Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • rob210

    Topikgazda

    válasz diablo1984 #88719 üzenetére

    Több dolgot tudok felsorakoztatni.
    1 a vw egy túlmisztifikált tervezői anomália.
    2 túlértékelt öngerjesztő presztizs baromság.
    3 mindig a sz@r franciázás megy, de amikor egy ilyen németprémiumos embertől megkérdezem miben miért, hogy jobb megy a hápogás. Gyakorlati észérvű magyarázat nincs.
    Nekem pont ezzel van a bajom. Mindig a presztizsre hivatkoznak. Ezt én viszont pont letojom, amíg engem elvisz az autóm biztonságosan A-B pont között, megbízhatóan indul amikor indulnia kell, addig csak mosolygok a trélerre váró német prémium tulajon, aki megengedheti magának a sok százezres javítási számlákat "presztizsből".
    Egyszer mentem bele egy emberrel ilyen vitába , de aztán rájött, hogy elfogyott az érve viszont én még mindig a technikai túltervezettséget és baromságokat sorolom... ;)
    Nekem soha nem lesz német autóm, nekem soha nem lesz presztizsem. 🤣

    Renault power

  • MM

    őstag

    válasz diablo1984 #88719 üzenetére

    Volt két Megane 3 is nálam, 6 évig, aztán 3 évig Megane 4, ezalatt kb 400e km-t tettem beléjük.

    A Megane 3 üléssel nekem sosem volt gondom, bár nem vagyok nagydarab. A Megane 4 kifejezetten jó volt (Intense "félbőr"). Utána pár hónapig volt szerencsem egy Golf 7 sportsvan-ben ülni, abban feláras masszírozós ülés volt állítható ülőlappal. Na azt szerintem az NDK női súlyemelő válogatott tagjaira tervezték, nekem kb olyan volt, mintha egy sörpadon ülnék... Most Oktáv 4, megszoktam már az ülést, Golfnál jobb, de a Megane jobb volt.

    Szerintem pont hogy a Renault ülések mindig is jók voltak, felszereltségtől függetlenül, míg pl. Peugeot mióta Stellantis, elmentek abba az irányba, hogy alaparon sz@r az ülés, vegyél AGR-t, mint a VAG-nál.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák