Új hozzászólás Aktív témák

  • club1

    veterán

    válasz Varszegig #52806 üzenetére

    A várakozásra szánt terület csökkentése és ott az ülőfelületek megszüntetése pedig a személyes ügyfélszolgálatok terheléselosztásával függ össze. Logikusan ha le lehet ülni a sorunkat kivárni, akkor is be fogunk ülni, ha sokan vannak előttünk. A sorok ráadásul sorokat generálnak. (Egyetemistaként a Váci utcában voltam anno jó pénzért sorban álló statiszta egy farmerbolt akciójánál, itt viszont pont fordított a cél.) A cél tehát az, hogy kevésbé terhelt időszakban újra próbálkozzunk, vagy - ha ez megoldható - használjuk a telefonos/online ügyfélszolgálatot.
    A múlt héten intéztem a flottánkban néhány kártyacserét egy kis üzlethelyiséggel rendelkező partnernél. Az előttem lévő 3 ember közül kettő olyan üggyel jött be (bankkártyával történő számlabefizetés, új prepaid készülék kínálat megtekintése), amit simán online is el tudott volna intézni.

Új hozzászólás Aktív témák