Új hozzászólás Aktív témák

  • PAtr0n

    addikt

    Sziasztok!

    Platina jogosultságú ügyfél vagyok a T-nél egy ideje. Most kívánok tarifacsomagot, és készüléket is váltani a webshopon keresztül. Bejelentkezés után kiválasztottam a kiszemelt készüléket, 0Ft-os 24 hónapos részletfizetésre egy adott díjcsomaggal, (Move M), szépen végiglépegettem, aztán elbizonytalanodtam, mert azt hittem valamit rosszul csináltam, ezért kiléptem még a szerződési feltételek elfogadása előtt.
    Aztán amikor újra akartam csinálni az egészet előröl, beszólt a rendszer, hogy ilyen tétel már van a kosaramban. Ami igaz is, mert világít a kosár ikon. De amikor rákattintok nem jön be semmi, csak frissíti az oldalt. Nagy ritkán hibát is kiír a honlap, hogy "ilyen oldal nem található". Többször próbáltam kilépni, és újra belépni, de nem javul a dolog.
    Most akkor mi van? Hívjam fel őket? Mert így nem jutok egyről a kettőre.
    Köszönöm!

    Üdv!

    [ Szerkesztve ]

    "Ne sikeres ember próbálj lenni, hanem értékes"

Új hozzászólás Aktív témák