Új hozzászólás Aktív témák

  • erdoke

    titán

    A szokásos módon (online, havi számla terjére) próbáltam feltölteni a lányom Domino kártyáját. Minden rendben lévőnek látszott, csak éppen az aktiváló SMS nem jött úgy 15 percig. Akkor beesett egy SMS, miszerint a feltöltés sikertelen volt, mert lejárt az idő, majd egy másik, hogy küldjék OK-t... Hiába küldtem, nem történt semmi, viszont online még mindig "Feltöltés folyamatban..." látszik. Ilyenkor mi van? :F Küldjem el megint a feltöltés kezdeményezést, vagy még van rá esély, hogy aktiválása kerül az előző?
    Augusztus 1. óta rakás híg fosch a Telekom IT rendszere, legalábbis ami az ügyfeleket kiszolgáló részt illeti. :(( Az pedig külön szégyen, hogy egy ilyen kaliberű cég 4 hónap alatt nem tudja rendbe szedni. Kezdem azt gyanítani, hogy nem is akarják. :W

    A legjobb aláírás a héten

Új hozzászólás Aktív témák