-
Fototrend
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
Lackooo84
nagyúr
válasz Soulfly842 #104599 üzenetére
Szerintem ez a sok maszlag a lőtéri kismacskát nem kell érdekelje, főleg nem egy átlag fogyasztó dolga. A jogszabály szerint azzal vagyok szerződésben, ahol vettem a cuccot, tehát ha az a Telekom, akkor nekem oda KELL visszavinnem a hibás terméket, és boxolják le ők. Az, hogy én közvetlen a gyártóhoz/szervizbe is vihetem a készülékeket, az csak egy LEHETŐSÉG, de a jogszabályban foglaltak viszont KÖTELESSÉG.
The Truth is out there...
-
leviske
veterán
Sziasztok!
Itt is feltenném a kérdést, hátha valaki tud rá válaszolni:
A következő eset történt a nővéremmel.:
2016-ban a Telekom előfizetését összevonták a férje MT azonosítójával olcsóbb szolgáltatás reményében. Innentől értelemszerűen nem lehetett itthonról online belépni a nővérem MT azonosítójába, a számlák is innentől mindig a férje nevére jöttek.2018 decemberében viszont érkezett egy fizetési felszólítás a nővérem nevére, miszerint megvásárolta online a Telekomban kapható legdrágább készüléket és ezt még nem törlesztette. Kiderült, hogy a 2 éve inaktív MT azonosítóját használták ki és vásároltak vele. (A dátum alapján azt követően, hogy voltak személyesen ügyet intézni az egyik T-pontban.)
A rendőrségi feljelentés megtörtént, viszont szeretném megkérdezni, hogy ebben a helyzetben a GDPR-el kapcsolatos követelmények miképp alakulnak? Mennyire normális, hogy a Telekom fenntart inaktív MT azonosítókat az ügyfelek adataival és teszi ezt láthatóan mindenféle védelem nélkül (nővérem se SMS-t, se egyebet nem kapott az "online vásárlásról" és az MT azonosítójába a továbbiakban sem lehet távolról online belépni)?
-
kakuk.tamas
addikt
válasz Soulfly842 #104599 üzenetére
"Egyik pillanatról a másikra, ha gondol egyet a gyártó, akkor azzal nincs mit tenni."
Október óta eltelt 3 hónap. A Telekomnak tudnia kellene róla, hogy a TMX mit javít, és mit nem, ha egyszer ők a fő szervizeseik, nem? Valami kis hangyaf#sznyi ímélt csak kaptak, hogy" Skacok, mától ezt, meg ezt a márkájú telefonokat nem javítjuk, ide ne is küldjétek."
Itt megint a Telekomos kommunikáció lehet a jó, hogy az adott üzletbe nem jutott el a hír, hogy hogyan kezeljék az ilyen eseteket.
Az érvényes jogszabály szerint pedig az eladóval vagy szerződéses kapcsolatban, nem a gyártóval. Főleg úgy, hogy a szolgáltatók hivatalos viszonteladóknak tekinthetők.Egy kis morzsa a Fogyasztóvédelem oldaláról:
"Három (munka)napon belüli reklamáció fogadása, illetőleg szervizhez irányítás
Ismert olyan forgalmazói eljárás is, amelynek keretében arról tájékoztatják a fogyasztókat, hogy minőségi kifogásaikat csak három (munka)napon belül tehetik meg az üzletben (a vállalkozásnál), és ezt követően már csakis a jótállási jegyen/használati útmutatón feltüntetett szervizhez vagy a gyártóhoz fordulhatnak minőségi kifogásaikkal.A hibás teljesítés miatti – akár szavatosság, akár jótállás alapján fennálló – felelősség az eladó felet, vagyis a forgalmazót terheli. Ebből adódóan a fogyasztó jogosult minden esetben annál a forgalmazónál megtenni minőségi kifogását, akitől a terméket megvásárolta. Még akkor sem lehet (jogszerűen) továbbirányítani őt a szervizhez, ha kötelező jótállás alapján kijavítás iránti igényt kíván bejelenteni.
A Kormányrendelet 5. § (1) bekezdése alapján ugyanakkor a fogyasztó a kijavítás iránti igényét a forgalmazó által a jótállási jegyen feltüntetett javítószolgálatnál közvetlenül is bejelentheti, vagyis, ha ez kedvezőbb számára, a kijavításra irányuló igényét nem csak az eladó félnél jelezheti, tehát a fogyasztót illeti meg e körben a választás joga. Amennyiben cserét, árleszállítást, vagy vételár visszatérítést kíván, úgy az ezek valamelyikére irányuló igénybejelentését viszont minden esetben az eladó féllel, a forgalmazóval kell közölnie. A kijavítás iránti igény kapcsán pedig jogellenes őt ide-oda küldözgetni (üzletből a szervizhez, vagy fordítva). "
Ezek alapján simán Fogyasztóvédelemi ügy a dolog, és a helyében rohannék is hozzájuk.
[ Szerkesztve ]
Úriember vagyok, az a gecirendes fajta. ~ Győr ~ Apple iPhone 14 Pro ~ Apple Watch 8 Cellular 45mm ~ Xiaomi Mi Electric Scooter 3 ~ EBFEC VIPER MTB2 ~ Telekom 2000/1000 ~
-
Soulfly842
addikt
válasz #08205312 #104602 üzenetére
Én már régen nem vagyok Telekom dolgozó
Más területen vagyok vezetői pozícióban. Otthagytam a Telekomot közel egy éve
De a költői kérdés akkor is áll, hogy mi van akkor ha maga a gyártó csak pickup általi szervizelést támogat? A cseh, román, stb. szervizelést, ha a telekom közvetlen átveszi (a saját futáraik, stb helyett), akkor szerintem ügyes bajos lenne a törekedés a két héten belüli szervizelésre... Abból sokkal nagyobb bajok lennének, higgyétek el Ezt előre borítékolom.
Sőt, megfordítom, akkor az emag és társai is szabálytalanok, mert az ő eszközeinél meg azt nem lehet eldönteni a fogyasztónak, hogy gyártói szervizzel akarja kezeltetni, vagy futárral?
-
kakuk.tamas
addikt
válasz Soulfly842 #104605 üzenetére
Ha IT-s részlegen dolgoztál, igazán megcsinálhattad volna a belső kommunikációs rendszert, hogy áramoljon a tudás mindenfelé.
[ Szerkesztve ]
Úriember vagyok, az a gecirendes fajta. ~ Győr ~ Apple iPhone 14 Pro ~ Apple Watch 8 Cellular 45mm ~ Xiaomi Mi Electric Scooter 3 ~ EBFEC VIPER MTB2 ~ Telekom 2000/1000 ~
-
Soulfly842
addikt
válasz kakuk.tamas #104606 üzenetére
Nem sajnos, front terület volt
-
kakuk.tamas
addikt
válasz leviske #104603 üzenetére
2018. Április 25-től él a GDPR rendelet. Előtte még kezelhette bárhogy (najó, nem), utána viszont csak a jogszabályoknak megfelelően. Mikor történt a vásárlás, azt tudjátok?
De ha jól tudom, megörzési kötelezettségük van a szolgáltatóknak a megszűnéstől számítva X hónapig/évig. De nem vagyok jogász.[ Szerkesztve ]
Úriember vagyok, az a gecirendes fajta. ~ Győr ~ Apple iPhone 14 Pro ~ Apple Watch 8 Cellular 45mm ~ Xiaomi Mi Electric Scooter 3 ~ EBFEC VIPER MTB2 ~ Telekom 2000/1000 ~
-
leviske
veterán
válasz kakuk.tamas #104610 üzenetére
A vásárlás 2018. Szeptember 23-án történt a Telekom felszólítása szerint.
MOD: A megőrzési költelezettségre nem gondoltam. Így akkor logikus, hogy nem törölték. Gondolom itt is 5 év lehet a keret.
[ Szerkesztve ]
-
Soulfly842
addikt
válasz kakuk.tamas #104604 üzenetére
Én ezeket értem is, de a gyártó nem fogadja be máshogy.
Ez hivatalosan is kint van a weboldalukon!
Lenovo/Motorola Okostelefonok: Sykes Lenovo ügyfélszolgálat: +36-23-999-704
A Lenovo és Motorola telefonok garanciális és nem garanciális javításait egyaránt, pick-up and return szolgáltatás keretén belül üzemeltetjük Magyarország egész területén. Javítási bejelentését követően munkatársunk felveszi Önnel a kapcsolatot.
Más eszközöknél is kint van, hogy szervizpartnerekhez is vihetik, de ennél nincs.
Az még nagyobb hiba viszont, hogy még a TMX e-mail címét írják, hogy ott is le lehet adni ezeket az igényeket
Na, itt egy ékes példa, hogy ezt hogyan kommunikálják/nem kommunikálják, ha még a saját oldalukon is rosszul van!
Én az elméletet abszolúte értem, de sajnos nap, mint nap láttam, hogy a gyakorlat sokkal problémásabb.
-
kakuk.tamas
addikt
válasz Soulfly842 #104614 üzenetére
Ma is tanultam.
De akkor se értem.Úriember vagyok, az a gecirendes fajta. ~ Győr ~ Apple iPhone 14 Pro ~ Apple Watch 8 Cellular 45mm ~ Xiaomi Mi Electric Scooter 3 ~ EBFEC VIPER MTB2 ~ Telekom 2000/1000 ~
-
4Grider
nagyúr
válasz Soulfly842 #104613 üzenetére
Bocs, tényleg nem kötözködés, én tisztelem a segítőkész fórumtagokat.
De ha nem vagy Telekom dolgozó, akkor ne játssz rá az újabb hozzászólásaiddal. A "nálunk"-ból elég nehéz másra következtetni... -
Soulfly842
addikt
válasz kakuk.tamas #104615 üzenetére
Gondolom ez a külföldi szervizelés miatt van. a 14 napon belüli iránymutató szervizelés elmulasztásának következményeitől jobban félnek mint a jelenlegi helyzetből adódó következményektől Jobb megoldásuk meg egyszerűen nincs.
Csak erre tudok gondolni, hogy ez az oka.
(#104616) 4Grider
Jogos, ez viszont beidegződés volt. 8 év beidegződését nehéz levetkőzni. Próbálok ezekre a beidegződésre odafigyelni, de most elvonták a figyelmemet. Náluk akart lenni, de a freud-i elírás megtréfált.
[ Szerkesztve ]
-
leviske
veterán
válasz Soulfly842 #104613 üzenetére
Köszi! Így történt. Kapott egy papírt a Telekomtól, azzal rendőrségre, a rendőrségi feljelentéssel meg vissza a Telekomhoz.
-
Top cat
őstag
válasz Lackooo84 #104598 üzenetére
Nekem is van kettő de az egyik ilyen és ezen nem igazán működnek az appok
-
4Grider
nagyúr
válasz riskazéró #104620 üzenetére
Mi el szoktuk mondatni a kollégáinkkal a vevőknek azt, hogy jellemzően 4-5 munkanappal hosszabb lesz a logisztikázás miatt a javítás, ha a boltokban adják le az elromlott készüléküket. Ennek ellenére jelentős többségük ragaszkodik hozzá (ha már bejöttek hozzánk) hogy nálunk adja le a vackát. És bennünket hívogat, hogy kész van-e már a cucc. Senkinek sem jó ez így, de nem lehet belefoglalni semmilyen jogszabályba, hogy a fogyasztónak kötelező a számára kedvezőbb megoldást igénybe vennie. És sok ügyfél még meg is magyarázza, hogy miért rosszabb neki a pickup&return garancia. (Otthon kell maradnia várni a futárt 2x is.)
-
Vangelis
nagyúr
válasz Soulfly842 #104599 üzenetére
Igen de tényleg kötelesek lett volna elküldeni...
Vagy legalább sorry nem akarjuk old meg....Lényeg, hogy jobban szeretem , ha valaki átveszi tőlem jegyzőkönyvvel a készüléket, hogy sértetlen karcmentes ... és erről papírt kapok.
Jobb mint a futárnak átadni egy dobozt és lesz ami lesz.... szerviz meg azt mond amit akar... sajnos benne van a pakliban.Szeretem a személyes ügyintézést.... legalábbis szerettem volna.
Mi történik, ha törött xart kapok vissza vagy bármi....Az üzletben meg ideadnák kipróbálnánk és ha bármi gond van jegyzőkönyv.... stb.
Nem egyszerű...
@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new
-
MadMancs
veterán
Sziasztok. Telekom 7.8 teljesen off? Töröltem 9.23 az majd telepíteni akartam 7.8, 7.7, 7.5 de egyiket sem lehet ( más APK ból telepítés simán megy). Huawei P20 Lite pár napja kiadott update ( ANE-LX1 8.0.0.168 (C432)
Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
Lackooo84
nagyúr
válasz MadMancs #104628 üzenetére
A Honor 8-on egyszercsak meghülyült a 7.8 (Honor 8 topikba anno be is írtam, h másnál is ez van e), vibráló fehér képernyő stb, nem akart elindulni csak sokadszorra, volt, h magától elindult stb, nem tudom mi az anyja kínja volt, de inkább feltettem az újat. De a Redmi 4x-en meg hibátlanul megy most is, fene se érti ezt... Ja, annyi, hogy azon ugye Nougat van, a Honoron meg Oreo.
[ Szerkesztve ]
The Truth is out there...
-
lugosi
MODERÁTOR
válasz Soulfly842 #104621 üzenetére
Úgy látom nehéz értelmezni, hogy a jogszabályokat a telekom nem írhatja felül.
Ha velem csinálnának ilyet, ej de örömmel búboltatám meg őket! -
Soulfly842
addikt
-
Vangelis
nagyúr
-
Indian74
senior tag
Sziasztok!!
Egy fontos kérdés,dominós sím kártya átirányítható a hívás ,egy másik előfizetéses számra,és van valami díja neki??
A dominó kártyám nincsen feltöltve egyenleggel,az számít valamit???NAGYPAPA
-
-
Indian74
senior tag
Köszi a segítségedet,akkor leforgalmazom ami van rajta net,azt megy a kukába.
NAGYPAPA
-
Vangelis
nagyúr
Srácok, honnan tudom letölteni a régebbi appot?
Kellene gyerkőcnek free net
köszi
@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new
-
Daniel911
csendes tag
Üdv mindenkinek!
Keresek olyan Telekomos személyt, aki tud segíteni nekem Telekom Mobilinternet hiba miatt.
A sztori az, hogy céges flottás csomagom van, Én nem tudok hivatalosan intézkedni. Volt a flottás csomagnál egy adatmennyiség bővítés, azóta se 4G-m nincs (állítólag nem 4G-s a csomag, de kollegák közül többnek 4G-n van a teló, ugyanilyen csomagnál), és álló helyzetemben elmegy a netem. Gondolok itt arra, hogy böngészek egyhelyben állva, betöltök 1-2 oldalt, aztán meg elmegy a net, vagy visszajön1-2 perc alatt, vagy csak órák múlva!
Aki tudna segíteni, hogy rátudna nézni a Telekom rendszerében, hogy minden OK-e, az keressen meg privátban!
Köszönöm!
Nagy az Isten állatkertje, és egyre biztosabb vagyok benne, hogy nincs kerítés.
-
Daniel911
csendes tag
válasz thomas77 #104646 üzenetére
Üdv!
Eddig ebben a telóban működött. Dual SIM-es, van benne egy Vodás kari, azzal OK, fel is cseréltem a kártyákat már.
Van személy, aki intézkedhet, de állítólag minden OK, szerintem nem...Nagy az Isten állatkertje, és egyre biztosabb vagyok benne, hogy nincs kerítés.
-
davidsz
őstag
válasz Daniel911 #104647 üzenetére
Telekomnál vannak bajok. 2 hónapja küzdök velük. Panaszomra írásban még nem válaszoltak.
Egy megoldás van, ami lehet működik:
Kikapcsolod a 4G szolgáltatást arra a kártyára, amivel csak telefonálsz. Amin a NET van, arra pedig beállítod, hogy csak adat legyen 4G-n.Turbófeltöltők forgalmazása, javítása *** http://www.turbodave.hu
-
Soulfly842
addikt
Független vagy külföldi forrásból vásárolt készülékek sok esetben nincsenek megfelelően a magyar hálózatokra, magyar 4G-re optimizálva szoftveresen. Nem lehet, hogy itt is hasonlóról van szó?
Szolgáltatói kínálatból vásárolt dual simes készülékekkel nincs ilyen probléma.
Szerk:
(#104647) Daniel911,
Ha eddig működött ugyanazzal a készülékkel akkor szerintem nagyon nagy az esélye, hogy a sim kártya hibája miatt van ez.
Mindkettőtöktől kérdezem:
Nem merül az indokolttól jóval gyorsabban a telefon?
Ha hibás a sim, akkor folyamatosan pásztázza a hálót dobálgat össze-vissza - akkor is szokott ilyen probléma lenni.
[ Szerkesztve ]
-
Soulfly842
addikt
válasz davidsz #104648 üzenetére
"Kikapcsolod a 4G szolgáltatást arra a kártyára, amivel csak telefonálsz. Amin a NET van, arra pedig beállítod, hogy csak adat legyen 4G-n."
Igen, erre azért is szükség van, mert ezeknél a készülékeknél sok esetben az egyidejű 4G használat nem támogatott. Van olyan is, amiben 2G-s és 4G-s foglalat van.
Illetve azt, amiről a netet használod azt az egyes foglalatba kell rakni.
De ezek inkább készülék 'sajátosságok'.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Megbírságolták a Razert a Zephyr maszkok miatt
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
- Fujifilm X
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- További aktív témák...
- Újszerű (AB) Macbook Pro 14" M1 Pro 512/ 16GB USA
- iPad 9th. 64GB Wifi/Mint Az Új/2025.03.02.Apple Gar./Akku 100%/p3389/
- BESZÁMÍTÁS! Lenovo Thinkcentre M720S i5 16GB 1TB SSD számítógép garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! HP Omen 15 15 FHD Gamer notebook - i7 10750H 16GB RAM 1TB SSD RTX 2070 8GB WIN
- Lenovo Thinkpad T495 Ryzen 5 PRO 3500U/16GB RAM/256 SSD/14" FULL HD garanciás laptop eladó
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen