-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
eTrade
tag
Sziasztok! Cserélt itt valaki szolenoid szelep olajtömítést Megane 3-asban? (1.6 16v K4M 858)
-
eTrade
tag
-
eTrade
tag
válasz Gabady #67648 üzenetére
Uhhhh, akkor nálad sem volt egyszerű menet.. ez számomra egy kicsit megnyugtató. Amúgy eléggé mérges vagyok, mert ki nem jött a kis mocsok de legalább a perem belső része darabokban lejött. Mellesleg 5 perc sem lenne az egész procedúra ha nem lenne odagyógyulva.
[ Szerkesztve ]
-
eTrade
tag
válasz Gabady #67646 üzenetére
Sikerült!!! Szomszéd srác segítségével akinek volt hozzá szerszáma végre sikerült... így max 5 perc alatt kint is volt.
Ez minden csak gumi nem volt, kivolt keményedve a pereme, tisztára mint műanyag. (a kép kedvéért direkt össze lett nyomva)
Köszönöm mindenkinek!
UI: Itt több segítséget kaptam mint a FB Megane 3&4 csoportjában.
[ Szerkesztve ]
-
eTrade
tag
Nem kell aggódni/félni a 160 pacitól, mert szvsz kivan ez kalkulálva és normális esetben az emberek nem tiltásig pörgetik folyamatosan a motort... remélem te sem fogsz vele 2-es fokozatban pályázni vele.
[ Szerkesztve ]
-
-
eTrade
tag
Ezt eddig miért nem írtad le? Így simán lehet fals levegő. :-)
Én a régi Mégane 1-es autómmal sokat szívtam és a végén a fojtószelep tömítések cseréje oldotta meg az ingadozó alapjáratot.
Ezek a tömítések sajnos egy idő után megkeményednek és már nem rugalmasak, nem tömítenek rendesen. Ha kivetted/mozgattad, akkor lehet hogy egy ponton nem illeszkedik teljesen és ott szív falsot. -
eTrade
tag
-
eTrade
tag
válasz rob210 #68387 üzenetére
Olvastam olyanokat, hogy az önindító nem volt megfelelően visszatéve a helyére, nem húzták meg jól a csavarokat (igaz nem Renault, hanem BMW), a kuplungnál meg állítólag a lenyomásszenzor is okozhat problémákat.
Ezek csak "nethuszár" tippek, de remélem csupán hasonló apró dolgokról van szó nálatok.
-
eTrade
tag
válasz Tamagocsi123 #68651 üzenetére
Renault Megane 3-as egy nagyon jó megbízható autó lett, itt is persze mellényúlhat az ember.
Benzines 1.6-os K4M Renault motor egy kiforrott megbízható fajta. Alapos állapotfelmérés után nem lehet nagy zsebbenyúlós meglepetés. -
eTrade
tag
válasz forceberg #68668 üzenetére
Hát, akkor valami rokona lehetsz a cikk írójának, mert engem kiakasztott a sok hülyeséggel amit leírt.
"És hogy kombi létére mennyire nincs csomagtere." Én ezzel nem értek egyet, van ott bőven csomagtér. 520 liter nem elég?
"...dizájnban már újként is koravénnek tűnt" Határozottan nem értek egyet vele, külső dizájn-ban nekem a mai napig is modern friss autónak tűnik!
Meg azért is fikázta az autót, hogy túl jó a belső anyaghasználat? WTF?
Meg a stb. stb. stb.
Nem olvasom ismét végig, mert nyugtatót kell majd bevennem... megyék inkább aludni.[ Szerkesztve ]
-
eTrade
tag
válasz forceberg #68755 üzenetére
Igaz, nem vagyunk egyformák.
