-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
diablo1984
veterán
válasz balazs1022 #43917 üzenetére
Cooler csövèt ha leveszed ès csúnyán olajos, akkor meg is van a hiba. Ha ilyen mèrtèkben tolja befelè az olajat, akkor hamar csináltasd meg a turbót, mert hajlamos lehet felkapni az olajat ès a blokkod beáll! Igen ahol az olaj bejut a nyomó ágba, ott a turbó által sűrített levegő is bekerülhet az olaj tèrbe...
-
diablo1984
veterán
válasz balazs1022 #43985 üzenetére
akkor vedd le a turbó nyomó csövét és ott nézd meg az olajat! ha direktbe tolja befelé az olajat, akkor érzetre akár még jobban is mehet, csak ha ráharap, akkor öngerejesztő lesz a művelet, addig míg az utolsó csepp olajat is kiszívja a teknőből és megragad a motor.....
turbó halált okozhatja az is, hogy ugyanaz az elhasznált olaj keni a turbót is, mint azt a hajtókar csapágyat, ami elkopott ettől, mert nem megfelelő kenést kapott, a régenlekellettvolnacserélni olaj a turbó tengelyét sem keni megfelelően és az is utána kottyan.....
(#43988) Drughi : inkább maxon álljon, jön a nyár, legyen benne víztérfogat megfelelően sok!
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz Drughi #43992 üzenetére
az borzasztóan hosszú idő kenés nélkül, a vizpumpa megállhat, ha meg csapvíz van benne, akkor a hűtő eltömülhet a vízkőtől! szokott a tescoban lenni 2200ft/5literes áron előkevert fagyálló, azt beletöltöd és annyi! filléres dolog, nem éri meg ezen skótoskodni, utána többe kerül majd a vízpumpa meg a hűtő csere....
-
diablo1984
veterán
válasz psxpal83 #44004 üzenetére
ki akarna szakadni? ez pontosan mit takar, annyira pörög, vagy csattog, vagy mi? utána hogy indul be, nagysokára, vagy 2-3 indítózás után?
nekem dti van, az is szarul indult még motorfelújítás után is, végül az önindító volt a ludas, azóta pöcc-röff....
nagynyomású rendszerre lehet érdemes ráméretni, hogy az indulási nyomás feláll-e, levegősödés nincs-e.
-
diablo1984
veterán
-
diablo1984
veterán
válasz SaNyEe #44008 üzenetére
mondanám, hogy a dci-vel körültekintően, mert nagy cumi is lehet belőle, de ezt mindenki maga döntheti el, a benzines kisebb rizikó, de ekkora bódéban jelentősen nagyobb fogyasztás. a nagyobb motorok jobban viszik ezt a nagy és nehéz kasztnit, az 1,5 dci már gyenge is lehet hozzá(igaz az újakban is az 1,5-ös is benne van, csak 110lóval, nem rakéta de elviszi), a legideálisabb, ha dízel, akkor a 2 literes dci, csak ritka és valszeg feláras is, valamint nem fog 5 literes fogyiból ez sem kijönni, de cserébe megbízhatóbb mint a többi(ezzel a kasztnival szerintem az 1,5 sem jönne ki 5 literből).
ennyi km-hez inkább egy kevésbé rizikós benzinest tudnék ajánlani, de mint írtam, úgyis te döntöd el, hogy szeretsz-e kockáztatni!
-
diablo1984
veterán
válasz Megane2000 #44029 üzenetére
sima, vagy eleve bőrös volt?
-
diablo1984
veterán
válasz Megane2000 #44034 üzenetére
akkor mégprofibb munka, nem lett szalámi vastagságú!
-
diablo1984
veterán
válasz Megane2000 #44036 üzenetére
riasztót? szerintem nem, ezzel az utángyártott szarokkal csak a gond van és mikor gond van, nincs is annál jobb, mikor menet közben tilt a vas..... tud a renault alap esetben is furcsaságokat produkálni, én nem tetézném még jobban ezt!
-
diablo1984
veterán
válasz gooool #44059 üzenetére
a vezérlést nem nézegetni szokták, hanem vagy cserélni, vagy hanyagolni! rendesen szervizelt az autó, de ott voltál, mikor legutóbb vezérlést cseréltek rajta? mert mondani bármit lehet, a vezérmű szíjon nem feltétlenül látszik bármi is szakadás előtt.....ha meg már a szíjat lepattintjátok róla, hogy megnézzétek mennyire repedezett(mert megfeszítve minden egyenes, akkor már egy új szíjat érdemes rádobni, 5ezer ft nem a világ vége és a feszítőgörgőit is meg tudjátok forgatni rendesen.....
-
diablo1984
veterán
válasz gooool #44061 üzenetére
azt pontosan nem tudom, hogy a laguna2esbe mi az előírás, de a könyvében benne van! az én laguna1-esembe ez jár a könyve szerint és ez a legolcsóbb helyek egyike!
egy beírás az olajdokitól persze nem 2es lagunáról van szó, hanem 1esről...
mol kereső érdekes, hogy ugyanez az alapblokkos laguna 1-es váltójához 6 decivel több kell belőle, több olaj van a váltóban...
