen" meg kéne forgattatni.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz
DeathAdder #43587 üzenetére
A nyelv szoftware-esen állítható.
A villáskulcs a látogasd meg a szervizt jelzés azért tűik el a gombra, mert nyugtázza, hogy tudomásul vette és megy a szervizbe.Diagra téve lehet a szerviz ciklust nullázni és a következő etapig megszűnik a jelzés.
Ez már a "túl" elektronizált és okosított fedcompok miatt van.
Meg, hogy hülye biztos legyen a gép és bemenjen a tulaj a kötelezőre.
Ne 40000 után jusson eszébe, hogy ja mikor is cseréltem olajat?[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
Ne linkelj ilyeneket, mert a végén vesz egy 17" os szettet na aztán azzal még a futóművet is agyon üti.
Ráadásul arra már a gumi is iszonyat drága lenne.Egy szép minőségi 15"-ös szettet kell venni alá amiben van is anyag.
Egész normális áron lehet kapni és a gumi se egy vagyon rá.Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz
speedydb23 #43608 üzenetére
Nem tudom ki mit hogy csinált nálad, a szerelő srácot se ismerem. (még
) az átvizsgálókat se.
De egy sztori, hogy érezd a dolgot.
Elvittem még az előző meganeom a renault szakszervizbe tavaszi átvizsgálásra.
A két nappal előtte cserélt féktárcsámra, én cseréltem, közölték életveszélyes cserélni kell.
Meg a gömbfejeim is lógnak azokat is én cseréltem, mert utána vittem vizsgázni ahol simán átment.Szóval az ilyen átvizsgálásokat helyiértéken kell kezelni.
Én csak röhögtem rajta, mert tudtam a lehúzásra mennek, de sokan behalózzák.A nem indulás viszont aggasztó.
A kulvsod sima chippes vagy áramkörös nyákra forrasztott?
A másik kulcsal is csinálja?
A testkábelekkel mimden ok, az is tud ilyeneket okozni és az valóban francia betegség, hogy a testpontok eloxidálnak.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz
speedydb23 #43611 üzenetére
Amikor a generátor szabadonfutó cserélve lett.
Akkor a szíj megfelelően lett kiválasztva?Azért kérdem, mert van 5-6 ékes is és mind két esetben megeszi a szíjat.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz
speedydb23 #43613 üzenetére
Hát akkor viszont lehet tényleg lemaradt a szíjcsere.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz
Jamby18 #43615 üzenetére
Szia.
1.4 16v-t vagy 1.6 16v-t keress klímával ezen az áron már van használható darab.
Amit linkeltél 400.000.- at ér. Meg ne vedd.Amúgy elpusztíthatatlan full fapad, de nem éri meg ezt az árat.
A polo felejtős túlárazott a régebbiek rohadnak erősen és fapad az is mind, sokkal drágább mint a clio.
Egy jó 16v-t kell venni egyszer kell kicserélni a trafókat és kimegy a világból, ha időben cseréled az olajat.
A fogyasztása is elfogadható, szerethető kisautó.Renault power
-
rob210
Topikgazda
A mai reggel nagyon elnevettem magam.
Képzeljétek el csodát láttam egy smart one aki nem ismerné :Tolatókamerával, tolató radarral, felvértezve, teli parkolási sérüléssel.
(aztán elgondolkoztam, rajta miért is nevetséges ez, hiszen ki tudja min húzta össze vissza azt a samrtot.
)
Vannak még "vezető" egyéniségek.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz
PeterPH #43626 üzenetére
Legyen igazad, de én kevés olyan autót láttam aminek mind a két lökhárító sarkát meghúzta egy neki parkoló vagy éppen induló betonfal
Abban igazad van, hogy volt rajta szín is, de több volt a "vakolat" szerű sérülés rajta.
Meg alapból a smarthoz nincs tolatóradar az utólagos beszerelés volt, gondolom apu megunta, hogy hetente kell fényeztetni a lökőst.(egyébként amit írsz az az olaszoknál van, ott nem is igen fújják színre a lökhárítót)
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz
WunderKinder #43630 üzenetére
Terheld meg a csomagtartót ha extrémet ül. akkor ki van a rugója.
Ha szépen feszesen tartja akkor az elejében erős a rugó, láttam már ilyet, de a hátulja szokta sajnos megadni magát.
Ez szinte mindegyik renaultra igaz, ha torziós ha nem.Renault power
-
rob210
Topikgazda
Na mit találtam.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
Vedd le a csatlakozót a klÍma kuplungról, mérd meg, hogy amikor kapcsolsz, van e benne szufla.
