Új hozzászólás Aktív témák

  • Turbomann

    tag

    Sziasztok.

    Tudom szél malom harcot fogok vívni, de ez már a sokadik esetem sajnos. Történt ugyanis velem. Egy i4S személyében múlt heten megállapították a hibákat és közöltek velem jövő heten hívnak mikor cserélik ki a telefont. Gondolom be vizsgálta rendesen, mert nem szólt az indikátor hibáról. Tegnap hívtak, hogy mehetek a készülék ért és ezt mai nap meg is tettem. Sorszám kérés várakozás teljesítve. El kéri a telefont és hatra vitte. Egyszer már bevizsgaltak és elfogadtak a hibát, mert jelentkezett rajta. 5 perc után vissza jött és közölte velem nem cserélik ki a készüléket, mert beázott. Hiába mondtam hogy múltkor nem szólt az ügyintéző erről és mikor tudom, hogy kicserélik miért csináltam volna ilyet. Meg néztem az indoká tort, mely halványan rózsa színes volt és nehezen lehetett megfigyelni ezt rajta. Így értetlenül állok és 12eft veszekedünk és 8 éves hűségem veszet el a cégben. Kertem, hogy nem szeretnem független szakértő i véleményt kérni, mert nehogy egy pici piros ami nem is piros és az is halovány mutat. Ő mondta nincs ilyen szervezet ahol ezt bevizsgalhatom , mert ilyen nem létezik. Pedig már volt rá példa, de erre azt mondta hogy hazugság. Sebaj 2013 szabadság szerelem.;)

Új hozzászólás Aktív témák