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz rob210 #44106 üzenetére
ezt a módszert nem ismerem, hogy is van ez?
nálam a yarisban van valaminek villanymotor hangja(mintha egy villanymotor pörögne plusszban) néha, lebontottam a szíjat, hogy megsasoljam mi csapágyas, de semmin sem éreztem, hogy csapágyas lenne, vagy szorulna..... se a görgők, sem a generátor, sem a klímakompresszor, a vízpumpa sem. lehet hogy a generátor adja ki, mostanában nem hallottam, de hideg időben csinálta.....(#44111) Megane2000: csini
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz rob210 #44113 üzenetére
ja, ezt így nem is hallottam. nálam nem vinnyog, csak hidegben amolyan villanymotoros-súrlódásos hangja van valaminek ez első pár percben, utána többnyire hallgat. vinnyogni nem vinnyog, nem is csipog, szerintem a generátor lesz az, bár a vízpumpa is mintha taknyolna, de a nagy tárcsájától nem látom pontosan(és azt sem, hogy 3 csavaros, vagy 4 csavaros, mert 2 féle létezik hozzá én meg lusta vagyok szétkapni és utána mászlálni cuccért hozzá).....
(#44114) Tom5 : csomagtér ajtót és a hátsó ablakokat akár le is falazhatod, ahhoz adhatnak műbizonylatot, de senkit sem érdekel, hogy mit tolsz oda! az első ablakokra és a szélvédőre igaz a szigor, azokra szinte semmit sem tehetsz, aminek színe van.....
(#44121) kisninja: hátsó híd 90k???? milyen autó ez?
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
-
diablo1984
veterán
kombin kicsit gnómnak tűnik ez a kis fesztáv, de egy tetőboxot felvágni rá pont jó lehet!
csavarozni nem kellett ugye, csak a karommal kapaszkodik a tetőbe, nem?a tetővel érintkező része az gumis? a hátsó ajtónál a víz és levegő záró gumi az majd alkalmazkodik hozzá, az nem gond.
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz kisgyerek85 #44190 üzenetére
szerintem a kézifék visszajelző kapcsolód kínlódik.
a másikra meg, simán ilyen időben is tud annyira felmelegedni a víz, hogy a venti bekapcsoljon, az enyémben is már bekapcsolt 1-2 hete ha üzemmeleg motornál még járatom a verdát 5 percig, akkor biztosan kapcsol!
-
diablo1984
veterán
válasz rob210 #44193 üzenetére
ez a ventilátor kérdés nálam is aktuális, még nem hallottam a lagunában hogy menne(bár nem is melegedett még), miután megvettem, akkor fedeztem fel, hogy le is volt húzva a csatija, hogy véletlen, vagy direkt még nem jöttem rá! a klímával annak is kapcsolni kellene? mert egy ventilátoros az enyém, elvileg akkor ha a klímát kapcsolom, annak is indulnia kellene?
-
-
diablo1984
veterán
válasz kisgyerek85 #44284 üzenetére
Az a gumi szemèt,már nagyon öreg. Lehet egy centírozás javítana rajta, de azon nem, hogy nagyon vèn....
-
diablo1984
veterán
válasz kisgyerek85 #44286 üzenetére
Bármelyik jó ezek közül, nem èppen kínai kategóriák! Nekem volt nokianom anno, bírta mikor kiöregedett, utána nem kopott már tovább, örök gumi lett!
-
diablo1984
veterán
tipikus külföldi autó: [link] km óra állás 152e km, szervízkönyve szerint 2010ben is ennyi volt benne.....
-
diablo1984
veterán
válasz diablo1984 #44293 üzenetére
152969 volt 2010.06 hóban, 6 évvel később meg 152e.... tipikus hülyék, legalább a szervízkönyvet ne fotózták volna le....
(#44294) Josi : képen mintha 171ezer km-t mutatna az óra, de tré a kép, a szervízkönyvből sem látszik semmi. de 8kilóért 2.0dci, ami nem tűnik lehasználtnak, nem biztos hogy rossz vétel!
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
az első és az utolsó szervízkönyve még említés szinten sincs, tehát a futása megkérdőjelezhető, ilyen összegeknél ez engem már eltántorítana egy ilyen fiatal autónál, a 4 controlos a garancia miatt is csábítóbb, talán annak vezetve is van a szervízkönyve(meg már rendszáma is van), a 2.nak is van feltüntetetett szervízkönyve, de az is külföldi, bármi lehet....
Fernandor: egy ültetés ráférne. gyári méretű gumik vannak alatta, vagy mitől néz ki ennyire bokorugrónak? piszok nagy felniket el tudnak nyelni ezek a renaultok! de amúgy csini a verda, mycso féle rugószettel még szebb lenne!
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
nyugodj meg és használd, nem rossz az a verda, csak egy
hülyéhezrossz szerelőhöz vitted el, aki a vezérlést sikeresen elrakta neked! adj egy esélyt a clio-nak, jó kis kocsi az! nem hinném, hogy nagy gond lenne vele, lehet már a hangot beképzeled is kicsit, bízz benne és használd mostmár!annyira nem lett elrakva a vezérlés, hogy a dugattyú tetejébe beleverjen a szelep, akkor csattogott volna rendesen.
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
húpasztmek!
kíváncsi vagyok rá, ha hosszára szétvágom mi lesz benne?üzemanyag szűrő? visszacsapó szelep? de hogy egy ilyen fos nem használ, max pszichésen...... at meg hogy valaki takarékosabban vezet fejben dől el, ha egy üzemanyag szűrőt vesz 20ezerért és azzal éri el, hogy óvatosabban tudjon vezetni(szintén stílus változás, nem annak a semminek az eredménye), akkor ok. olcsóbb mint a pszichiáter.....(#44402) rob210 : WAT? gondolom neked is van a kocsidon, a tanktól a motorig 10 centinként betolva a benzin csőbe....
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Computex 2024: színes e-papírral tenné egyedivé a laptopok megjelenését az ASUS
- Milyen TV-t vegyek?
- Politika
- BestBuy topik
- Koreai autók topic (Kia, Hyundai, stb.)
- Nagyrobogósok baráti topikja
- Linux kezdőknek
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- További aktív témák...
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs