-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
válasz benvolio #8296 üzenetére
Azért kötelezővé ne tegyék, mert nem mindenkinek lenne rá pénze, ugyanis rohadt drága egy ilyen kurzus.
Pedig én is szívesen megnézném milyen is egy ilyen.Más:
Szerintetek a 97-es órás meganeomba a 2001-es már faceliftes kilóméteróra egységet be lehet kötni, vagy a csatlakozói is teljesen mások?
Illetve ha valaki 97-es azaz egyes megane-ba tud fordulatszámmérős óracsoportot az jelezze, mert nagyon szeretnék egy ilyet betenni a kocsibaRenault power
-
rob210
Topikgazda
A vezérlést megvételkor szokás cserélni, ha csak nem látszik rajta hogy cserélve volt és az számlával igazolva is van.
(én mondjuk akkor is kicserélném, az a biztos)Vezérléssel ne játssz rohadtul drága mulatság ha tönkremegy elszakad a szíj.
Az olajat meg meg se várd a csereperiódust azonnal cseréld le nem túl nagy beruházás, de a motor jelentősen fellélegezhet egy csere után.
Én szvsz téli időszak után cserélek meg tél előtt cserélek nekem sok a hidegindítás.Renault power
-
rob210
Topikgazda
NA tegnap egy kedves ismerősömtől kaptam 2 led es fék helyzetjelző izzót.
Nagyon megtetszett, sokkal erősebben világít mint a régi izzószálas
Meg jelentősen kevesebbet is fogyaszt.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz randras83 #8306 üzenetére
Egy biztos kontakt hiba.
Lehet a jeladód kezdi megadni magát, vagy csak valami kábeled érintkezője oxidálódott el.
Tudom hülyén hangzik, de legközelebb ha csinálja próbáld meg kicsit meg kocogtatni a műszert, ha megjavul akkor érdemes a műszert kiszedni és befújni kontakt spray-el.Renault power
-
rob210
Topikgazda
Én ezt javaslom a gépedbe NGK N1-BKR5EZ
Az olajból 5W40-est tennék bele.
A gyártó ízlés szerinti, az rád van bízva.
Én személy szerint a Xado olajait használom, de Castrol, ha eredeti és persze a MOBIL is elég jó.
De rengeteg gyártyó rengeteg fajta olaja van mindenki másra esküszik.Egyetlen olajtól intelek óvva az pedig az ELF- az egy nagy rakás szar a 8 szelepes motorokba.
Nekem 3500Km-után le kellett cserélnem annyira kaki volt.Renault power
-
rob210
Topikgazda
HÁÁÁ na pont eztért kérdeztem.
Ugyan ezt csinálta nekem is az ELF olajjal.
Mondom én, hogy egyre szarabb minőségű az ELF mégis mindenki lehurrog.
NEkem 3500km után már azt is olajnyomásvillogással honorálta ha alapjáraton elkezdtem tekergetni a kormányt és a szervó elkezdett dolgozni.Kicseréltem az olajat a szűrők azóta is mann filterek
De ezzel az olajjal már 9000Kmert mentem azaz most érett a csere de még mindig semmi baja.
Az ELF mondjuk ki egyre szarabb minőséget csinál.
Már legalább látszik nem én vagyok az egyetlen aki így jár vele.Szóval ne aggódj, jó olajszűrővel és olajjal meg fog szűnni a gondod.
(én a xadot használom azóta ez nagyon szuper.)Renault power
-
-
rob210
Topikgazda
-
-
rob210
Topikgazda
válasz FRENK1988 #8389 üzenetére
Szerintem érdemes lenne felhajtanod valakit akinek van kedvezménye a bardinál, mert ahogy én számoltam a te autódra nekem 30.000. lenne a gates szíj pumpával görgőkkel tehát a teljes szett.
A szerelőm meg nekem 10.000.- kért a cseréért anno amikor a kocsit vettem másfél éve.
15.000.- most is biztos megcsinálná.
Szóval ha mindenre extrát számolok is 50.000.-megvan a vezérlés csere.
Így gondolom sejted hogy azt fogom mondani a 100.000.-kurva sok.(nekem a régebbi meganom van így én rohadt olcsón úsztam meg a cserét.
22.000.- volt mindennel együtt)Renault power
-
rob210
Topikgazda
Urak kérdéssel fordulok hozzátok.
Bármilyen ismétlem bármilyen forrásból tudtok szerezni vagy valami elérhetőséget tudtok olyan bolthoz webshophoz bármihez ahol sárvédő gumit lehetne venni a renault megan I 97' esemre?Renault power
-
rob210
Topikgazda
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Reaper04 #8415 üzenetére
A sonyt nem lehet amúgy sem vezérelni kormányról, de nézd meg a hátsó csatlakozóját.
Egy biztos a Renault kormányvezérlő csatlakozóival nem egyeztethető össze a Sonyé még ha van is rá opció, akkor is más a kábelezése.
Vannak olyan gyártók akik külön szakosodnak a gyáritól eltérő fejegység készítésére a gyári vezérlő egységekhez.
Nekem a blaupunktban pl. van vezérlési lehetőség de a gyári renault nekem sem jó hozzá csak a saját blaus.
Szóval ha elektroműszerész van a családban az sem fogja neked megcsinálni.