Ha van akkor a klÍma kuplungod cserés, egész pontosan a menesztő tárcsa, nagy cumi kicserélni de ki lehet házilag is.
Viszont ha már szétkapod, akkor a csapágyat is érdemes kicserélni.
Vagy lecseréled az egész kuplungot, ami kb. 23.000.- 48.000.- terjed, tÍpus és gyártó függő.
Ami jó hÍr a gázt nem kell lefejteni hozzá a rendszerből.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz
szasanyi #43637 üzenetére
Ha nem a tÍpus azonos fejet veszed a kocsiba akkor mókolni kell minden képen.
Vagy a gyári fejre kötsz kivezetést és akkor megy a távról, vagy kicseréled a fejet és akkor a távot is, mert nem leheet hozzá csatlakoztatni.
Van pár tÍpus amihez hozzá lehet minden féle átalakÍtóval párosÍtani a kormánytávot, de iszonyat keresgélés és pénz mindegyik verzió.Sajnos erre a célra a transmitter lenne a legjobb és olcsóbb megoldás de ezek minőségét inkább nem jellemzem.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz
zsizsef #43645 üzenetére
Mi az hogy check emission?
Nem check engine?Egyébként menj be a kocsi alá és nézd meg, hogy aki a vezérlést cserélte nem törte-e el a lambdaszonda csatlakozóját.
Illetve, hogy nem húzták-e le.
Bár nem sok köze van a vezérlés cseréhez.
A másik ok az lehet, hogy nem jó a kipufogó gázod, ami viszont a vezérlés félrerakását jelentheti.
Azaz egy foggal elteszik akkor még megy a kocsi, de ezt produkálja.
Bár akkor bizonyos tartományokban erőtlennek is kéne lennie.
Illetvehülye hangja lenne, szóval ha ezek nincsenek, akkor marad a lambdaszonda.Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz
roberto211 #43655 üzenetére
Szervo nyomás gomba/jeladó.
Az eresztés meg mindegy,mert vezérléscserénél a szimering csere kötelező.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz
Jamby18 #43657 üzenetére
Vegyél egy polot ott még tankolás után is gépre kell tenni
Viccet félre téve minden 2000- utáni autó magasabb felszereltség esetén diagra tevős.
Ez az átka a modernizációnak.
Minnél fiatalabbat veszel annál többszőr lesz szükséged diagra.
Vigasztaljon az, hogy az én 2000- es évjáratú, 1.6, 16v-s megane-om eddig 3 év alatt egyszer volt gépen a fojtószelep tisztítás után.
Cimbora soha el nem romló toyota corollája, már 4 szer fél éve vette.Ezt mindig elmondjuk itt, ki kell fogni sajnos a használtautó vásárlás ilyen lutri.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz
roberto211 #43661 üzenetére
Ha sikerülne az 1.8 16V-n szelepet állÍttatnod, akkor szólj vagy videózd le kérlek meg szeretném nézni
Na nem piszkoskodok, maximum hidrotőkét tudsz cseréltetni ha ki vannak kopva.
"automata" állÍtja a szelepeket.Renault power
-
rob210
Topikgazda
Na mindenki ott lesz a facen is nem csak itt leszünk fórum társak.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
Ez az egyes megane nál is Így van.
Én nagyon gondolkodom rajta az utóbbi időben, hogy ez az autó nagyon sokáig nem lesz lecserélve.
A kényelme nekem megfelel, a praktikuma jó, nincs agyon elektronizálva, de annyi ami kell már van benne.
Egyszóval szürke hétköznapi barát a mindennapokhoz, még ha az enyém "barna" is.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz
Predator2 #43716 üzenetére
A 2002- es twingo-hoz jó volt, de pl a 2003-as meganehoz első II-es nem.
Szóval ez sajnos csak úgy megy ha kipróbálod.
Ennyit nem gáz bukni ha nem megy.Még csak azt se tudom mondani gyere el és próbáld ki az enyémmel, mert mindegyikben más chip van, sok a Kínai. Tehát kinézetre ugyan az de a beltartalom...
Nekem 6700.- volt megy a 2000 megane I- el, de rengeteget válogattam, mire találtam jót.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz
Megane2000 #43727 üzenetére
Miért akarsz traktor kereket?
A gumi drága a komfort nulla lesz, a felni sérülékeny.
Annyi szép olcsó 15"-os van.
Nem értemRenault power