-
Fototrend
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
kchris78
veterán
4G nektek maradt azért mellette? Itt Velencén már lekapcsolták egy ideje.
-
kchris78
veterán
válasz Landsmann #129352 üzenetére
az a 900MHz alacsony frekis lefedettség miatt tartani is fogja még egy darabig magát... Telekomnál a 4G 800MHz/1800MHzen megy legtöbbször, igy nem nehéz leszedni a 3G-t.. ( van 2100-on is 4G ami már eleve a 3G leállitásából jön). Nem véletlenül nem mondanak semmit illetve 2023-ra terveznek valami átállást 3Gről.
-
kchris78
veterán
Mondjuk azt nem értettem egy helyen hogy 3G full térerő megy, átálltam 4G-re és leesett a térerő (dBm szerint is eléggé nem csak a pálcikák), mintha olyan bázisállomás lenne ahol 2G/3G lenne 4G nem.. nem gondoltam hogy vannak még ilyenek.. mert akkor a 3G lekapcsolása nem kizárólag abból áll hogy oké 3G le és a frekijére 4G/5G hanem oda lehet még először a 4-5G-t oda _kiépíteni_ ...
-
bociusz
aktív tag
válasz kchris78 #129354 üzenetére
Ez könnyen lehet, mert a Yettellel közös B20 miatt vannak a Dunántúlon olyan helyszínek, ahol a közeli 3G lefedettség megszűnésével csak egy távolabbi Yettel torony B20 frekijére tud átállni az eszköz. De szerencsére a B28 fejlesztésekkel egyre kevesebb az olyan helyszín, ahol csak a B20 érhető el.
-
bociusz
aktív tag
válasz bksgbr #129355 üzenetére
A Balatonnál már májusban használatba vette a Telekom a 3G lekapcsolásból felszabadult, valamint a tavalyi aukción vásárolt, együtt összesen 25 MHz-nyi B1 blokkot. Mivel az LTE szabvány alapján egy B1 cella legfeljebb 20 MHz széles spektrumot használhat, ezért kettébontva B1+B1 interband CA-ban üzemel (15+10 Mhz, EARFCN 75+200).
Pl. Fenékpuszta 3962-es site. -
sangean
csendes tag
Roaming-gal kapcsolatban lenne 3 kerdesem. Adott egy magyar telekomos flottas mobil elofizetes.
Ha egy kulfoldi EU-s orszagban vagyok akkor:1. Ha magyaroszragi szamot hivok, annyiba kerul mintha itthon lennek?
2. Ha az adott orszag helyi szamat hivom, akkor siman nemzetkozi hivas dijat fizetek?
3. Ha engem hivnak akkor fizetek a bejovo hivasert? -
4Grider
nagyúr
válasz Tompika777 #129360 üzenetére
A második válasz rossz, azt írta, hogy külföldön és az EU-ban van. Ilyenkor az EU-s roaming szabályok otthoni hálózaton kívüli percdijakkal írják elő az EU-s számok hívását.
-
bernel
tag
2019-es kiadású telefonom E-re váltott a telekom hálózaton Bp-n. Megnéztem, a támogatott hálózatok:
GSM / HSPA / LTE
2G bands GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2 (dual-SIM only)
3G bands HSDPA 850 / 900 / 1900 / 2100
4G bands 1, 3, 5, 7, 8, 20, 38, 40
Speed HSPA 42.2/5.76 Mbps, LTE Cat4 150/50 MbpsViszont a beállításokban csak LTE/3G/2G látszik. Mi lehet ennek az oka?
-
MadMancs
veterán
válasz bernel #129365 üzenetére
Ahogy alattam is írták, ha 2G/3G/LTE van hálózati módnál kiválasztva, és mégis E, akkor vagy a sim nem 4G képes, vagy nincs 4G azon a területen ahol laksz.
Kijelzés jelentése:
G = GPRS = 2G
E = EDGE = 2G
H/H+ = UMTS/HSxPA = 3G
4G/LTE = 4G = 4G
5G = 5G = 5GTegnap az ország nagy részén 3G-t ugye lekapcsolták, és mivel telód nem 5G képes, és valamiért 4G se működik nálad, marad a 2G, ezért E a kijelzés.
Legegyszerűbb ha beugrasz egy Telekom üzletbe. Nagy eséllyel egy sim csere megoldja a problémát.
[ Szerkesztve ]
Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
Andralin
aktív tag
Sziasztok!
Használ valaki NB-IoT adatkapcsolatat a Magyar Telekom hálózatán?
Másnál működik? Ha igen, akkor ki a SIM kibocsájtója?Nekem hónapok óta rendben működött, de kb. 9 napja teljesen leállt, behalt a kapcsolat 3 SIM-emen is. A SIM kibocsájtójától (1nce) megtudtam, hogy tudnak a hibáról, szerintük a Magyar Telekom a hibás, de hogy miért állították le a itthon a kártyákat, azt nem tudják, még nyomoznak az ügyben.
[ Szerkesztve ]
-
AnonymusX
senior tag
válasz Bl.Gyo. #129349 üzenetére
Semmi. Az internet.telekom az aktuális, a többi régebbi, de a rendszerekben a wnw és internet is az internet.telekom APN-re van "fordítva". Utóbbi kettő addig működik, amíg nem gondolnak egyet és ki nem szedik a hálózati konfigból, csak ezt a telefonokban is le kéne követni és biztos rengeteg előfizetői panaszt generálna.
-
félisten
Adategyeztetés elmulasztva e hó 14.-ig, próbálkozás adategyeztetésre, az alábbi infó jelenik meg, SMS-ek közt nincs ilyen kód, 14.-e óta pedig SMS-t sem lehet küldeni/fogadni...
Ezzel mit lehet kezdeni (azon kívül, hogy egy 85+ nénit bevinni személyesen a Telekom-hoz)?Mindenki tudja, hogy bizonyos dolgokat nem lehet megvalósítani, mígnem jön valaki, aki erről nem tud, és megvalósítja. (Albert Einstein)
-
dptrsk
Topikgazda
válasz Fire/SOUL/CD #129377 üzenetére
Az SMSt szerintem 14 előtt küldték, de csak akkor, ha be volt kapcsolva.
Esetleg egyeztess a saját nevedre T-Pontban.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz dptrsk #129378 üzenetére
Tegnap este szerencsére még elértem egy normális ügyintézőt (nem foglalkozott vele, hogy nem a nevemen lévő SIM-t akarom egyeztetni), megadtam az emberke adatait, megcsinálta az adategyeztetést és már újra használható a telefon. Ettől függetlenül köszönöm a válaszod!
[ Szerkesztve ]
Mindenki tudja, hogy bizonyos dolgokat nem lehet megvalósítani, mígnem jön valaki, aki erről nem tud, és megvalósítja. (Albert Einstein)
-
RVR400
veterán
válasz Fire/SOUL/CD #129381 üzenetére
Végülis így csak az egész dolog lényege veszik el.
-
-
félisten
válasz Oliverda #129383 üzenetére
Pontosan. Ez az egész adategyeztetés csak arra jó (ebben a formában), hogy megnehezítse az emberek életét. Teljes fejetlenség uralkodik a kérdésben, pár példa mire gondolok
1. Ha veszel egy új SIM-t, és először aktiválod (ami egy adategyeztetés is egyben ugye), akkor érdekes módon ott a lehetőség, hogy email-ben küldjék ki a kódot...
Érted, akkor, amikor úgy is ott van a kezedbe a SIM és így is-úgy is beleteszed egy telóba, mindegy hogy telóba marad vagy riasztóba kerül utána. Ha pl. 1 év múlva ugyanezt a SIM-t adategyezteted, akkor már nincs lehetőség email-ben a kód kiküldésére, csak SMS-ben, ami riasztóban lévő SIM esetén szopacs...2. Riasztó(k)ban egyeztettem, hát az sem gyenge. Az első ügyintéző arról tájékoztatott, hogy nem egyeztethetek, mert nem az Én nevem van a SIM (Én hülye bemutatkoztam ugye), és csak a tulajdonos teheti meg és amúgy is csak úgy lehet 5 SIM-t egyeztetni, ha 5x felhívom az adott számot, tehát egyesével... Helybeli az 5 SIM tulajdonosa, mondtam neki mi a szitu, gyere fel, azt segítek egyeztetni. Felhívtuk ugyanazt a számot, az az ügyintéző nem kérdezett semmi nevet, mind az 5 SIM-t 2 perc alatt adategyeztette a riasztókban....
3. Ezt nem tudom megerősíteni, de többször hallottam már (talán itt a topikban is esett már róla szó), hogy ha adategyeztetéskor teljesen más, de valós/érvényes személyes adatokat adsz meg, akkor simán Te vagy más nevére átkerül a SIM... Ha ez igaz (ha nincs nálam a SIM, akkor biztosan nem, de ha egy családtag adja oda egy másik családtagnak ugye...), akkor bárkitől, akinek tudod a szükséges adatait, átírhatod magadnak a SIM-t, avagy a sajátodat meg átpasszolhatod másnak, a másik tudta nélkül. Ez utóbbi esetben meg lehet telefonbetyárkodni, vagy komolyabb dolgokat elkövetni, mert a másik szerencsétlent fogja meg keresni a yard avagy töri rá az ajtót a TEK...
