Új hozzászólás Aktív témák

  • Huroq

    senior tag

    válasz ubyegon2 #110005 üzenetére

    Én voltam aki a bank hitellel példálózott. Elfogadom az álláspontodat ez is egy a sok közül. Én személy szerint nem "vergődtem" volna korábban ha a rendszer konzisztens lenne. De nem erről van szó. A szent rendszer kénye kedve szerint állapít meg előleget. Egy csomószor hibásan. Nem hiszem, hogy egyiknap enged vásárolni részletre előleg nélkül aztán következő nap bekéri a készülék teljes vételárat harmadnap megint semmit. Teszteltem az ügyintézőket is. Tudom, hogy 2 év hűségem van az otthoni szolgáltatásaimra, de küldte a hibátlan rendszer, hogy már vásárolhatok új készüléket. Telefont ragadtam és megkérdeztem vásárolhatok e. A válasz igen volt, mondom de ugy tudom fut egy törlesztőm. Ő látja és vehetek. Mondom akkor legyen hát. Fél óra szerencsétlenkedés után kiderül mégsem mert fut készülék hűség. Mondom én mondtam előre. Nos ennyire jó ez a rendszer. Tudom ahogy írtad ő dönti el hisz joga van hozzá, de ennyi erővel egy random szám generátor is lehetne. És hogy reagáljak a kedves hozzám intézett válaszodra. Nem röhögtek ki egyik bankban sem, mert ott a logika mentén adnak hitelt nem egy random valamire. Logikus hitelbírálati rendszer van a legtöbb banknál, de ezt a részt hagyjuk is. Azért veszek részletre telefont és mást is, mert egy kedvezményes a készülék, kettő az ő pénzüket használom addig is. Nem kell túlgondolni ezt.

Új hozzászólás Aktív témák