Új hozzászólás Aktív témák

  • lugosi

    MODERÁTOR

    válasz Kaba #125252 üzenetére

    Próbáltam ma, ugyanaz a helyzet, kétféle hibaüzenetet kapok, egyiket gyakrabban (szöveges), a másikat ritkábban (kutyás).

    Várjak szerinted tovább, hátha helyreáll, vagy ennek azért működnie kellene?

    Néha ez a kutyás üzenet jön:


    Kipróbáltam azt is, hogy mi van, ha az új előfizetést szeretnék-re kattintok (nem szeretnék, csak próba), akkor kiléptet, és megkapom az otthoni és vezetékes szolgáltatások megrendelésének oldalát, tv-internet-telefon. Ez most nálam egy egyedi hiba, vagy valami központi karbantartás lehet az oka?

    A héten valamikor, talán kedden vagy szerdán néztem a díjcsomagváltás lehetőségeit, akkor bejött az oldal, csak akkor nem volt időm végignézni a lehetőségeket, és úgy voltam vele, hogy majd hétvégén. Tehát pár napja még bejött az oldal a díjcsomagváltással.

    Szóval azon gondolkodok, hogy az első üzenetet hogy kell érteni: a díjcsomagváltás online nem lehetséges jelenleg, vagy soha?

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák