-
Fototrend
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
Zeki
nagyúr
válasz tizenkettő #101949 üzenetére
MInden program egy rohadt adatahalász genya.
-
Kbali
nagyúr
válasz tizenkettő #101949 üzenetére
Nézz utána kicsit, hogy ezek a dolgok hogyan működnek. Nem ment el semmit.
-
tizenkettő
kezdő
válasz Kbali #101955 üzenetére
"Továbbá az alkalmazások letöltésével és használatba vételével a felhasználó előzetes, kifejezett, önkéntes
és tájékozott hozzájárulását adja ahhoz, hogy a Magyar Telekom Nyrt. a felhasználónak az alkalmazás
használata során megadott vagy keletkező adatait a szolgáltatásának tökéletesítése érdekében illetve
hibakezelésre felhasználhassa." [link]Ez a "felhasználhassa" egy csodásan tág fogalom, kb. bármire rá lehet húzni.
-
Zeki
nagyúr
válasz zsoltzsolt #101954 üzenetére
Az nem, de minden és "mindenki" adatokat próbál gyűjteni mindenkiről. Amiket el is tárolnak.
-
kali
legenda
válasz tizenkettő #101945 üzenetére
Nem csak téged, de mindenhol ez van, viszont nem kötelező sem a díjmentes Most opciót, sem pedig a Telekom alkalmazást használni.
KubanitoS: Olyan előfizetéssel is néztem, aminél nem befolyásoló tényező a vállalt költési szint - mert nincs -, de azzal sem kínálta fel nekem sem a 0 Ft-os hang díjcsomagot.
-
tizenkettő
kezdő
"nem kötelező sem a díjmentes Most opciót, sem pedig a Telekom alkalmazást használni." - ez a "ha nem tetszik, el lehet menni" mentalitást annyira bírom, olyan előrevivő, konstruktív...
Itt az olcsó percdíjakért az adataiddal fizetsz. Eddig simán meg lehetett rendelni több más módon az opciót, semmi nem indokolja, hogy azoktól elvágták a felhasználókat.
Engem az zavar, hogy úgy tesznek, mintha az nem lenne része az üzletnek, holott vastagon benne van.
-
Zeki
nagyúr
válasz zsoltzsolt #101960 üzenetére
Nem kell sok év, és minden fogyasztóról minden nyilván lesz tartva, a tv-kben meg csak olyan egyénre szabott reklámokat látsz, amiket az algoritmusok szerint rá tudnak sózni. De azt sokszor fogod látni.
[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz tizenkettő #101961 üzenetére
Szinte mindenért fizetsz az adataiddal, mert ez nagy üzlet, legyen szó bármilyen területről.
Adott esetben megtehetik jogilag, így ez van, ezt kell, vagy nem kell szeretni.
Az indokolja - többek között -, hogy az alkalmazás szélesebb körben történő használata is hasznos a szolgáltató számára.
Én is csak előfizetője vagyok a szolgáltatónak, de attól még nem tartom korrektnek, ha valaki csak kapni akar, de adni nem, a jogait ismeri, de annak a másik oldaláról már hallani sem akar, pedig mindennek (legalább) két oldala van.
Sokan használják itt az alkalmazást más funkciók miatt is, a legtöbbjük tisztában van annak a jogosultságaival, az engedélyek kérelmével - nem mindenki olvassa el persze telepítéskor, hogy mi a helyzet -, akár tudatosan korlátozzák is belátásuk szerint azok egy részét, mert a lehetőség adott.[ Szerkesztve ]
-
tizenkettő
kezdő
"én meg azt nem bírom, ha valaki csak kapni akar, de adni nem, a jogait ismeri, de annak a másik oldaláról már hallani sem akar" - ezt én sem bírom, akkor már ketten vagyunk. Gondolom, nem rám céloztál... Merthogy én adok. A Telekomnak a 9 Ft-os percdíjon is igen szép profitja van, remélem, ezt nem kell magyaráznom a 2-3 Ft-os percdíjú csomagok mellett. De a profit nem elég, az adataink is kellenének. Szerinted ez oké, szerintem meg nagyon nem.
-
kali
legenda
válasz tizenkettő #101965 üzenetére
Akkor tegyél bejelentést/panaszt a meghatározott felügyeleti szervnél, ha szerinted nincs így rendben.
Az a szolgáltatóra tartozik, hogy mennyi a percdíj, ez egy szolgáltatás, ha tetszik, akkor igénybe veszi valaki, ellenkező esetben nem, tényleg ilyen egyszerű.
A 2 - 3 Ft-os percdíjú csomagoknál még többet adnak egyéb tekintetben a felhasználók, még ha nem is foglalkoznak vele, vagy akár nem is tudnak róla, mert nincsenek teljesen képben a szerződés tekintetében.[ Szerkesztve ]
-
Kbali
nagyúr
válasz #08205312 #101968 üzenetére
GDPR - ha használni kívánja valaki az adataidat, akkor tájékoztatnia kell arról, hogy azt pontosan milyen célra tenné, ill. hogyan tudod a hozzájárulásodat visszavonni.
Jelen esetben arról van szó, hogy az alkalmazás azért kér hozzáférést pl. a telefon alkalmazáshoz, hogy pl. az ügyfélszolgálatot fel tudd hívni közvetlenül onnan. Stb.. ezért írtam, hogy érdemes utánanézni, mit és mire használ az adott app. Attól, hogy engedélyt kér valamihez, attól önmagában még nem adathalász. -
tibdo
csendes újonc
Üdv! Lumiával lehet valahogy aktiválni a most opciót?
-
#23310336
törölt tag
válasz kovacsmi_74 #101924 üzenetére
Győr kertváros
MCsanakon a hét elején szerelték fel a rack szekrényt, azóta van tesztjel.
-
punky10
addikt
válasz tibdo #101975 üzenetére
Igen,működik.De nem is kell átrakni a kártyát,elég ha valaki hozzárendeli az okostelefonján a dominós előfizetésed.Igaz ez olyan veszélyekkel is jár(-hat),hogy a telefon tulajdonosa látja,hogy mennyi van a kártyádon.Sőt,rosszabb esetben még tõlteni is tud rá,a tudtod nélkül,úgyhogy ezzel csak óvatosan!
Miért,az nem negatív diszkrimináció,mikor egy cég a "helyes megfejtők között xy nyereményt sorsolnak ki" mondattal reklámoz egy játékot?És ha én nem vagyok helyes?Pedig az asszonynak tetszek(vagy tetszettem...)Ki dönti el ki vehet részt a játékban?A Fásy?
[ Szerkesztve ]
/Honor 20 Pro/Huawei Matepad 11,Samsung Xcover6 Pr0
-
prozodus
őstag
válasz tizenkettő #101945 üzenetére
Én a beállításokban szépen kilőttem, mert egy frászt, és mégis megy. Nem fér hozzá smihez. (S A5)
A minihitlerek sosem gyoznek, akkor sem, ha adminok. Magasrol!
-
tizenkettő
kezdő
válasz Kbali #101971 üzenetére
Persze, azt vágom, hogy egy csomó mindenhez azért kell hozzáférés, mert nem is lehetne értelmes funkciókat belerakni az app-ba, ezzel nincs is gondom.
Viszont: "érdemes utánanézni, mit és mire használ az adott app" - és hol nézzek utána? Komolyan kérdezem, nem okoskodásból.
A már linkelt Adatvédelmi tájékoztató ([link]) alapján a Telekom app egyáltalán nem kér hozzáférést az sms-ekhez. A Play áruházban, telepítéskor viszont igen "read your text messages (SMS or MMS)". Most akkor ezt hogy? Nem jó az Adatvédelmi tájékoztató? Vagy mi maradt még ki belőle?
Ezt csak így 3 perc kutakodással... Ki tudja, ha elkezdeném átnézni az egész hóbelevancot, milyen csodákat lehetne még találni. Persze nem fogok, nem véletlenül olyan rohadt hosszú és átláthatatlan az összes szerződés.
És igen, azt is vágom, hogy nem az én privát sms-eimre kiváncsiak, hanem ez hasznos lehet egy funkció könnyebb használatához. A probléma csak az, hogy az app telepítésével hozzájárultam az adataim felhasználásához (na ez kb bármi lehet, amit csak akarnak), valamint engedélyt adtam az összes sms-em elolvasásához, és onnantól kezdve gyakorlatilag csak a jóindulatukra vagyok bízva. Meg arra, hogy nem töri meg az adatbázisukat valaki.
És még ezt is leszarnám (már bocs), ha nem lenne kötelező ennek az appnak a használata egy opció eléréséhez. Komolyabb meló volt kiszedni a webes felületről meg az ivr-ból az opciót, mintha csak benn hagyták volna, mint ahogy eddig volt. És nem gondolnám, hogy az IT, a jogi, meg a többi részleg csak úgy merő unalomból szórakoztatja magát ilyen változtatásokkal...
-
Cs1csó
félisten
válasz tibdo #101975 üzenetére
Nekem buta telefonom van de a MOST hanghívás opciót jónak tartom és szeretném megtenni: PC-re telepítettem a Bluestacks nevű android emulátort és azon belül sikerült belépnek a legfrissebb Telekom appba.
-
lugosi
MODERÁTOR
válasz tizenkettő #101982 üzenetére
Az iOS app semmilyen ilyen hozzáférést nem kért az emlékeim szerint.
-
tizenkettő
kezdő
válasz lugosi #101985 üzenetére
Neked is nagyon köszönöm!
Mondjuk úgy még érdekesebb a dolog Bár lehet, hogy máshogy működik az android és az ios ilyen szempontból, nem értek hozzá.
Nem gondolom, hogy itt valami irgalmatlan adathalász dolog folyna... de ne kérjenek hozzáférést az adataimhoz. Főleg ha az adott szolgáltatáshoz semmi köze. -
prozodus
őstag
válasz tizenkettő #101949 üzenetére
Nekem már telepítés előtt megkérdezte. És smilyen engedélyre nincs szüksége a működéshez
A minihitlerek sosem gyoznek, akkor sem, ha adminok. Magasrol!
-
olloczky
senior tag
Sziasztok
Nem ertem ezt a hivasatiranyitast. Szeretnek egyik telekomos szamrol a masikra iranyitani. Ezt a leirast talaltam:
https://www.telekom.hu/lakossagi/szolgaltatasok/mobil/kapcsolodo-szolgaltatasok/telefonalas/hivasatiranyitas
Most hova kene beallitani ezt a +3630 9 888 333 szamot? A felallas: (1 telefon 1 szam 1 sim)×2. Egyikr szeretnem a masikra iranyitani.
Elore is koszi
Udv
[ Szerkesztve ]
Úgy még sosem volt, hogy valahogy ne lett volna!
-
kali
legenda
válasz olloczky #101991 üzenetére
Szia,
A +36309888333 számot akkor kell beállítani, ha direktben a hangpostára akarod átirányítani a telefonszámodról a hívásokat.
Az általad vázolt felállásban a fenti hívószámnak nincs jelentősége, a két SIM kártyádhoz rendelt hívószám mérvadó csak, azok közül a kívánt telefonszámot kell megadni az átirányítani szándékozottnál a megfelelő opcióban.
Van mondjuk egy +3630xyyyzzz és egy +3630zyyyxxx hívószámod, ha előbbiről akarod utóbbira irányítani a hívásokat, akkor belépsz az elsőnek a hívásátirányítási menüjébe és a kívánt opciónál - attól függően, hogy minden esetben irányítson át, vagy csak nem elérhetőség...stb. esetén - megadod a második hívószámodat és kész.[ Szerkesztve ]
-
lugosi
MODERÁTOR
válasz zsoltzsolt #101987 üzenetére
IOS-on ez nem így működik.
-
olloczky
senior tag
Így történt. És mégsem működött. Sajnos ma csak este tudok ezzel foglalkozni, addig nem tudok mást kipróbálni.
(#101994) prozodus: igen, megnéztem, hogy 14 ft/perc, és nem nem sikerült megoldani egyelőre. Este tudok majd vele foglalkozni talán.
Úgy még sosem volt, hogy valahogy ne lett volna!
-
Maist
senior tag
Ez a 600 perc 7 napra szolgáltatás nem biztos, hogy nagyon jó lesz így, ebben a formában. Letelt az egy hét a csomag megrendelése után, amit kb. ebben az időpontban rendeltem meg egy hete. Persze a szolgáltatás aktívnak mutatkozik, de az egyenlege már 0 perc. Kikapcsolni sehogy sem lehet, sem új, sem régebbi Telekom app használatával, így persze újra bekapcsolni sem. Akinek be van kapcsolva, most így szólnom kellett, egyelőre ne telefonáljon azzal a tudattal, mintha még meglenne ez a szolgáltatása. Miért nem tud ez kikapcsolt állapotba kerülni azonnal, mikor elfogynak a percek, és ezáltal újra megrendelhetővé válni? Hátha valaki nem figyeli annyira, és lebeszéli az egyenlegét abban a tudatban, hogy még aktív a szolgáltatás?
-
kali
legenda
válasz olloczky #101996 üzenetére
Annak érdemes utána nézned adott előfizetésed tekintetében, hogy vannak olyan opciók, amik ha aktívak, akkor nem minden módozatban lehetséges az átirányítás - mert visszaélésre adna lehetőséget -, ilyen például a családi mobil opció, aminél csak a hangpostára és a hívásértesítőre engedi a rendszer az átirányítást, más 20-as, 30-as és 70-es hívószámra nem.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- Házimozi haladó szinten
- Yettel topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Hálózati / IP kamera
- Milyen notebookot vegyek?
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Távcső topik
- Aliexpress tapasztalatok
- Xbox tulajok OFF topicja
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- További aktív témák...