Ha csak nem épít egy átalakítót vagy te nem veszel.A legegyszerűbben úgy tudom neked elmagyarázni, hogy a kormányvezérlőröl jön le 4 szál.
(nekem 4 szál de ez eltérhet)
A négy szál úgy néz ki, hogy sárga piros barna fekete.
A hangerő fel az a piros fekete a hangerő le az a piros barna.
A számváltás az a sárga fekete sárga barna.
A némítás a sárga fekete barna.
etcetc.
A jeleket amiket a szerkezettől kap a magnó vevő egysége dekódolja ami más a philipsben (renaultban az szokott lenni) blauban, sonyban, panában, pioban.Remélem érthető voltam
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz Reaper04 #8422 üzenetére
Normálisnak semmi képen nem normális de hogy mitől lehet arról fogalmam sincs.
nem tankoltál másik kúton, vagy ez már régóta fennálló jelenség?
én ha rálépek a gázra akkor rögtön reagál rá, ilyen akkor van ha szar minőségű az üzemanyag, rossz a gyújtás(bár ez nem jellemző) nem kap elég üzemanyagot, vagy magával az injektorral van valami bibi esetleg dugulás.Első körben nézd meg a gyertyákat,esetleg egy hézag állítás is segíthet.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Reaper04 #8429 üzenetére
Na a leírtak alapján számomra egyértelmű a gyertya hiba, szóval első a csere de az újnál is ellenőrizendő a hézag nagyon fontos! Aztán az üzemanyag szűrő cseréje is fontos, illetve a többi amit leírtak már. A MOL-os tankoláshoz csak annyit, hogy amióta Lukoilnál tankolok,sokkal kellemesebben jár a motor és messzebre megyek el mint a MOL-ossal szóval részemről NOMOL az olajból meg inkább a castrol mint az ELF, mert azzal többünknek is meggyűlt már a baja.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Reaper04 #8438 üzenetére
Gyertyából NGK az elektróda távolságot mint már írtam ellenőrizni kell így is úgy is én is NGK-t vettem gyári paraméterekkel mégis 0.5 ön volt a hézag, beállítottam.
Szűrőből MANN FILTERT vegyél, minden szűrőből, annál jobbat nem tudsz venni, (hálás érte nagyon a kis szekér).
Olaj, ha nagyon nincs pénzed belemehet a 10w40-es castrol, de abba a motorba 5w40 dukál, ha bele is teszed minnél előbb cseréld, le csak addig legyen benne amíg nincs lóvé 5w40-re.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Reaper04 #8442 üzenetére
A sagem trafókkal elképzelhető a késés de azokat előbb utóbb úgy is ki fogod cserélni.
Sajnos azok gyárilag kakik.
A gyertyahézag 0.8-0.9 efölé alá ne menj mert nem lesz megfelelő a szikra.
A 0.5 kicsi volt ezért is írtam, hogy utána kellett állítanom.Én egyébként a Denso trafókat javaslom, azok nagyon jók.
De mint itt Josi írta a beru is kifogástalan.
A sagem az viszont egy hulladék, záros határidőn belül elfüstölnek.
A gyújtótrafótól pedig jelentősen függ a menetdinamika.Holnap jobban leszek gép előtt ma csak telón nyomtam most értem haza.
Ha lesz még kérdésed akkor írj!Az olajnál a 40-es szám a hőtartomány felső értéke.
Így Magyarországra a nyári melegekbe inkább a 40-est javaslom.Renault power
-
-
rob210
Topikgazda
válasz AMD Power #8451 üzenetére
5 deci a 10W40-ből
Van aki azt mondja az teljesen normális, de nekem 9.000km-alatt az 5W40 ből evett kb 2-3 decit. Azt meg utánatölteni se kell, mert addigra olajcsere van
Én szeretem sűrűbben cserélni az olajat meghálálja a motor.Egyébként neked javaslom próbáld ki a xado revitalzáló gélt.
3 tubus ha jó helyen veszed 7.500 a 3 tubus ha nem akkor 9.300.-
De megéri mert nem fog annyi olaj eltűnni a kocsiból.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
A hajtókar csapágyon a főtengely csapágyat érted?
Mert az egységes mindegy, hogy benzin vagy diesel.
Hosszú állás után (1-2 nap) kopogó hanggal induló motor.
Mivel elengedi az olajat.
Haver diesel 1-es Golfja volt ilyen ha ment a kocsi semmi baja nem volt, de 1 nap állás után reggel úgy indult, hogy az fájt az ember fülének.
Aztán gépműhely köszörülés túl méretes csapágyak és ha jól tudom mai napig rója valaki alatt a Magyar utakat.Renault power
-
rob210
Topikgazda
Hát a biztonsági kódot rövid idő után is kéri, ahogy megszakítod a tápellátást rögtön könyörög a kód után.
Fel szokták írni egy kártyára ami a dokumentációban van.
Nekem a gépkönyvben van egy rádió kezelési útmutató abba van beragasztva egy bankkártya méretű műanyag lap.Ha nem találnád meg felírva akkor azt hiszem alvázszám alapján egy márka szerviz tudja megadni a kódot. Némi fizetőeszköz felmutatása után.
Renault power
Új hozzászólás Aktív témák
- E-book olvasók
- Politika
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- Számtech boltosok memoárjai, azaz amikor kiborulunk...
- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- Telekom mobilszolgáltatások
- Max
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Napelem
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs