Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • rwin5

    őstag

    válasz harry #73506 üzenetére

    Azt hiszem már 2 múlt. Felraktam töltőre de ugyanúgy nem volt semmi javulás, a lámpák működtek rajta, de még csak be sem tekerte vele az autót, csak "recegett" a műszerfal. Meg a kp zár is tökéletesen lezárta a kocsit. (mikor nagyon le volt merülve régen az autó azt is ilyen lassított felvételben zárta le).

    Én teljesen nem értek sem az autószereléshez, sem az elektronikai részéhez, így amit laikusan el tudok mondani, hogy szerintem mitől fingott ki:

    Mikor kb. 1 éves körül lehetett akkor 2 melóhelyen dolgoztam, és volt, hogy nem használtam télidőben, ezért gyakran lemerült, és szerintem ez az akkumulátor összesen nullára merülve, meg maxra töltve volt legalább 10-15x.

    A másik, hogy a riasztónak az elektronikája elég érdekesen működik, néha volt, hogy magától lezárt a kocsi, meg néha bekapcsolt magától, most már nem használom egyáltalán csak kulccsal. Mikor meghalt a kocsi, akkor is pittyent egyet a riasztó.

    Magnum márkájú egyébként, most megnéztem.

    Plusz régen egy nagyon gagyi kínai pár ezer ft-os töltővel töltögettem, szerintem 1 évvel ezelőtt vettem egy jó minőségű töltőt, amit asszem itt a topicban ajánlottak, szerintem az sem tett neki jót, hogy ilyen gagyival töltöttem.

    De ezek csak találgatások, mint írtam nem értek hozzá semennyire, ezért is szoktam ide irkálni, ha a clioval van vmi. :D

    Az új akksival egyébként pöccre indult, pedig kb 1 hója nem volt indítva.
    Jövőhéten ha időm engedi el akarom vinni kiszedetni belőle az indításgátlót + ezt a nagyon bénán működő riasztót. 2 hónap múlva meg műszaki vizsgás lesz. Aztán remélem működni fog, ahogy kell.

Új hozzászólás Aktív témák