Nekem mindhárom autó tetszik (Kia Ceed, Ford Focus, Renault Megane). Ha lenne felesleges x millióm autóra, akkor nálam az a kocsi nyerne, amelyben jól érzem magam, kényelmes ülései vannak, jó futóműve van, csendes... aki izgalmat keres egy autóban az szvsz nem kombit vesz.Csomagtartó nagyságban én elhiszem, hogy a konkurenciához képest kisebb de pl. az előző Ford Focus kombiban még ennél is kisebb volt a csomagtér, 476 literes és mégis kombinak tervezte a Ford. Pont ahogy írtad is, ez jelenleg csupán a számok háborúja.
[ Szerkesztve ]
-
eTrade
tag
válasz buherka #68798 üzenetére
Amennyiben tényleg megvolt a vezérlés csere pár hónapja és ad hozzá 2 szett gumit alufelnikkel, 4 db gyári féktárcsát és akksit, akkor ez az 1,5 millió nem tűnik olyan soknak... persze találhatsz olcsóbbat is de ilyen hiteles szerviztörténet és valós km óra nagyon ritka itthon.
-
eTrade
tag
válasz buherka #68827 üzenetére
Az okoskerék
Ha rossz, akkor nehezen röffen be a motor és ilyenkor már fémes csattogó hangot is ad. Megijedni nem kell, attól menetképes az autó, csak célszerű mielőbb kicserélni ha hallani a hangját.[ Szerkesztve ]
-
eTrade
tag
válasz #89309696 #68837 üzenetére
Szerencsére a Renault-hoz nem annyira vészes az okoskerék ára, de ha már hozzácsapod a szolenoid szelepet is és a munkadíjat, akkor már combosabb a végösszeg. De ha az ember összeköti a vezérléscserével (~100e kilométerenként) és belevaló olajat használ, akkor szvsz nem lesz vele gond soha.
Szerintem is ez egy igen jó találmány, mert így dinamikusabb, alul nyomatékosabb a motor. -
eTrade
tag
válasz buherka #68860 üzenetére
Szerintem azt az 500 ezret simán lehet "rálocsolni" egy autóra, ha ezt most megelőlegezed, akkor ennyivel kevesebb költség és bosszúság vár rád.
Összesíteni, vagyis tételesen pontosítani kéne, hogy mik azok az alkatrészek amiket már kicserélt benne. Használt autó eladáskor az emberek többsége egy petákot sem költ az autóra, mert úgysem fogja visszakapni a belefektetett összeget.Esetedben ott vannak még a plusz alkatrészek és 2 szett alufelni amiket ad hozzá (ami nem 10 ezres tétel), bár a képeken látható alufelni nekem nem tetszik de ez csupán ízlés kérdése.
Nem kevés az az 1.5 millió, ha lehetséges, akkor alkudozz kicsit belőle.
-
eTrade
tag
válasz Zola007 #68906 üzenetére
Ha pénz nem nagy akadály, akkor inkább a Megane 3-ast vedd... fiatalabb, megbízhatóbb és szerintem szebb autó.
Ha nem mész túl sokat egy évben, de néha pályára is mész, akkor én az 1.6-os, 110 lóerős benzines, 6 fokozatú váltósat javaslom. Ez a K4M benzin motor elég régóta volt a termékpalettán, egy kiforrott, megbízható benzines.[ Szerkesztve ]
-
eTrade
tag
válasz CactuS #68948 üzenetére
Nekem van 1.6-os 110 lóerős Megane 3-as kombim és ez a fogyasztás nem annyira lehetetlen, de én inkább 6 litert mondanék mint 5 litert.
Olyan 1-2 éve sikerült klíma nélkül elérni az 5,8 literes átlagfogyasztást (50% autópálya, max. 130km/h sebességgel és sima közút max. 90 km/h-val), egyszer szerintem már belinkeltem a videót, de ismét belinkelem: [link]De azt is hozzátenném, hogy ez nem városi pizzafutáros kocsi. Városban, télen, rövid távokkal és sok-sok dugóval nekem volt már 10+ literes átlagom is, de ez szélsőséges fogyasztás.
-
eTrade
tag
válasz polonic #68985 üzenetére
Tankolásos mérést még nem csináltam, de az is csak akkor lenne igazán pontos ha lefulladásig vezetném az autót (amíg el nem fogy a benya).
Szerintem a 6+ literes átagfogyasztás simán hozható vele ha az ember főleg hosszú távokat megy (nem a sarki boltba, oviba, vagy az IKEA-ba) ráérősen, nyugisan közlekedik és nem pörgeti tiltásig minden előzésnél. -
eTrade
tag
válasz sparklyth #69015 üzenetére
Sajnos a márkaszerviz mindig drágább mint egy maszek. Munka / óradíj és az alkatrészek ára is jóval magasabb, de lehívható digitális szerviztörténet lesz róla a Renault-nal, hogy valóban mikor és hány km-nél volt rajta vezérlés cserélve, ami pl. egy későbbi esetleges eladásnál jól jöhet.
-
eTrade
tag
válasz #89309696 #69131 üzenetére
Ha mégis jobb fényerőt szeretnél, akkor a következő H4-es izzót bátran tudom javasolni neked. Nekem is annó Megane 1-em volt és ez bevállt: Tungsram Megalight Ultra +120 (H4)
A ködlámpát nem használtam olyan sokszor, de én sem éresztem valami hatalmas különbséget amikor felkapcsoltam. -
eTrade
tag
-
eTrade
tag
válasz salieri. #69231 üzenetére
Így képek alapján jónak tűnik, érdemes lenne élőben is megnézni és elvinni egy állapotfelmérésre... esetleg alkudozni egy keveset az árából, ha pl. vállasak/cserések a féktárcsák, vagy ha pl. még nem volt cserélve a vezérlés rajta, mert 120 ezernél (!) már kötelező lett volna stb.
[ Szerkesztve ]
-
eTrade
tag
válasz salieri. #69236 üzenetére
Első helyen van az okoskerék és hogy milyen olaj van/volt eddig benne stb. de ezt már tudod.
Én a vezérlésre mindenképp rákérdeznék és ráneznék, hogy volt e cserélve, mert 120e km van benne a kocsiban és pont ennyi a csereintervallum.
Nálam és rajtam kívül még sok embernek volt baja az első ablakemelő szerkezettel, az "ollója" elhajtott és emiatt akadt, illetve oldalra bukott az ablak. Párszor húzd le majd fel az ablakokat és figyeld hogy sima/folyamatos e, vagy akadozó/erőlködő az ablak mozgása.
Volt gondolom a klímával is (kevés volt a töltőközeg), nálam a klíma hűtő volt a ludas/lyukas, a jelenség az volt, hogy néha a sofőr oldalra jutott hideg levegő míg az anyósülésen semmi. Volt olyan is hogy mindkét oldalra semmit nem fújt.
Gumiharangok állapotát is érdemes ellenőrizni, mert hajlamosak "elfáradni". Nekem a Rob cserélte pár hónapja, tudna neked mesélni többet erről.
Más spec dolog most nem jut eszembe.
-
eTrade
tag
EAGLE, kérlek vidd el nekik a Lagunádat, hogy lássák milyen egy 'sz@rfrancia' 600ezer km után.
[ Szerkesztve ]
-
eTrade
tag
válasz salieri. #69266 üzenetére
Klímával kapcsolatban én továbbra is szkeptikus vagyok. Fél év garancia az annyit jelent, hogy feltöltik és max kibír egy évet... utána megint nem működik, mert elszökött a hűtőközeg. Ha lyukas a hűtő akkor annak cseréje kb. egy százas lesz, mindenképp alkudozz szerintem.
Új hozzászólás Aktív témák
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- BestBuy topik
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Felpörög az asztali CPU-piac a következő pár hónapban
- World of Tanks - MMO
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Politika
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Óra topik
- Battlefield 2042
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen