-
Fototrend
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
mj1974
csendes tag
Sziasztok!
Az app-ban látható 10MB-os Oda-vissza egyenlegről van valakinek infója? Semmi leírást nem találtam róla, a 4GB-os Maraton-om már több napja leszaladt, de a netem folyamatos, a 10MB-os csík stabilan "kitart".Üdv.
[ Szerkesztve ]
-
Soulfly842
addikt
De van. Telekom saját üzlet, ill. telekom partner üzlet (külsős partner cégek).
A partner üzlet szeret tényleg mazsolázni... de igazából a híváslista kérésen kívül gyakorlatilag mindent meg kell tudniuk csinálni..
Ha rajtuk múlna, akkor a díjmentes kártyacserét is kiváltanák fizetős kártyavágásra
[ Szerkesztve ]
-
legenda
válasz Soulfly842 #102056 üzenetére
Nem látok már olyan T-Pontot, ami nem ilyen meg olyan vállalkozás lenne.
Ilyen Telekom Kft., olyan Telekom Kft., vagy akár Telekom nélkül bármilyen Kft., de nem Magyar Telekom Nyrt.
Régebben még furcsa volt, amikor egy nagy üzletközpontban lévő nagy T-Pont illetékestől jött az e-mail és abban a címben is benne volt, hogy .partner, de egy ideje semmin sem csodálkozom.[ Szerkesztve ]
Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
8
senior tag
Október elsején rendeltem egy eszközt telekom weboldalon azonnali átvétellel, listaáron. Még aznap bementem az üzletbe, nem tudnak a rendelésemről. Van raktáron belőle (online rendeléssel akartam megvenni a 14 napos elállás miatt, de végülis személyesen is megvettem volna), de sem listaáron, sem domino kártyával nem adják oda, csak új előfizetéssel.
Október 5. péntek: weboldal szerint visszahívásra vár, telefonos ügyfélszolgálat szerint szállítás alatt van és várjak, kapok majd értesítést ha átvehetem (mégegyszer: azonnali átvétellel rendeltem), személyesen bemenve az üzletben nem tudnak a rendelésemről
Október 10. szerda: ugyanez
Október 15 hétfő: ugyanez
Október 16 kedd: jön az értesítő, hogy megrendelés törölve, "nem vette át"
Nem az először fordul elő ilyesmi. Most 4x voltam bent személyesen érdeklődni, egyszer sem sikerült átvennem, sem a rendelésem, sem készletről offline vásárlással.
Semmi speciális cucc, folyamatosan van belőle most is a webshopban, több üzletben is azonnali átvétellel.[ Szerkesztve ]
52.000Ft jóváírás Gránit bank kétperces okostelefonos számlanyitáshoz, feltétel nélküli 0Ft/hó számlával. Mastercard Platinum bankkártya 2+ évig ingyen. Raiffeisen kisvállalati ajánlás elérhető. 500Ft PARKL kupon parkoláshoz. REVOLUT regisztrációhoz 8.000Ft! Privát üzenetben küldöm
-
KubanitoS
veterán
Kérlek ne értsd félre amit írni fogok, de ha én a helyedben lettem volna már az első alkalommal elintéztem volna ezt a dolgot. Engem tuti nem ugráltattak volna négyszer. Lehet kicsit erélyesebben kellett volna felléni.
