Új hozzászólás Aktív témák

  • #77646080

    törölt tag

    válasz Fred23 #99996 üzenetére

    Reggel olvastam, nem semmi történet.

    Nem kétlem, amiket leírt, elfogadom, hogy ezek így jöttek sorban. Mindössze egy pont van, amivel kapcsolatban az én tapasztalatom eltér:

    Nagyon kevés adat elég ehhez a művelethez, és az új szerződéseknél ezt állítólag úgy védik ki, hogy a szerződésben van valami titkos szám, amit meg kell adni az ilyen műveletekhez, de mivel én régi ügyfél vagyok (10+ év), ezért nálam nincs ilyen, és ha jól értettem, ilyenkor nem is kéri ezt a számot.

    Ez nem így van. Nekem kereken 20 éves az előfizetésem, még a Westel 900-nál kötöttem szerződést 1998 nyarán. Akkor kaptam egy 5 jegyű titkos azonosító számot, amit az eltelt évtizedek során rendszeresen kértek is pl. Webshopos vagy telefonon történő rendelés alkalmával. Erre hivatkozik is a panaszos, hogy tőle nem kérték (mint írta, ha jól érti, nála ilyen nem kellett a 10+ év miatt). Amikor tavaly létrehoztam életem első Telekom fiókját, internetes felületen, akkor addig nem is történt meg a regisztráció, ameddig ezt, a 20 éve kapott és használt titkos azonosítót meg nem adtam. Ez nyújt védelmet az ellen, hogy random illető helyettem járhasson el. Ez lényegi pont.

    A másik, kapitális hiba, hogy a futár nem győzödött meg az átvevő személyazonosságáról.

Új hozzászólás Aktív témák