(Nekem úgy rémlik (aztán lehet, hogy rosszul), hogy, amikor ezt az adategyeztetős dolgot bevezették, onnantól csak úgy lehetett eladni Dominó SIM-t, hogy az eladónak és a vevőnek együtt személyesen kellett bemenni a Telekom-hoz, és csak úgy írták át az adatokat...)Szóval, mint az elején írtam, ez az adategyeztetős játék, ebben a formájában egy bullshit...
[ Szerkesztve ]
Mindenki tudja, hogy bizonyos dolgokat nem lehet megvalósítani, mígnem jön valaki, aki erről nem tud, és megvalósítja. (Albert Einstein)
-
kchris78
veterán
válasz Fire/SOUL/CD #129386 üzenetére
3. pont nagy szívás. ez szerintem nem működik de ha nem tudni pontosan kinek a nevén van egy dominó akkor nem mondják meg nyilván hogy ki menjen be egyeztetni.. pl én nem tudtam h én kellek v muter v faterra lett véve egy voda prepaid.
-
Masato
tag
válasz DrBubo77 #129387 üzenetére
Ezt aláírom. Pont amikor bevezették ezt az adategyeztetőset, éppen ott voltam egy flottakezelőnél. Beállított egy ázsiai srác és kért 20 db előfizetést. Volt a kezében egy köteg pénz a belépéshez, magyarul úgy kb. beszélt, nyilván mind neki és a családtagjainak kellett...
-
gabor9991
őstag
válasz Oliverda #129385 üzenetére
Google első találat [aktivált sim] -re, nem kellett hozzá túl sok energia
Na az egész adategyeztetés körülbelül ennyit ér. -
RVR400
veterán
válasz DrBubo77 #129387 üzenetére
Nyilván megoldja, de máris a felére csökken a hajlandóság. Ha pedig értelmesen lett volna kezelve már az első fecskéknél a dolog (persze mindenki a saját oldalát nézi, hogy ez neki mennyire kellemetlen, csak azt nem látja, hogy ez másnak, aki jóhiszemű, mekkora kárt okoz), akkor durván 20-30%-ra is csökkenthető lett volna az okozott kár. Persze értem, hogy a szolgáltató mossa kezeit, mert neki ez csak bevételt hoz, így nem volt életbevágó és sürgős, és túlzottan komolyan sem vették (ez mindegyik szolgáltatóra igaz, nem csak a Telekomra, bár tény, hogy náluk volt a legnagyobb "forgalom" ebből).
Oliverda: Máshol talán nem ennyire könnyű a rendszert kijátszani. Az egyik legjobb példa erre az, hogy igencsak sok ember nevére sikerült rendelgetni csak úgy nagy értékű TV-ket, telefonokat...
[ Szerkesztve ]
-
prozodus
őstag
válasz kchris78 #129388 üzenetére
Dehogynem működik, és ez gyakorlati tapasztalat. Mivel mások kártyáját is kezelem, volt, h egyszerűbb volt a nevemre egyeztetni, volt, mikor nem az enyémre egyeztettem. A lényeg: a sim kellett, v legalábbis az oda érkező kód, meg az összes igazolványos adatok. ügyintézőnél számított, h milyen nemű vagyok, neten még az sem, és egyeztethettem az ellenkezőre nemre is
A magam részéről a netes egyeztetést még elviselhetőnek tartom, de amúgy úgy baromság az egész, ahogy van. A külföldi kártyámhoz elkérték a személyit, mikor megvettem, azóta x év után akkor láttam az ügyfélszolgát, mikor a pukot akartam elkérni, és be kellett mutatnom az új személyimet.
************************************************
Mi van az appal??????? Most próbáltam letölteni a play-ből, és nincsen... Egyszerűen sehol sincsen... A yeti megvan, a vodát nem néztem, de a trétől csak a műsorújságot dobja ki. És nem, nincs letöltve, mert akkor is mutatná, mint a többi letöltöttet is...
*************************************************
Függő, tré-kódolt telefon: Idegen kártyáknál kéri/kérné ugye a hátózatfeloldó kódot. Jól emlékszem, h azt online is lehet kérni? Hol? És milyen adatokat kell hozzá beküldeni?A minihitlerek sosem gyoznek, akkor sem, ha adminok. Magasrol!
-
prozodus
őstag
He? Hiszen pontosan ezt mondtam... SEHOL nincsen. Egy csomó országé ott van, de a magyar nem...
dptrsk: Kösz, megtaláltam közben én is, el is indítottam, csak nagyon lassú volt, percek után írta ki, h sikeres volt. Jó, h nem olyan macerás, mint a yetinél. Legalábbis, ha az sms is tényleg meg fog jönniA minihitlerek sosem gyoznek, akkor sem, ha adminok. Magasrol!
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- Milyen monitort vegyek?
- HP ProLiant MicroServer Gen8
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- Milyen TV-t vegyek?
- Gördeszka topic
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Xbox Series X|S
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- További aktív témák...