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
8
senior tag
válasz Black_Raven #102059 üzenetére
Ma felhívtam, 30 napos panaszt vettek fel…
(#102060) btudos
Soroksári auchan üzletsor(#102061) Zeki
Holnap beírok a panaszkönyvbe, úgyis arra járok(#102062) KubanitoS
Nem ugráltattak, önszorgalomból mentem be mert egyébként nem volt kitérő, külön ezért nem mentem volna oda. Ha nem megyek be, akkor a rendelés folyamata a következőképpen nézett volna ki:
- megrendelem azonnali átvétellel
- megkapom a rendelés visszaigazolást azzal, hogy “visszahívásra vár”
- majd 15 nap múlva újabb értesítés, hogy törölve, nem vette átÉrdekes tapasztalat 1) a rendeléses rendszerüket nem képesek normálisan kitesztelni 2) hozzáállás az ügyfélhez 3) másoknak esetleg hasznos lehet, hogy az azonnali átvételes rendelés ilyen vakvágányra futhat
52.000Ft jóváírás Gránit bank kétperces okostelefonos számlanyitáshoz, feltétel nélküli 0Ft/hó számlával. Mastercard Platinum bankkártya 2+ évig ingyen. Raiffeisen kisvállalati ajánlás elérhető. 500Ft PARKL kupon parkoláshoz. REVOLUT regisztrációhoz 8.000Ft! Privát üzenetben küldöm
-
Soulfly842
addikt
Pedig igenis látnod kell
A T-pont maga, mint elnevezés szűnt meg véglegesen. a t-pont elnevezést ahogy a t-mobile-t, vagy a T-home-ot is kinevezték és stratégiai okok miatt lett: Telekom üzlet, Telekom Partner üzlet, Telekom Mobil, Telekom Otthoni szolgáltatás...
Ezeknél nincs semmilyen kft, stb a háttérben. Ha a telekom oldalán megnézed az üzletkeresőt, akkor ott is látható, hogy minden Telekom Partner üzlethez az üzemeltető partnercég neve is feltüntetésre került.
ÜzletkeresőTelekom saját üzleteknél értelemszerűen ilyen partnercég nem szerepel.
___
alpenwetter,
A kisker listaár szerint szívesen odaadják de ott cirka 30%-val odaadják...
A kedvezményezett ár alapjában véve szolgáltatással vehető igénybe. De ehhez nem kell hűségidő.
Vagy domino kártyával, vagy meglévő előfizetésre hűségidő nélkül (ún. k-30 -as ár szerint, ami gyakorlatban a listaárnak felel meg) tudják értékesíteni.
annak az esélye, hogy tényleg nem volt domino kártyájuk ~5% Inkább erre fókuszálnék, hogy adják el domino csomaggal, ha nincs előfizetésed. Ha van, akkor hívják fel a háttércsoportot, hogy technikailag K-30-as kedvezménnyel hogyan tudják a meglévő előfizetésre rögzíteni.
Az akciós listaár tényleg csak weben, vagy így vehető igénybe.... vagy domino kártya... Ebben nem volt torzítás. De a helyedben nem vacakolnék elmennék inkább egy telekom üzletbe a partner helyett.
[ Szerkesztve ]
-
legenda
válasz Soulfly842 #102064 üzenetére
Akkor pláne érdekes, hogy a Telekom üzlet (nem Partner, hanem volt nagy T-Pont) illetékesétől kapott e-mail esetén a címben ott a partner szó, állítólag azért, mert nem közvetlenül a Telekomnak dolgoznak.
[ Szerkesztve ]
Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
lacka111
csendes tag
Sziasztok. Egy olyan problémával szembesültem, hogy rendeltem egy telefont (Iphone xs) hűséghosszabbítással részletre. Sajnos nem jött be a készülék îgy éltem a 14 napos elállással. Most újra látom, hogy vehetek telefont hűséghosszabbításra. De most a másik készüléknél már előleget kér (ami a telefon árának a kedvezmény nélküli összege). Ezelőtt másfél évvel is simán részletre hoztam és semmit nem kellett előlegezni. Mi lehet ennek az oka?
-
lacka111
csendes tag
válasz 4Grider #102067 üzenetére
Semmi ilyen dolog nincs leírva az elállással kapcsolatban. Vissza kell állítani az előtte lévő állapotot szolgáltatásnál. Nem ír sehol szankciót vagy bármiféle hátrányt ha érvényesítem az elállás jogát. Így a feltevésed logikus lehetne de erről nem tesz sehol említést.
-
4Grider
nagyúr
válasz lacka111 #102068 üzenetére
Gondolom visszaállították az előtte lévő állapotot, így megfeleltek a jogszabálynak. Fel is hívták a figyelmedet, hogy megint hosszabbíthatsz. Ha nem felel meg az online rendszer által számolt előleg összege, hívd az ügyfélszolgálatot, vagy menj be egy ügyfélszolgálati pontra.
-
Bornie127
senior tag
Azt nem tudod esetleg, hogy a flottásoknak is be lehet kapcsolni ezt az opciót? Régebben (kb fél év) tutira felkínálta, ugyanis akkor fizettem elő közvetlen az hbo-nál, most online felületen nem kínálja fel. Egy másik előfizuhoz, ami net&roll, ahhoz engedné.
Hívtam az üf. - ot, de a második ügyintéző sem értette, hogy mit szeretnék, pedig csak azt kérdeztem, hogy igénybe tudom-e venni a jelenlegi csomagomhoz, mert online nem megy. -
NY_A
őstag
Szép estét.
Rendeltem egy új készüléket előfizetés hosszabbítással. Vettem hozzá egy alap biztosítást 2300 forintért. Az a kérdésem, hogy én ezt később ha úgy ítélem meg, hogy bármilyen okból kifolyólag nincs rá szükségem, akkor felmondhatom?
-
legenda
Szia,
4. A Biztosított bármikor indoklás nélkül, a Biztosítóhoz intézett felmondó nyilatkozattal felmondhatja a biztosítási jogviszonyát, és ezzel kiléphet a Csoportos Készülékbiztosítási Szerződés által nyújtott biztosítási fedezetből.
Forrás: [link]Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
legenda
válasz Bornie127 #102076 üzenetére
A Mobil Domino ászf-ben is írják a kapcsolódó opciók elérhetőségét ([link]), így szerintem igen, net viszont biztosan szükséges:
Rendeld meg az HBO GO opciót és élvezd az HBO GO színes kínálatát már Telekom otthoni-, mobilinternet vagy mobilinternetet is tartalmazó mobil díjcsomag mellé.
Az HBO GO szolgáltatás és mobilapplikáció használatához megfelelő internetkapcsolat szükséges.
A filmek megtekintése adatforgalmat generál.
[link]
Megnéztem közben az alkalmazásban is, amelyik Dimono előfizetésnél van megfelelő aktív mobilinternet, ott felkínálja az opciót, de ahol csak Fix díjcsomag van és semmi mobilinternet, azoknál nem.Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
Cs1csó
félisten
válasz blueye #102049 üzenetére
Bocsi nem tudom melyik bolt saját és melyik partner, egy általános megfigyelésemet osztottam meg, van itt aki meg is erősített, röviden a partner cégek még profitorientáltabbak mint az saját bolt és ami nem jó nekik az próbálják nehezíteni stb. néznek rád boci szemekkel és mondják jajj én ezt nem tudom menj a nagy boltba szívjanak veled azok. Persze attól még egy SIM-et értékesíthetnének itt egy általános tapasztalatot osztottam meg.
-
anadroid
senior tag
A Telekomos HBO GO opcióhoz:
Az HBO GO 1000 Ft-tal olcsóbb, ha közvetlenül rendeled meg az HBO-tól. Szeptemberben vitték le az árát.
Ingyen próbahónappal indul.
[ Szerkesztve ]
Kérd privát üzenetben a Curve és a Monese kódot 5 angol font (kb. 2000 Ft) ajándékhoz, a Wise kódot az első, max. 150000 Ft-os ingyenes utaláshoz, a Vivid kódot ingyen fém kártyához és 100 € havi visszatérítéshez! Egyes kártyák ingyen postával érkeznek.
-
KZP
őstag
válasz .Fabricius. #102083 üzenetére
Bocs, csak azt felejtettem el odaírni, hogy akkor ingyenes az HBO Go, ha a "rendes" HBO is elő van fizetve.
(Ha viszont nincs, akkor valóban külön éri meg csak előfizetni a Go-ra, mert a T oldalán még valóban 1000 Ft-tal drágább az előfizetési díja.)
Ja, és Magenta1 ügyfeleknek ugyanúgy ingyenes az HBO Go, mint a TV Go.
-
Kbali
nagyúr
Minden nap átfutom a topikot és látom a sok negatív dolgot a Telekomról. Félve futottam neki egy otthoni csomagra hosszabbított hűséggel mobilkészülék vásárlásnak + külön folyamatban egy Domino Fix SIM-nek. Mindkét esetben a Telekom által leírtak szerint ment az ügymenet (mindkettőt neten rendeltem, a fiókomba bejelentkezve). A telefon rendelése után 1 nappal hívtak adategyeztetésre, majd rá 3 napra jött a készülék. A SIM-et bolti átvétellel kértem, rendben jöttek az értesítők, a megjelölt időpontban 3 perc várakozás után vihettem a kártyát.
A Dominon csont nélkül alkalmazásból be tudtam kapcsolni a Most opciót, 50 mega netet, ezekről is azonnal jött az SMS.
Szóval nekem pozitív az összhatás (mindezt úgy, hogy kb. 1997 óta vagyok T ügyfél - hol több, hol kevesebb előfizetett szolgáltatással - és eddig sem számlázásban sem egyéb ügyintézésben nagyobb baki nem történt). -
legenda
válasz Kbali #102089 üzenetére
Többségében azok ragadnak billentyűzetet valamilyen formában, akiknek problémája van és megoldást szeretne rá találni, tanácsot kérni, vagy csak kiírni szándékozik magából a dühét, ezért jellemzően több a topikokban a negatívum, mint a pozitívum, azt sokkal kevesebben írják le külön, ha minden rendben megy.
Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
#77646080
törölt tag
-
legenda
válasz #77646080 #102092 üzenetére
Ez engem nem különösebben szokott érdekelni, ez alapján dolgoztam én már néhány felhasználó szerint a Telekomnál, Samsungnál, Huaweinél és még lehetne sorolni, de a fizetést csak nem utalták egyiktől sem, sőt, én fizettem, mert csak előfizetője vagy vásárlója voltam mindegyiknek, más közöm nincs hozzájuk.
Ahogy eddig is tettem, a későbbiekben is mindig leírom majd a pozitív és a negatív tapasztalatokat is, az azok kapcsán születő néhány szélsőséges véleményt meg teszem fel a többi mellé a polcra...Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
kchris78
veterán
Eeees majdnem sikerult ! Elorendelnem egy Xr-t... Aztan az uccso pillanatban mondta az ugyintezo hogy KKV-s flottara sajnos nem lehet . Na majd jovoheten!
-
Fr3eWar
őstag
Sziasztok!
Lenne két kérdésem.
Jelenleg 4 ből 3 előfizetésem NEXT S / NEXT S ATK-s, plusz 2-3 éve kaptam mindre -1500 forint kedvezményt egy kedves random Pesti ügyintéző hölgy miatt (meg talán a ~10éves hűség miatt). Ezek számlánként random tételtek, pl Távközlési korrekció 09.01, meg Speciális kedvezmény néven futnak.
A kérdésem, hogy ha nem csinálok semmit akkor is egy idő után kiraknak a NEXT S ATK-ból mivel megszűnt csomag (hűség már csak az egyikre van a 3-ból arra is csak 2019 január első hetére).A másik, ha szeretnék díjcsomagot váltani pl MOBIL L és 1/3 gigás netekre, akkor ha bemegyek személyesen megmaradhat ez a számlánkénti 1500 kedvezmény? (ha nem akkor maradok kussban amíg így megy megy a dolog )
Köszi!
[ Szerkesztve ]
-
-
Arcképgyáros
Ha Magentámban van 2 előfizetés ami bent van a családi mobil opcióban és később bekerül egy 3. szám is akkor az automatikusan bekerül szintén a családi mobil opcióba vagy kérni kell, hogy tegyék bele?
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs