Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • ΞΔGLΞ

    nagyúr

    válasz eTrade #59367 üzenetére

    Oké, elolvasom majd este.
    De addig is egy kérdés.
    A fékbetét tartó rúgó, vagy féknyeregrugó, szóval az a kis bisz-basz ott elől...
    Az elfáradhat az évek alatt, hogy kiugrik a helyéről? Természetesen már be is rendeltem mindenhova újakat, de addig feszegetem kombinált fogóval, míg végül bent maradt. De akkor is érdekes...

    A talisman 1 év után már zörgött sok helyen, azért ez nonszensz, hogy ennyire tojnak bele, hogy ezeket rendesen megcsinálják. A zörgés, nagyon oda tud cseszni a komfortnak. Lehet az az autó akármilyen jó. Nyilván erre közrejátszik, amit mindig is írok, hogy ezeken a végletekig elcseszett xar magyar utakon, szerintem nem sok autó bírja a strapát, de ahova gané műanyagokat raknak, ott nyilván jóval előbb fog megszólalni minden.
    De majd este elolvasom...
    Fúj de utálok itthon autóba ülni!

  • Xantomas

    őstag

    válasz eTrade #59367 üzenetére

    Szerintem korrekt.
    A végén össze is foglalta, hogy valami a tesztautóval sem lehetett kóser, de nekem az jött át, hogy egyiktől sem volt elájulva.

    Nem francia preferensek, az tény, de ami jó szokott lenni franciában, arról le is írják, hogy jó.

    "Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"

  • orosziem81

    tag

    válasz eTrade #59367 üzenetére

    Én valamelyest osztom a véleményét a cikk írójának. Ha az ember ilyen drága autóba ül, teljes joggal várná el (szerintem), hogy az jelentős vezetési élményben részesítse. Amennyiben ez nincs meg (elektronikai zűr, lengés csillapítás, vagy bármi komfort error) akkor azt fullba fikázni fogja.

  • ΞΔGLΞ

    nagyúr

    válasz eTrade #59367 üzenetére

    Nincs ezzel semmi gond, sajnos a Talisman kényelemre az Insigniához képest tényleg sajnos egy fos (már), mert az egyik kollégámnak az van, bár nem ezzel a motorral. Nekem ez a pökhendi fogalmazás/írástól volt hányingerem. Tényleg azt hiszik ezek ott a TC-nál, hogy egy teszt akkor frankó, ha ilyen balfasz, szerinte röhejességesnek, vagy viccesnek szánt? stílusban van megfogalmazva? Hát, egyáltalán nem poénos, pedig az akart lenni, inkább szánalmas, hogy ilyen hülyék ma cikkeket írhatnak.
    Oké néha legyen benne valami poén, akár erősebb, de hogy lényegében erre építette fel a tesztet, a teszt hangulatát, ha lehet ezt annak nevezni, hogy ő poénkodva, faszán leokádja ahol csak lehet a tesztalanyokat, avval nagyon mellé lőtt.
    A Talisman néha engem is kiidegelt azzal a középre behányt tablettel, ami arra jó, hogy elvonja a figyelmet a vezetéstől. A rendszere átgondolatlan és bonyolult, "600" féle szerteágazó almenüvel. A lényege, hogy egyszer le kell oda ülni, tehát nem vezetni és szépen beállítani mindent aztán örökre elfelejteni, hogy az ott van.
    A telefonja nem kapcsolódik? Ez meddő baromság, mi sok féle készülékkel használtuk és azonnal volt kapcsolat méghozzá stabil és tökéletes. Én mindig is azt írtam, hogy a Laguna-hoz képest a Tali belső tere otthontalan és gagyibban is néz ki. A Lageszbe mindig szívesebben ültem, az egyik legszebben megtervezett belső tér a Laguna3-nak van. A külseje meg nagyon megosztó, ezt aláírom, talán az elején lévő hatalmas ormotlan lámpák cseszik el legjobban az összhatást, de idővel megszerethető nagyon is.
    A talisman eleje meg szerintem 3 év után is nagyon szép. Az 1.6-os 160 lovas dízel motor, de ezt mindig is írtam, nekem gyenge volt, főleg ha mind az öten benne ültünk. A Laguna-hoz képest a futóműve 19 collos kerekkel is jóval komfortosabb, mint a Laguna 16-os kerekekkel is brutálisan feszesre hangolt gagyi futóműve..
    De pályára az utóbbi jobban való, városban meg a Talisman szépen elnyeli a hazai nagyon rossz utak minden baját, már a lageszhoz viszonyítva biztosan.
    A feleségem a hülye vezetési stílusával és 90% városi vezetéssel elég rendesen kinyírta az autót, amire eladás előtt mielőtt jöttek megnézni, gyorsan rendbe rakattam jó pár dolgot. Futómű már kopogott, fék, olajcserék, xado mindenhova és mindjárt szebben is tudott járni az 1.6-os és elég simán is futott, de azért a futóművel lesz még majd mit csinálni az új tulajnak és elég gyakran leállításkor már lendkerék gyanús remegéseket produkált az autó.
    Szerencsére, amikor megvették nem csinálta, de ha mégis az, hát ezek szerint városban hamar kinyírható a kettős tömegű...100 ezer km alatt, meg persze hülye vezetési stílussal, de a vevő szeme előtt megint csak az lebegett, hogy kevés és valós km. A magyar valóság a kevéskilométerbuziság, nem az autó tényleges állapota.
    Nagyjából ennyit tudok leírni, nekem sosem volt a kedvencem a Talisman.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák